Καταρρίπτεται – Δολοφονούν τους εφευρέτες που μετατρέπουν το νερό σε καύσιμο;

In Χωρίς κατηγορία by Θοδωρής Δανιηλίδης27 Comments

Κυκλοφόρησε ξανά (Ιαν 2015) μια αρκετά παλιά, από το 2011, συνωμοσιολογική μπούρδα, πως δολοφονούν τους εφευρέτες που μετατρέπουν το νερό σε καύσιμο. Είναι έτσι όπως τα παρουσιάζει το συνωμοσιολογικό άρθρο; Για να δούμε τα στοιχεία που μας παρουσιάζουν.

12

Πρώτα θα διαβάσουμε το άρθρο.


ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ- ΣΟΚ: Γιατί δολοφονούν τους εφευρέτες που μετατρέπουν το ΝΕΡΟ σε ΚΑΥΣΙΜΟ; Διαβάστε το ΑΡΘΡΟ δείτε τα ΒΙΝΤΕΟ και θα καταλάβετε…!!

Πόσα χρόνια ακούμε πως ο τάδε εφηύρε τη μέθοδο μέσω της οποίας τα αυτοκίνητα μπορούν να κινηθούν με νερό αντί για βενζίνη ή πετρέλαιο…
Έχετε ακούσει ποτέ οι εφευρέσεις αυτές να προχωράνε; Να βγαίνουν στη παραγωγή; Όχι.
Ένας απ’ αυτούς ο Stan Meyer(πρώτο βίντεο) δημιούργησε το τρόπο έτσι ώστε ένα αυτοκίνητο να κινείται για 100 μίλια με ένα γαλόνι νερού!

Το 1998 δηλητηριάστηκε και πέθανε και μια βδομάδα αργότερα το αυτοκίνητο που είχε δημιουργήσει ως δείγμα , χάθηκε…μαζί με τον εξοπλισμό του…Ο Stan είχε αναφέρει – καταγγείλει πως τον απειλούν πετρελαϊκές εταιρείες και πως δεν υποκύπτει στις απειλές τους…Τελικά υπέκυψε με άδοξο τρόπο…

Πρίν ένα χρόνο περίπου τα ελληνικά κανάλια είχαν προβάλλει έναν έλληνα ηλεκτρονικό , ο οποίος κατασκεύασε αυτοκίνητο το οποίο μπορεί να κινηθεί 50 χιλιόμετρα με ένα ποτήρι νερό. Το 2012 θα ξεκινήσει η μαζική παραγωγή αυτοκινήτων με νερό…είχε δηλώσει σε συνέντευξη του στην εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ.
Σε καμία περίπτωση δε λέμε πως θα δηλητηριάσουν τον έλληνα εφευρέτη..
Αλλά περιμένετε εσείς να δείτε το 2012 αυτοκίνητα στους δρόμους τα οποία να χρησιμοποιούν νερό …
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση.
Γιατί …κάποιοι δε θέλουν πράσινη ενέργεια , δε θέλουν πράσινο πλανήτη.
Άσε που όλα αυτά περί πράσινου πλανήτη είναι μια μεγάλη απάτη!

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΤΣΗ
Θαλασσινό νερό θα «κινεί» ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Τα πρώτα αποτελέσματα του ερευνητικού έργου του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, σύμφωνα με το thesecretrealtruth.blogspot.com,που χρηματοδοτείται από τη Νομαρχία Αθηνών και αφορά στην ολιστική μετατροπή συμβατικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά και στη βιώσιμη παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από το νερό παρουσιάστηκαν σήμερα στο Ζάππειο. Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έγινε από τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού -αναπτυξιακού έργου «Μετατροπή Συμβατικών Αυτοκινήτων σε Ηλεκτρικά», με διακριτικό τίτλο City Battery Electric Car (CiBEC), Ευάγγελο Χριστοφόρου, Αν. Καθ. ΕΜΠ και το Νομάρχη Αθηνών, Γιάννη Σγουρό . Το ερευνητικό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό. Το κόστος μετατροπής (για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού) προβλέπεται στα 5.000 € – 7.000 €, ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 € ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο. Το έργο εκπονείται με πολύ μικρό προϋπολογισμό, φιλοδοξεί να ανακουφίσει τα ελληνικά νοικοκυριά στα θέματα κόστους μεταφοράς και ηλεκτρικής ενέργειας, να προσφέρει νέες ανταγωνιστικές θέσεις εργασίας και προοπτικές εξαγωγών υψηλής τεχνολογίας, δείχνοντας τις δυνατότητες που έχει η χώρα για την έξοδο από το τέλμα στο οποίο ευρίσκεται.

