Ο πιλότος Κασνέσης, μιλάει για τους αεροψεκασμούς.

In Αεροψεκασμοί, Αθλιότητες, Συνωμοσιολογίες, Φάρσες by Θοδωρής Δανιηλίδης8 Comments

kaznesis
 

Κυκλοφορεί ένα βίντεο από το kontra chanel που διάφορα blοgs το παρουσιάζουν ως απόδειξη για τους αεροψεκασμούς. Σε αυτό το βίντεο ο πιλότος κύριος Κασνέσης μιλάει για τους αεροψεκασμούς.

  • ΨΕΥΔΕΣ

Με το κύριο Κασνέση και το βίντεο ασχολήθηκε ο Σ.Φ.Α.Κ. (Σύλλογος, Φίλων, Αστρονομίας, Κρήτης) και ανέλυσαν τα λεγόμενα του Κύριου Κασνέση.  Όλα στο βωμό της τηλεθέασης…


Ένα άλλο βίντεο που έκανε «αίσθηση» στον ελληνικό χώρο των ψεκασμένων ήταν μια συνέντευξη ενός, ας πούμε πιλότου, του Θ. Κασνέση στο τηλεοπτικό σταθμό Kontra Channel. Καταλαβαίνουμε εκ πρώτης όψεως ότι πρέπει να είναι πιλότος από το δερμάτινο τζάκετ και το κασκόλ που παραπέμπει στον Αντουάν Ντε Σεντ Εξιπερι. Πάμε λοιπόν να αποκωδικοποιήσουμε τι λέει ο πιλότος σε αυτό το βίντεο σύμφωνα με όλα αυτά που ξέρουμε μέχρι τώρα.
00:10 – τυγχάνει να είναι παγκόσμια ημέρα των chemtrails: Στο διαδίκτυο βρήκα 3 ημερομηνίες: 7 Ιουλίου, 22 Ιανουαρίου και 20 Νοεμβρίου. Οι ίδιοι δεν μπορούν να αποφασίσουν ποια μέρα θα είναι παγκόσμια μέρα. Πάντως στην λίστα των Παγκόσμιων Ημερών του OHE δεν υπάρχει κάποια μέρα καταχωρημένη. Κι εγώ σήμερα ορίζω ότι είναι η παγκόσμια μέρα των πεσμένων πορτοκαλιών στο έδαφος.
00:20 – είανι πιλότος και δεν ξέρει απ’ έξω τις λέξεις condensation trails, την οποία πρέπει να διαβάσει από μέσα και να κάνει και λάθος
00:30 – δεν υπάρχουν ίχνη συμπυκνώσεως κυροζίνης πουθενά. Το νερό συμπυκνώνεται η κυροζίνη όχι.
00:36 – φυσιολογικά σε αεροσκάφη τζετ που πετούν σε ψηλά ύψη. εμείς έχουμε δείξει ίχνη συμπύκνωσης και σε ελικοφόρα και σε όλα τα ύψη.
00:40 – διαλύονται εύκολο και γρήγορα. Πόσο γρήγορα. Δευτερόλεπτα; λεπτά; πόσα λεπτά; Κανένας από όλους αυτούς δεν μιλάει για χρόνους γιατί αν το κάθει θα πρέπει να εξηγήσει ατμοσφαιρικά μοντέλα (που εμείς έχουμε ήδη αναλύσει παραπάνω) με κίνδυνο να εκτεθούν και να καταρεύσει ο ισχυρισμός τους.
Είδαμε ήδη 5 ανακρίβιες στα πρώτα μόλις 60 δευτερόλεπτα.
01:00 ο δημοσιογράφος κάνει λάθος, τα λέει ίχνη συμπίεσης και ο πιλότος μας όχι μόνο δεν τον διορθώνει αλλά συμφωνεί μαζί του λέγοντας «ακριβώς»
01:06 ο δημοσιογράφος αποφασίζει τελικά ότι ο χρόνος παραμονής των ιχνών συμπύκνωσης στον ουρανό είναι 5 λεπτά και ο πιλότος μας συμφωνεί.
