Επιτέλους… οι επιστήμονες αυτής της χώρας, άρχισαν να μιλάνε για τους ψεκασμένους.

In Αεροψεκασμοί, Συνωμοσιολογίες by Θοδωρής Δανιηλίδης77 Comments

Ο κύριος Μαραμαθάς, έχει αγανακτήσει με τις μπούρδες που ακούει, για ψεκασμούς, HAARP, σεισμούς, καταποντισμούς, τυφώνες, morgellons, μαγνητικές τρίχες κατσαρές, μπάνια με ξίδι και γράφει το παρακάτω κείμενο που δείχνει τη σκληρή πραγματικότητα. Την ίδια αγανάκτηση νοιώθουμε και εμείς.

blue-science

Να αγιάσει η πένα σου Κύριε Χρήστο Μαραμαθά. 

Διαθέστε λίγο χρόνο και διαβάστε το παρακάτω κείμενο. Καλή σας διασκέδαση…

Χρήστος Αθ. Μαραμαθάς
Φυσικός – Ερευνητής Πυρηνικής & Περιβαλλοντικής Μετρολογίας/Τεχνολογίας,
Ειδικός Ακτινοπροστασίας & Πυρηνικής Φασματοσκοπίας – Πιστοποιημένος από τον ΔΟΑΕ

Ο (Αγανακτισμένος) Ψεκαστής των Παρ-αλόγων

Έπειτα από μακροχρόνια παρακολούθηση άπειρων ιστοσελίδων παραπληροφόρησης, τις άκαρπες συζητήσεις μου με συνωμοσιολόγους, και με αφορμή τις κραυγές του Γιώργου Τράγκα μέσα απ’ το θάλαμο τοξικών νεφών του SKAI (09/06/2013) σε συνδυασμό με τα σχόλια για την ψεκασμένη εκπομπή (19/05/2013) του Σταύρου Θεοδωράκη, ανεξάρτητα της καλής ή κακής ποιότητας του εν λόγω επεισοδίου και του χαμηλού ή υψηλού επιπέδου του καναλιού, μου δημιουργήθηκε η ανάγκη να γράψω μια ιστορία-ανοιχτή επιστολή έτσι στην αγανάκτηση:

Ο (Αγανακτισμένος) Ψεκαστής των Παρ-αλόγων

Στην αρχαιότητα, όχι και πολύ μακριά μας, ο Άνθρωπος έβλεπε τη φωτιά και τον κεραυνό φοβισμένα θεωρώντας τα όχι μόνο ως έκφραση θεϊκού μένους, αλλά δίνοντάς τους και πολλές άλλες ερμηνείες απορριπτέες ακόμα κι απ’ τη λογική ενός μικρού παιδιού στις μέρες μας…
Τα χρόνια πέρασαν και η Ανθρωπότητα γνώρισε την Αναγέννηση, ανακάλυψε την Αμερική, ανέπτυξε την επιστημονική σκέψη, καλλιέργησε την τέχνη και την αισθητική της και ήκμασε εγκεφαλικά λύνοντας παράλληλα μ’ όλα αυτά τα μυστήρια του κεραυνού και της φωτιάς κι απομυθοποιώντας τα υπόλοιπα φυσικά φαινόμενα, αλλά… Στη συνέχεια έδεσε το γάιδαρό της στην ύλη και την τεχνολογία με αποτέλεσμα να ξεχάσει να μορφωθεί και να μεταλαμπαδεύσει παιδεία και φλόγα για μάθηση στις επόμενες γενιές… Δεν της έμεινε χρόνος για τέτοια «ευτελή πράγματα» μέσα στις υψηλές ταχύτητες της υπερκατανάλωσης των πάντων, διαμαντιών αλλά και σκουπιδιών, μηχανικών εφήμερων γνώσεων, άχρηστων ειδήσεων, κάθε λογής πληροφοριών και παραφιλολογίας.
Επαναπαύθηκε στις δόξες, τις κατακτήσεις και τα επιτεύγματά της _________________

Έτσι ήρθε η παρακμή και το Άτομο γέμισε τα υλικά, ψυχολογικά και εγκεφαλικά του κενά αέρος με τοξικά νέφη από αεροψεκασμούς Αλουμινίου, Βαρίου, Στροντίου και λοιπών ναρκωτικών ουσιών… Ο αμόρφωτος έγινε γνώστης των πάντων, ντοπαρισμένος με αναίτια υψηλή γνωσιολογική αυτοεκτίμηση και είναι έτοιμος να κατασπαράξει όποιον με απλά επιχειρήματα, βασιζόμενα στους θεμελιώδεις νόμους της φύσης, του θίγει τις απόψεις, που εκτός των άλλων έχουν πάρει διαστάσεις επικίνδυνης θρησκείας. Η τοξικότητα δε της ψεκασμένης ατμόσφαιρας, του προκάλεσε επιλεκτική κώφωση απέναντι στις ευρέως διαθέσιμες εξηγήσεις των φαινομένων από τη διεθνή αλλά και εθνική επιστημονική κοινότητα. Έτσι, καθήμενος πάνω στον θρόνο του βλακώδους βασιλείου του, κοιτάζει από ψηλά ανθρώπους επιστημονικού κύρους και ποιότητας Γιώργου Γραμματικάκη και θεωρεί ότι τους απαξιώνει μην ακούγοντας τίποτα απ’ όσα λένε και κράζοντας στίχους από το ευαγγέλιο της σταυροφορικής αίρεσής του. Είπαμε, δεν χρειάζεται ν’ ακούσει, ξέρει περισσότερα κι από τους ειδικούς! Ξέρει περισσότερα κι από αυτούς που δείχνουν την επιστημονική ποιότητά τους με την δουλειά τους και συνεχώς αξιολογούνται από εκατομμύρια άλλων επιστημόνων-ερευνητών μέσω της έγκριτης επιστημονικής βιβλιογραφίας.
Ο ξερόλας λοιπόν σύγχρονος άνθρωπος ξέρει πολύ καλά ότι τα ξέρει όλα και προσφέρει τις πολύτιμες γνώσεις του για την σωτηρία της ανθρωπότητας! Είναι ακτιβιστής ένα πράγμα και όλοι οι υπόλοιποι έχουν δικαίωμα μόνο στον ρόλο του ψεκασμένου καναπεδάτου κηφήνα. Τα χαρακτηριστικά λοιπόν των σωτήρων μας αρχίζουν να φαίνονται πλέον καθαρά μέσα απ’ τα νέφη των ψεκαστηριών και τα χαρίσματα τους δείχνουν να είναι αμέτρητα. Έτσι ο «ακτιβιστής» φίλος μας:

• Ξέρει ότι τον ψεκάζουν μιας και οι λευκές ουρές των αεροπλάνων θα έπρεπε σύμφωνα με τη λογική του να εξαφανίζονται εντός 25’-30’ ανεξαρτήτως των μετεωρολογικών συνθηκών στο εκάστοτε ύψος πτήσης. Έχουν επαγγελματικό ραντεβού και πρέπει να φύγουν οπωσδήποτε εντός μισαώρου. Άσε που είναι σίγουρος διότι έχει δει τόσες φωτογραφίες αεροψεκασμών στο διαδίκτυο, τόσα βίντεο στο YouTube, τόσα ντοκιμαντέρ των εξωχώριων συναγωνιστών του και το έχει διαβάσει σε άπειρα blogs κάνοντας ΕΡΕΥΝΑ (???) ως άλλος Χιούη, Ντιούη, Λιούη στους μικρούς (εξ)ερευνητές της Disney. Βέβαια, παρότι μπορεί να διαβάζει τα σύννεφα (???), αν τον ρωτήσεις ποια είναι τα βασικά «στρώματα» της ατμόσφαιρας και ποιες οι βασικές ιδιότητές τους, τι θερμοκρασίες επικρατούν στα 10km, πώς μεταβάλλεται η ατμοσφαιρική θερμοκρασία και πίεση με το ύψος, ποιες είναι οι συνήθεις ταχύτητες των ανέμων εκεί ψηλά, τι είναι δύναμη Coriolis, ποιος είναι ο μηχανισμός δημιουργίας νεφών, ποια είναι τα είδη των νεφών και ποιες οι ιδιότητές τους, ποιες είναι οι παράμετροι που συμβάλουν για την έναρξη ή μη βροχόπτωσης, ποια είναι η σύσταση της τροπόσφαιρας, από τι αποτελούνται στο μεγαλύτερο μέρος τους τα παραγόμενα αέρια από την καύση οργανικών ενώσεων, κλπ, θα σε κοιτάξει αρχικά αμήχανα και στη συνέχεια θα σου πει με περισπούδαστο ύφος ότι… σύμφωνα με τις βαρυσήμαντες έρευνές του μας ψεκάζουν, έχει τεκμήρια απ’ το ίντερνετ. Αν είναι και λίγο πιο θερμόαιμος ίσως να σε βρίσει με το χειρότερο τρόπο, έτσι για κερασάκι στην απάντηση. Ούτε λόγος να τον στείλεις γι αρχή να διαβάσει τη «Φυσική της Ατμόσφαιρας» του Ζερεφού, τον θεωρεί ανύπαρκτο όπως και όλους τους μετεωρολόγους. Παρεμπιπτόντως, αλλοίμονο σε όποιον έχει φάει τα χρόνια του, έχει λιώσει καρέκλες, έχει κάψει μηχανήματα/όργανα υψηλής τεχνολογίας κι αξίας και έχει καταναλώσει υπέρογκα κονδύλια για να κάνει επιστημονική έρευνα προς ανύψωση του πνεύματος και παροχή υπηρεσιών προς την ανθρωπότητα…

• Είναι δεινός spammer και σου στέλνει/δείχνει καθημερινά άπειρες φωτογραφίες με ουρές, σύννεφα, ραδιοτηλεσκόπια και ιπτάμενα αντικείμενα, αλλά οι αγαπημένες του είναι εκείνες με τα βαρέλια μέσα στην καμπίνα του αεροπλάνου… Έχει γεμίσει τον τόπο μ’ αυτές και συνεχίζει να τον γεμίζει παρότι έχει ενημερωθεί τι δουλειά έχουν τα βαρέλια εκεί μέσα. Είναι ατράνταχτο τεκμήριο αεροψεκασμών! Θα πέταγε ποτέ κανείς σας με ένα καινούριο μοντέλο αεροπλάνου αν αυτό δεν είχε ελεγχθεί εξονυχιστικά σε πραγματικές συνθήκες πριν βγει στην αγορά; Να υποθέσω πως όχι. Στις πραγματικές συνθήκες λοιπόν, συμπεριλαμβάνεται και το φορτίο του επιβατικού κοινού μαζί με τη μετατόπιση που μπορεί να έχει σε περίπτωση ελιγμών. Ποια καλύτερη μέθοδος υπάρχει για την εξομοίωση κινούμενου φορτίου απ’ το να μπουν στα σημεία των επιβατικών θέσεων δοχεία με νερό τα οποία θα επικοινωνούν κιόλας μεταξύ τους;

• Έχει ανακαλύψει ιστοσελίδες εργαστηρίων και οργανισμών που παρέχουν στους επισκέπτες online δορυφορικές λήψεις μετεωρολογικών παραμέτρων, σήματα μετεωρολογικών ραντάρ, σήματα ραδιοτηλεσκοπίων, μετρήσεις περιβαλλοντικών παραμέτρων, μετρήσεις ραδιενέργειας, κλπ, και ερμηνεύει με μεγάλη ευχέρεια όλα αυτά τα δεδομένα ζωντανής ροής ως άλλος υπερυπολογιστής. Στις περισσότερες περιπτώσεις συνδυάζει σε μηδέν χρόνο τα δεδομένα απ’ όλα τα sites και βρίσκει ύποπτους συσχετισμούς μεταξύ των διαφόρων μετρούμενων μεγεθών! Άραγε οι επιστήμονες που διαχειρίζονται τα εν λόγω συστήματα, είναι σε θέση να δώσουν εξηγήσεις για τα μελετώμενα φαινόμενα εφάμιλλες μ’ αυτές του μικρού εξερευνητή μας; Δε νομίζω, αφού δεν είναι σε θέση να αφαιρέσουν απ’ την κοινή θέα ούτε τις μετρήσεις που «καταλήγουν με μαθηματική ακρίβεια» σε επιβεβαίωση ύποπτων διεργασιών… Σημειώνεται ότι ο φίλος μας παρά τις παραπάνω αξιοζήλευτες ερμηνευτικές ικανότητές του, δεν έχει ιδέα περί μετεωρολογικών ραντάρ, ραδιοτηλεσκοπίων (τα μπερδεύει με διαστημικά μετεωρολογικά όπλα από ταινίες επιστημονικής φαντασίας), τι είναι αεροζόλ, πως δημιουργείται, τι σχέση έχει με τα PM10, τα PM2.5 και άλλα κλάσματα της PM, σε τι εξυπηρετεί ο διαχωρισμός της PM σε κλάσματα, τι είναι δειγματοληπτικός κυκλώνας, τι είναι χημεία ατμόσφαιρας και πως επηρεάζει το κλίμα ή επηρεάζεται απ’ αυτό, τι είναι κολλοειδές, κλπ, κλπ.

• Το φαινόμενο του θερμοκηπίου γι αυτόν δεν υπάρχει και θεωρεί ότι το θέμα είναι λήξαν, παρότι οι περισσότεροι επιστήμονες είναι επιφυλακτικοί και ίσως να μην καταλήξουν ποτέ σε συμπεράσματα. Επίσης ξέρει πολύ καλά ότι το διοξείδιο του άνθρακα ψύχει την ατμόσφαιρα (νέες εξελίξεις στη σύγχρονη φυσική).

• Ξέρει ότι o «μαύρος πάπας» A. Nicolas, οι Rothschild, οι Rockefeller, οι Bush, ο H. Kissinger, ο D. Cheney, ο D. Rumsfeld, ο K. Rove, ο P. Wolfowitz και μόνον αυτοί φταίνε για την κακή οικονομική κατάστασή, την ελλιπή παιδεία και τη συνεπαγόμενη κατάντια του… Αυτοί είναι δε οι κύριοι υπεύθυνοι των αεροψεκασμών από Νατοϊκά αεροσκάφη, διότι έχουν αγοράσει εκτός άλλων ότι άψυχο κι έμψυχο είναι σχετικό με μετεωρολογία και παγκόσμια τροποποίηση καιρού (???). Κατά καιρούς του φταίνε επίσης οι B. Gates και S. Jobs για διάφορα υποδεέστερα θέματα (πάντα βέβαια ξεχνάει ότι χρησιμοποιεί την τεχνολογία τους για να τους καταγγέλλει ζωντανούς ή εκλιπόντες).