Ενδιαφέρον έχει να διαβάσετε και για την εταιρεία GENEPAX
Το μυστήριο της ιαπωνικής εταιρίας αυτοκινήτου “Genepax”
δείτε το τρίτο βίντεο


Το είδαμε ΕΔΩ και ΕΔΩ
1

2

 


Όπως έγραψα στην αρχή το συνωμοσιολογικό άρθρο είναι αρκετά παλιό (2011 http://www.infoblog.gr/?p=63216 που δεν υπάρχει πια) και κάποιος πρόσθεσε το δεύτερο τμήμα με την «ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΤΣΗ» και το τρίτο βίντεο που δεν υπήρχε στο αρχικό άρθρο.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά και πρώτα θα εξετάσουμε τα στοιχεία που μιλάνε για την εφεύρεση του Stan Meyer και τον θάνατό του και μετά το ελληνικό αυτοκίνητο του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου και τέλος το ιαπωνικό αυτοκίνητο.

O Stan Meyer ισχυριζόταν ότι έχει εφεύρει μια συσκευή ικανή να κινήσει ένα αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας νερό αντί για βενζίνη. Η συσκευή θα παρήγαγε υδρογόνο και οξυγόνο χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ενέργεια με τρόπο διαφορετικό από αυτόν της συμβατικής ηλεκτρόλυσης κάτι που είναι αντίθετο του νόμου της θερμοδυναμικής.

Το 1996 κατηγορήθηκε για απάτη από 2 επενδυτές και καταδικάστηκε από το δικαστήριο του Οχάιο. Πραγματογνώμονες που έλεγξαν την εφεύρεσή του δεν βρήκαν τίποτα επαναστατικό καθώς το όχημα δεν χρησιμοποιούσε κάποια επαναστατική τεχνολογία αλλά αυτή της συμβατικής ηλεκτρόλυσης.Το δικαστήριο τον κρίνει ένοχο απάτης και τον αναγκάζει να επιστρέψει τα χρήματα στους επενδυτές.

Τον Μάρτιο του 1998 πεθαίνει στο πάρκιν ενός εστιατορίου στο Ohio όπου είχε ραντεβού με άλλους δύο επενδυτές από το Βέλγιο,o Meyer ξαφνκά σηκώθηκε και άρχισε να τρέχει φωνάζοντας …με δηλητηρίασαν …όλα αυτά κατά μαρτυρία του αδελφού του, το πόρισμα όμως του ιατροδικαστή μιλάει για θάνατο από εγκεφαλικό ανεύρυσμα, ο αδερφός του επίσης είπε πως όταν ανακοίνωσε τον θάνατο του Stan Meyer στους Βέλγους επενδυτές εκείνοι δεν αντέδρασαν καθόλου, επίσης είπε πως  ο ίδιος ποτέ δεν τους είχε συμπαθήσει από την αρχή.

Η αστυνομία βιντεοσκόπησε τις καταθέσεις δεκάδων μαρτύρων αλλά λείπουν οι μαρτυρίες των δύο Βέλγων του Phillippe Vandemoortele και του Marc Vancraeyenest.ο αξιωματικός  Steve Robinette είπε πως πιθανόν να μην βιντεοσκόπησαν τις μαρτυρίες των δύο Βέλγων .

Τον Stan Meyer όσοι τον ήξεραν τον χαρακτήριζαν ως ευγενικό άνθρωπο αλλά και παρανοϊκό καχύποπτο,είχε καλέσει δίχως λόγο την αστυνομία στο εργαστήριο του καθώς ισχυρίστηκε πως δέχτηκε ένα ύποπτο δέμα, όταν η ειδική ομάδα έφτασε και εξέτασαν το πακέτο είδαν πως πρόκειται για τον εξοπλισμό που ο ίδιος είχε παραγγείλει.

Ο William E. Brooks από την Αλάσκα είχε επίσης επενδύσει 300.000 δολάρια στην δήθεν επαναστατική εφεύρεση του Meyer με σκοπό να βρει εφαρμογή στην δουλειά του στον αεροπορικό τομέα. Το 1994 τα χρήματα του επεστράφησαν μετά από διακανονισμό.

http://www.dispatch.com/content/stories/local/2007/07/08/hydroman.ART_ART_07-08-07_A1_4V77MOK.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Stanley_Meyer%27s_water_fuel_cell

 

ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΔΕΤΣΗ

Στην προσθήκη του δεύτερου τμήματος αρχικά υπήρχε ο τίτλος «ΕΛΛΗΝΙΚΟ Θαλασσινό νερό θα «κινεί» ηλεκτρικά αυτοκίνητα» με link στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2011/02/blog-post_2443.html που αυτό με τη σειρά του έχει πηγή το http://greeksurnames.blogspot.gr/2011/02/blog-post_4608.html?spref=fb

