Το zdf λέει ψέματα πως αυτό πείραξε το βίντεο, με το δάχτυλο του κύριου Βαρουφάκη.

In Fake, Γκάφες, Τηλεοπτικά κανάλια, Την πάτησαν, Φάρσες by Θοδωρής Δανιηλίδης27 Comments

Χαμός από χθες. Τελικά ποιο βίντεο είναι το πραγματικό; Αυτό με το δάχτυλο η χωρίς δάχτυλο. Τελικά μας τρολάρουν οι Γερμανοί; Δεν μπορέσαμε να αντισταθούμε και κατεβάσαμε τα βιντεάκια για να τα συγκρίνουμε και να βρούμε κάποιο λάθος. 
20006
Αν και δεν είμαστε επαγγελματίες αναλυτές βίντεο, με μεγάλη σιγουριά, πιστεύουμε ότι το zdf λέει ψέματα πως πείραξε το βίντεο και πως το αρχικό βίντεο με τον υπουργό οικονομικών να σηκώνει το δάχτυλο είναι το αυθεντικό, γιατί στο βίντεο το zdf υπάρχει ένα μεγάλο σφάλμα.

Στο αρχικό βίντεο πριν σηκώσει το χέρι και πει τη φράση «stick the finger to Germany», ο κύριος Βαρουφάκης παίρνει μια ανάσα και όπως είναι λογικό το στήθος του φουσκώνει και οι σκιές στο πουκάμισο αλλάζουν Το τρίτο κουμπί του πουκαμίσου (από πάνω προς τα κάτω) πέφτει ακριβώς πάνω στο όριο της σκιάς και δεν φαίνεται καθαρά. Μόλις κατέβει το χέρι του και αλλάξουν πάλι οι σκιές και η γωνία, το κουμπί εμφανίζεται ξανά πιο καθαρά.

Στο βίντεο του zdf, το στήθος του κυρίου Βαρουφάκη δεν φουσκώνει από την ανάσα που παίρνει και οι σκιές στο πουκάμισο δεν αλλάζουν όπως θα έπρεπε. Ακόμη το τρίτο κουμπί του πουκαμίσου φαίνεται πολύ πιο έντονα σε σχέση με τα υπόλοιπα κουμπιά. Το κουμπί εμφανίζεται και πάλι κανονικά, μόλις το χέρι κατέβει και περάσει από μπροστά του.

Έχει γίνει αρκετά καλή δουλειά και για να προσέξεις αυτό το λάθος, θα πρέπει να δεις ταυτόχρονα και καρέ καρέ τα δύο βίντεο.

a20001 a20002 a20003 a20004a20005

 

Αυτά είναι αρκετά για να καταλάβουμε πως το βίντεο του zdf είναι πειραγμένο. Μην ξεχνάμε πως η εκπομπή «Neο Magazin Royale» είναι μια σατιρική εκπομπή και πιστεύουμε πως σατιρίζουν τη δήλωση του κυρίου Βαρουφάκη, πως το πρώτο βίντεο που τον εμφανίζει με το δάχτυλο σηκωμένο είναι πλαστό. Το zdf και η εκπομπή «Neο Magazin Royale» μας τρολάρει κανονικά.

Δεν θα μας κάνει καμιά εντύπωση αν σε λίγες μέρες το zdf ξεκαθαρίσει πως δεν επεξεργάστηκε το αρχικό βίντεο και πως όλο αυτό είναι απλά σάτιρα.
Ναι το zdf πείραξε το βίντεο, αλλά μας τα παρουσίασε ανάποδα.

Φυσικά όλοι τσίμπησαν και αναπαράγουν πως το βίντεο με το δάχτυλο σηκωμένο είναι πλαστό. Αν τελικά βγούμε σωστοί (που το πιστεύουμε) θα είναι η μεγαλύτερη τρολιά του 2015, και από τις πιο πετυχημένες.

  • Alexander Nikolaidis

    Μα το δικό σου αμάρτημα του κόσμου όλα τα δάχτυλα

  • Ιδρυμα Ιζηματολογικών Ερευνών

    Εκδοχή1: το κωλοδάχτυλο ήταν πλαστο
    Τα γεγονότα υπό αυτό το πρίσμα: Ρίχνεται λάσπη στο Βαρουφάκη και αυτή αποσύρεται μόλις εκτεθεί ως τέτοια. Δηλαδή, μόλις αποκαλυφθεί, φανερώνουν οι άλλοι την φάρσα τους. Με το που σφίξει η κατάσταση με ενδεχόμενες μηνύσεις το γυρίζουν ξανά και θα πουν ότι ήταν κανονικό το βίντεο.