• Γνωρίζει πολύ καλά ότι οι τυφώνες που σαρώνουν τον πλανήτη μας (και όχι μόνο) είναι τηλεκατευθυνόμενοι από το Αμερικάνικο Πεντάγωνο και τους παραπάνω κυρίους (με joystick). Είναι τόσο βλάκες εκεί στο Αμέρικα, που καταστρέφουν την ίδια τους τη χώρα και τις περιουσίες τους με το πάτημα ενός κομβίου.

• Ως άλλος Γ. Γκιόλβας, είναι ο μόνος που γνωρίζει τη μυστική οπλική τεχνολογία των ΗΠΑ στην οποία συμπεριλαμβάνεται και το «υπερόπλο» HAARP(IC τα καθαρίζει όλα). Επισημαίνεται ότι σύμφωνα με τα τελευταία διαδικτυακά ντοκουμέντα οι ψεκασμοί με μέταλλα και ειδικά Αλουμίνιο, πραγματοποιούνται για να αυξηθεί η εμβέλεια και αποτελεσματικότητα του HAARP. Αλήθεια, το γνωρίζατε ότι ο σεισμός (???) που κατέστρεψε το παλαιότερο πυρηνικό εργοστάσιο της Ιαπωνίας στη Fukushima δημιουργήθηκε με το εν λόγω υπερόπλο μετά από εκτεταμένο ψεκασμό στην περιοχή; Ναι κυρίες και κύριοι, για την έναρξη του ατυχήματος δεν ευθύνεται το Tsunami και οι σεισμολόγοι μας αποκρύπτουν στοιχεία. Ααααχ βρε κακόμοιρε Τσελέντη, του συστήματος είσαι κι εσύ. Λοιπόν, για να μπαίνουν τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση, το Αμερικάνικο μη διαβαθμισμένο project HAARP (http://www.haarp.alaska.edu/haarp/gen.html) στη μορφή που έχει δε μπορεί σε καμία περίπτωση να χρησιμοποιηθεί ως επιθετικό όπλο, όπως δε μπορεί εκτός άλλων να χρησιμοποιηθεί και ως αξονικός τομογράφος ακτίνων Χ για την απεικόνιση και ανάλυση του υπεδάφους και του εσωτερικού της Γης γενικότερα (βασικές γνώσεις Φυσικής). Το αξιοθαύμαστο γεγονός είναι ότι τα παραπάνω τα φαντάστηκαν και τα ισχυρίστηκαν κάποιοι «περίεργοι» ακριβοπληρωμένοι κατά τ’ άλλα ευρωβουλευτές (http://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-%2F%2FEP%2F%2FTEXT+REPORT+A4-1999-0005+0+DOC+XML+V0%2F%2FEL). Όποιος σχετικός επιστήμονας δεν πείθεται μπορεί να κλείσει ένα ραντεβού με τους διαχειριστές και να πάει για «επιθεώρηση» στην Αλάσκα…

• Ανεξαρτήτως αν δεν μπορεί να ξεχωρίσει τα ηχητικά-μηχανικά από τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα, παρότι δεν έχει ιδέα πώς δημιουργούνται τα στάσιμα κύματα και τι σημαίνει συντονισμός, κάνει πειράματα με διάφορες ηχητικές συχνότητες/ερασιτεχνικά μικροκύματα (???) και αποφαίνεται, σύμφωνα πάντα με τα αποτελέσματα του βαθυστόχαστου πειράματος, ότι και στην Ελλάδα οι «κακοί» μας επιτίθενται καθημερινώς με επαγγελματικά ηχητικά/ηλεκτρομαγνητικά (???) κανόνια που επιδρούν στο ανθρώπινο νευρικό σύστημα και προκαλούν κούραση και κατάθλιψη. Και για να μη μιλάμε χωρίς τεκμήρια, δείτε τις αναλύσεις του λαμπρού ξερόλα ερευνητή για τα ηχοπειράματα, στο εγκυρότατο ενημερωτικό sitehttp://allnewz.weebly.com/11/post/2013/03/24.html που έχει φτιάξει με τους ομοϊδεάτες του (στην πραγματικότητα έχει αναδημοσιεύσει βίντεο από πιτσιρικάδες που παίζουν με ήχους κι έχει εμπνευστεί μια δικιά του φανταστική ιστορία την οποία και διατυπώνει με μοναδικό τρόπο…). Κάτι σε πατέντα Γκιόλβα φέρνει κι αυτό το οπλικό σύστημα, που εκτός της κατάθλιψης στον πληθυσμό δημιουργεί και κυματισμούς στα σύννεφα…

• Ξέρει όσο κανείς άλλος γιατί επιλέχθηκε η συχνότητα του flicker στις οθόνες της τηλεόρασης να είναι 60Hz (αυτούσια μεταφορά κειμένου από ανοιχτή προς όλους -έως την 24.05.2013 τουλάχιστον- δημοσίευση παντογνώστη σε προφίλ φέισμπουκ και όχι μόνο): «Αυτή η συχνότητα ανήκει στα ΑΛΦΑ κύματα – Alpha waves (???)… και συντονίζεται με την υπνωτική κατάσταση του εγκεφάλου (???)… και με τις νέες τηλεοράσεις HD και τους ψηφιακούς μεταδότες (που ενώ ο κόσμος καίγεται, φρόντισαν να χρηματοδοτήσουν ώστε να το αποκτήσουν περισσότεροι)… Γιατί τους νοιάζει τόσο πολύ να βλέπεις Σουλεϊμάν σε υψηλή ευκρίνεια; Ακομα και 45 λεπτα αφου κλεισετε την τηλεοραση παραμενετε στην κατασταση υπνωτικης καταστασης. Την συχνοτητα μπορειτε να την δειτε αν στρεψετε την καμερα του κινητου σας στην οθονη σας…». Προσωπικά θα ξαναπάω πανεπιστήμιο και θα διαβάζω πιο επισταμένα, διότι οι δάσκαλοί μας στον Ηλεκτρομαγνητισμό, τα Ηλεκτρονικά και την Υγειοφυσική δε μας τα είχαν πει αυτά (μάλλον θα είναι καινούρια η έρευνα).

• Είναι πεπεισμένος ότι ο μετεωρίτης που έπεσε πρόσφατα στα Ουράλια, δεν είναι τίποτα άλλο παρά μια μυστική πυρηνική δοκιμή των ΗΠΑ. Ενδιαφέρον, κάτσε να ενημερώσω και τους συναδέλφους στη Ρωσία.

• Ενώ όπως είναι αναμενόμενο δεν έχει ιδέα τι είναι το Φθόριο και το εμπλέκει με μαγικό τρόπο με την πυρηνική βιομηχανία και τα απόβλητά της, γνωρίζει ότι προστίθεται απ’ τους «κακούς» στο νερό των δικτύων μας για να μας σκοτώνει αργά και… βασανιστικά. Είχα την εντύπωση ότι στην Ελλάδα όπως και στις περισσότερες άλλες χώρες γίνεται Χλωρίωση για λόγους απολύμανσης, αλλά… όσο ζώ μαθαίνω (ενδεικτικά βλέπε εδώhttp://www.deyap.gr/environment/apolimansi_nerou.pdf κι εδώhttp://www.chemist.gr/2009/12/2474/). Επίσης είχα την εντύπωση ότι η συγκέντρωση του Φθορίου στα ύδατα είναι ελεγχόμενη ακόμα και σε περιοχές των ΗΠΑ, που γίνεται Φθορίωσή τους κατόπιν σχετικής απόφασης της εκάστοτε πολιτείας ή δήμου (http://water.epa.gov/drink/contaminants/basicinformation/fluoride.cfm).

• Πιστεύει στα UFO και τα βιντεοσκοπεί (όποιος ενδιαφέρεται, τα βράδια έχει πολλά εκεί στο Πήλιο), αλλά το κρύβει επιμελώς για να μην τον πούνε γραφικό κι ύστερα δεν τον πιστεύουν ούτε για τα ψεκαστήρια. Είναι αξιοσημείωτο ότι δημοσίως απορρίπτει όποιον τολμήσει να μιλήσει για επισκέψεις εξωγήινων! Προσωπικά πιστεύω στα UFO… είναι συνεχώς γύρω μας.

• Έχει βράσει ρύζι και το έχει βάλει σε δυο δοχεία τα οποία και έχει σφραγίσει. Στο ένα φέρεται με αγάπη και το ρύζι έχει διατηρήσει το υπόλευκο χρώμα του μετά από χρόνια, ενώ στο άλλο μιλάει με μίσος με αποτέλεσμα να σαπίσει και να μαυρίσει το περιεχόμενο… Όταν δεις τα βαζάκια και τον ρωτήσεις τι συνέβη, σου εξηγεί ότι λόγω του νερού που περιέχει το ανθρώπινο σώμα και ο εγκέφαλος, τα κύματα που εκπέμπει κατά τη συνομιλία με το ρύζι είναι συμβατά μ’ αυτό και το επηρεάζουν θετικά κι αρνητικά αντίστοιχα! Επίσης, θα σου πει ότι το νερό έχει μνήμη (???). Ούτε λόγος για την τυχαιότητα του φαινομένου και την καλή ή κακή εφαρμογή των καπακιών στα βάζα με επακόλουθη την επαρκή ή μη στεγανοποίησή τους. Φυσικά τι να μας πει κι ο Παστέρ με τις έρευνες και τα πειράματά του, υψηλά-ψιλά γράμματα…

• Είναι απόλυτα σίγουρος ότι τα μεταλλαγμένα τρόφιμα είναι επικίνδυνα για την υγεία. Όλοι οι υπόλοιποι ειδικοί επιστήμονες που ακόμα το διερευνούν απλά χάνουν το χρόνο τους.

• Αντιτίθεται στη χρήση φαρμάκων κι εμβολίων, διότι ειδικά τα τελευταία περιέχουν Υδράργυρο και Φορμαλδεΰδη ενώ όλα μαζί είναι τοξικά κι ελέγχουν συνειδήσεις. Απορώ βρε άμοιρε πως ζεις. Όταν βέβαια τον ρωτήσεις τι είναι τοξικότητα σε κοιτάζει σαν… «χάνος». Άντε τώρα να του πεις ότι και το νερό είναι τοξικό σε περίπτωση μεγάλης κατανάλωσης σε μία δόση… Δε θα ξαναπιεί και θα χάσει και το δίαυλο επικοινωνίας με το ρύζι του. Και μιας που αναφέρθηκα σε τοξικότητα κι επικίνδυνα υλικά, ρώτησέ τον έτσι για πλάκα ποιες βιομηχανίες και ποια επαγγέλματα είναι πρώτα στη λίστα επικινδυνότητας και γιατί. Δεν υπάρχει τίποτα πιο επιβλαβές από τους χημικούς αεροψεκασμούς θα σου πει (όχι, όχι αυτούς στα γεωργικά προϊόντα). Άρα οι πιλότοι και τα πληρώματα που εμπλέκονται, πεθαίνουν σαν τα κουνούπια, οπότε προφανώς ο πιλότος είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα επαγγέλματα. Ακόμα περίμενες ν’ ακούσεις τη σωστή απάντηση;

• Ως άλλος Tsak Noris, χωρίς να φοβάται τίποτα, τα βάζει κατά καιρούς με πολυεθνικές πάσης φύσεως και αμέτρητες αεροπορικές εταιρίες, για να μας προφυλάξει από τα προϊόντα και τα παραπροϊόντα τους, τους ψεκασμούς και τις ορέξεις του κεφαλαίου και των golden boys. Μπράβο, κοιμάμαι ήσυχος τώρα.

• Έχει την τόλμη και την ανδρεία να μηνύσει τον Αρχηγό της Πολεμικής Αεροπορίας, τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, τον διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας και οποιονδήποτε άλλο είναι υπεύθυνος για τη σωματική βλάβη που του προκαλούν οι χημικοί αεροψεκασμοί αλλά και την μη παροχή αντιψεκαστικής ασφάλειας/άμυνας από τις ένοπλες δυνάμεις της Χώρας. Αυτό λέγεται θάρρος ή βλακεία; Πάντως οι ομοϊδεάτες του τον έκαναν ήρωα… Τελικά τον βλέπω κατηγορούμενο. Προτείνω, αν γίνει η εκδίκαση της υπόθεσης, να του παραγραφούν τα πάντα με την προϋπόθεση ότι θα φοιτήσει υποχρεωτικά μέχρι τέλους σε κάποια σχολή θετικών επιστημών μπας και καλλιεργήσει τη λογική του!

• Δεν έχει ιδέα πως λειτουργεί το νομικό σύστημα κι όταν τον ρωτάς πως θα στηρίξει την παραπάνω μήνυση, θορυβείται και καταφεύγει σε ιχνοστοιχειακές αναλύσεις αίματος μαζί με το υπόλοιπο σινάφι. Βέβαια πραγματοποιεί τις αιματολογικές αναλύσεις για βαρέα μέταλλα σε εργαστήριο (???) βιοσυντονισμού (έχει μια ροπή στα φαινόμενα συντονισμού). Μην αναρωτηθείτε τι είναι ο βιοσυντονισμός και ποιοι φυσικοί νόμοι τον διέπουν, δεν πρόκειται να μάθετε ποτέ. Υποθέτω ότι είναι μια καινούρια επιστήμη στο χώρο της Ιατρικής ή κάποια εφαρμογή της Ιατρικής Φυσικής. Ότι και να ‘ναι όμως η «κβαντική βιοανάδραση», ο σωτήρας μας είναι επιρρεπής στους μάγους και τα μαγικά τους, ειδικά όταν αυτά είναι επιστημονικοφανή.