Στο ίδιο άρθρο, διαβάζουμε «Η παρουσίαση των αποτελεσμάτων έγινε από τον επιστημονικό υπεύθυνο του ερευνητικού -αναπτυξιακού έργου «Μετατροπή Συμβατικών Αυτοκινήτων σε Ηλεκτρικά», με διακριτικό τίτλο City Battery Electric Car (CiBEC), Ευάγγελο Χριστοφόρου, Αν. Καθ. ΕΜΠ και το Νομάρχη Αθηνών, Γιάννη Σγουρό .
Το ερευνητικό έργο βασίζεται σε μια καινοτόμο μέθοδο ταχείας παραγωγής υδρογόνου και ηλεκτρικής ενέργειας από το πόσιμο, μη πόσιμο και θαλασσινό νερό.
Το κόστος μετατροπής (για αυτοκίνητα μικρού κυβισμού) προβλέπεται στα 5.000 € – 7.000 €, ανά αυτοκίνητο, με κόστος χρήσης και συντήρησης μικρότερο από 1 € ανά 100 Κm, χωρίς την παραμικρή μόλυνση του περιβάλλοντος. Η απόσβεση του ποσού για την μετατροπή γίνεται σε δυο χρόνια, με μέσο όρο κυκλοφορίας 30.000 χλμ/χρόνο.«

Αυτός ο παραπλανητικός τίτλος και το παραπάνω κείμενο δίνουν την εντύπωση στους αναγνώστες, πως το αυτοκίνητο της φωτογραφίας κινείται με νερό, αλλά δεν είναι έτσι. Το αυτοκίνητο έχει μετατραπεί σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, με συσσωρευτές και ηλεκτροκινητήρα.

8

Σε ένα άλλο άρθρο από 4troxoi.gr που δημοσιεύθηκε στις 27/10/2010, διαβάζουμε στην τελευταία παράγραφο.

«Ατραξιόν της εκδήλωσης ήταν η παρουσίαση ενός Smart, το οποίο βρίσκεται στο τελικό στάδιο της μετατροπής, για το οποίο μας είπε δύο λόγια κατ’ ιδίαν ο εμπνευστής όλου του εγχειρήματος και φοιτητής του Ε.Μ.Π., Θανάσης Δέτσης. Το συγκεκριμένο όχημα λοιπόν, με το οποίο έφτασε στο χώρο του Ζαππείου οδηγώντας το κύριος Σγουρός, με συνοδηγό το νεαρό φοιτητή, έχει αυτονομία 100 χλμ. και δύο προγράμματα λειτουργίας. Στο «Sport» θα έχει τελική ταχύτητα 120 χλμ./ώρα και στο «Eco» 100 χλμ./ώρα. Οι μπαταρίες του βρίσκονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, όπου δηλαδή βρίσκεται κανονικά και ο κινητήρας του Smart, ενώ η επιλογή των δύο προγραμμάτων θα γίνεται με διακόπτη, που θα βρίσκεται στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, σε ένα περίπου μήνα από τώρα, όταν και θα τελειοποιηθεί η μετατροπή, σύμφωνα με τον σχεδιασμό. Μείνετε συντονισμένοι λοιπόν, γιατί σίγουρα θα επανέλθουμε, ιδανικά με την δοκιμή του ηλεκτρικού Smart δια χειρός του Ε.Μ.Π. _Μ.Σαλ.»

Το ίδιο ακριβός βλέπουμε και στο έγγραφο pdf του Ευάγγελου Χριστοφόρου,  Καθηγητή ΕΜΠ με τίτλο Ηλεκτροκίνηση και Πράσινη Ενέργεια
Αποτελέσματα έργου CiBEC (City Battery Electric Car) Δεκέμβριος 2011

4 5 6

Στο ίδιο εγγραφο pdf βλέπουμε και την πρόταση του ΕΜΠ για την παραγωγή υδρογόνου με απευθείας διάσπαση του νερού, που σίγουρα δεν χωράει σε ένα Smart.

7

Έτσι δεν έχουμε κάποιο αυτοκίνητο που κινείται με νερό για καύσιμο, αλλά μια μετατροπή ενός συμβατικού αυτοκινήτου σε ηλεκτρικό.

Το μυστήριο της ιαπωνικής εταιρίας αυτοκινήτου “Genepax”

Στις 13 Ιουνίου του 2008 το Ρόυτερς ανάφερε μια εταιρία στην Ιαπωνία με το όνομα Genepax που αποκάλυψε ένα αυτοκίνητο το οποίο κινείται μόνο με νερό. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να το γεμίζεις με εμφιαλωμένο ή τσάι ή κάνα φραπέ αν θα ήθελες μεγαλύτερη απόδοση. Βλακείες. Το σύστημα WES το οποίο ισχυρίζονται ότι είναι η καρδιά του συστήματος δεν είναι τίποτ’ αλλο από μια κυψέλη καυσίμου που μετατρέπει το υδρογόνο και το οξυγόνο σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία χρησιμοποιείται για τροφοδοτήσει της μπαταρίες που θα τροφοδοτήσουν με τη σειρά τους έναν ηλεκτροκινητήρα που γυρίζει τους τροχούς. Η τεχνολογία των κυψελών καυσίμου είναι πλήρως κατανοητή και αρκετά αποτελεσματική στην μετατροπή του υδρογόνου και οξυγόνου σε ηλεκτρική ενέργεια και νερό, αυτό που προσθέσαμε σωστά; Μόνο που το υδρογόνο ήρθε από το νερό έτσι; Δεν καταλαβαίνετε έτσι; Έ ούτε εμείς…