01:12 τελικά αποφασίζει ο πιλότος να διορθώσει τον δημοσιογράφο και να πει «συμπύκνωσης»
01:32 ο πιλότος αναφέρει ότι τα αεροπλάνα που ψεκάζουν είναι νέου τύπου 707 και 737. To 707 κατασκευάστηκε από την Boeing το 1957 μέχρι το 1979. Σήμερα (Αύγουστος 2012) πετάνε μόλις δύο και αυτά στο Ιράν. Το Boeing 737 είναι το πιο διαδεδομένο αεροπλάνο στον κόσμο με πάνω από 6,160 παραγγελίες παγκοσμίως απογειώνεται ένα 737 κάθε 5 δευτερόλεπτα
01:46 – αφήνουν σύννεφα που διαρκούν 4 – 7 μέρες. Κανένα σύννεφο δεν μπορεί να διαρκέσει τόσο πολύ γιατί όπως είδαμε μια διαφοροποίηση στα ποσοστά υγρασίας και θερμοκρασίας κάνουν τα σύννεφα να περνάνε από την διαδικασία της εξάχνωσης που έχουμε περιγράψει παραπάνω. Επίσης δεν υπάρχει κάποιο σύστημα παρακολούθησης αυτών των ιχνών, είναι επίσης πολύ δύσκολο να παρακολουθήσεις τέτοια ίχνη την νύχτα και φυσικά ο αέρας τα παρασύρει πολύ μακριά κάνοντας την οποιαδήποτε παρακολούθηση τους αδύνατη γιατί θα πρέπει κάποιον να ταξιδεύει χιλιάδες χιλιόμετρα ακόμα και αν υπήρχαν οι ιδανικές συνθήκες ώστε να διατηρηθούν τόσο πολύ. Το νούμερο λοιπόν είναι εξωπραγματικό.
01:52 – βγαίνουν από εκεί που βρίσκονται τα καθίσματα η το κάργκο (εννοεί τον χώρο φορτίων-αποσκευών). Σημείωση: μπορείτε να κάνετε μία παύση και να δείτε την ενότητα με τις φωτογραφίες για να καταλάβετε τι λέει.
02:01 – βγαίνουν από βράγχια σαν καρχαρία κάπως. Είναι η τελευταία ενότητα των φωτογραφιών σε αυτήν την ιστοσελίδα. Η χρήση των λέξεων που χρησιμοποιεί για να περιγράψει τις λέξεις «στόμια» ή «ακροφύσια» παραπέμπει σε λεξιλόγιο δεκάχρονου παιδιού και όχι σε πιλότου που είναι υψηλά καταρτισμένος στον τομέα του (εκτός και αν πετάει τηλεκατευθυνόμενα αεροπλανάκια)
02:16 – εδώ μαθαίνουμε ότι τα αεροπλάνα που κάνουν τους ψεκασμούς είναι ΝΑΤΟικά και πετάνε όπου υπάρχουν «διαβαθμισμένες βάσεις.» Αυτό τι σημαίνει ότι υπάρχουν απόρρητες αμερικανικές βάσεις στην Ελλάδα;
02:18 – και είναι άσπρα χωρίς διακριτικά. Που φυσικά δεν τα έχει δει κανένας, δεν τα έχει φωτογραφίσει κανένας.
Εδώ έχουμε μία διαφοροποίηση με την παγκόσμια συνωμοσία. Ενώ σε όλες τις άλλες χώρες τα αεροπλάνα είναι οποιουδήποτε τύπου εδώ είναι μόνο δύο ειδών, επιβατικά της Boing τα οποία τα χρησιμοποιούν οι Αμερικανοί για να μας ψεκάζουν. Επίσης ενώ στην παγκόσμια κοινότητα των ψεκασμένων υπάρχουν τρία κύρια χημικά: αλουμίνιο, βάριο και στρόντιο, στην ελληνική εκδοχή όπως θα ακούσετε παραπάνω έχουμε ξεφύγει.