• Και μιας που αναφέρθηκα σε τσαρλατάνους, ο φίλος μας και μερικοί ακόμα απ’ την παρέα του, δεν παραλείπουν να μένουν με το στόμα ανοιχτό μπροστά στις ικανότητες και τις γνώσεις χαρισματικών ανθρώπων σαν τη Δωροθέα Γεράρδη-Emisch (Google it!!), και να συνεργάζονται μαζί τους προς αντιμετώπιση των επιπτώσεων των αεροψεκασμών στην υγεία. Η super αυτή γιαγιά, εκτός του ότι έχει καταφέρει να φαίνεται αρκετά νεότερη απ’ την ηλικία της, κλείνοντας τα μάτια, ψιθυρίζοντας διάφορα ακαταλαβίστικα και με τη βοήθεια των εγκεφαλικών της κυττάρων, μέτρησε μπροστά μου το Ραδόνιο και τη φυσική ραδιενέργεια (!!!) του βράχου της Ακρόπολης, τη μυωπία του διπλανού μου, το stress και το ιατρικό ιστορικό του απέναντί μου, ενώ παράλληλα μου έκανε μαθήματα σε καινούρια πεδία Πυρηνικής και Σωματιδιακής Φυσικής (ποτέ δεν έμαθα νούμερα από τις εν λόγω μετρήσεις)… Όποιος ενδιαφέρεται να θεραπεύει τον πόνο του άλλου χωρίς την «απάτη» της Ιατρικής και τις παστίλιες του Μπαρδέμ, να μετράει τα πάντα εξ επιφοιτήσεως, να ζει χωρίς υλική τροφή και να λύσει γενικότερα όλα τα προβλήματά του, η εν λόγω κυρία μπορεί να του μεταφέρει τις γνώσεις και τις υπερφυσικές ικανότητές της μέσω κυμάτων αγάπης και με το αζημίωτο βεβαίως βεβαίως. Ναι κυρίες και κύριοι, το έζησα κι αυτό σε μία από τις αντιψεκαστικές συναντήσεις που πήγα έχοντας την ψευδαίσθηση ότι θα προσφέρω ό,τι μπορώ απ’ τις ελάχιστες γνώσεις μου, προς απελευθέρωσή των ψεκασμένων απ’ τις εμμονές τους.

• Εκτός από τα σύννεφα, διαβάζει Wikipedia κι άλλα ομοειδή sites για να καλύψει πλήρως τις επιστημονικές του ανησυχίες, τα συγγράμματα και τα περιοδικά του είναι περιττά. Έτσι αν τον ρωτήσεις οτιδήποτε θα σε αποστομώσει. Από εκεί έμαθε και τη γεωμηχανική, βέβαια δεν πειράζει που καταλαβαίνει ό,τι θέλει και μαθαίνει τα πράγματα λίγο στραβά. Πάντως ανακαλύπτει κάθε μέρα την Αμερική και χαίρεται (όχι αυτή που έχουμε ανακαλύψει όλοι οι υπόλοιποι εδώ κι αιώνες, μιαν άλλη σ’ έναν μακρινό γαλαξία).

• Διαβάζει τον τίτλο και τις πρώτες δυο-τρεις προτάσεις από άρθρα, μπροσούρες, μελέτες, ερευνητικούς προϋπολογισμούς και προτάσεις ερευνητικών οργανισμών (πχ NASA) και πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (πχ Harvard) και φτιάχνει την δικιά του θεωρία που την αναμεταδίδει κιόλας με την ταχύτητα του φωτός. Αλλοίμονο σε όποιον δε διαβάσει προσεκτικά το αρχικό κείμενο του παραφρασμένου/παρανοημένου εγγράφου και μείνει στην αναπαραγόμενη φανταστική ιστορία, η εκτός ορίων παραπληροφόρηση μπορεί να τον στείλει το λιγότερο σε κάποιο κέντρο ψυχοθεραπείας.

• Ζύγωσε τα 40 του για να ανακαλύψει τα βιβλία του Γραμματικάκη και διαβάζοντας ένα-δυο εκστασιάστηκε βρίσκοντας το νόημα της ζωής (πάλι καλά). Το διαλάλησε παντού ότι πρέπει όλοι να διαβάσουμε την «Κόμη της Βερενίκης» και το άρθρο «Η επανάσταση των σιωπηλών»… Μόνο που αυτός ο εκστασιασμός κράτησε μόνο όσο κρατάει η επίδραση του ομώνυμου ναρκωτικού και κατέληξε σε κραυγές στερητικού συνδρόμου όταν ο συγγραφέας, λαμπρός επιστήμονας και μέγας δάσκαλος τόλμησε, με βάση τις τιποτένιες γνώσεις του, να αμφισβητήσει τους αεροψεκασμούς και τη θρησκεία του αναγνώστη μπροστά στις κάμερες του «συστημικού» Θεοδωράκη.

• Αποζητά συνεχώς κι απελπισμένα τις γνώσεις και τις επίσημες θέσεις κάποιου ειδικού πάνω στα θέματα που τον βασανίζουν (και καλά κάνει έως εδώ), κι όταν ο επιστήμονας κάνει το λάθος (όπως φαίνεται εκ των υστέρων) να του δώσει σημασία και να τις αναπτύξει, καταρρίπτοντάς του τη στρεβλή εικόνα των πραγμάτων, του επιτίθεται με όλα τα μέσα. Είπαμε, μην επεμβαίνετε και γκρεμίζετε τη θρησκεία του, μην του χαλάτε το παραμύθι, έχει κάνει τόσα όνειρα γύρω απ’ αυτό! Να σημειώσω εδώ ότι δεν είναι δόκιμο να ζητούνται από έναν επιστήμονα οι «επίσημες θέσεις» του: Απόψεις, ιδεολογίες, πιστεύω, εμμονές, μαντική διαίσθηση κι επίσημες θέσεις έχουν άλλοι άνθρωποι (πχ οι πολιτικοί, οι ιερωμένοι, οι τσαρλατάνοι, οι τζογαδόροι, κλπ). Συνήθως ο επιστήμονας έχει γνώση που προέρχεται από την επαναλαμβανόμενη επαλήθευση της θεωρίας με πειράματα και εκτενείς έρευνες, καθοδηγούμενα από νόμους και αρχές. Η εκάστοτε αρχική θεωρία δε, παράγεται από προϋπάρχουσες γνώσεις, ιδέες και δομημένη σκέψη, ενώ τα δύο τελευταία από παρατήρηση και ζυμώσεις στη φαντασία. Στην περίπτωση που δεν έχει ακόμα γνώση πάνω σ’ ένα πρωτομελετώμενο φαινόμενο, μπορεί σε γενικές γραμμές να κάνει μια αρχική εκτίμηση με βάση και πάλι τις προϋπάρχουσες γνώσεις του και δομημένη σκέψη.

• Είναι φανατικός οπαδός συνταξιούχων επιστημόνων που δυστυχώς συμπεριφέρονται σα να πάσχουν από γεροντική επιστημονική άνοια κι έχουν εξελιχτεί σε τηλεοπτικούς αστέρες-μαϊντανούς, δηλώνοντας ενεργοί συνεργάτες μεγάλων ερευνητικών κέντρων της Χώρας, αυτοαποκαλούμενοι ειδικοί των πάντων κι αναλύοντας από ουρές αεροπλάνων και μετεωρολογικά φαινόμενα, μέχρι πυρηνικά ατυχήματα που τα αντιλαμβάνονται ως πυρηνικές εκρήξεις και ηλιακές ηλεκτρομαγνητικές καταιγίδες που έχουν επιπτώσεις στην ψυχολογία μας (???)… Τρίχες Κατσαρές! Απορώ γιατί ο «Δημόκριτος» επιτρέπει ακόμα τέτοιου είδους φαινόμενα και δεν καταδικάζει δημόσια πρώην συνεργάτες του που έχουν μετατρέψει την επιστήμη σε μυθολογία.

• Ξέρει τα κρυφά νοήματα της Οδύσσειας όπως κανείς άλλος, είναι άλλωστε πιο πατριώτης κι αρχαιογνώστης απ’ τους υπόλοιπους, τους αδιάφορους προδότες του μεγάλου έθνους… Ξέρει κι από Σεφέρη «Μας σκοτώνουν με μικρές δόσεις πολύ ταχτικά, πολύ σιωπηλά, πολύ σοφά…»!

• Διατυπώνει βαρυσήμαντες θεωρίες που φαίνεται να μην επιδέχονται κριτικής κι αμφισβητήσεως (αυτούσια μεταφορά κειμένου από ανοιχτή προς όλους -έως την 24.05.2013 τουλάχιστον- δημοσίευση πανεπιστήμονα σε προφίλ φέισμπουκ, απολαύστε υπεύθυνα): «Οι αδελφότητες, αποφάσισαν, προς τα μέσα του 17ου αιώνα περίπου (γύρω στα 1850), να προχωρήσουν τεχνολογικά ώστε να φτάσουν στο σκοπό τους. Σκοπός τους ήταν και συνεχίζει να είναι, η αντιγραφή του ‘κώδικα’ της ψυχής. Αυτό το εγχείρημα όμως, ήταν ένα εξαιρετικά δύσκολο και επικίνδυνο στην εφαρμογή του, διότι υπήρχε πιθανότητα και δυνατότητα να τινάξει τα πάντα στον αέρα και να καταστρέψει, ότι μέχρι εκείνη τη στιγμή είχαν δημιουργήσει και αποφασίσει για το μέλλον το δικό τους και το δικό μας. Έτσι έπρεπε να προετοιμάσουν το πεδίο, ενώ παράλληλα θα εργάζονταν πάνω στα ειδικά σχέδιά τους.» … … … … … «Επιπρόσθετα, δημιούργησαν ένα τέτοιο στεγανό, που έφτασε να γίνει σχεδόν ταμπού για έναν επιστήμονα, να καταδεχθεί δηλαδή να εντάξει μέσα στις μελέτες του, τέτοια θέματα θρησκευτικού ή μεταφυσικού περιεχομένου όπως της ψυχής. Έτσι δημιούργησαν το παραπέτασμα καπνού, στο οποίο έδωσαν το επιστημονικότατο όνομα Big Bang… Ολόκληρο το σύμπαν, συμπιεσμένο στο κεφάλι μιας καρφίτσας και στη συνέχεια ένα ‘μπουμ’… Ακόμα γελάνε οι αδελφότητες μαζί μας… και φυσικά θα γελάνε και όλοι οι άνθρωποι που θα ζήσουν στη γη και θα διδάσκονται στην ιστορία τους για τη θεωρία αυτή δημιουργίας του κόσμου. Δημιούργησαν δηλαδή μια θεωρία ‘προπέτασμα καπνού’, και την έστησαν με τέτοιο τρόπο, ώστε όλοι οι επιστήμονες συνεχώς να ασχολούνται με αυτό και να αδυνατούν να βρουν άκρη ποτέ…». Δεν ξέρω αν γελάνε οι αδελφότητες και οι αδελφές ψυχές, αλλά το γέλιο που έχω ρίξει μ’ αυτά που διαβάζω, έχει τελειότερα αποτελέσματα απ’ οποιοδήποτε σύστημα σύσφιξης κοιλιακών. Αλήθεια, μήπως το «παραπέτασμα-προπέτασμα καπνού» το έφτιαξε κανένα αεροπλάνο;

• Επιζητά το σεβασμό στο πρόσωπό του απ’ τους κοινούς θνητούς και ξεχνά ότι πρέπει να τον εμπνέει κι όχι να τον επιβάλει προσβάλλοντας ακόμα και τη νοημοσύνη μας. Δεν πιστεύω να τον κερδίσει ποτέ με τις «δράσεις» του κατά του αόρατου εχθρού και τις παράλογες θεωρίες του.

• Προφανώς και θέλει να είναι το επίκεντρο των πάντων και κάνει τα πάντα γι αυτό. Παρά ταύτα, ευτυχώς δεν το έχει καταφέρει ακόμα, αλλά αρνείται να το αποδεχτεί. Έτσι, απορεί γιατί δεν μπορεί να εισέλθει στο Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας ενώ έχει τόσο σημαντικά πράγματα να τους πει και να τους διαφωτίσει, γιατί του κλείνουν τα τηλέφωνα στις διάφορες υπηρεσίες, γιατί διάφοροι καθηγητές πανεπιστημίου, ενώ αρχικά έχουν όλη την καλή διάθεση να τον ενημερώσουν, καταλήγουν να του φέρονται (σύμφωνα πάντα με τη δική του οπτική) επιθετικά… Θεωρεί επίσης, ότι τα συστήματα που μετρούν συνεχώς αιωρούμενα σωματίδια στην ατμόσφαιρα, κλείνουν κι ανοίγουν «πειραγμένα» μετά από μερικές ημέρες εξαιτίας των «δράσεών» του κι όχι λόγω κάποιας απαιτούμενης συντήρησης ρουτίνας και/ή βαθμονόμησης. Τέλος, μέσα σ’ όλα τα’ άλλα, απορεί γιατί δεν τον καλούν οι δημοσιογράφοι να τους πει τις απόψεις του, με αποτέλεσμα να τους στέλνει email διαμαρτυρίας γεμάτα από «πνεύμα» και ειρωνεία. Μα ολόκληρη εκπομπή έγινε για τις απόψεις του, που τις ξέρουμε και τις βρίσκουμε αναρτημένες παντού… Μας ψεκάζουν, τι παραπάνω θα ήθελε να πει; Έχει και πιο αρμόδιους και πιο ειδικούς στο θέμα η Χώρα να προσφέρουν τις γνώσεις και τα φώτα τους. Και αυτοί είπαν δια στόματος Γραμματικάκη ότι πολύ απλά δεν ισχύει τίποτα σχετικό. Τι άλλο να ειπωθεί σε ένα δεκάλεπτο και να είναι τόσο κατανοητό απ’ τους πάντες;