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΥΨΕΛΩΝ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Υπάρχει ενέργεια στο νερό. Χημικά, είναι κλειδωμένη στον ατομικό δεσμό μεταξύ των ατόμων υδρογόνου και οξυγόνου. Όταν το υδρογόνο και το οξυγόνο ενώνονται, είτε είναι σε μια κυψέλη καυσίμου ή κινητήρα εσωτερικής καύσης με υδρογόνο, υπάρχει ενέργεια που απομένει σε μορφή θερμότητας ή ελεύθερων ηλεκτρονίων(ηλεκτρισμού). Αυτή μετατρέπεται σε μηχανική ενέργεια κινώντας τα έμβολα και το στροφαλοφόρο άξονα ή τους ηλεκτρικούς κινητήρες για την κίνηση του οχήματος.

Πρόβλημα: Παίρνει ακριβώς την ίδια ποσότητα ενέργειας για να διαχωριστούν αυτά τα άτομα υδρογόνου και οξυγόνου μέσα στο κελί ηλεκτρόλυσης, όπως όταν ανασυνδυάζονται μέσα στο κελί καυσίμου. Οι νόμοι της θερμοδυναμικής δεν έχουν αλλάξει, αντίθετα με όσα λένε σε οποιαδήποτε διαφημιστική εκστρατεία που διαβάζετε σε κάποιο ιστολόγιο ή συλλέκτη ειδήσεων. Αφαιρέστε τις απώλειες θερμότητας του κινητήρα ή του εναλλάκτη στο κελί ηλεκτρόλυσης, και χάνετε ενέργεια αντί να κερδίζετε, ΤΕΛΟΣ.

Όποιος προσπαθεί να σας πείσει ότι υπάρχει τρόπος να δημιουργήσετε ενέργεια δωρεάν θέλει να σας εξαπατήσει.

Το αυτοκίνητο που παρουσίασαν ήταν το REVAi (γνωστό ως G-Wiz στο Ηνωμένο Βασίλειο), ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο από την Ινδική REVA στο οποίο είχαν τοποθετήσει μια κυψέλη καυσίμου 300 Watt, δηλαδή ισχύς μισού ίππου περίπου. Ο ίππος (hp) ορίζεται ως το ισοδύναμο 745.7 Watt

10 11 12 13

Το περιοδικό Popular Mechanics έχει γράψει σχετικά με τους απίστευτους ισχυρισμούς της Genepax.
Στις αρχές του 2009, Genepax ανακοίνωσαν ότι κλείνουν την ιστοσελίδα τους, αναφέροντας μεγάλο κόστος ανάπτυξης. Πιθανότατα δεν έπεισαν τους επενδυτές.

9Έτσι έχουμε,
1. Τον Stan Meyer που καταδικάστηκε για απάτη και αναγκάστηκε να επιστρέψει τα χρήματα πίσω στους επενδυτές.
2. Τη μετατροπή αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά από το ΕΜΠ.
3. Την ιαπωνική εταιρία Genepax, που παρουσίασε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο οποίο είχε τοποθετήσει μια κυψέλη καυσίμου.

Έτσι το άρθρο «ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ- ΣΟΚ: Γιατί δολοφονούν τους εφευρέτες που μετατρέπουν το ΝΕΡΟ σε ΚΑΥΣΙΜΟ;» και οι ισχυρισμοί του, καταρρίπτονται.

http://en.wikipedia.org/wiki/Water-fuelled_car#Genepax_Water_Energy_System

Θοδωρής Δανιηλίδης

Θοδωρής Δανιηλίδης

Ιδρυτής - Συντονιστής της ιστοσελίδας
Θοδωρής Δανιηλίδης
Σας δίνουμε τη δυνατότητα να σχολιάσετε τις αναρτήσεις μας, αλλά διατηρούμε το δικαίωμα να μη δημοσιεύσουμε το σχόλιο που θα περιέχει:

1. Απειλές, ύβρεις, συκοφαντίες και προσβολές.
2. Προσωπικά δεδομένα τρίτων.
3. Σχόλια, άσχετα με τη δημοσίευση.
4. Θεωρίες συνωμοσίας και hoaxes που παρουσιάζονται σαν πραγματικά με σκοπό να παραπλανήσουν.
5. Πολλαπλά, όμοια σχόλια. (Δημοσιεύουμε μόνο το ένα)
6. Διαφημίσεις προϊόντων ή υπηρεσιών.
7. Πολιτική Προπαγάνδα.
8. Κακόβουλα σχόλια από ψεύτικους χρήστες του disqus.
Επίσης σας παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι ιδιαίτερα μακροσκελή και σε άλλη γλώσσα ή με λατινικούς χαρακτήρες.
Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και οι διαχειριστές της σελίδας ellinikahoaxes ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρουν. Στην περίπτωση που υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με σχόλιο αναγνώστη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
  • tasos