02:38 συμφωνεί ότι είναι ίχνη συμπύκνωσης (και όχι τσεμτρέιλς, όπως τα προφέρει)
02:46 τα ίχνη αυτά περιέχουν: Βενζόλιο, νιτροζαμίνες, νικέλιο, φορμαϊλέδιο, υδροκυάνιο, απεμπλουτισμένο ουράνιο, βάριο και υδράργυρο. Την πρώτη φορά που το άκουσα χρειάστηκα μερικά λεπτά για να σταματήσω να γελάω. Οι νιτροζαμίνες είναι συντηρητικά για φαγητά και ιδιαίτερα για ζαμπόν. Το νικέλιο είναι μέταλλο και χρησιμοποιείται ως καταλύτης υδρογόνωσης των ελαίων στη παρασκευή λιπών. Χρησιμοποιείται, επίσης, για την ασφαλή μεταφορά υδρογόνου (διαλύεται στο νικέλιο), ιδιαίτερα σε οχήματα που χρησιμοποιούν το υδρογόνο ως καύσιμο. Το φορμαϊλέδιο δεν υπάρχει, Το υδροκυάνιο αν υπήρχε, δεν μας λέει σε ποιες ποσότητες τότε θα μύριζε ο αέρας πικραμύγδαλου και όλοι θα είχαμε πεθάνει. Το ουράνιο βρίσκεται συνήθως σε μικρές ποσότητες στα πετρώματα, στο χώμα, στο νερό, και σε ίχνη στα φυτά και στα ζώα (συμπεριλαμβανομένου και του ανθρώπου). Το απεμπλουτισμένο ουράνιο λόγω της υψηλής πυκνότητας και της διαθεσιμότητάς του ως παραπροϊόν της βιομηχανίας, το DU χρησιμοποιείται στη πολεμική βιομηχανία ως βαριά θωράκιση σε άρματα, σε αντιαρματικά βλήματα και σε πύραυλους και δεν αναφέρονται πουθενά ως συστατικά για τα χημικά ίχνη των ψεκασμών όπως λέει η ελληνική κοινότητα των ψεκασμένων. Υδράργυρο έχουμε και στο σώμα μας σε μικρές ποσότητες όπως και βάριο. Πάντως η μή αναφορά στο αλουμίνιο από την ελληνική κοινότητα εν αντιθέσει με τους παγκόσμιους συναδέλφους τους μου προκαλεί απορία.
03:12 εδώ η πιλοτάρα μας που ξέρει από αεροπλάνα και εναέριο χώρο μας αναφέρει ότι τα αεροπλάνα αυτά πετάνε χωρίς άδεια και χωρίς σχέδιο πτήσεων γιατί έτσι πετάνε όλα τα ΝΑΤΟικά αεροπλάνα. Μεγάλο και τραγικό λάθος το οποίο αφήνει πολλά ερωτήματα μιας που ο εναέριος χώρος της Ελλάδας όπως και κάθε χώρας διέπεται από αυστηρούς νόμους ελέγχου και ΤΙΠΟΤΑ δεν μπορεί να πετάξει χωρίς να το γνωρίζουμε (εκτός από χαρταετό, τηλεκατευθυνόμενα αεροπλανάκια και αλεξίπτωτα πλαγιάς) και όλα αυτά επειδή στο Αρχηγείο Τακτικής Αεροπορίας (Α.Τ.Α.) ο διοικητής είναι τούρκος και τν χαιρετάνε οι έλληνες φαντάροι, τι άλλο θέλουμε. Αυτό πάλι δεν έχει ξαναγίνει ποτέ, μήπως εννοεί για την ΝΑΤΟική Διοίκηση που εδρεύει και αυτή στην Λάρισα;