• Δημιουργεί συνεχώς ιστοσελίδες-blogs για να ενημερώνει επί παντός επιστητού εμάς τους άμοιρους… Όπως είναι φυσικό, βρίσκεται πάντα ένα βήμα μπροστά απ’ την τεχνολογία! Απορώ όμως, μέσα στο μακρύ τεχνολογικό ταξίδι του δε συνάντησε ποτέ το εργαλείο αυτόματης διόρθωσης κειμένου; Όχι κυρία μου, δεν μπορείτε να θεωρηθείτε σοβαρή κι αξιόπιστη γράφοντας ενημερωτικά ή επιστημονικά (???) «δοκίμια» που είναι γεμάτα με ορθογραφικά λάθη (εκτός απ’ τα υπόλοιπα ανεδαφικά)! Με αφορμή την τριχόπτωση από την άδεια κεφαλή μου, λόγω των όσων προσπάθησα εκ περιεργείας να διαβάσω σε ένα απ’ τα τελευταία κείμενά σας (http://allnewz.weebly.com/11/post/2013/05/30.html), και της προκληθείσης τύφλωσής μου απ’ τα ορθογραφικά σας, σας ενημερώνω ότι ο Δημόκριτος γράφεται με Η κι όχι με Ι. Επίσης σας γνωστοποιώ ότι το ΕΚΕΦΕ «Δ» είναι ερευνητικό κέντρο κι όχι πανεπιστήμιο. Ως εκ τούτου οι μόνιμοι εργαζόμενοί του είναι οι «ερευνητές του» κι όχι οι «καθηγητές του» (οι επισκέπτες μπορεί να είναι οτιδήποτε αλλά δεν είναι «του» και οι συνταξιούχοι πρώην συνεργαζόμενοι δεν είναι ούτε «επισκέπτες του», ούτε μπορούν να δηλώνουν «συνεργάτες του» όταν το διασύρουν με πομπώδεις επιστημονικοφανείς αερολογίες). Επί τη ευκαιρία, απορώ πως σας επέτρεψαν να διδάσκετε σε σχολείο. Αχ κατακαημένοι μαθητές… Ααααααα, λύστε μου και μια ακόμα απορία σχετική με ‘σας και άλλα μέλη των ομάδων σας: Πώς γίνεται από τη μια να βρίζετε μόνιμα ένα κανάλι κι απ’ την άλλη να κάνετε αγώνα ώστε τελικά να βγείτε στον αέρα του την 09.06.2013; Έχω την εντύπωση ότι πουλάτε και την ψυχή σας στο διάβολο για λίγη δημοσιότητα…

• Ως ειδικός στην υψηλή τεχνολογία, έχει φτιάξει έναν αυτοματοποιημένο μηχανισμό για να μοιράζει links από σπουδαίες ενημερωτικές ιστοσελίδες σε όλο το διαδίκτυο μονομιάς. Όχι, όχι, δεν κάνει προπαγάνδα! Ο ίδιος αυτοματισμός δε, χρησιμοποιείται και για να πατάει «like» άνευ ανάγνωσης σε οποιαδήποτε δημοσίευση και σχόλιο «φίλου» και «φίλων φίλου» στο φέισμπουκ (αυτό μάλλον λέγεται ανωριμότητα σε συνδυασμό με υπέρμετρη επιπολαιότητα)… Έτσι, είναι πολλές οι φορές που έχει λάβει «like» αρνητικό σχόλιό μου προς το πρόσωπο και την αίρεσή του. Είμαι σίγουρος ότι θα ‘χει τύχει και σε άλλους.

• Έχει αξιοζήλευτες αποδεδειγμένες γνώσεις και δεξιότητες (να και κάτι καλό) στη φωτογραφία, τη λήψη βίντεο και τα λογισμικά επεξεργασίας εικόνας, αφού όλες οι φωτογραφίες και τα βίντεο αεροψεκασμών που έχει τραβήξει μόνο τον τελευταίο χρόνο, μπορούν να γεμίσουν μέχρι και τους αποθηκευτικούς χώρους δεδομένων του CERN (φίλε ξερόλα μη ρωτάς τι είναι αυτό το «CERN» έπρεπε να το ξέρεις – καλά είμαι λίγο υπερβολικός).

• Δυστυχώς, παρότι φαίνεται να είναι καλός στην τέχνη/δουλειά του (άλλο ένα καλό), χάνει το χρόνο του κι αναλώνεται σε όλα τα παραπάνω, που εκτός από ανεδαφικά είναι παντελώς άσχετα με αυτή.

• Παρόλο που ο «ακτιβισμός» του ξεκινάει από αγαθές προθέσεις και αίσθημα αλληλεγγύης προς πάσα κατεύθυνση, τελικά έχει καταφέρει να τρομοκρατήσει και ν’ αποπροσανατολίσει αρκετούς παγκοσμίως απ’ τα ουσιαστικά προβλήματα της καθημερινότητας, στρέφοντάς τους την προσοχή προς τους αιθέρες και προς ανυπόστατες κατασκευασμένες απειλές έμπνευσης αρρωστημένων εγκεφάλων και ψυχασθενών…
Τι άλλο να πρωτοθυμηθώ και τι να πρωτογράψω για το προφίλ του υπό εξέταση υποκειμένου. Δε μπορείς να πεις όμως, είναι πάνω απ’ όλα «in» κι «alternative» τύπος διότι σκέφτεται (???) διαφορετικά απ’ όσους είναι είτε πληρωμένοι είτε ψεκασμένοι και τον χλευάζουν χαρακτηρίζοντάς τον συνωμοσιολόγο. Η περίπτωση ότι αυτογελοιοποιείται, με τις πράξεις και τα γραφόμενά του, και αυτός είναι ο μόνος λόγος που του επιτίθενται τα ψεκασμένα όρνεα των αιθέρων δεν του περνάει καν απ’ το μυαλό (???).
Δυστυχώς, μετά και τα παραπάνω είμαι πλέον πεπεισμένος ότι ζούμε μια κοινωνική κρίση, προπομπό ενός νέου μεσαίωνα… Οι εκάστοτε κυβερνώντες ανά τις εποχές και τις περιοχές πέτυχαν πλέον τον μακροχρόνιο στόχο της χαμηλής παιδείας του καταναλωτικού κοινού, ώστε να είναι ευκολοδιαχειριζόμενο και άλλα πολλά τέτοια συνωμοτικά. Σίγουρα πάντως δεν κάνει κάποιος συνωμότης κάτι αεροπορικώς, δε συμφέρει και δε χρειάζεται εξάλλου. Κι ακόμα πιο σίγουρα, είναι το λιγότερο ψυχοφθόρο κι αφελές το 2013 να δίνει κάποιος σημασία, να ενστερνίζεται, να αναπαράγει και γενικότερα να υποστηρίζει ναΐφ κείμενα, οφθαλμοφανώς φτιαγμένα από ανθρώπους μη σχετικούς με την έρευνα, την τεχνολογία και την επιστήμη (γενικότερα) σαν τους γνωστούς μου «ακτιβιστές», που συμμετέχουν και διαχειρίζονται κινήματα κι ομάδες όπως η «Ομάδα Δράσης Αττικής (και λοιπών περιχώρων ανά την υφήλιο) κατά των αεροψεκασμών».
Για όσους αφελώς έπεσαν θύματα της παραφιλολογίας, εσωτερικής αλλά και εισαγόμενης, και πιστεύουν ότι μας ψεκάζουν, σας διαβεβαιώνω ότι από συνεχείς περιβαλλοντικές μετρήσεις ανά την Ελλάδα, πραγματοποιούμενες από μεγάλα εργαστήρια, αλλά και από αυτές που έχω κάνει προσωπικά επί σχεδόν μία οκταετία, κατόπιν ανάλυσης των δειγμάτων με τις ακριβέστερες και πιο ευαίσθητες μεθόδους (νετρονική ενεργοποίηση, XRF και άλλες πυρηνικές-ατομικές αναλυτικές μεθόδους) δεν παρουσιάστηκε ποτέ έως τώρα κάποια ένδειξη αεροψεκασμών! Επιπροσθέτως, απ’ ότι βλέπω στις παγκόσμιες βιβλιογραφικές βάσεις επιστημονικών δεδομένων (πχ μέσω τουwww.scopus.com), κανένας επιστήμονας δεν μέτρησε ποτέ έως τώρα κάτι ενοχοποιητικό στο εξωτερικό… Ξέρω, ξέρω, όλοι φοβόμαστε να μιλήσουμε στην ιδέα ότι θα μας απαγάγουν/σκοτώσουν τα τσιράκια των οικογενειών Rockefeller και Rothschild (σαν τον προηγούμενο διευθυντή του FBI…), ή πληρωνόμαστε απ’ αυτούς κι αποκρύπτουμε στοιχεία. Λεφτά υπάρχουν και είναι πολλά για όλους τους ερευνητές όσα εκατομμύρια και να ‘ναι αυτοί! Αφού να φανταστείτε, επειδή δεν ξέρω τι να κάνω τα αμέτρητα χρήματα με τα οποία εξαγοράστηκε η σιωπή μου, κάθομαι θυμωμένος και γράφω κείμενα μπροστά από έναν υπολογιστή αντί να καπνίζω πούρα στην Κούβα και να ψεκάζομαι με αντηλιακό ξαπλωμένος και χαλαρός σε μια παραλία.
Αναφέρω κλείνοντας ότι, όπως έλεγα και σ’ έναν φίλο, και χωρίς τις προαναφερθείσες μετρήσεις, η λογική λέει ότι όλη αυτή η θεωρία συνωμοσίας είναι παράλογη κι ανυπόστατη για αμέτρητους απλούς λόγους (εξάγονται από στοιχειώδη μελέτη των βιβλίων του σχολείου, ανοίχτε τα). Έτσι, τους λόγους για τους οποίους ξυπνάει πολύς κόσμος με κόκκινα μάτια, αναπνευστικά και άλλα προβλήματα υγείας, ψάξτε να τους βρείτε:
• στα δομικά υλικά και τον αερισμό ενός κτίσματος,
• στις συνήθειες των ενοίκων εντός κι εκτός του κτίσματος γενικότερα,
• στον τρόπο καθαρισμού του κτίσματος και τα χρησιμοποιούμενα καθαριστικά,
• στον τρόπο θέρμανσης/κλιματισμού του κτίσματος,
• στον επικρατέστερο τρόπο θέρμανσης στην πόλη,
• στη βρωμιά και τη ρύπανση μιας πόλης γενικότερα,
• στον τρόπο κυκλοφορίας των οχημάτων στους δρόμους της,
• στη γύρω βιομηχανία (εάν δεν πληροί νέες τεχνολογικές προδιαγραφές ή δεν ελέγχεται επαρκώς),
• στα υλικά που διακινούνται από το λιμάνι (εάν υπάρχει) και τις λοιπές δραστηριότητες εκεί αλλά και στον περιβάλλοντα θαλάσσιο χώρο (κυκλοφορία πλοίων και παράνομο «ξεκάπνισμα»/καθάρισμα των φουγάρων τους κοντά στις ακτές – συμβαίνει κατά κόρον στην Πάτρα),
• στην πρακτική των Τσιγγάνων να καίνε στους καταυλισμούς/οικισμούς τους ότι υπάρχει και δεν υπάρχει, όλη μέρα κάθε μέρα και ως δια μαγείας… ποτέ κανείς αρμόδιος να μην επεμβαίνει και καμία αρχή να μην τους σταματά (καύση κλεμμένων καλωδίων, αυτοκινήτων, πλαστικών υλών, κλπ, κλπ – Βλέπε τι γίνεται στην Κόρινθο). Παράγονται έτσι συνεχώς τεράστιες ποσότητες διοξινών, άλλων εν δυνάμει τοξικών πτητικών οργανικών ενώσεων και αερολυμάτων βαρέων μετάλλων που πνίγουν καθημερινά ολόκληρες περιοχές και πόλεις,
• στην γύρω βλάστηση (περίπτωση αλλεργιών – ένας γιατρός μπορεί να δώσει λύσεις),
• στην ποιότητα των καταναλισκόμενων προϊόντων υγιεινής και καλλωπισμού / καλλυντικά,
• στις διατροφικές συνήθειες,
• στην ποιότητα των καταναλισκόμενων διατροφικών προϊόντων και ποτών,
• στην ποιότητα του πόσιμου ύδατος, αλλά και του εξωτερικώς χρησιμοποιούμενου,
• στις ψυχολογικές πιέσεις που ακούν οι εφαρμοζόμενες πολιτικές, τα κατευθυνόμενα ΜΜΕ και η διαδικτυακή παραπληροφόρηση και συνωμοσιολογία,
• στην έλλειψη ουσιαστικής παραγωγικότητας,
• στην έλλειψη ουσιαστικών διαπροσωπικών σχέσεων,
• στην έλλειψη ποιοτικής διασκέδασης,
• στην έλλειψη συχνού ερωτικού παιχνιδίσματος, φλερτ και έρωτα,
• κλπ
• κλπ
• κλπ
• …

ΥΓ1: Το ότι γίνονταν και γίνονται, όταν είναι απαραίτητο, στοχευμένοι τοπικοί αεροψεκασμοί για την παροδική μεταβολή του μικροκλίματος κάποιας περιοχής ή για την αντιμετώπιση επιβλαβών εντόμων είναι γνωστό, αλλά κάτι τέτοιο δε σημαίνει επουδενί ότι μας ψεκάζουν για συνομωσιολογικούς σκοπούς!

ΥΓ2: Λογικέ άνθρωπε, για να μην κάνεις πλούσιο κάποιον καιροσκόπο εγκληματία και να μην προκαλέσεις πιθανά προβλήματα υγείας στον εαυτό σου, μη μασάς ζεόλιθο κι άλλα μαντζούνια, γενικότερα μην αγοράζεις αντιψεκαστικά, μην ψωνίζεις θαυματουργά μενταγιόν, ελιξίρια υγείας κι αγάπης, βραχιολάκια Γερμανίου, νανοβιονικά σώβρακα και «οικολογικές» μπάλες πλυσίματος για να τα ξεκιτρινίζεις, και ΜΗ ΜΑΣΑΣ ό,τι ιντερνετικό ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ σερβίρουν δεξιά κι αριστερά οι επιτήδειοι ψευτοακτιβιστές – ξερόλες – σωτήρες – αυτοαποκαλούμενοι ειδικοί ερευνητές. Για οτιδήποτε σε προβληματίζει απευθύνσου και συνομίλησε ΜΟΝΟ με σχετικούς ειδικούς επιστήμονες, που έχουν πτυχία, μεταπτυχιακά κι αποδεδειγμένη εμπειρία στη δουλειά/επιστήμη τους (ευτυχώς υπάρχουν ακόμα πολλοί και στη Χώρα μας)! ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ και ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΣΑΙ: ο αστρολόγος δεν έχει καμία σχέση με τον αστρονόμο και ο γυναικολόγος δεν είναι ειδικός στις οφθαλμολογικές εξετάσεις…

ΥΓ3: Ψεκασμένε άνθρωπε, σου έχω το αντιψεκαστικό που πάντα έψαχνες. Λέγεται ποιοτικό θέατρο, επίσκεψη σε μουσεία πάσης φύσεως, ακρόαση ποιοτικής και κλασσικής μουσικής, νυχτερινό σχολείο, ανοιχτό πανεπιστήμιο ή ακόμα και συστηματική επίσκεψη σε μαθήματα/διαλέξεις του «κλειστού» πανεπιστημίου σε συνδυασμό με εφ όρου ζωής προσωπική μελέτη επιστημονικών συγγραμμάτων και δημοσιεύσεων σε έγκριτα επιστημονικά περιοδικά. Κάνε επειγόντως κάτι από τα παραπάνω ειδάλλως απευθύνσου σε ειδικό ιατρό, θα σώσεις τον εαυτό σου, τα παιδιά σου, τους γύρω σου και ίσως τον πλανήτη! Μην επιμένεις να μένεις επικίνδυνα αμόρφωτος, ημιμαθής κι απαίδευτος.