    Eιδικό επιστημονικό συνέδριο για την εφεύρεση του Πέτρου Ζωγράφου
    https://www.youtube.com/watch?v=Wr6P7RKDDTI

  • tasos

    εδω ανεβασα κατι σχολια .. αλλα δεν τα βλεπω

  • tasos

    στο youtube θα δειτε πολλες εφαρμογές με νερό ως καύσιμο σε μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα .. δε ξέρω αν είναι η οχι πραγματικές .. αυτο που σίγουρα ξερω είναι οτι οι εφαρμογές της ομάδας Πέτρου Ζωγράφου ειναι πέρα για πέρα αληθινές http://www.hellagen.gr/2016/01/blog-post_13.html
    http://www.hellagen.gr/

    • Nick S.

      και μετα ψαχνουμε γιατι εχουμε μνημονια…

  • Γιώργος Μεταξάς

    Η διάσπαση του νερού για παραγωγή υδρογόνου και στη συνέχεια επανασύνδεση του υδρογόνου με το οξυγόνο της ατμόσφαιρας μέσα στην κυψέλη καυσίμου για παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι γνωστή τεχνική, αλλά φυσικά υπάρχει έλλειμμα ενέργειας. Μόνο αν καταφέρει κάποιος να διασπάσει το νερό με μικρή δαπάνη ενέργειας (πχ μέσω ενός σούπερ καταλύτη) θα μπορούσε να αξιοποιηθεί μια τέτοια ιδέα. Ή φυσικά να παράγει υδρογόνο μέσω ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, αλλά τότε ο ηλεκτρισμός και οι μπαταρίες είναι απλούστερος και πιό εύχρηστος τρόπος.

    • Ιπτάμενος Διάκος

      Όταν το υδρογόνο καίγεται, ουσιαστικά ενώνεται με μία βίαια χημική ένωση με το οξυγόνο, και παράγει νερό ώς προϊόν της καύσης, ενώ απελευθερώνεται ενέργεια σε μορφή θερμότητας. Άν τώρα εσύ θέλεις να αναστρέψεις την διαδηκασία, και να πάρεις το νερό και να το ξανακάνεις υδρογόνο και οξυγόνο, θα πρέπει να φέρεις πίσω και ΟΛΗ την ενέργεια που απελευθερώθηκε κατά την καύση του υδρογόνου, και να την βάλεις πίσω στην θέση της.
      Είναι βασική αρχή της φυσικής, η αρχή διατήρησης της ενέργειας, που λέει ότι η ενέργεια ούτε παύει να υπάρχει ούτε δημιουργείται από το τίποτα. Όση ενέργεια έχει το υδρογόνο πριν καεί, τόση απελευθερώνει όταν καίγεται, και τόση πρέπει να ξαναδαπανήσεις για να το ξαναπαράγεις. Στην πράξη, επειδή το σύστημα δεν είναι ποτέ 100% ελεύθερο απωλειών, χάνεις ενέργεια λόγω των ατελειών της διάταξης. Είναι σαν να έχεις 100 ευρώ, να πάς στην τράπεζα να τα κάνεις δολάρια, και μετά να τα ξανακάνεις ευρώ και να περιμένεις να βγεις κερδισμένος… Για να μπορείς πχ να κινείς ένα όχημα με υδρογόνο, θα πρέπει να το παράγεις στο σπίτι σου από το ρεύμα της ΔΕΗ, άρα όσα γλιτώνεις σε βενζίνη τα πληρώνεις πολλαπλάσια στο ρεύμα… Και τελικά η ρύπανση του περιβάλλοντος γίνεται στα εργοστάσια της ΔΕΗ, όπου καίγεται ο λιγνίτης! Αντίστοιχα, για να κερδίζεις χρήματα κάνοντας τα ευρώ δολλάρια και τούμπαλιν, θα πρέπει κάποιος να συνεισφέρει χρήματα στην δοσοληψία! Διαφορετικά χάνεις λεφτά αυτά που σου χρεώνει η τράπεζα για την αλλαγή του συναλλάγματος!

