Ποιοι είμαστε
Αρχική Νέα σελίδα απάτη. Ο πράσινος καφές, ο μάγος του οζ και πράσινα άλογα.SCAMS

Νέα σελίδα απάτη. Ο πράσινος καφές, ο μάγος του οζ και πράσινα άλογα.

7 Σεπ
2013

@

Ευαίσθητο περιεχόμενο

Αυτή η εικόνα περιέχει ευαίσθητο περιεχόμενο το οποίο μπορεί για κάποιους χρήστες μπορεί να είναι προσβλητικό ή ενοχλητικό

Το συγκεκριμένο άρθρο δημοσιεύτηκε πριν 11 έτη.

Προχθές είδα μια ανάρτηση – διαφήμιση για ένα σκεύασμα που ισχυρίζεται ότι μπορεί να μας αδυνατίσει και μάλιστα, χωρίς δίαιτα. Πάτησα για να διαβάσω την ανάρτηση και μεταφέρθηκα σε μία σελίδα που προσπαθούσε να με πείσει για το “μαγικό σκεύασμα” που θα με κάνει κορμάρα. Για το μαγικό σκεύασμα θα ασχοληθώ στο τέλος. Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά.

Τη συγκεκριμένη σελίδα απάτη μπορούμε να την έχουμε ως παράδειγμα για να καταλάβουμε με ποιο τρόπο κάποιοι επιτήδειοι προσπαθούν να σας παραπλανήσουν και να μάθετε (όσοι δεν είσαστε υποψιασμένοι ή δεν έχετε την εμπειρία) πως μπορείτε να αναγνωρίσετε ανάλογες περιπτώσεις απάτης. Επειδή όλα αυτά, (μαζεμένα σε μια ανάρτηση) μπορεί να μπερδέψουν κάποιο αναγνώστη, που δεν έχει μεγάλη εμπειρία στο internet, θα τα χωρίσουμε και θα ασχοληθούμε με το καθένα ξεχωριστά.

Η ανάρτηση – διαφήμιση.
Την ανάρτηση – διαφήμιση την είδα στη σελίδα xrimablog.gr και ο τίτλος της ανάρτησης είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Έχασε 8 κιλά σε ένα μήνα χωρίς δίαιτα -ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ!

Πραγματικά απίστευτο…. 8 κιλά σε ένα μήνα και χωρίς δίαιτα. Αν αυτό δεν είναι ενδιαφέρον για κάποιον/κάποια που έχει πρόβλημα βάρους, τότε τίποτα άλλο δεν θα μπορεί να τον/την παρακινήσει, να διαβάσει το άρθρο. Έλα όμως που δεν υπάρχει άρθρο.
Ακολουθώ ένα κανόνα που λέει ότι οι αναρτήσεις που ξεκινούν με τις λέξεις “ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ, ΣΟΚ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ, ΦΟΒΕΡΟ, ΤΡΟΜΕΡΟ, κτλ” συνήθως είναι μπούρδες για να καταφέρουν να ανεβάσουν την επισκεψημότητα της σελίδας. Εδώ όμως τα πράγματα είναι ακόμη πιο σοβαρά.  Πατάω στο “διαβάστε περισσότερα εδώ” και μεταφέρομε στη σελίδα απάτη. Αλλά πριν περάσω στη ανάλυση της απάτης να γράψω δυο λόγια για την ανάρτηση-διαφήμιση του xrimablog.