ΥΓ4: Γνωστοί και μη εξαιρετέοι αντιψεκαστικοί «ακτιβιστές», μας κουράσατε πια με τη μάλλον μη αναστρέψιμη κατάστασή σας. Δυστυχώς, απ’ ότι φαίνεται ο χρόνος που αφιέρωσα σε μερικούς εκ των διαχειριστών των ομάδων σας, σε μια προσπάθειά μου να τους διαφωτίσω όσο μπορώ ώστε ν’ απεμπλακούν από τις έμμονες ιδέες τους, δεν έπιασε τόπο τελικά. Έτσι, μην προσπαθήσετε να με προκαλέσετε σχετικά με τούτο το κείμενο, δε θα λάβετε αντιδράσεις… Υπάρχει κι ένα όριο στον παραλογισμό! Σας ενημερώνω επίσης, ότι με τις τακτικές που ακολουθείτε δε θα είναι διατεθειμένος κανένας επιστημονικός φορέας και κανένας σοβαρός επιστήμονας να σας παρέχει τις υπηρεσίες του σχετικά με τις εν λόγω θέσεις σας. Είναι χάσιμο χρόνου για όλους. Παρεμπιπτόντως, πάψτε να ενοχλείτε με τα επαναλαμβανόμενα τηλεφωνήματά σας τον κόσμο σε ερευνητικά κέντρα και πανεπιστημιακά ιδρύματα, αν είχαν να πουν κάτι για αεροψεκασμούς και ύποπτα υπερόπλα θα το ανακοίνωναν δημοσίως. Αιώνες τώρα ο χρόνος είναι πολύτιμος και δε γίνεται να ασχολούνται συνέχεια μαζί σας, πραγματοποιούνται και ερευνητικά έργα που απαιτούν τη νηφαλιότητα και τη μεγάλη χρονική αφοσίωση των ερευνητών. Μην επιδράτε αρνητικά στην ανάπτυξη του τόπου αποσπώντας τους συνέχεια την προσοχή. Τέλος, αν πραγματικά θέλετε να είστε χρήσιμοι στην ανθρωπότητα, προτείνω να πάψετε να διασπείρετε παραπληροφόρηση στον κόσμο. Αρκετά είναι τα προβλήματά του, δε χρειάζεται και την ψυχολογική τρομοκρατία που ασκείτε με τις φανταστικές θεωρίες σας.

ΥΓ5: Σοβαρέ ανήσυχε πολίτη, ενδιαφερόμενε φορέα, σας ενημερώνω ότι υπάρχει η δυνατότητα να οργανωθούν και να στηθούν εξειδικευμένα μετρητικά/αναλυτικά projects ως προς την ποιότητα του περιβάλλοντος (εσωτερικού κι εξωτερικού) και των καταναλωτικών προϊόντων. Βέβαια τέτοια εγχειρήματα απαιτούν μη ευκαταφρόνητη οικονομική υποστήριξη προωθούμενη από τους τοπικούς διοικητικούς φορείς ή ακόμα κι από ομάδες πολιτών. Και τον ικανότερο αναλυτικό εξοπλισμό πυρηνικής τεχνολογίας μπορώ να διαθέσω (δυστυχώς αυτό τον καιρό κάθεται αποθηκευμένος κι ανεκμετάλλευτος) σε συνδυασμό με την ερευνητική/εργαστηριακή εμπειρία μου, άλλα και συνεργασίες με επιστημονικό προσωπικό του «Δημοκρίτου» και δυο-τριών Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων έχω σε αναμονή σε περίπτωση οποιασδήποτε σχετικής ανάθεσης έργου. Επίσης, οι εργαστηριακές υποδομές των παραπάνω δύναται να χρησιμοποιηθούν συμπληρωματικά. Επικοινωνία: environ[a.t]teledos.eu

ΥΓ6: Παρακάτω παρατίθεται ενδεικτική λίστα δημοσιεύσεων που περιέχουν μέρος των αποτελεσμάτων ερευνητικών έργων Ελλήνων επιστημόνων. Οι εν λόγω ερευνητές εκτελούν επί αρκετά χρόνια ιχνοστοιχειακές αναλύσεις αερολύματος και άλλων περιβαλλοντικών δειγμάτων, με πυρηνικές και ατομικές μεθόδους υψηλής ακρίβειας κι ευαισθησίας. Βλέπε και «Composition of Atmospheric Aerosols in Greece. 1993-2013 Research (1993-2010 Measurements). Various Authors» εδώ:
http://www.teledos.gr/Miscellaneous/aero/Composition%20of%20Atmospheric%20Aerosols%20in%20Greece.%201993-2013%20Research%20%281993-2010%20Measurements%29.%20Various%20Authors.pdf (μέγεθος ~15ΜΒ)
• 2001: Atmospheric Aerosols and their Content Trace-Elements in Patras. Angelogiannopoulos, Kokovinos, Maramathas, Maraziotis (Έχουν προστεθεί οι 2 πρώτοι συγγραφείς, που παρανόμως αφαιρέθηκαν και αντικαταστάθηκαν στην τελική δημοσίευση από μη σχετικούς συγγενείς 1ου βαθμού)
http://www.srcosmos.gr/srcosmos/generic_pagelet.aspx?pagelet=Article+summary&pub_id=4381
http://www.srcosmos.gr/srcosmos/showpub.aspx?aa=4381
• 2002: Elemental composition of airborne particulate matter in the multi-impacted urban area of Thessaloniki, Greece. Voutsa, Samara, Kouimtzis, Ochsenkuehn
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1352231002004119
• 2003: Correlation of trace element content in air particulates with solar meteorological data in the atmosphere of Athens. Kanias, Viras, Grimanis
http://link.springer.com/article/10.1023%2FA%3A1024543531056
• 2005: Toxic metal content of particulate matter (PM10), within the Greater Area of Athens. Manalis, Grivas, Protonotarios, Moutsatsou, Samara, Chaloulakou
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0045653505000998
• 2006: Trace elements in atmospheric particulate matter over a coal burning power production area of western Macedonia, Greece. Petaloti, Triantafyllou, Kouimtzis, Samara
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0045653506007089
• 2007: Size distribution and sources of trace metals and n-alkanes in the Athens urban aerosol during summer. Karanasiou, Sitaras, Siskos, Eleftheriadis
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1352231006011137
• 2009: Total Metal Concentrations in Atmospheric Precipitation from the Northern Aegean Sea. Koulousaris, Aloupi, Angelidis
http://link.springer.com/article/10.1007%2Fs11270-008-9952-0
• 2011: A microscopic and Synchrotron-based characterization of urban particulate matter (PM10–PM2.5 and PM2.5) from Athens atmosphere, Greece. Godelitsas, Nastos, Mertzimekis, Toli, Simon, Goettlicher
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0168583X11004149
• 2011: PM10 composition during an intense Saharan dust transport event over Athens (Greece). Remoundaki, Bourliva, Kokkalis, Mamouri, Papayannis, Grigoratos, Samara, Tsezos
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0048969711006504
• 2012: Influence of mineral dust transport on the chemical composition and physical properties of the Eastern Mediterranean aerosol. Kocak, Theodosi, Zarmpas, Seguret, Herut, Kallos, Mihalopoulos, Kubilay, Nimmo
http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1352231012003366
• 2013: Characterization of PM10 Sources and Ambient Air Concentration Levels at Megalopolis City (Southern Greece) Located in the Vicinity of Lignite-Fired Plants. Manousakas, Eleftheriadis, Papaefthymiou
http://www.aaqr.org/Doi.php?id=2_AAQR-12-09-OA-0239&v=13&i=3&m=6&y=2013

ΥΓ7: Ζητώ ειλικρινά συγγνώμη σε όποιον θεωρεί ότι θίχτηκε προσωπικά φωτογραφιζόμενος στο παρόν κείμενο. Η πρόθεσή μου ήταν να το κάνω όσο πιο γενικό γινόταν για ν’ αποδώσω τα κύρια χαρακτηριστικά του αναλυόμενου υποκειμένου (αντιψεκαστικός «ακτιβιστής») βασιζόμενος σε υπαρκτά πρόσωπα και στοιχεία.

ΥΓ8: Αντιγράφοντας την αγανακτισμένη τακτική των σωτήρων μας «ακτιβιστών», δημοσιεύω το παρόν κείμενο σε όσο περισσότερα μέσα και σημεία είναι δυνατόν. Συγγνώμη που σας κούρασα!

Σας ψεκάζω στη μούρη και σας χαιρετώ με ανάμεικτα συναισθήματα (λόγω ψεκάσματος)!

Χρήστος Αθ. Μαραμαθάς
Φυσικός – Ερευνητής Πυρηνικής & Περιβαλλοντικής Μετρολογίας/Τεχνολογίας,
Ειδικός Ακτινοπροστασίας & Πυρηνικής Φασματοσκοπίας – Πιστοποιημένος από τον ΔΟΑΕ

Κύριε Χρήστο Μαραμαθά, σας το είπα;

ΝΑ ΑΓΙΑΣΕΙ Η ΠΕΝΑ ΣΑΣ!!!

  • km

    Πως αισθανεστε που ανακαλυψατε ενα τετοιο λαμπρο επιστημονα να αναλυσει σε επιπεδο γηπεδου την υποθεση, αλλωστε κι εσεις το ιδιο στυλ ακολουθητε. Λοιπον σας παραθετω ενα video οπου μιλαει ενας αλλος επιστημονας οχι τοσο επιφανης σαν τον δικο σας, λεει κατι ομως που δε κολλαει με το παραληρηματικο λογιδριο του δικου σας.

    http://www.collective-evolution.com/2016/10/21/scientist-dr-michio-kaku-admits-government-weather-control-on-cbs-news/

    Enjoy!!!

  • km

    Πως αισθανεστε που ανακαλυψατε ενα τετοιο λαμπρο επιστημονα να αναλυσει σε επιπεδο γηπεδου την υποθεση, αλλωστε κι εσεις το ιδιο στυλ ακολουθητε. Λοιπον σας παραθετω ενα video οπου μιλαει ενας αλλος επιστημονας οχι τοσο επιφανης σαν τον δικο σας, λεει κατι ομως που δε κολλαει με το παραληρηματικο λογιδριο του δικου σας.

    http://www.collective-evolution.com/2016/10/21/scientist-dr-michio-kaku-admits-government-weather-control-on-cbs-news/

    Enjoy!!!

  • km

    Πρεπει να ειστε πολυ ευχαριστημενοι που βρηκατε εναν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ να σας στηριξει με τις αερολογιες του. Ριξτε μια ματια σ αυτο το video που μιλαει ενας αλλος επιστημονας, οχι τοσο γνωστος οσο ο δικος σας, τι να κανουμε, εσεις πιασατε λαβρακι.

    http://www.collective-evolution.com/2016/10/21/scientist-dr-michio-kaku-admits-government-weather-control-on-cbs-news/

  • km

    Πρεπει να ειστε πολυ ευχαριστημενοι που βρηκατε εναν ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ να σας στηριξει με τις αερολογιες του. Ριξτε μια ματια σ αυτο το video που μιλαει ενας αλλος επιστημονας, οχι τοσο γνωστος οσο ο δικος σας, τι να κανουμε, εσεις πιασατε λαβρακι.

    http://www.collective-evolution.com/2016/10/21/scientist-dr-michio-kaku-admits-government-weather-control-on-cbs-news/

  • dj gio

    <> δεν μας ειπατε την δικη σας γνωμη δηλαδη πιστευετε οτι δεν εχει αποδειχθει επιστημονικα οτι εχει μνημη …? νομιζουν εχουν γινει ερευνες απο επιστημονες της ιαπωνιας , καλα για τα αλλα οκ συμφωνω οτι ειναι παραπλοφορηση απλα μην τα περνουμε ολα σβαρνα…

  • John Smith

    Δυστυχώς, είτε αγιάσει το στόμα του κ. Μαραμαθά είτε όχι, το κείμενο αυτό θα απορριφθεί από τους συνωμοσιολόγους χωρίς δεύτερη σκέψη, με τη γνωστή δικαιολογία-καραμέλα «είναι και αυτός μέρος του συστήματος». Και είναι κρίμα, γιατί είναι φανερό ότι έκανε τον κόπο να μαζέψει όσα πιο πολλά στοιχεία μπόρεσε για να είναι όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένο. Εμείς τουλάχιστον τον ευχαριστούμε.

  • Talos

    » Εκτός από τα σύννεφα, διαβάζει Wikipedia κι άλλα ομοειδή sites για να καλύψει πλήρως τις επιστημονικές του ανησυχίες,» Αυτό θα μπορούσε να λυπεί. Το wikipedia είναι μια αξιόλογη πηγή γνώσης ακόμα και για θέματα που είναι κάποιος ειδικός. Προφανώς το wikipedia αλλά και κάθε τι άλλο πρέπει να προσεγγίζετε κριτικά, προφανώς υπάρχει πιθανότητα ψευδούς πληροφορίας, αλλά το σύνολο του άρθρου δεν δίνει πηγή διαφυγής. Πχ έστω ότι θέλω να τσεκάρω κάτι για την αφρικάνικη τέχνη. Απο το wikipedia θα ξεκινήσω, δεν θα πάω να κάνω διδακτορικό για να βρώ την απάντηση.

