Heineken και σκυλομαχίες

0

 
Τώρα που άρχισαν οι ζέστες και η κατανάλωση της μπύρας αυξήθηκε… έκανε την εμφάνισή του, στην Ελληνική κοινότητα του facebook, το παραπάνω hoax
Ο χρόνος της εμφάνισής του είναι αρκετά ύποπτος, όμως δεν μένουμε σε αυτό.
Σύντομη ανάλυση.
Η εικόνα είναι πραγματική, αλλά η Heineken δεν είχε γνώση για τις κυνομαχίες και δεν εγκρίνει ή προωθεί κυνομαχίες με οποιονδήποτε τρόπο. Τα διαφημιστικά πανό της Heineken έμειναν στο χώρο, σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στη Μογγολία, μετά από μια άσχετη διαφημιστική καμπάνια το προηγούμενο βράδυ και η παρουσία τους δεν αποτελεί ένδειξη ότι η Heineken υποστήριξε τις κυνομαχίες. Η διοίκηση του νυχτερινού κέντρου δεν απομάκρυνε  τα διαφημιστικά πανό πριν από τις κυνομαχίες, επειδή το προσωπικό δεν είχε χρόνο να το κάνει μεταξύ των δύο γεγονότων. H Heineken έχει σταματήσει κάθε σχέση με το νυχτερινό κέντρο και δηλώνει πως αυτή η φωτογραφία είναι άδικη και παραπλανητική.
Εμείς με τη σειρά μας να πούμε ότι προτιμάμε ελληνικές μπυρίτσες, γιατί υποστηρίζουμε τα ελληνικά προϊόντα και όχι γιατί διαβάσαμε ένα hoax. Άλλο πράγμα η προτίμηση και άλλο η δυσφήμηση και η αναπαραγωγή ψευδών ειδήσεων.
Βλέπουμε την ανακοίνωση της Heineken ΕΔΩ
Και την επίσημη δήλωση του ιδιοκτήτη, του νυχτερινού κέντρου ΕΔΩ
Διαβάζουμε περισσότερα στο:
Θοδωρής Δανιηλίδης
Ακολουθήστε

Θοδωρής Δανιηλίδης

Founder and owner at ellinika hoaxes
Το διαδίκτυο είναι μια πολύτιμη πηγή ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ωστόσο κρύβει παγίδες, πολλές από αυτές επικίνδυνες. Τα τελευταία χρόνια, τα fake news έχουν λάβει τεράστιες διαστάσεις, στην καθημερινή ειδησεογραφία από ιστοσελίδες που αυτοχαρακτηρίζονται «ειδησεογραφικές», όσο και από άλλες που δημιουργούν «ειδήσεις» για λίγα κλικς παραπάνω.
Θοδωρής Δανιηλίδης
Ακολουθήστε