04:53 – και εδώ αρχίζει το παραλήρημα: Μας θέλουν δυνητικά αρρώστους. Επειδή ο πιλότος μας μάλλον δεν ξέρει τι σημαίνει δυνητικός χρησιμοποιεί την λέξη λανθασμένα (δυνητικός = πιθανός, που μπορεί να συμβεί) Το σχέδιο τους είναι να αφήσουν πεντακόσια εκατομμύρια πάνω στην Γη και να μας κάνουν να έχουμε καρκίνο ώστε να μας πουλάνε φάρμακα. Μάλιστα από τα 7,1 δισεκατομμύρια κατοίκους θα σκοτώσουν με αργό θάνατο που έχει ξεκινήσει από την δεκαετία του 90 6,5 δισεκατομμύρια κατοίκους. Αν αυτό συνέβαινε τότε γιατί ο πληθυσμός αυξάνεται; Ποια 500 δισεκατομμύρια θα αφήσουν; Από ποιες χώρες; Τι θα απογίνει στην παγκόσμια οικονομία μία τέτοια μείωση του πληθυσμού. Και ξανά για να το χωνέψω: Γιατί το 1990 ήμασταν 5 δισεκατομμύρια και τώρα είμαστε 7,1 δισεκατομμύρια; Μήπως τελικά είναι αναποτελεσματικά τα χημικά; Δεν κάνουμε καλύτερα ένα ελεγχόμενο παγκόσμιο πόλεμο να μειώσουμε τον πληθυσμό;
05:30 – ο δημοσιογράφος το πάει ακόμα παραπέρα. Ο συνδυασμός όλων αυτών των χημικών μας κάνει να είμαστε σαν υπνωτισμένοι, να μην έχουμε όρεξη για δουλειά ή για χαμόγελο. Συμφωνεί και ο «εγώ δεν είμαι χημικός» πιλότος μας και λέει και κάνει και μια ακατανόητη ρητορική ερώτηση: «Πως ένα μυαλό που κατ’ ευθείαν ας πούμε εισέρχετε στον ανθρώπινο εγκέφαλο μπορεί να λειτουργήσει ας πούμε νορμάλ, να το πούμε φυσιολογικά.» Δικά του λόγια, όχι δικά μου. Βγάλτε συμπέρασμα.
06:00 – και όλα αυτά εισχωρούν στον «υδροφόρο ορίζοντα του εδάφους τουλάχιστον 5 μέτρα» βέβαια χωρίς καμία μελέτη για όλα αυτά, ούτε ένα δείγμα μιας χημικής ανάλυσης. Επειδή το λέει, ισχύει κιόλας.
06:30 – Βρέθηκε και λύση προστασίας: «τσεμπάστερς.» ή νεφοδιαλήτες. Ένας νέος όρος που δεν είχα συναντήσει μέχρι τώρα. Λέει ο πιλότος μας ότι λειτουργούν κανονικά στην Κρήτη (στην οποία παρατηρούμε πολύ συχνά ίχνη συμπύκνωσης ακόμα και τώρα… οπότε μάλλον δεν δουλεύουν). Συνεχίζει ο πιλότος λέγοντας: «επαναφέρουν τον αρχαίο ελληνικό αιθέρα εδώ, την πεμπτουσία των αρχαίων Ελλήνων,» δικά του λόγια όχι δικά μου.
08:30 – τα κατάφερε λοιπό να μας πει ότι τα νέφη εξυπηρετούν την «τεχνολογία» HAARP την οποία την μεταφράζει όπως να’ ναι. Αφού καν δεν ξέρει τι είναι φυσικά πως να το πει και σωστά;
08:47 – μας λέει ότι το HAARP δεν φαίνεται από το Google Earth, η παρακάτω φωτογραφία είναι μία από τις εκατοντάδες που βρήκα στο google, οπότε πάει και αυτό το μυστήριο.