Η διαφήμιση μπήκε σαν ανάρτηση για να ξεγελάει τον αναγνώστη και να μην φαίνεται εξαρχής ότι είναι διαφήμιση. Κοιτώντας καλύτερα το link, βλέπουμε ότι είναι το “http://affiliates.digitad.gr/z/26/CD4/”  και όχι το “http://www.eurohealthnews.com/gr0/” που είναι η πραγματική διεύθυνση της σελίδας απάτης, που θα δούμε. Εύκολα συμπεραίνουμε ότι ο ιδιοκτήτης του xrimablog, γράφτηκε σε πρόγραμμα affiliate marketing, και προωθεί τη σελίδα απάτη που προσπαθεί να μας ξεγελάσει και να αγοράσουμε το μαγικό σκεύασμα που πολύ γρήγορα και χωρίς κόπο και δίαιτα θα μας κάνει να χάσουμε βάρος. (Το βάρος που θα χάσουμε, λέω εγώ ο καχύποπτος, θα είναι από το πορτοφόλι και την τσέπη μας) Το κέρδος του ιδιοκτήτη της σελίδας, είναι ποσοστά από τις πωλήσεις ή ανάλογα με τα κλικ που θα πέσουν. Το να έχει διαφημίσεις στη σελίδα σου δεν είναι κατακριτέο. Αν όμως προωθείς και διαφημίζεις μια απάτη, με μοναδικό σκοπό το χρήμα που θα τσεπώσεις, τότε είναι.Αυτό μπορώ να το γράψω με σιγουριά, γιατί δεν υπάρχει κάποιο άρθρο που να περιγράφει τον τρόπο που θα χάσεις βάρος, αλλά το μόνο που υπάρχει είναι το link για να περάσεις στη σελίδα, απάτη. Μάλιστα, αντέστρεψε και τον κανόνα “έρχεται το καλοκαίρι πως θα βγεις στην παραλία” που εκμεταλλεύονται πολλοί, την ανάγκη για γρήγορα αποτελέσματα, και το έκανε “τέλειωσε το καλοκαίρι και μας έμεινε το βάρος από την καλοκαιρινή καλοπέραση”. Αυτό και μόνο είναι αρκετό να καταρρίψει οποιαδήποτε δικαιολογία, τύπου δεν ήξερα ότι η σελίδα είναι απάτη κτλ. Το ξέρεις και  το προωθείς για να κονομήσεις στις πλάτες ανυποψίαστων και το μόνο που σε ενδιαφέρει είναι το xrima. Γιατί όμως ο ιδιοκτήτης επέλεξε τη συγκεκριμένη προώθηση, ενώ θα μπορούσε να επιλέξει οποιαδήποτε άλλη που δεν είναι απάτη; Είναι πολλά τα λεφτά Άρη. Εδώ μπαίνουν τα ποσοστά, οι απάτες πληρώνουν καλά, και πολλαπλάσια.

Το affiliate marketing
Τι είναι όμως το affiliate marketing;
Affiliate Marketing είναι ένας τύπος Performance based Marketing και αφορά προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών στο διαδίκτυο. Affiliate είναι ο Συνεργάτης ενός Δικτύου Συνεργατών (Affiliate Network), ο οποίος προωθεί προϊόντα ή υπηρεσίες ενός Διαφημιζόμενου στο διαδίκτυο. Το Affiliate Marketing λειτουργεί ως εξής: Μια εταιρία ή επιχείρηση (Διαφημιζόμενος) ανταμείβει τους Συνεργάτες (Affiliates) για κάθε πελάτη ή επισκέπτη που οδηγούν στην διαδικτυακή τους ιστοσελίδα. Η ανταμοιβή μπορεί να είναι ένα ποσοστό προμήθειας από μια επιτυχημένη online πώληση (CPS), είτε ένα ποσό για μια συγκεκριμένη ενέργεια, όπως μια εγγραφή μέλους ή newsletter (CPL). Ο Affiliate προωθεί Διαφημιζόμενες εταιρίες χρησιμοποιώντας διάφορες διαφημιστικές καμπάνιες ή μεθόδους marketing μέσα από διαδικτυακές πηγές, όπως ιστοσελίδες, ιστολόγια, ηλεκτρονικά μηνύματα και άλλα πολλά. Διαβάστε ΕΔΩ

Στις παρακάτω εικόνες μπορούμε να δούμε μερικά ενδεικτικά προγράμματα affiliate και τα κέρδη από την προώθηση.

Η σελίδα απάτη. Δείτε τη ΕΔΩ
Η σελίδα που προσπαθεί να μας πουλήσει το μαγικό σκεύασμα του πράσινου καφέ, που θα μας κάνει να χάσουμε κιλά τρώγοντας τον αγλέουρα, είναι μια μεγάλη απάτη. Ας δούμε γιατί.

