Ποιοι είμαστε
Αρχική ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ! ΚΑΜΕΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ (ΒΙΝΤΕΟ)HOAXES ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑ

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ! ΚΑΜΕΡΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΩΣ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝ (ΒΙΝΤΕΟ)

13 Ιαν
2014

@

Ευαίσθητο περιεχόμενο

Αυτή η εικόνα περιέχει ευαίσθητο περιεχόμενο το οποίο μπορεί για κάποιους χρήστες μπορεί να είναι προσβλητικό ή ενοχλητικό

Το συγκεκριμένο άρθρο δημοσιεύτηκε πριν 10 έτη.
Οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών ξαναχτυπούν με νέες αποδείξεις.

Ας διαβάσουμε πρώτα την “είδηση” και να απολαύσουμε το βίντεο με τις αποδείξεις.

Για πρώτη φορά βίντεο με κάμερα μέσα από το αεροπλάνο που ψεκάζει δείχνει την αλήθεια.Είναι προφανές όπως φαίνεται και στο βίντεο ότι αυτό που φαίνεται να ψεκάζεται δεν βγάινει από τους κινητήρες αλλά από διάφορα μέρη του αεροσκάφους!
Δείτε το βίντεο ΕΔΩ

Οι φοβερές αποδείξεις του βίντεο δεν είναι τίποτα περισσότερο από την απόρριψη καυσίμου (Fuel dumping) Η απόρριψη καυσίμου, είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται από αεροσκάφη σε ορισμένες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, για να ελαφρύνει το βάρος του αεροσκάφους ή τη μείωση του κινδύνου της φωτιάς.Τα αεροσκάφη έχουν δύο βασικά είδη των ορίων βάρους: το μέγιστο βάρος απογείωσης (MTOW) και το μέγιστο βάρος προσγείωσης (MLW). Το αεροσκάφος απογειώνετε με χαμηλότερο βάρος από το μέγιστο βάρος απογείωσης, καταναλώνει τα καύσιμά του στη διαδρομή και προσγειώνετε με μικρότερο βάρος από το μέγιστο βάρος προσγείωσης. Αν το αεροσκάφος απογειώνεται με μέγιστο βάρος απογείωσης και στη συνέχεια αντιμετωπίζει μια κατάσταση όπου πρέπει να επιστρέψει στο αεροδρόμιο (λόγω μηχανικών προβλημάτων ή να υπάρχει επιβάτης με ιατρικό πρόβλημα και να χρειάζεται άμεση βοήθεια), δεν θα καταναλώσει τα καύσιμα που πρέπει και το αεροσκάφος μπορεί να υπερβαίνει το μέγιστο βάρος προσγείωσης. Εάν ένα αεροσκάφος προσγειωθεί με μεγαλύτερο βάρος από το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος προσγείωσης, θα μπορούσε να πάθει δομικές ζημιές. Μία και μόνο υπέρβαρη προσγείωση θα απαιτούσε λεπτομερή επιθεώρηση του αεροσκάφους για πιθανές ζημιές. Το καύσιμο απορρίπτεται από ένα συγκεκριμένο σημείο σε κάθε πτερύγιο, συνήθως πιο κοντά στα ακροπτερύγια και πιο μακριά από τους κινητήρες.

Ας δούμε και το σχέδιο από ένα τέτοιο σύστημα απόρριψης καυσίμου από Boeing727, όπου έχουμε σημειώσει με κόκκινα βέλη τα ακροφύσια απόρριψης καυσίμου.


 
Το βίντεο που ανέβηκε στο youtube στις 7 Ιαν. 2014 είναι μια μίξη από βιντεακια που δείχνουν απόρριψη καυσίμου από αεροσκάφη. Για να μην υπάρχει καμιά αμφιβολία, βρήκαμε το αρχικό βίντεο από το 1ο βίντεο της μίξης.
Το αρχικό βίντεο έχει τίτλο
Fuel Dump During Flight και ανέβηκε στις 8 Ιουν 2011, όπως φαίνεται και στις παρακάτω εικόνες.

Ας δούμε και το πραγματικό βίντεο. ΕΔΩ

Μετά το 3ο λεπτό το βίντεο με τις απίστευτες αποδείξεις μας δείχνει το Evergreen 747 Supertanker, το μεγαλύτερο πυροσβεστικό αεροσκάφος στον κόσμο, που μπορεί να κάνει ρίψη 20.000 γαλόνια.


Ας δούμε και αυτό το πυροσβεστικό, ΕΔΩ

Αυτές είναι οι αποδείξεις των πολυψεκασμένων, (όπως τους αποκαλεί ο θείος Τράγκας), και τις αναρτούν συνέχεια στο facebook και σε διάφορα ψεκασμένα blogs.


Μετά φωνάζουν ότι δεν τους παίρνουμε στα σοβαρά.

Βρήκατε αυτό το άρθρο χρήσιμο; Αν ναι, και θέλετε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα μας, τις απάτες και τα ψέματα του ιντερνετ, γρήγορα και εύκολα, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο facebook (ΕΔΩ) και ενισχύστε μας πατώντας Like (μου αρέσει).

Παρακαλούμε να ενημερώσετε τους φίλους σας στο facebook για αυτό το άρθρο. Συμβάλουμε όλοι στην ενημέρωση των συνανθρώπων μας, από τις απάτες και τα ψέματα, κοινοποιώντας τα, και μαθαίνουμε να χρησιμοποιούμε σωστά το internet.

Το διαδίκτυο είναι μια πολύτιμη πηγή ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ωστόσο κρύβει παγίδες, πολλές από αυτές επικίνδυνες. Τα τελευταία χρόνια, τα fake news έχουν λάβει τεράστιες διαστάσεις, στην καθημερινή ειδησεογραφία από ιστοσελίδες που αυτοχαρακτηρίζονται «ειδησεογραφικές», όσο και από άλλες που δημιουργούν «ειδήσεις» για λίγα κλικς παραπάνω.