09:20 – Τα ίχνη συμπύκνωσης είναι νευρώνες, τελικά, που χρησιμοποιεί το HAARP. Αφού ο πιλότος χρησιμοποιεί πλέον έναν επιστημονικό όρο πάμε να δούμε τι είναι ο νευρώνας σύμφωνα με την Βικιπαίδεια. Με τον όρο νευρώνας ορίζουμε το κύτταρο που αποτελεί δομικό μέρος και λειτουργική μονάδα του νευρικού συστήματος. Πως ένα σύννεφο είναι νευρώνας για το HAARP μόνο ο πιλότος ξέρει.
09:26 – Μας λέει ότι το HAARP χρησιμοποιεί τα ίχνη συμπύκνωσης που βρίσκονται στα ύψη που πετάνε τα αεροπλάνα μέσω ηλεκτρομαγνητικών υψηλών και χαμηλών συχνοτήτων να προκαλούν ξηρασίες, βροχές, τσουνάμι και σεισμούς. Κι εγώ ο κακομοίρης θέλω να ανοίξω το τηλέφωνο μου μέσα σε ένα αεροπλάνο να ακούσω μουσική και μου βάζουν χέρι. Αν ίσχυε αυτό δεν θα λειτουργούσαν τα ηλεκτρονικά κανενός αεροπλάνου σε αυτό το ύψος.
09:30 – «η Γη λειτουργεί στα 4 με 5 χερτζ» λέει ο πιλότος, και ρωτώ: με μπαταρίες ή με εναλλασσόμενο ρεύμα;
10:17 – βάζει στο παιχνίδι του σιωνιστές και αναφέρεται στην Μοσάντο η οποία – όπως ακριβώς αναφέρει ο πιλότος – «ειδικές μεταλλαγμένες καλλιέργειες με δείγματα σκορπιού για να μην αυτό κλπ κλπ» και η οποία ελέγχει το 92% της γεωργίας παγκοσμίως. Μετάφραση: 9 στους 10 αγρότες στην Κρήτη αγοράζει Μοσάντο. Μάλιστα! Α ναι και το όνομα Μοσάντο δεν είναι τυχαίο λέει ο πιλότος. Μοσαντ = Ισραήλ κλπ κλπ
12:28 – ξαναλένε μία από τα ίδια και μιλάνε πάλι για τα Τσεμπάστερς και την τεχνολογία του Τζον Κροφτ που δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας κουβάς με 4 σωλήνες και ένα μίγμα νερού με ξύσματα μετάλλου , μαγνήτες , κρυστάλλους και μερικές φορές από ένα πηνίο Mobius ή ελικοειδή πηνία τα οποία είναι ακίνητα μέσα στην εποξική ή πολυεστερική ρητίνη . Χρησιμοποιώντας τις ενοράσεις της γυναίκας του Carol και με μια μικρή βοήθεια από τη ραβδοσκοπία , ο Don συναρμολόγησε μια πολύ μικρότερη γεννήτρια οργόνης με τα προαναφερθέντα υλικά και την ονόμασε αγία χειροβομβίδα την οποία μπορείτε κι εσείς να φτιάξετε χρησιμοποιώντας τις οδηγίες στα ελληνικά εδώ: https://sites.google.com/site/orgonegreece/Home/chembuster ή αν δεν μπορείτε να σας πουλήσουν μία με 1500€. Και αυτοί οι σωλήνες διαλύουν τα ίχνη συμπύκνωσης που βρίσκονται σε ύψη μεταξύ 5 – 12 χιλιομέτρων. Τι λες τώρα;