1ο. Χρησιμοποιεί το όνομα euro health news για να μας παραπλανήσει και να πιστέψουμε ότι είναι μια ιστοσελίδα που ασχολείται με νέα από το χώρο της υγείας.

2ο. Όλα τα μενού της σελίδας ( ΑΡΧΙΚΗ, ΟΜΟΡΦΙΑ, ΨΩΝΙΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, και ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΑΣ) σας οδηγούν όλα στη σελίδα για να παραγγείλεις το μαγικό σκεύασμα. Το ίδιο συμβαίνει και με  οποιοδήποτε άλλο link υπάρχει στη σελίδα.
3ο Χρησιμοποιεί μεγάλα ονόματα (CNN, CBS, MSNBC, ABC) με τον ισχυρισμό ότι μιλάνε για τον πράσινο καφέ, αλλά δεν υπάρχει κανένα βίντεο από αυτά τα μέσα ενημέρωσης. Το μόνο βίντεο που υπάρχει είναι ένα βίντεο του τηλεγιατρού-τηλεπωλητή Mehmet Oz. Μπούρδες.

4ο Προσπαθεί να μας ξεγελάσει γράφοντας ότι η σελίδα είναι επικαιροποιημένη στη σημερινή ημερομηνία. Δείτε στις παρακάτω φωτογραφίες τι θα γίνει αν αλλάξουμε την ημερομηνία του υπολογιστή μας και την πάμε 40 χρόνια μπροστά. Θαύμα!!! Ο μάγος του οζ έκανε πάλι το μαγικό του και μαζί με τα κιλά που χάσαμε, επικαιροποίησε την σελίδα στις Κυριακή, 7 Σεπτεμβρίου 2053 Τα άτομα είναι 40 χρόνια μπροστά. Τι να λέμε!!!

5ο Αν πατήσεις για να δεις τα πλήρη αποτελέσματα της έρευνας, θα μεταφερθείς στη σελίδα για να κάνεις παραγγελία, αφού πρώτα διαβάσεις μερικές “αληθινές” ιστορίες ανθρώπων που έχασαν βάρος. Ούτε έρευνα ούτε αποτελέσματα ούτε τίποτα. Παραγγελία παραγγελία παραγγελία. Αγόρασε αγόρασε αγόρασε. Αυτό είναι το ζητούμενο.

6ο Με την αποκλειστική δικτυακή προσφορά για περιορισμένο χρονικό διάστημα, που πάντα λήγει στην ημερομηνία που έχει ο υπολογιστής, προσπαθεί να σε ξεγελάσει για  να αγοράσεις σήμερα, ώστε να μην έχεις χρόνο να σκεφτείς ή να ψάξεις, τι είναι το εκχύλισμα του πράσινου καφέ και αν θα καταφέρνει, να αδυνατίζεις τρώγοντας ένα ταψί στην καθισιά. Αλλάξτε την ημερομηνία του υπολογιστή σας και ανανεώστε τη σελίδα. Πάλι ο τηλεγιατρός, τηλεμάγος μεμέτης οζ, έκανε τα μαγικά του και η προσφορά ανανεώθηκε και λήγει στην ημερομηνία που βάλατε. Δείτε τις φωτογραφίες παρακάτω μετά από αλλαγή της χρονολογίας του υπολογιστή μου σε 2053. Σαράντα χρόνια έχω ψήσει!!!