      Αυτό που λέει ο τύπος ότι κινεί το όχημα με σκέτο νερό, ή αυτό που λές ότι θα κάνεις το νερό υδρογόνο με λιγότερη ενέργεια από αυτήν που θα σου αποδώσει, είναι κάτι που η ανθρωπότητα το πάλεψε για πολλούς αιώνες, ήταν το λεγόμενο «αεικίνητο», που μαζί με την «φιλοσοφική λίθο», το υλικό που θα μετέτρεπε τον μόλυβδο σε χρυσό ήταν ο στόχος των αλχημιστών του μεσαίωνα. Όλα αυτά τελείωσαν, και δη το «αεικίνητο» δηλαδή η μηχανή που την βάζεις μπροστά και κινείται για πάντα, χωρίς να πρέπει να την ξανατροφοδοτήσεις, αλλά μπορεί να κινεί πράγματα και να κάνει δουλειές, όταν την θέση των αλχημιστών πήραν οι επιστήμονες με πρώτη και καλλίτερη την αρχή διατήρησης της ενέργειας.
      Κάτι στην τελική σαν τον γάιδαρο του Χότζα, που έμαθε να εργάζεται χωρίς να τρώει, αλλά πέθανε!

      • tasos

        υπάρχει και ένας άλλος τρόπος σκέψης που επιτρέπει απο λίγη ενέργεια κατανάλωσης να έχουμε πολύ μεγαλύτερη απόδοση . λχ κάθεσαι αραχτός δίπλα στο τζακι και χαζεύεις τη φωτιά , κατα διαστήματα πετάς και κανένα ξύλο μέσα ..ποση ενέργεια κατανάλωσες πετώντας το ξύλο ; πόση ενεργεια πήρες; λέξεις κλειδιά .. ενεργειακή πυκνότητα υλικού

        • Orestis Gklavas

          Το’δα αργά, αλλά δεν πειράζει:

          Στην περίπτωση του τζακιού, καταναλώνεις ενέργεια μέσω της καύσης του ξύλου. Και πάλι, λοιπόν έχεις την ενέργεια που καταναλώνεις (στο ξύλο).

          Στην περίπτωση Ζωγράφου, ακόμα κι η ίδια η πατέντα του, γράφει για απόδοση 92%. Κοινώς για κάθε Joule που καταναλώνεις, παίρνεις 0,92 πίσω.

          Αυτό (σύμφωνα με τον Ζωγράφο), το κάνεις μέσω των «στοιχείων που υπάρχουν στη φύση», τα οποία και ο ίδιος ΔΕΝ έχει αποκαλύψει.

          Άρα, επιλέγουμε μεταξύ των εναλλακτικών:

          1) Ο Ζωγράφος είναι απατεώνας
          2) Η εφεύρεσή του είναι μία (αρκετά αποδοτική) γεννήτρια παραγωγής υδρογόνου.

          Αν και τα στοιχεία μάλλον συνηγορούν προς το (1), για να κριθεί η ισχύς του (2) και να αποδειχθεί και η αξία της εφεύρεσης από οικονομικής πλευράς, θα πρέπει να δούμε τι παίζει με το καταναλισκόμενο καύσιμο (τα «στοιχεία που υπάρχουν εν αφθονία στη φύση»). Όπως και να’χει πάντως το πράγμα, η ΑΔΕ μένει στη θέση της.

          • tasos

            η ενεργειακή πυκνότητα του υλικού που καταναλωνεται δίνει την αναλογία , δεν δίνει άλλη ενέργεια όπως θα δεις εδώ
            http://www.hellagen.gr/2016/01/15-2015.html
            οσο για το αν ειναι απατεώνας ο Ζωγραφος μπορεις να δεις τι λεει η Ένωση Ελλήνων Φυσικών .
            http://www.hellagen.gr/2016/02/blog-post_34.html

          • Βλέπετε κάποια διαφορά στην υπογραφή του εγγράφου που μας κοινοποιήσατε;

          • tasos

            αν προσέξεις καλά θα δεις οτι είναι η ίδια , στο έγγραφο δεξιά είναι πιο πλαγιαστή
            https://www.youtube.com/watch?v=O6-RCx7S7cw&feature=share

          • Αγαπητέ, εγώ την υπογραφή δεν την βλέπω ίδια. Ακόμη στην σελίδα της ένωσης δεν υπάρχει η παραμικρή ανακοίνωση. Θα τους στείλω το έγγραφο με το ερώτημα αν είναι γνήσιο.
            Μην αρχίσουμε τα βίντεο και τα ανύπαρκτα υψίσυχνα σωληνάκια.
            https://www.youtube.com/watch?v=3ThynIoCpZ8

          • tasos

            το βίντεο από το 16ο Πανελλήνιο Διεθνές Συνέδριο Φυσικής στην Αίγινα δε σε πείθει αρκετά οτι η εφεύρεση είναι κάτι υπαρκτό ; τα καταφέρνει καλύτερα ο τυπάκος με το καπελάκι και το μόρτικο γυαλί ;

          • Δεν μας πείθει καθόλου γιατί στο βίντεο βλέπουμε τους ισχυρισμούς της ομάδας του κύριου ζωγράφου. Ας τα λέει και στον πάπα, το ίδιο είναι.
            Το βίντεο που σας έδωσα στο παραπάνω σχόλιο, σας το έδωσα όχι για να δείτε τον κύριο με γυαλιά, αλλά μέσα σε αυτό θα δείτε και μια ανάλυση και σχολιασμό για την εκπομπή του κυρίου Τριανταφυλλόπουλου και την συσκευή που την ξεμοντάρουν, από το 14ο λεπτό και μετά. Αυτό δείτε και πείτε μας που δεν συμφωνείτε.