Συμπέρασμα: Η παραπάνω συνέντευξη δεν προσφέρει καμία απόδειξη για χημικούς ψεκασμούς. Ο ομιλητής δεν έχει καμία κατάρτιση, είναι απλά ένας ακόλουθος μίας συνωμοσίας. Δεν φέρνει κανέναν στοιχείο, κάνει πάρα πολλά λάθη, ένας μη σκεπτόμενος ανθρωπάκος που όμως θέλει να περάσει ως ειδικός και να αναδείξει και την κακή δημοσιογραφία που υπάρχει στην Ελλάδα.

 

  • John Smith

    Τουλάχιστον δόθηκε απάντηση στο ερώτημα αν πετάει ο γάιδαρος. Έχουμε τουλάχιστον έναν που δηλώνει πιλότος.

  • Σπύρος Χειρδάρης

    αν αυτός είναι πιλότος είναι εγώ ο Ναύαρχος Κουντουριώτης σε φωτοτυπία!!!

  • Ψεκάζουν κανονικά δίχως σταματημό και όχι μόνο αυτό. Είναι τόσες χιλιάδες οι πτήσεις πια πάνω από τα κεφάλια μας που ο αέρας που αναπνέουμε βρώμισε.

    • Και όλα αυτά τα καταλάβατε από την παραπάνω ανάλυση της συνέντευξης του ήρωα πιλότου Κασνέση.

  • Γιώργος Μεταξάς

    Σαν παλιός (τηλε)αερομοντελιστής, σας επισημαίνω ότι μας υποτιμάτε!
    Ενας σοβαρός αερομοντελιστής είναι: μελετητής (συχνά), κατασκευαστής, δοκιμαστής πιλότος, πιλότος ακροβατικών, μηχανικός και βελτιωτής, και πολλές φορές καταλαβαίνει καλύτερα τις αρχές της πτήσης από τους επαγγελματίες πιλότους, γιατί πετάει μόνο με την «οπτική αίσθηση».
    Επιπλέον, έχει να αντιμετωπίσει τις παρακάτω προκλήσεις, σε σχέση με τους πιλότους:
    1. Η μικρή ροπή αδράνειας, κάνει το μοντέλο πολύ πιο «νευρικό» στη συμπεριφορά του.
    2.Το μοντέλο είναι πολύ πιό ευαίσθητο στον άνεμο, εξαιτίας της μικρής ταχύτητας και βάρους του.
    3. Δεν έχει τη βοήθεια οργάνων πτήσης (αν και τελευταία αυτό αρχίζει να αλλάζει) και πρέπει να τα εκτιμήσει όλα με το μάτι (eyeball Mk1).
    4. Δεν έχει άμεση αίσθηση (seat of pants) των επιταχύνσεων.
    5. Έχει να αντιμετωπίσει την αντιστροφή του δεξιά- αριστερά, όταν το μοντέλο πετάει προς το μέρος του.

  • Anonymous

    Έγραψες:
    για να περιγράψει τις λέξεις «στόμια» ή «ακροφύσια» παραπέμπει σε λεξιλόγιο δεκάχρονου παιδιού και όχι σε πιλότου που είναι υψηλά καταρτισμένος στον τομέα του (εκτός και αν πετάει τηλεκατευθυνόμενα αεροπλανάκια)

    Ακόμη και ένας αερομοντελιστής,έχει βασικές γνώσεις αεροναυπηγικής,μηχανικής,και κυρίως γνωρίζει πολύ καλά αεροπορικούς τεχνικούς όρους όπως ακροφύσια(exhausts),turboprop/turbojet,flaps-slats-ailerons-flaperons,κλπ…
    O τύπος απλά είναι άλλος ένας αδαής που δεν γνωρίζει καν βασικές έννοιες,πόσο μάλλον να έχει την τεχνογνωσία για να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο θέμα…
    Παρεπιμπτόντως υπάρχουν αεροσκάφη χωρίς διακριτικά,με πολιτικά νηολόγια,αλλά χρησιμοποιούνται για άλλες δουλειές (elint,κλπ)

  • Anonymous

    μπραβο παιδια για την δουλεια σας

  • Χαρα

    Δηλαδη …ρε παιδια,ειναι ψεματα;;;…..Mας ψεκαζουν,η δεν μας ψεκαζουν;;;….Εχω μπερδευτει!