7ο Τα σχόλια. Εδώ θα πρέπει να γράψω ολόκληρο άρθρο μόνο για τα ψεύτικα σχόλια. Τα σχόλια είναι απάτη γιατί παρατηρούμε ότι:
α. Δεν έχουν κανένα ορθογραφικό λάθος. (Είναι αυτό λογικό;)
β, Χρησιμοποιούν όλα τα στίγματα στίξης. (Καλά… είμαστε πολύ μορφωμένος λαός… παραμορφωμένος θα έλεγα!)
γ. Κανείς δεν έγραψε με λατινικούς χαρακτήρες. (Έχω πάθει πλάκα με το επίπεδο γραφής των Ελληνίδων που αδυνατίζουν με πράσινα άλογα… εεεε συγνώμη με πράσινο καφέ ήθελα να γράψω)
δ. Όλες όσες έγραψαν σχόλιο, έβαλαν το μικρό τους όνομα και καμιά δεν χρησιμοποίησε κάποιο ψευδώνυμο.
ε. Αν αλλάξουμε την ημερομηνία στον υπολογιστή τότε τα σχόλια θα πάρουν την ανάλογη ημερομηνία, όπως και η λήξη της προσφοράς και η επικαιροποίηση που ανέλυσα παραπάνω. (Η επικαιροποίηση σας μάρανε, παλιολωποδύτες) Στη φωτογραφία άφησα επίτηδες τη χρονολογία του υπολογιστή μου, 40 χρόνια μπροστά.
στ. Όλα τα σχόλια είναι στο ίδιο μήκος κύματος και προσπαθούν να μας πείσουν ότι το προϊόν κάνει θαύματα, ότι η προφορά είναι απίθανη, ότι για να το λέει ο μάγος του οζ είναι σίγουρο, ότι δεν θα το βρεις πουθενά αλλού, ότι θα πρέπει να κάνεις και απόθεμα, ότι όλοι οι άντρες θα ξετρελαθούν μαζί σου, ότι βγαίνει πιο οικονομικά από ένα γυμναστήριο, και χωρίς κόπο και άλλα πολλά για να σε ρίξουν στη φάκα.. Στη παρακάτω εικόνα, άφησα επίτηδες τη χρονολογία του υπολογιστή μου, 40 χρόνια μπροστά.(μηνύματα από το μέλλον, καλά που δεν βγήκε και μήνυμα να λέει “από το 2013, 40 χρόνια σας αδυνατίζουμε”)

Η σελίδα απάτη 2
Η απάτη συνεχίζει στη δεύτερη σελίδα (η σελίδα της παραγγελίας – έρευνας ή ότι άλλο επιλέξεις από την πρώτη σελίδα) και παρατηρούμε τα παρακάτω.
1ο. Δεν υπάρχει καμιά έρευνα. (μετά από τόσο πρόλογο που φάγαμε στην 1η σελίδα, αν θα υπήρχε η παραμικρή έρευνα που αποδεικνύει το 5% από τους ισχυρισμούς, θα το είχαν κάνει ευαγγέλιο)
2ο. Παρατηρούμε ότι τα νούμερα άρχισαν να ανεβαίνουν. Τα 8 κιλά το μήνα έγιναν 14 κιλά χωρίς δίαιτα. (όσο πάει γίνετε και καλύτερο, υπάρχει λογική σε αυτό… αν η “Γεωργία” έχασε 14 χωρίς δίαιτα, εγώ δεν θα χάσω 4-5 κιλά που θέλω;)

 3ο. Πιο κάτω διαβάζουμε:  
Για ποιο λόγο γράφω για την Γεωργία; Έχω για αυτό 2 λόγους. Ο πρώτος είναι ότι χρειαζόμουν κάτι για να τραβήξω την προσοχή σου. Ήθελα να το κάνω γιατί έχω κάτι σημαντικό να σου πω. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι η φωτογραφία αυτής της γυναίκας είναι εισαγωγή σε ένα ασυνήθιστο μήνυμα που θέλω να σου μεταφέρω.
Τι έγινε η έρευνα που πάτησα να διαβάσω;
4ο. Ακόμα πιο κάτω και μετά την πλύση εγκεφάλου που τρώει ο αναγνώστης, διαβάζουμε την περίληψη (παρατηρούμε ότι άρχισε να μιλάει για δίαιτα και το φάε ότι θες, σιγά σιγά πάει περίπατο)

 