          • tasos

            Μια χαρα. Στο επομενο συνεδριο της ΕΕΦ θα παω και εγω να τους πω οτι ανακαλυψα τη φιλοσοφικη λιθο και αυτοι θα με υποδεχτουν και θα με ακουσουν. Εσυ να πας να τους εκθεσεις τα επιχειρηματα του καπελακια να τους ανοιξεις τα ματια .για να μην εχουν τον καθε απατεωνα να τους παραμυθιαζει .μεχρι τοτε αλλαξε το ονομα της σελιδας σου σε «μοιραζουμε μπαρουφες» μια και ειναι η τριτη φορα που σε πιανω να λες σαχλαμαρες .κανε ακομα ενα κοπο να δεις τι σημαινει ημιμαθεια και τις βλαβερες συνεπειες της «παπαγαλιας»

          • Αυτό που καταλαβαίνω είναι πως δεν απαντάτε σε αυτό που σας ρώτησα, για τους ισχυρισμούς που υπάρχουν στο βίντεο που σας έδωσα και δείχνει να ξεμοντάρουν την συσκευή.
            Αντί για απάντηση, προτιμήσατε να με ειρωνευτείτε. Όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα ξεκινάει η ειρωνεία και η ad hominem επίθεση.
            Καλή σας συνέχεια.

          • tasos

            Αν ασχολιθω με τα οσα λεει ο καπελακιας προσβαλω τους επιστημονες που ειδαν απο κοντα τη συσκευη και τον εαυτο μου .εσυ θα ηθελες να κριτικαρουν εσενα μεσα απο λογια τριτου ;καταλαβαινεις γιατι δε σχολιαζω τον καθε τυχαιο καπελακια; εσυ τα βιντεο που μιλανε επιστημονες για την εφευρεση τα ειδες; αμφιβαλω . τον καπελακια τον ειδες μια και προσφερει καλυτερη ενημερωση απο την ΕΕΦ .μετα παραπονιεσαι οτι σε ειρωνευωμαι …εσυ προσβαλεις τον εαυτο σου με αυτα που λες

          • Και που να διαβάσετε, τι λένε οι ηλεκτρονικοί για την συσκευή του κύριου Ζωγράφου.
            http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=82728

          • tasos

            εσυ διαβασες 50 σελιδες ; ισχύουν αυτα που ειπα παραπανω και για αυτους

          • tasos

            αν εχεις το κουράγιο να δεις τι λεει ο εφευρέτης και τι λενε οι επιστήμονες στο συνέδριο της ΕΕΦ θα καταλάβεις οτι δε χρειάζεται να επιβεβαιώσεις τίποτα ..
            https://www.youtube.com/watch?v=O6-RCx7S7cw&feature=share

          • Αν δεν θέλετε να δείτε το βίντεο, δεν μπορώ να σας υποχρεώσω. Πιστεύω όμως, πως έχουν ενδιαφέρον τα τυφλά σωληνάκια της συσκευής, που δεν καταλήγουν πουθενά.

          • tasos

            μπράβο εντόπισες την απατεωνιά που οι ειδικοί δεν είδαν . τελικά μετα απο κάποια ηλικία η προκατάληψη ξεπερνάει τη λογική .. με λιγα λογια λες στους αναγνωστες σου να δωσουν βαση σε αυτα που λεει ο καπελακιας και οχι σε αυτα που λενε οι επιστήμονες . κατα τα αλλα εισαι μια ιστοσελιδα που δινει κατευθύνσεις για το πως να αποφευγουμε τις μπαρουφες του ιντερνετ .

            περιμενω να επιβεβαιωσεις η οχι το έγγραφο απο την ΕΕΦ

          • Δεν το εντοπίσαμε εμείς. Το παραπάνω ήταν ένα μικρό παράδειγμα από ολόκληρο το βίντεο. Στο βίντεο θα δείτε πολλά τρελά, όπως το υψίσυχνο σωληνάκι, αλλά δεν θέλετε. Μόλις επικοινωνήσουμε με την ΕΕΦ, και επιβεβαιώσουμε ή όχι το έγγραφο, θα σας ενημερώσουμε.