    • Orestis Gklavas

      Θα διαφωνήσω, Talos. Η Wikipedia είναι μεν μία καλή αρχή, υπό την έννοια της «γενικής ιδέας» για κάποιο θέμα και ίσως και της αναζήτησης πηγών, αλλά σε καμία περίπτωση δεν θεωρείται πλήρως αξιόπιστη (γι’ αυτό και σε εργασίες δεν γίνεται δεκτή ως βιβλιογραφική πηγή). Άρα, ο κος Μαραμαθάς σωστά γράφει το «…για να καλύψει πλήρως τις επιστημονικές του ανησυχίες». Η Wikipedia, τουλάχιστον για τους «ερευνητές» τέτοιου τύπου, δεν θα έπρεπε να καλύπτει καν ΜΕΡΙΚΩΣ τις επιστημονικές ανησυχίες.

  • sp_kam

    Χωρίς να εχω τις ειδικές γνώσεις του συγραφέα του κειμένου, με την χρήση γνώσεων λυκείου και με αναζήτητηση διαθέσιμων στοιχειωδών πληροφοριών (πχ. ειδικό βάρος αλλουμινίου) καταλαβαίνει κανείς εύκολα ότι αυτές οι θεωρίες, πέρα από το ότι δεν έχουν τεκμηρίωση, δεν είναι και συνεπείς προς τον εαυτό τους.

    Κάποια στιγμή προσπάθησα να συνομιλήσω με υποστηρικτές των «ψεκασμών» σε κάποια ομάδα στο facebook. προσπάθησα να βρω μια κοινή βάση, ώστε να μην αισθάνοντε θιγμένοι. Το μόνο που εισέπραξα είναι προσβολές και μια διαγραφή από την ομάδα τους. Τελικά μάλλον δεν αντέχουν ούτε την πλέον ανώδυνη κριτική. Δεν καταλαβαίνω τον φανατισμό κα την τύφλωση των ψεκαστολόγων. Η επιμονή τους σε καταφανώς ηλίθιες θεωρίες είναι το πιο ενδιαφέρον τελικά στην όλη ιστορία.

  • alexk

    «Οι αδελφότητες, αποφάσισαν, προς τα μέσα του 17ου αιώνα περίπου (γύρω στα 1850)…..»

    Εκεί είναι που τα υπολείμματα του εγκεφάλου μου εκτοξεύτηκαν προς πάσα κατεύθυνση, έκαναν τον κύκλο της Γης, και επανήλθαν πάλι στη θέση τους.

    Φαντάζομαι και τον άμοιρο τον ερευνητή που, με τις γνώσεις που έχει παραπάνω απο μένα, θα εντόπισε πολλές άλλες ίδιας λογικής ομορφιές.

    • Avatar

      Πάντως το 1850 είναι στα μέσα του 19ου αιώνα, χα χα χα

  • Anonymous

    Δυστυχως σε μια χωρα με τοσο μεγαλο ποσοστο αποφοιτων ανωτερων και ανωτατων εκπαιδευτικων ιδρυματων βασιλευει η ημμιμαθεια και ο σκοταδισμος.Δεν σου φταιει κανενας κυριε που ξεχασες την φυσικη λυκειου, παρολο που κριθηκαν οι γνωσεις σου σε αυτην και πετυχες να εχεις δουλεια σημερα…Τουλαχιστον μην αμφισβητεις αυτα που δεν θυμασαι γιατι στην ουσια αμφισβητεις τον ιδιο σου τον εαυτο….Δεν χρειαζεται να εισαι επιστημονας για να καταλαβεις ποιοι λενε την αληθεια..Υπαρχει η λογικη,υπαρχουν και οι θεμελιωδεις νομοι της φυσικης και ειναι υπεραρκετα για καταλαβεις ποιος λεει μπουρδες και ποιος οχι….Και στην περιπτωση των μπουρδολογων αυτο ειναι που κανει πρωτο πρωτο εντυπωση : η παντελης αγνοια θεμελιωδων γνωσεων του γυμνασιου και του λυκειου ! Προ λιγων ημερων μεταπτυχιακη χημικος μηχανικος ηθελε να με πεισει για τους αεροψεκασμους.Λεω μηχανικος ειναι για να δω τι επιχειρηματα εχει να μου θεσει και ξεκινα να μου λεει για το γνωστο ντοκυμαντερ «γεωμηχανικης» του διαδικτυου…ΚΑΡΑΦΛΙΑΣΑ! Ευτυχως την ιδι

  • Anonymous

    Τελικά δεν υπάρχει χειρότερη φάρα απο τους δήθεν ορθολογιστές που νομίζουν ότι τα γνωρίζουν όλα. Κερκόπορτα εντελώς λέμε!

    Ρε ντουβάρια δήθεν επιστήμονες, ελέγξτε τα στοιχεία και τα δεδομένα που υπάρχουν και μη βιάζεστε να βγάλετε συμπεράσματα.

    Δεν ξέρω αν μας ψεκάζουν ή όχι και ούτε έχω σκοπό να ψάξω για απαντήσεις που δεν μπορώ να βρώ. Αυτό που ξέρω είναι πως όσοι υποστηρίζουν πως γίνεται αυτό αφήνουν ανοιχτό ενδεχόμενο να μην γίνεται. Αντίθετα εσείς οι ξερόλες είστε απόλυτοι και τους βάζετε και χέρι απο πάνω και ας μην ξέρετε τι έχει το φαϊ που τρώτε μέσα. Η χαρά του κακόβουλου δηλαδή.
    ΑΝ ψέκαζα εγώ. Εσάς θα χρησιμοποιούσα για κάλυψη!!!!!

    • Το νερό αποτελείται από δύο μέρη υδρογόνο και ένα μέρος οξυγόνο.

      Τι κάνουμε σε περίπτωση που κάποιος αμφιβάλει την αλήθεια αυτής της αναλογίας; αν κάποιος βγει και πει, «Λυπάμαι αλλά εγώ δεν επιλέγω να σκεφτώ για το νερό με αυτό τον τρόπο»;

      Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να επικαλεστούμε τις επιστημονικές αξίες.

      Αν κάποιος δεν μοιράζεται αυτές τις αξίες η συζήτηση τελειώνει. Πρέπει να επικαλεστούμε τις αξίες κατανόησης του κόσμου, αξίες των αποδείξεων και της λογικής συνοχής.

      Αν κάποιος δεν εκτιμά τις αποδείξεις, τι αποδείξεις μπορείς να του παρέχεις που αποδεικνύουν ότι κάποιος πρέπει να τις εκτιμά; Αν κάποιος δεν εκτιμά την λογική, τι λογικό συμπέρασμα θα μπορούσες να επικαλεστείς για να του δείξεις ότι θα πρέπει να εκτιμά την λογική;

      Σαμ Χάρρις, συγγραφέας και φιλόσοφος

      • John Smith

        Το κακό με τη λογική είναι ότι εξαρτάται από τη δυνατότητα αντίληψης του ανθρώπου. Για τον οπαδό μιας τέτοιας θεωρίας τι αξία να έχουν επιστημονικές έρευνες τις οποίες δεν μπορεί να επαληθεύσει προσωπικά μπροστά στα «στοιχεία» που νομίζει ότι ανακάλυψε μόνος του;

        Και παρά το γεγονός ότι τέτοιες θεωρίες είναι εντελώς αντιεπιστημονικές και συχνά αντικρουόμενες, δεν θα τις χαρακτήριζα παράλογες. Αντίθετα θα έλεγα ότι είναι σχεδιασμένες με ιδιαίτερη προσοχή, ούτως ώστε, ακόμα και όταν καταρρίπτει κανείς όλα τα στοιχεία που δίνουν, να μην μπορεί να αποδείξει ότι οι ίδιες οι θεωρίες είναι λάθος. Και αυτό είναι αρκετό για όσους θέλουν να τρομοκρατούν τον κόσμο για το δικό τους όφελος -όποιο και αν είναι αυτό κάθε φορά.

  • Anonymous

    Δυστυχως, το πραγμα εχει προχωρήσει πολύ. Πρόσφατα, φίλοι μου στο fb, (υποτιθεται) μορφωμένοι, αναδημοσιευσαν στον τοίχο τους αυτό το αισχρό λινκ..
    Κάποιοι θα εκαναν χρυσες δουλειες στον μεσαιωνα..
    http://www.diaforetiko.gr/pos-i-sigchroni-iatriki-skotoni-o-karkinos-ke-alles-asthenies-ola-osa-i-megales-farmakoviomichanies-den-tha-ithelan-na-gnorizete/

  • Δεν υπάρχει καλύτερη Αποδείξει απ το παρακάτω βίντεο ότι (κάτι!!!ψεκάζουν!!!)
    Δες το…AWACS Jet-Trail Stop http://www.youtube.com/watch?v=GWFSwt2aqb8#t=232
    Ακόμα δεν πιστεύεις ότι (κάτι!!!ψεκάζουν???)
    Λείπαμε Κύριε Καθηγητά έχεις Πρόβλημα!!!
    …και όσο εκεί που λες, καλά θα ήταν να πάμε εμείς οι (Τάχα μου!!!Ενημερωμένοι!!!) σε κάνα νυχτερινό σχολειό…κτλ…κτλ…κτλ!!!…..εγώ θα σε ρωτήσω γιατί έχουν αφαιρεθεί τα Αρχαία Ελληνικά (Γραμματεία/Λόγοςς) από τα σχολειά επί Ράλλη???Όταν σχεδόν όλος προηγμένος (σε όλα του!!!) Δυτικός Πολιτισμός οπού ανήκουμε (?!!!) διδάσκει στα δικά τους σχολειά την Αρχαία Ελληνική!!!(Δεν περιμένω απάντηση από τον Κύριο Καθηγητή)!!!….(Νοητά ερωτάω προς το πρόσωπο του!!!)

    http://www.youtube.com/watch?v=GWFSwt2aqb8#t=232

    • Anonymous

      Πότε δεν αφαιρέθηκαν τα αρχαια ελληνικά από τα σχολια μάλιστα διδάσκονται από το γυμνάσιο σε δυσανάλογα πολλές ώρες σε σχεση με τα άλλα μαθήματα.

      Βέβαια θα πρέπει αν ξεκινήσεις από τα νέα ελληνικά για να μάθεις ότι τα αρχαία ελληνικά δεν χρειάζονται κεφαλαίο και η απόδειξη θέλει η στο τέλος.

      Σίγουρα πρέπει να ξανακοιτάξεις τη φυσική του γυμνασίου, για να καταλάβεις ότι αυτό που δείχνει στο βίντεο που έβαλες δείχνει ένα φυσικό φαινόμενο που προκαλείται από τις διαφορετικές θερμοκαρασίες στα διάφορα ύψη και την παρουσία κάποιού ρεύματος (ετσι το γρφει το βιβλιο φυσικής του γυμνασίου)
      Αν θες δες εδώ
      http://pi-schools.gr/download/lessons/physics/gymnasio/physics-b-gymnaseum/chapter2.pdf

      (Αν και πρ΄πει αν τα διαβάσεις όλα διάβασε σίγουρα τις σελίδες από 30 μέχρι 41 του pdf, ελπίζω να ξέρεις να μετράς)

    • Anonymous

      Προφανώς σχολεία γράφω στην πρώτη φράση και όχι σχόλια

    • Anonymous

      Ανεφοδιασμός είναι αλλά που να σου εξηγούμε τώρα.Μάθε πρώτα τα Νέα Ελληνικά που είναι και εύκολα και μετά μίλα για τα Αρχαία..Πόνεσαν τα μάτια μας με την ορθογραφία σου….

    • Η απάντηση για την τρομερή απόδειξη σου, στην παρακάτω ανάρτηση.
      http://ellinikahoaxes.blogspot.gr/2014/01/awacs-20.html

    • Ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινήσεις που μου δώσατε και πράγματι μου δώσατε μια πάρα πολύ καλή απάντηση (…με βάλατε στην θέση μου) γιατί πράγματι έχετε δίκιο στην διατύπωση που έκανα χθες!!!Ζητώ ταπεινά συγγνώμη εάν έθιξα κάποιους με την τοποθέτηση μου στο ότι εγώ φάνηκα (ξερόλας!!!)…όχι δεν είμαι έτσι!!!
      Άνθρωποι είμαστε και λάθη κάνουμε!!!
      Όσο για την ορθογραφία μου,το αν ξέρω να μετραω,τον αν ξέρω από αρχαία Ελληνικά…ας οπψεται στους πολύ καλούς καθηγητές που είχα!!!Τι να κάνουμε δηλαδή???
      … εάν δεν υπήρχαμε και εμείς οι ημιμαθείς να μας την λέτε!!! …τι θα κάμνατε εσείς με την ολοκληρωμένη μόρφωση ???…θα μαλώνατε αναμεταξύ σας για το ποιος γνωρίζει τα πιο πολλά!!!
      Ο Ένας είναι καλός εδώ….ο άλλος είναι καλός εκεί!!!
      Ένα ακόμα έχω να πω και Τέλος!!!
      Κόψτε την ειρωνεία κάποιοι ιντερνετικοι εδώ μέσα στο διαδίκτυο και θα τα πάμε καλά και εκτός διαδικτύου σαν κοινωνία και σαν άνθρωπος προς άνθρωπο , πάσχουμε από (αυτούς!!!) που (ξέρουν πολλά!!!) και έχουν ξεχάσει την λέξη συγγνώμη!!!
      Ευχαριστώ ellinikahoaxes!!!

    • Δεν μας ενοχλούν καθόλου, τα ορθογραφικά σου λάθη, και ποτέ δεν αναφερθήκαμε σε ορθογραφικά λάθη. Πως θα μπορούσαμε να το κάνουμε, αφού και εμείς κάνουμε αρκετά ορθογραφικά. Έχεις απόλυτο δίκιο πως ο καθένας είναι καλός σε κάτι, Καλό σου βράδυ.

  • Anonymous

    Απορώ… Αυτό το άρθρο το διάβασε κανείς από αυτούς στους οποίους απευθύνεται; Και αν ναι, το κατανόησε; Γιατί μου φαίνεται ότι οι μόνοι που το εκτιμήσαμε είμαστε εμείς που ήδη απορρίπτουμε τέτοιες ανόητες θεωρίες.
    Υ.Γ. Ναι, είναι αήττητοι!