5ο. Τι Σούλα τι Κούλα, το ίδιο είναι, σημασία έχει πως έγινε κοπέλα με τα ΟΥΛΑ. Μετά την περίληψη ήρθε η ώρα να διαβάσουμε αληθινές ιστορίες ανθρώπων με αποδείξεις (φωτογραφίες) για τα καταπληκτικά αποτελέσματα του σκευάσματος πράσινου καφέ, με μπλε και κόκκινους κόκκους. Στην επιτυχία Νο3 βλέπουμε την Κούλα Μπεκιάρη που έχασε 25 ολόκληρα κιλά και έγινε αγνώριστη. Τόσο αγνώριστη που πια δεν τη φωνάζουν Κούλα, αλλά όλοι τη φωνάζουν Σούλα πως άλλαξες!!!(Για πόσο χαϊβάνια μας περνάς;)

6ο  Καλά, θα μου πει κάποιος,  σε ένα ορθογραφικό λάθος κόλλησες; Αντί να γράψουν Κούλα κατά λάθος έγραψαν Σούλα. Όχι δεν κόλλησα σε ένα γράμμα… για την ακρίβεια, δεν κολλάω ούτε σε 2 ή σε 5 γράμματα. Η Κούλα – Σούλα (πως στο διολο την λένε) πρέπει να κολλάει, γιατί τα πήρε άσχημα, γύρισαν τα μυαλά της και άλλαξε ολόκληρο το όνομά της. Το έκανε Rosa Rodrigues και πρίν από αυτό το είχε κάνει Dominika Molnárová, όπως μπορούμε να δούμε στις παρακάτω εικόνες.
(Μια απορία έχω μόνο. Σήμερα Κυριακή 7 Σεπ. 2053 πως τι λένε;)

 
 

7ο Το ίδιο συμβαίνει με όλες τις πετυχημένες ιστορίες ανθρώπων που κατάφεραν και έγιναν κορμάρες με το συγκεκριμένο σκεύασμα πράσινου καφέ με μπλε και κόκκινους κόκκους. Μιλάμε για τεράστιες επιτυχίες του σκευάσματος. Δείτε τις παρακάτω εικόνες.

 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8ο. Εγγύηση. Διαβάζουμε ότι: Αν δεν αδυνατίσεις 14 κιλά σε 4 εβδομάδες σου επιστρέφουμε 100% της τιμής του προϊόντος. Τόσο μεγάλη σιγουριά…. αλλά ας διαβάσουμε και τους όρους χρήσης. ΕΔΩ

Καταλάβαμε όλοι την αξιοπιστία που έχει η εγγύηση επιστροφής χρημάτων που σου δίνουν. Όσο σίγουρα ήταν όλα τα παραπάνω, τόσο και άλλο τόσο εγγυημένα θα πάρεις τα χρήματα σου πίσω.

Το σκεύασμα του πράσινου καφέ και ο μάγος του οζ.
Ο Μεχμέτ Οζ είναι καρδιολόγος καθηγητής, αλλά μετά από μια εμφάνιση του στο Oprah Winfrey Show έκανε στροφή και έγινε ένας τηλεγιατρος – τηλεπωλητης σκευασμάτων. Ο Μεχμετ Οζ υποστηρίζει ότι μαζί με την συμβατική ιατρική θα πρέπει να συνδυάζουμε μεθόδους εναλλακτικής ιατρικής, όπως ύπνωση, προσευχή, ενεργειακή θεραπεία και ομοιοπαθητική. Είναι σύμβουλος στης ιστοσελίδας RealAge που έχει επικριθεί από τη New York Times για τη φαρμακευτική πρακτική μάρκετινγκ που ακολουθεί. Η Σελίδα αυτή ζητά ιατρικές πληροφορίες από τους επισκέπτες για να καθορίσει βιολογική ηλικία του επισκέπτη και στη συνέχεια χρησιμοποιεί το ιατρικό προφίλ του επισκέπτη για να τους δώσει συμβουλές και στοχευμένες διαφημίσεις σκευασμάτων.