          • TheBlackflea

            μας έχουν ζαλίσει με την δήθεν εφεύρεση του ζωγράφου

    • tasos

      αυτό που λες το έχει πετύχει Ελληνας εφευρέτης ο κ. Πετρος Ζωγραφος με πολυ οικονομικό τρόπο διασπά το νερό σε υδρογόνο και οξυγόνο με υψηλές συχνότητες , με την ίδια συσκευή -που σε μέγεθος μοιάζει με μπαταριά αυτοκινήτου-παίρνει περίπου ενα κιλοβάτ ρεύμα έτοιμο για χρήση , η συσκευή εχει δοκιμαστεί στο πολεμικό ναυτικό και εχει παρουσιαστεί στο τελευταίο συνέδριο Ελλήνων φυσικών που αναποκριθικαν με πολλους επαίνους http://www.hellagen.gr/

  • Giorgos Zoulis

    Μια φίλη είχε ανεβάσει άρθρο προσφατα από τα «ευπόληπτα» site/blog που έλεγε για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με κυψέλε ςυδρογόνου που αναπτύχθηκε στο πανεπιστήμιο Κρήτης νομίζω και κέρδισε βραβείο για την κατανάλωση και απόδοση σε διεθνή διαγωνισμό. Καλά μέχρι εκεί μέχρι τη δήλωση (υποτίθεται) ενός από τους ερευνητές οτι με το τρόπο που λειτουργεί ο κρατικός μηχανισμός όσον αφορά τις ξένες επενδύσεις δεν τους επιτρέπεται να το αξιοποιήσει ξένη εταιρία κάνοντας κάποιο εργοστάσιο παραγωγής στην Ελλάδα και ότι αν γινόταν αυτό σε ένα χρόνο θα είχαν κατακλύσει την αγορά με αυτοκίνητα αξίας 10000 ευρώ που με ένα λίτρο υδρογόνου θα έκαναν 100 χμ.
    Δεν έψαξα και πολύ κατα πόσο είναι υπαρκτό το αυτοκίνητο, οι επιστήμονες ή η δήλωση του συγκεκριμένου. Το τρίτο είναι το πιο απίθανο εκτός και αν ήθελαν να δημιουργήσουν εντυπώσεις για χρηματοδότηση. Επίσης είναι αλήθεια (ασχέτως πολιτικών πεποιθήσεων και κομματικής προσκόλησης) οτι η δημιουργία μονάδων παραγωγής και εργοστασίων από πολυεθνικές είναι προβληματικές με το παρόν δαιδαλώδες φορολογικό και νομικό πλαίσιο και στηρίζονταν σε πελατειακές σχέσεις και μίζες με πρόσωπα στην εκάστοτε κυβέρνηση. Αυτό που είναι εφικτό είναι η χρηματοδότηση μέσω ερευνητικών προγραμμάτων και αξιοποίηση των πατεντών. Τώρα αν ήταν τόσο πατριώτες που θα στερούσαν τον πλανήτη από τέτοια ανακάλυψη τι να πω.
    Το πρόβλημα με τις κυψέλες υδρογόνου αρχικά θίχτηκε από το άρθρο ότι πρέπει να καταναλώσεις ενέργια για να παράγεις ενέργεια. Το κόστος παραγωγής υδρογόνου είναι αρκετά υψηλό ενεργειακά και οικονομικά ακόμα για να είναι μια βιώσιμη σε βιομηχανική παραγωγή. Επίσης πρέπει να δημιουργηθούν καινούριες υποδομές από το μηδέν (εργοστάσια παραγωγής, πρατήρια κτλ κτλ). Σαν καύσιμο είναι δύσκολο να αποθηκευτεί καθώς αν το γεμίσεις στις κυψέλες του αυτοκινήτου, θα πρέπει να είναι υπο πίεση για να έχεις μια άλφα ποσότητα. Η θερμική διαστολή θα αναγκάζει μια τακτική εξαέρωση των κυψελών. Έπειτα το υδρογόνο είναι πολύ έφλεκτο και πολύ πιο επικύνδινο απο τη βενζίνη. Οι πιθανότητες μιας χολυγουντιανής έκρηξης σε περίπτωση αυξάνουν εκθετικά.
    Όχι πως σαν ιδέα δεν είναι καλή και δεν πρέπει να διερευνηθεί και να βελτιωθεί αν είναι εφικτό. Υπάρχουν όμως βασικοί λόγοι που δεν κυκλοφορούν τέτοια αυτοκίνητα στην αγορά και αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι η τεχνολογία δεν έχει ωριμάσει στο επίπεδο μαζικής παραγωγής. Για την ακρίβεια ακόμα στο στάδιο R&D είναι. Πιο εφικτή είναι η παραγωγή και χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι μπαταρίες έχουν καλύτερη απόδοση και τα αυτοκίνητα αναπτύσουν μεγαλύτερες ταχύτητες με μεγαλύτερη αυτονομία, ο χρόνος φόρτισης μικρότερος και η δυνατότητα φόρτισης πιο προσβάσιμη.

    • Μενέλαος

      ΜΙΧ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗΣ ΠΩΣ ΘΑ ΖΕΣΤΑΘΕΙΤΕ ΦΕΤΟΣ; ΤΙ ΘΑ ΛΕΓΑΤΕ ΓΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ;
      https://www.youtube.com/watch?v=gWf8KHsGavU