  • Anonymous

    τα ΜΜΕ ΛΕΝΕ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΔΕΝ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ! ΑΡΑ ΣΚΑΣΤΕ ΟΛΟΙ!!!!!! ΚΑΙ ΤΑ FAST FOOD ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ!! ΟΚ ΣΚΑΣΤΕ ΠΟΝΗΡΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΨΕΚΑΖΟΥΝ! ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΤΕ?? ΕΡΩΤΗΣΗ..ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥ ΣΑΙΤ ΚΑΘΕ ΠΟΤΕ ΔΙΝΟΥΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥΣ?? ΓΙΑΤΙ ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΛΟΓΟς ΥΠΑΡΞΗΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΑΙΤ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΕΙ ΑΝ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗς ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΑΦΟΜΙΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΖΕΣ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΒΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΜΗΣΜΕΝΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΧΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΟΣΟΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΞΥΠΝΑΝΕ! ΔΕΝ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ ΕΙΠΑΜΕ ΤΕΡΜΑ!!!

    • Giorgos Zoulis

      Αυτές οι υπεραπλουστεύσεις και τα απίθανα άλματα λογικής μαζί με μια υπέρμετρη αυτοπεποίθηση για την ορθότητα των λεγόμενων σας αγαπητέ ανώνυμε, δείχνουν οτι όχι μόνο ξυπνητός δεν είστε αλλά αντιθέτως είστε σε κωματώδη λήθαργο. Ελπίζω απλά να τρολάρετε.

      • hgnostop

        εχεις παρατηρήσει ότι όλοι οι ψεκασμένοι γράφουν με κεφαλαία;

        • Darth Homer

          οχι ολοι. ειναι ειδικη κατηγορια οι πσεκαζμοαφυπνιζμενοι. ξερεις οι ελ απο τον σειριο οι δρακονιανοι ερπετομορφοι κλπ. τουλαχιστον δεν προσπαθουν να κανουν τος μπουρδες τους επιστημονικοφανεις σαν τους ψευτοεπιστημονες πσεκαζμενους με τα μικροκυματα χαμηλης συχνοτητας , τους αποκωδικοποιητες που εκπεμπουν κλπ.

        • Giorgos Zoulis

          Υποθέτω οτι είναι πιο εύκολο γιατί δε χρειάζεται να βάζεις τόνους. Επίσης σύμφωνα με την «ετικέτα» του ίντερνετ τα κεφαλαία σημαίνουν φωνάζω και ποιοί έχουν πιο πολύ δίκαιο να φωνάζουν με οργή για να νας αφυπνίσουν όλους;

        • John Smith

          Κεφαλαία και ανορθόγραφα, με μία μόνο εξαίρεση: το «ς» το γράφουν με μικρό, ώστε πάνω που τα μάτια σου συνηθίζουν τα κεφαλαία να στο χαλάει πάλι.

          Τελικά η μεγαλύτερη απόδειξη ότι μας ψεκάζουν είναι αυτά τα άτομα. Δεν υπάρχει άλλη εξήγηση για την ύπαρξή τους.

  • Anonymous

    Δεν είδα όμως να επεξηγείται το φαινόμενο των «χημικών ουρών» με επιχειρήματα ουσιαστικά και τεκμηριωμένα. Μπορεί εσείς κύριε να είσθε επιστήμονας όπως λέτε αλλά εγώ είμαι πιλότος με γνώσεις αεροπορικής μετεωρολογίας, και σε πτήσεις μου, έχω γίνει μάρτυρας ανεξήγητων φαινομένων. Δεν μπορεί ένα αεροπλάνο που πετά με διαφορά 1000 ποδών να παράγει με τους κινητήρες χημική ουρά ενώ το σκάφος που πετούσα εγώ σε μεγαλύτερο ύψος να μην παράγει. Κρατήστε λοιπόν και μια πισινή πέραν της αδιαλαξίας σας που δεν ταιριάζει σε επιστήμονες!

    • Θα πρέπει να είσαι τόσο πιλότος όσο και ο Κασνέσης, αν κρίνω από την εξειδικευμένη ιπτάμενη ορολογία που χρησιμοποιείς.
      http://ellinikahoaxes.blogspot.gr/2013/11/blog-post_15.html
      Περιμένουμε να δούμε τις τρομερές αποκαλύψεις με αποδείξεις, που ως πιλότος που είσαι, τις γνωρίζεις.
      Γιατί δε βγαίνεις επώνυμα να τους τρίψεις στη μούρη τις αποδείξεις σου κύριε πιλότε;
      Τους χαιρετισμού μας, στη πολυψεκασμένη.

    • Γελάνε οι πιλότοι με αυτά που λες δήθεν ιπτάμενε φίλε μας…

    • Anonymous

      Πιλότε… Μάλλον στο μάθημα της αεροπορικής μετεωρολογίας όταν κάνατε για τα μέτωπα είχες κάνει κοπάνα.
      Δες στο βιβλιαράκι αεροπορικής μετεωρολογίας για ανεμοπόρους (ναι αυτόι με τα ανεμόπτερα) παρακάτω στη σελίδα 62 (63 του pdf):

      http://users.uoa.gr/~sdi0900089/sailingschool/notes/meteorologia.pdf

      Εκεί θα δεις ότι ακόμα και κατακόρυφα να είναι το ενα αεροσκάφος από το άλλο ο αέρας μπορεί να έχει διαφορετικές ιδιότητες. Αν δεν ειναι κατακόρυφα υπάρχουν ακομα περισσότεροι λόγοι να διαφερει ο αέρας.

      Αλήθεια 1000 πόδια δεν ειναι η ελάχιστη κατακορυφη απόσταση μεταξυ αεροσκαφών σύμφωνα με τον ICAO;

      Μάλλον σε πτήσεις στο Flight simulator στον υπολογιστή αναφέρεσαι…

      ¨Εχεις να μας δώσεις καμια απόδειξη ότι υπάρχουν χημικες ουρές; ¨Οχι βιντεάκι από το youtube που δείχνει ουρές συμπύκνωσης και κάποιος βάζει σάλτσες και συμπεράσματα από την στομάχα του για να μας πείσει. Απόδειξη. Διαλογο θα κάνουμε με κάτι που θα δωσει τεκμηριωμενες αποδείξεις. Ναι τοτε θα το συζητησουμε αν η τεκμηριωση ειναι σωστη και αν ειναι οντως αποδείξεις. ΝΑι τεκμηριωμένες και όιχι με επίκληση στην αυθεντια (το ειπε ο επιστημονας το ειπε αυτός πιυ λεει οιτ ειναι πιλότος) ακόμα και οι αυθεντίες πρέπει να αποδειξουν και να τεκμηριώσουν αυτά που λένε. Οπώς κανει ο πραγματικός επιστήμονας στο άρθρο παραπάνω.

    • daidalos

      Συνάδελφε,καλά κάνεις και μένεις ανώνυμος,γιατί,εκτός από την καζούρα που θα σου έκαναν οι συνάδελφοι στην εταιρεία που δουλεύεις, θα υπήρχε και περίπτωση να σου ζητούσαν να περάσεις από ψυχιατρική αξιολόγηση μια και οι εποχές είναι περίεργες και πολλά συμβαίνουν, δυστυχώς, στο θάλαμο διακυβέρνησης των επιβατικών αεροσκαφών …

      • Darth Homer

        αμ που θα τον παρουν στο κυνηγι οι κινητηρων μαζι με τους καυσιμων για τις παπαριες που λεει? ακου «παραγει χημικη ουρα απο τους κινητηρες» , αν σε βρει ο αρχημηχανικος σου ουτε ποδηλατο δεν θα ξανακαβαλησεις .
        Αλλος κασνεσης μας βρηκε. κανουν τους πιλοτους και δεν εχουν δει πιστα ουτε σε φωτογραφια.

    • Avatar

      Τί αεροπλάνο πέταγες φίλε μου; Είχε και παράθυρο που έβλεπε πίσω από το αεροπλάνο ή μήπως νομίζεις πως η συμπύκνωση γίνεται ακαριαία μόλις τα καυσαέρια βγουν από το exhaust του κινητήρα και το βλέπεις από το παράθυρό σου (ή από παράθυρο της καμπίνας επιβατών);

  • Anonymous

    σήμερα είχε στη ΔΤ το γουέστερν the trackers (1988) με τον Κρις Κριστοφερσον

    Είδα πολλούς αεροψεκασμούς στον αέρα.!!!
    Μήπως οι ψεκασμοί άρχισαν το 1985 και όχι το 95????

  • Anonymous

    Να τα φαμε τα μεταλλαγμένα δηλαδή;

  • Anonymous

    Χάλασες φαιά ουσία για το τίποτα. κατατρόπωσες το εύκολο θύμα και προσπάθησες να μας θαμπώσεις με τους επιστημονικούς σου τίτλους Για την ταμπακέρα δεν είπες τίποτα. Παρόλα αυτά εγώ ο ημιμαθής ακτιβιστής όπως με αποκαλείς θα είμαι πάντα ποιό μπροστά από εσένα. Γιατί ενώ εσύ απολογείσαι, ΕΓΩ ΑΝΗΣΥΧΩ.

    • Anonymous

      «πιο»

    • Anonymous

      Ανησύχησε, αφού αυτό μόνο ξέρεις να κάνεις

  • Anonymous

    Νεοέλληνα δε σου αξίζει καλύτερη τύχη, πουλημένος ήσουν μιά ζωή. Εν γνώση σου κι άλλες φορές εν αγνοία σου. Έρμαιο δημοσιογραφίσκων, μικροαπατεώνων, μικροεγκληματιών. Οι γεννιές αλλάζουν και οι γιοί σας θα σας αναθεματίζουν. Είστε παρτάκηδες, τα θέλετε όλα εις βάρος όλων και τα θέλετε τώρα. Το κόστος πληρώνεται.. ΠΑΝΤΑ. Συνεχίστε μειωδότες- δοσίλογοι τον δρόμο που σας υποδεικνύουν τα υπάνθρωπα που υπηρετείτε

    • Anonymous

      * γενιές
      * μειοδότες

  • Anonymous

    Τελικά οι ψεκασμένοι είστε υπαρκτά πρόσωπα. Χρήστες λίγο αγράμματοι…

  • Συγχαρητήρια για το άρθρο – ξέσπασμά σας, κάτι πρέπει να γράψουμε και εμείς οι αρχαιολόγοι για αντίστοιχες καταστάσεις που ζούμε.

  • Anonymous

    Είσαι συκοφάντης και χρηματοδοτούμενος. Αλίμονο απο τον κοσμάκη που παραμένει κοσμάκης. Επικαλέσθηκες και την εκπομπή του θεοδωράκη που έφτιαξε κατά παραγγελία των αφεντικών του άρων-άρων. Απο τις τρολιές που ανέβασες για να επιρρεάσεις τον μέσο όρο του πληθυσμού με ένα κάρο αράδες και με ύφος καρδιναλίου. Στείλε με τον ίδιο τρόπο που σε βοήθησαν να προωθηθεί η εν λόγω μπαρούφα σου, το ΠΛΗΡΕΣ βιογραφικό σου, να μας πεις αν είσαι κομματικοποιημένος, καθώς επίσης ποιούς πανεπιστημιακούς συγκεκριμένων πανεπιστημίων έχεις.
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΤΕΙ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ (30%) ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ. ΥΣ. Και επειδή ο κόσμος πρέπει να ενημερώνεται πολύπλευρα στην επόμενή μου ανάρτηση σχολίου θα ανεβάσω να δούν οι συνάνθρωποί μας ένα καναδικό ντοκυμαντέρ.

    • To βιογραφικό μου είναι έτοιμο, αλλά δεν έχω τα στοιχεία σας, για να σας το στείλω. Παρακαλώ να με ενημερώσεις που θα πρέπει να στείλω το βιογραφικό μου, πολυαγαπημένο μου τρολ.
      ΥΓ. Πονάει πολύ; πολύ χαίρομαι…

    • Όσο για το πολυψεκασμένο ντοκιμαντέρ, που θέλεις να αναρτήσεις και μας έβγαλε τα μάτια, από τις ανοησίες που περιγράφει. Το έκοψα, γιατί δεν επιτρέπω στο blog, να αναρτούν μπούρδες. Αρκετά blog και σελίδες είναι πολυψεκασμένες. Αφήστε και ένα blog, αψέκαστο.

      Όταν ο φάκελος ψεκασμοί αποκτήσει το υλικό έχουμε στο πρόγραμμα μας, τότε θα αναλύσουμε και το πολυψεκασμένο ντοκιμαντέρ. Μη τα γράφουμε 2 και 3 φορές. Λίγη υπομονή, και τα χαιρετίσματά μου στη φίλη μου, ξέρεις εσύ!

    • Anonymous

      Πόσο χαίρομαι που δεν είμαι στο 30% ….