Δεν είμαι γιατρός, ούτε διατροφολόγος, για να μιλήσω για το χλωρογενικό οξύ, τα σκευάσματα με εκχύλισμα πράσινου καφέ και φραπελιές, αλλά να μας εξηγήσει ο Μεχμέτ Οζ εκτός από τον πράσινο καφέ, προτείνει και το Raspberry Ketone για απώλεια βάρους, και ακόμα, ένα κάρο σκευάσματα. Από όλα αυτά πιο είναι καλύτερο για την τσέπη του;

Να δούμε τι λέει ο Μανώλης Μανωλαράκης, Διαιτολόγος Διατροφολόγος, πρόεδρος στην Ένωση Διαιτολόγων Διατροφολόγων Ελλάδος. ΕΔΩ


Το παραμύθι του πράσινου καφέ.

Ένα ακόμα μαγικό συστατικό κατά της παχυσαρκίας, έχει εμφανιστεί στο προσκήνιο τον τελευταίο καιρό. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην εκπομπή του Dr Oz (τυχαίο; Δεν νομίζω!) και από τότε πολυάριθμα σκευάσματα που το περιέχουν, έχουν κυκλοφορήσει στην αγορά ισχυριζόμενα ότι έχουν εγγυημένα θαυματουργά αποτελέσματα.

Μιλάμε φυσικά για το εκχύλισμα του πράσινου καφέ. Οι διαφημιστικές καταχωρήσεις φυσικά προβάλουν σαν βασικό στοιχείο της επιστημονικής του αξιοπιστίας και αποτελεσματικότητας, την ίδια την διαφημιστική προβολή του στην εκπομπή του Dr Oz η όποια όμως στο παρελθόν, έχει παρουσιάσει μία τεράστια γκάμα παρόμοιων προϊόντων με επίσης θαυματουργές ιδιότητες.

Οι επιστημονικές αναφορές σε αυτό είναι ομιχλώδεις και αόριστες. Γίνεται λόγος για την χαμηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη αλλά και για την υψηλή περιεκτικότητα σε χλωρογενικό οξύ, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό που υπάρχει σε λαχανικά αλλά και στο κανονικό καφέ. Είναι γνωστή η αντικαρκινική και η αντιοξειδωτική του δράση. Παραπέρα είναι γνωστό ότι βοηθά στην διατήρηση σε χαμηλό επίπεδο των επιπέδων της γλυκόζης στο αίμα και γενικότερα στην καλή χρήση των υδατανθράκων.

Πιθανότατα αυτό να προσπαθεί να περιγράψει με στόμφο ο διαφημιστής όταν αναφέρει ότι το χλωρογενικό οξύ «λειτουργεί ως αναστολέας απελευθέρωσης της γλυκόζης στο σώμα, και αυξάνει τον μεταβολισμό του ήπατος.» Και ο ισχυρισμός αυτός γίνεται ακόμα πιο έντονος όταν αναφέρει επίσης ότι «Το ειδικό αυτό οξύ αποτρέπει την απελευθέρωση γλυκόζης στο αίμα και αυτό σημαίνει πως δεν παίρνετε βάρος.» Εδώ υπάρχει μία μεγάλη επιστημονική ακροβασία. Η αποδεδειγμένη θετική διατήρηση των επιπέδων γλυκόζης του αίματος δεν σημαίνει αυτόματα ότι χάνονται οι υδατάνθρακες ή ότι το σώμα δεν απορροφά τις θερμίδες που προέρχονται από αυτούς.

Από την άλλη και οι επιστημονικές έρευνες δεν δείχνουν κάποιο εντυπωσιακό αποτέλεσμα σχετικά με την επίδραση που έχει το χλωρογενικό οξύ στην απώλεια βάρους. Για παράδειγμα η και από τους διαφημιζόμενους χρησιμοποιούμενη έρευνα σε 30 ελαφρά υπέρβαρα ή παχύσαρκα άτομα, δείχνει μία επιπρόσθετη απώλεια 3,7 κιλών σε 12 εβδομάδες στην ομάδα των εξεταζόμενων που το χρησιμοποίησαν.

Σε άλλη μελέτη που έγινε σε ανάλογο δείγμα 28 ατόμων η χρησιμοποίηση καφέ εμπλουτισμένου με χλωρογενικό οξύ δεν προκάλεσε καμία άξια αναφοράς μεταβολή του βάρους τους.

Οι δύο παραπάνω μελέτες χρησιμοποίησαν καφέ εμπλουτισμένο σε χλωρογενικό οξύ. Η πιο πρόσφατα δημοσιευμένη μελέτη που δείχνει να ανατρέπει τον μύθο του πράσινου καφέ, μιας και σε αυτή δεν χρησιμοποιήθηκε εμπλουτισμένος καφές αλλά σε μεγάλες δόσεις το ίδιο το χλωρογενικό οξύ. Έτσι λοιπόν σε παχύσαρκα ποντίκια που τρέφονταν με δίαιτα πλούσια σε λίπος χορηγήθηκε το παράλληλα το εξεταζόμενο συστατικό. Ακόμα όμως και οι μεγάλες αυτές δόσεις δεν εμπόδισαν την αύξηση του βάρους ή την εναπόθεση λίπους στο ήπαρ ή την εμφάνιση διαβήτη τύπου 2 ακόμα και στην ομάδα που έλαβε το συμπλήρωμα.

Και κάπου εδώ ο μύθος του πράσινου καφέ (όπως και πολλοί άλλοι) άρχισε να γίνεται γκρίζος.

Και τι λεει για το raspberry ketones και τον Μεμέτη Οζ

Η απάτη των raspberry ketones

Όπως την βίωσαν οι καταναλωτές

Το ψέμα (για τα raspberry ketones) έχει κοντά ποδάρια. Όλο και πιο συχνά τον τελευταίο καιρό προβάλλονται διαφημίσεις ή εμφανίζονται διαφημιστικά site όπου προβάλλουν τις μαγικές ιδιότητες των raspberry ketones. Ενός προϊόντος που ξεκίνησε την φρενήρη πορεία του στην Αμερικανική αλλά και στην Παγκόσμια αγορά, μέσα από την εκπομπή του Dr. Oz.

Για όσους δεν το γνωρίζουν, η αγαπημένη εκπομπή των Αμερικανών τηλεθεατών είναι αυτή του Dr. Oz. Κάθε εβδομάδα ένα νέο μαγικό συστατικό παρουσιάζεται, μία νέα μέθοδος αδυνατίσματος αναλύεται, ένας ακόμα καλεσμένος παρουσιάζει ένα ακόμα θαυματουργό σκεύασμα. Και η βιομηχανία αδυνατιστικών χαπιών (και όχι μόνο) στις ΗΠΑ γυρνάει τα γρανάζια της και πουλάει τα προϊόντα της.

Τα διάφορα προωθητικά / εμπορικά site βρίθουν από «αξιόπιστες» μαρτυρίες ατόμων που το δοκίμασαν και ισχυρίζονται ότι έχασαν κιλά. Τι γίνεται όμως με ανεξάρτητα sites που πουλούν προϊόντα με raspberry ketone και μετά οι καταναλωτές λένε την άποψή τους; Συνέχεια ΕΔΩ

 

Βρήκατε αυτό το άρθρο χρήσιμο; Αν ναι, και θέλετε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας, τις απάτες και τα ψέματα του ιντερνετ, γρήγορα και εύκολα, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο facebook (ΕΔΩ) και ενισχύστε μας πατώντας Like (μου αρέσει).

Παρακαλούμε να ενημερώσετε τους φίλους σας στο facebook για αυτό το άρθρο. Συμβάλουμε όλοι στην ενημέρωση των συνανθρώπων μας, από τις απάτες και τα ψέματα, κοινοποιώντας τα, και μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε σωστά το internet.

Το διαδίκτυο είναι μια πολύτιμη πηγή ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ωστόσο κρύβει παγίδες, πολλές από αυτές επικίνδυνες. Τα τελευταία χρόνια, τα fake news έχουν λάβει τεράστιες διαστάσεις, στην καθημερινή ειδησεογραφία από ιστοσελίδες που αυτοχαρακτηρίζονται «ειδησεογραφικές», όσο και από άλλες που δημιουργούν «ειδήσεις» για λίγα κλικς παραπάνω.