    • Anonymous

      Κακομοίρη ανώνυμε, το ποσοστό των ηλιθίων ξεπερνά κατά πολύ το 30%. Όταν δεν γνωρίζετε ένα φαινόμενο στην ατμόσφαιρα καλό είναι να ανοίγετε ένα βιβλίο μετεωρολογίας και να μην αυνανίζεστε εγκεφαλικά μαζί με όμοιους σας… Υπάρχουν τα ΜΜΕ με αρχηγό την τηλεόραση και το ίντερνετ τώρα πια να σας ψεκάζουν σκατά κάθε μέρα. Λες και έχει τα χρήματα η κάθε εταιρεία κιόλας να βαραίνει τα αεροσκάφη της με διάφορα για κάτι ζώα σαν κι εσάς…

    • Anonymous

      * Θεοδωράκη
      * άρον άρον
      * επηρεάσεις

    • Anonymous

      Να και η αρχηγος της @@λογιας… Καλη μου, πηγαινε σε κανενα ψυχιατρο να σωθεις. Και που ‘σαι, προσεχε οταν διδασκεις τα παιδακια, μην τους λες τις ψεκασμενες πιπες σου και τους δηλητηριαζεις την ψυχη!!
      Προς το παρον, μεχρι να πας στο ραντεβου σου με το γιατρο, πλυσου με ξυδι και στειλε καμια μηνυση τριγυρω :p :)))))))))))

    • John Smith

      Θα αγνοήσω την άποψη ότι το 30% των Ελλήνων πιστεύει ότι τους ψεκάζουν, και θα ρωτήσω το εξής:

      Τα συνήθη σχόλια των οπαδών της θεωρίας αυτής είναι γεμάτα ειρωνείες και προσβολές για όλους εμάς τους ανόητους που δεν καταλαβαίνουμε τι μας συμβαίνει ή -ακόμα χειρότερα- είμαστε και εμείς μέρος του συστήματος -και αν δεν με πιστεύεις μπορείς να διαβάσεις τα σχόλια εδώ. Αυτοί πώς τολμούν να ειρωνεύονται ένα ακόμα πιο τεράστιο (70%) ποσοστό της κοινής γνώμης;

      Αλλά ξέχασα, είπες ότι οι επιστήμονες δεν θα το έκαναν, οπότε στους οπαδούς υποθέτω ότι επιτρέπεται…

  • Anonymous

    Έτσι με τέτοιο τρόπο αντιμετώπισαν και τον Τέσλα το 1902 όταν κατάφερε και φώτισε ΑΣΥΡΜΑΤΑ μια πόλη με απόσταση 36 χιλομέτρων η μια απο την άλλη. Κανείς βέβαια δεν μιλά για το οταν ο μεγαλοτραπεζίτης Τζον Πίερποντ Μόργκαν, που αρχικά χρηματοδότησε με 150.000 δολάρια (λαμβάνοντας βεβαίως το 51% των κερδών από τις μελλοντικές πατέντες του Τέσλα πάνω στις ραδιοεπικοινωνίες) το σχέδιο του εφευρέτη στο Γουόρντεκλιφ του Λονγκ Άιλαντ, πληροφορήθηκε πως ο στόχος του Τέσλα ήταν η ασύρματη μεταφορά ενέργειας ρώτησε τον εφευρέτη: «Και ποιος θα πουλάει την ενέργεια στους αποδέκτες της;» «Κανείς», απάντησε με ειλικρίνεια ο Τέσλα, «ο καθένας θα μπορεί να τη λαμβάνει καρφώνοντας μια ράβδο στο έδαφος ή τοποθετώντας μια κεραία στη στέγη του σπιτιού του. Σκεφθείτε το: δεν θα υπάρχουν καλώδια, αερόπλοια θα πετούν χρησιμοποιώντας την εκπεμπόμενη ενέργεια…» «Αρκετά», τον διέκοψε ο μεγαλοτραπεζίτης. «Σας ευχαριστώ πολύ κύριε Τέσλα. Θα σας στείλω την απάντηση μου». Η απάντηση, και τα χρήματα, δεν ήρθαν ποτέ. Μέχρι το τέλος της ζωής του ο Τέσλα περίμενε μιαν απάντηση…Τωρα ποιός ειναι του συστήματος φαίνεται καθαρά

    • Anonymous

      Ποια πόλη φωτισε ο Τέσλα; Εχεις κατι να μας δειξεις;
      Όντως οταν ο Μαρκονι εστειλει γιαπρωτη φορα ραδιοτηλεγραφημα και πηρε την πρωτια ο Τσλα ειπαε οτι αυτος θα εκανε ασυρματη μεταδοση ενεργειας για να παρει παραπάνω λεφτα αφου ειχε φαει οσα του ειχαν δωσει και δεν προχωρησε.

      Επίσης έκανε πειραματα με φωτισμο από αποσταση αλλά δεν προχώρησε.

  • Anonymous

    Aντίχριστοι!!!! Θα πέσει φωτιά να σας κάψει!!!!! (Ναι ο Θεός είναι των Ιλουμινάτι)!!!!

  • Anonymous

    Και μόνο που χρειάστηκε ο κ .Μαραμαθάς,με τις πολλές ειδικότητες, ατελείωτα κατεβατά για να μας πείσει,αφού μας έβγαλε ταυτόχρονα κι αφελείς για πράγματα που βλέπουμε με τα ίδια μας τα μάτια και για τα οποία είμαστε ήδη ενημερωμένοι το γιατί και πώς συμβαίνουν,δύο πράγματα πιθανολογώ,η υπάρχει σοβαρή εγκεφαλική διέγερση και διαταραχή,η πολύ καλή αμοιβή που εξηγεί τη σύνταξη αυτής της πραγματείας. Προσωπικά τον θεωρώ,η αδικημένη διάνοια που προσπαθεί να βρεί διέξοδο,η στρατευμένη περίπτωση αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης.

  • zou

    Ναι… αλλαυ για τα υπερόπλα Tesla κουβέντα :-p. Εξαιρετικό. Μπράβο

    • Anonymous

      Πολυ Red Alert παιζεις κι εχεις καει… :ppp

  • Anonymous

    ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΟΤΙ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ

    • Anonymous

      ευχαριστούμε για την ενημέρωση

  • Anonymous

    http://in.reuters.com/article/2012/08/30/climate-sunshade-idINDEE87T0K420120830
    Μάλλον δεν γνωρίζεις Αγγλικά. Αφορα μια ΜΕΛΕΤΗ που εγινε και οχι κατι υπαρκτο. Ουτε λεει πουθενα οτι θα γινει. Αν ηταν ετσι με ολες τις μελετες θα ειχαμε κατασκευασει μια υποθαλασσια σηραγγα που συνδεει την Ευρωπη με την Αμερικη με τρενα που θα πηγαιναν πιο γρηγορα απο τα αεροσκαφη

  • Anonymous

    Τι άλλο να γράψεις κάτω από ένα τέτοιο κείμενο πέρα από ένα τεράστιο respect κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για το χρόνο που διέθεσε αυτός ο άνθρωπος για αυτό το κείμενο.

    Όντως, σωστά το επισημαίνει: Ένας καινούργιος μεσαίωνας ανατέλλει, με δεισιδαιμονίες, φήμες, φοβίες και φανταστικούς εχθρούς… Μεσαίωνας με τα όλα του.
    Και με τη δική του θρησκεία, φυσικά. -Που όπως όλες οι θρησκείες, δε βασίζεται στη λογική και στις αποδείξεις, αλλά στην τυφλή πίστη, στην αμάθεια και στην πλύση εγκεφάλου.

    (Όταν εμείς οι μη-επιστήμονες τραβάμε τα μαλλιά μας με τις μπαρούφες που διαβάζουμε και ακούμε από παντού σε καθημερινή βάση, φαντάζομαι και κατανοώ τη φρίκη που μπορεί να νιώθει ο άνθρωπος!)

    Υπάρχει κάποιο link που πρωτοδημοσιεύτηκε η επιστολή; (sorry αν δε το πρόσεξα)

    Dr. NoNoNo!

    • Καλημέρα Dr ΝοΝοΝο. Υπάρχει στο προφίλ του στο fb.
      https://www.facebook.com/fromars/posts/10151564888148551

    • Anonymous

      Συγχαρητήρια στα Ελληνικά Hoaxes για τις ανακαλύψεις των hoax που έχουν αρρωστήσει και μολύνει όλο τον άπειρο κόσμο του Internet όπως ακριβώς και οι άθεοι με τις hoax ανακαλύψεις δήθεν εναντίον της πίστης στον αληθινό Θεό κτλ.
      o dr. Nonono είναι όνομα και πράγμα σαν το μυαλό του!, εδώ σωστά λέει για τις απάτες των αεροψεκασμών και εσυ βγαίνεις εκτός θεματός και τα βάζεις με την … θρησκεία!
      Μάλλον σου διαφεύγει ότι πάρα πολλοί επιστήμονες στον κόσμο πίστεύουν στον Θεό, και οτι χρησιμοποιούνται και αποδείξεις, αλλά και την λογική για την πίστη στον Θεό. Επίσης τυφλη πίστη και υπάκοη, στην αμάθεια και την πλύση εγκεφάλου (βλ. κομμουνιστική αθεϊα κτλ.) μπορούμε να πούμε περισσότερο και την αθεϊα και τα «παρελκομενα» της.
      Πολυ σωστα αναφέρει συγκεκριμένες περιπτώσεις hoaxes η ιστοσελιδα Ελληνικά hoaxes, αλλα εσυ ή εσεις οι άθεοι πάτε να εκμεταλευτείτε την ιστοσελίδα και τα ισοπεδώνετε όλα και πατε να τα κάνετε όλα hoaxes, χωρίς αποδείξεις, και έτσι γελοιοποιήστε πάραυτά!

      • Papoui Ntoum Ntoum

        Tι αποδειξεις υπαρχουν για την υπαρξη του θεου και ποιος θεος απο ολους της ανθρωποτητας ειναι ο αληθινος?

  • Anonymous

    «Sunshade» to fight climate change costed at $5 bln a year

    http://in.reuters.com/article/2012/08/30/climate-sunshade-idINDEE87T0K420120830

    Πάρε ξανά! Να το ξανακάνεις γάργαρα άσχετε θρασύδειλε ανθρωπάκο.
    Το 33% σου κάθετε και εσένα βαρύ αχαχχ

    • Αν καταλαβαίνω καλά κύριε Ανώνυμε, το συμπέρασμα που βγάλατε εσείς από αυτό το άρθρο είναι ότι κάποιο πρόγραμμα που δήθεν έχει να κάνει με ψεκασμό αντηλιακού καστίζει 5 δις το χρόνο και ότι αυτό το ποσό είναι βιτρίνα που καλύπτει τα κόστη για τους ψεκασμούς. Θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι αν ισχύει αυτή μου η αντίληψη τότε μάλλον εσείς δεν ξέρετε αγγλικά.. Αυτό που λέει το άρθρο είναι ότι επιστήμονες κατέληξαν ότι το να ψεκάζεται κάθε χρόνο αντηλιακό στην ατμόσφαιρα (κάτι που θα είχε το λογικό κόστος των 5 δις το χρόνο) θα ήταν ένας αποτελεσματικός τρόπος αντιμετώπισης του φαινομένου του θερμοκηπίου. Το πρόγραμμα δεν έχει εφαρμοστεί, είναι ακόμη σε επίπεδο επιστημονικού debate, όπως ξεκάθαρα προκύπτει από το άρθρο. Αποδεικνύετε περίτρανα τους ισχυρισμούς του αρθρογράφου περί ημιμάθειας πάντως..

    • Αν καταλαβαίνω καλά κύριε ανώνυμε, αυτό που ισχυρίζεστε είναι ότι σύμφωνα με το άρθρο του reuters υπάρχει κάποιο πρόγραμμα «βιτρίνα» που αποροφά το «ιλιγγιώδες» ποσό των 5 δις το χρόνο με το πρόσχημα του ψεκασμού αντηλιακού, ενώ στην πραγματικότητα μας ψεκάζει με ουσίες επηρεασμού της βούλησεως.. Αν ισχύει η αντίληψή μου αυτή τότε μάλλον εσείς δεν είστε και τόσο καλός στα αγγλικά. Αυτό που λέει το άρθρο είναι ότι ορισμένοι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το να ψεκάζεται αντηλιακό κάθε χρόνο στην ατμόσφαιρα (κάτι που θα είχε το λογικό κόστος των 5 δις/έτος) θα μπορούσε να βοηθήσει στην αντιμετώπιση του φαινομένου του θερμοκηπίου. Το πρόγραμμα ΔΕΝ έχει εφαρμοστεί, βρίσκεται ακόμη στο στάδιο του επιστημονικού debate, όπως προκύπτει ξεκάθαρα το άρθρο. Περιττό να πω ότι έχετε ήδη επιβεβαιώσει 2-3 από τους ισχυρισμούς του αρθρογράφου τουλάχιστον..

    • Darth Homer

      from a real pilot and not «a pilot» .

  • Anonymous

    Το άρθρο του Ρόιτερ το κάνατε γάργαρα ; Γιατί δεν πατέ να βρείτε τον Κατσαρο που είναι εγκεκριμένος επιστήμονας. Το να συνεχίζετε να κάνετε προπαγάνδα με άτομα που σας συμφέρει σας κατατάσσει στα θρασύδειλα ανθρωπάκια.

    • Anonymous

      Γιατί δεν ανοίγετε κι εσείς ένα βιβλίο Μετεωρολογίας; Σας συστήνω αυτό: http://www.geo.auth.gr/courses/gmc/gmc318y/

    • Anonymous

      Απο που ειναι «εγκεκριμενος» ο Κατσαρος και σε τι;;; Μηπως, εκτος του οτι δεν καταλαβαινεις Αγγλικα, δεν ξερεις να μιλας κι Ελληνικα;;;

      Εισαι σιγουρος/η οτι παραμενει «επιστημονας» η οτι ηταν ποτε σωστος σε οτι καταπιανοταν;;;;

      Επισης, δειξε μας μια εργασια του σχετικη με αεροψεκασμους, ατμοσφαιρικη ρυπανση η ατμοσφαιρα γενικοτερα. Και που ‘σαι μη μας δειξεις κανενα link απο blog, peer reviewed – δημοσιευμενη εργασια σε επιστημονικο περιοδικο θελουμε εεεεεε!! Ααααααααααα, και προσεχε να ειναι δικια του η εργασια που θα μας δειξεις κι οχι του συνονοματου του «Νικολαου Κατσαρου» που ειναι πραγματικος μονιμος και μαχημος συνεργατης του Δημοκριτου στη βαθμιδα του «Ερευνητη Α».

      btw, επιβεβαιωνεις για αλλη μια φορα τα παραπανω γραφομενα του Μαραμαθα… :)))))))))))

  • Anonymous

    Ο πιό επικίνδυνος είσαι,το βάρος στην ψυχή σου.Όλα θα κριθούν εδώ κ «ΕΚΕΙ».

    • Anonymous

      εκει, εκει στη Βορεια Αμερικη :p
      ρε τι αλλη ψεκασμενη μπαρουφα θα μας πειτε;;;

    • Darth Homer

      απο την πολη ερχομαι και στην κορφη κανελλα
      λαδι πολυ τηγανιτα ντιπ
      στου κουνγκ φου την πορτα αν σε παιρνει βροντα
      ειδες? ξερω και γω να γραφω ετσι. παρε και ενα βαθυστοχαστο
      «Ερωτας , ειναι ο ασπασμος των αγγελων στα αστρα» Ουγκω , σ εσκισα μουστακια.