    Εκδοχή2: το κωλοδάχτυλο υπήρξε
    Τα γεγονότα υπό αυτό το πρίσμα: Ρίχνεται λάσπη στο Βαρουφάκη, τσιμπάμε μεις ότι έτσι έγινε. Μετά μας λένε ότι το φτιάξανε για να μας μπερδέψουνε και να σπάσουνε πλάκα. Και για να ολοκληρωθεί η πλάκα μας λένε «σας δουλέψαμε ότι ήτανε πλαστό το βίντεο, αυτό που στην αρχή λέγαμε ότι ήταν αληθινό».

    Νομίζω πως τα κουμπιά του Βαρουφάκη δεν δίνουν μεγάλο βάρος αληθοφάνειας στην εκδοχή2…

  • Achilleas

    Η εκπομπη του ZDF σατιριζε τα γερμανικα mainstream ΜΜΕ και την εκπομπη στην οποια προσπαθησαν να στριμωξουν τον Βαρουφακη ΟΧΙ τον ιδιο τον Βαρουφακη !!. Το λαθος του ηταν κατ εμε οτι δεν το παραδεχτηκε στα ισια και να τους βρισει μετα για τον κιτρινισμο τους. οσο για ο ellinika hoaxes μεχρι τωρα παντα ενδιαφερουσες αποκαλυψεις αλλα εδω απορω γιατι επιμενετε στην παραποιηση (τυχαονει να ζω Γερμανια και παρακολουθησα και τις δυο εκπομπες οπως και τη συζητηση που τις συνοδεψε ζωντανα και απο κοντα

  • Elikas

    Το ότι τα κουμπιά στο μανίκι του υψωμένου δάχτυλου είναι διαφορετικά από τα κουμπιά στο μανίκι του ίδιου χεριού καθ’ όλη τη διάρκεια της υπόλοιπης ομιλίας δεν σας απασχολεί, σωστά; http://www.toportal.gr/?i=toportal.el.dika-sas&id=7436

    Το ότι μοναδική πηγή για την υποτιθέμενη διάψευση ότι πειράχτηκε το αυθεντικό βίντεο είναι ένα tweet του ZDF που λέει ότι ίσως πρέπει να προειδοποιήσουν την επόμενη φορά ότι πρόκειται για σατιρική εκπομπή, ούτε αυτό μετράει, ε; Απλά ερμηνεύεται ως παραδοχή ότι το πειραγμένο βίντεο ήταν αυτό χωρίς τη χειρονομία, γιατί έτσι.

    Το ότι στο βίντεο που αποκαλύπτει πώς ακριβώς στήθηκε η φάρσα υπάρχει βερσιόν με σηκωμένο τον δείκτη (που κατά τ’ άλλα είναι πανομοιότυπη με το καρέ που σηκώνεται ο μέσος), ούτε αυτό παίζει κάποιο ρόλο υποθέτω; Ή το ότι στο ίδιο βίντεο οι συντελεστές της εκπομπής εξηγούν επακριβώς πώς ήρθαν σε επαφή με τους διοργανωτές στο Ζάγκρεμπ και αντικατέστησαν το αρχικό βίντεο (που ξανανέβηκε με ημερομηνία 2015), καθώς και το ότι ζητούν συγγνώμη από τον Γιάνη Βαρουφάκη, ούτε αυτό κρίνεται σημαντικό, ε;

    Κρίμα, ελληνικά hoaxes, γιατί υιοθετείτε χωρίς επαρκείς αποδείξεις τη γραμμή των ελληνικών ΜΜΕ – που όλοι ξέρουμε πόσο αξιόπιστα είναι όταν κάνουν προπαγάνδα…

    • Ευχαριστούμε για το σχόλιο. Απλά να σας θυμίσουμε ότι όλοι την πάτησαν με τη σάτιρα του zdf και μόνο εμείς προσπαθήσαμε να βρούμε τι συμβαίνει.
      Αφήστε τα κουμπιά, αν προσέξετε ο ήχος του zdf δεν συγχρονίζει τέλεια με την εικόνα του αρχικού βίντεο των 57 λεπτών και αυτό είναι ακόμη μια απόδειξη και εξηγήστε γιατί όταν παίρνει ανάσα δεν φουσκώνει το στήθος στο βίντεο του zdf.
      To zdf έχει ήδη παραδεχτεί πως όλο αυτό ήταν σάτιρα.
      http://www.skai.gr/news/greece/article/277756/zdf-satiriko-to-video-gia-ton-giani-varoufaki/
      Συγνώμη αν δεν συμφωνούμε μαζί σας. Ήταν τόσο καλό που ακόμη υπάρχουν άνθρωποι, που το πιστεύουν.

      • Elikas

        Κομματάκι αλαζονικό να ισχυρίζεστε ότι μόνο εσείς προσπαθήσατε να βρείτε τι συμβαίνει. Και το ότι το ZDF είπε το αυτονόητο (δηλαδή ότι πρόκειται για σατιρική εκπομπή) σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι παραδέχεται πως η σάτιρα αφορούσε την αφαίρεση μιας χειρονομίας αντί για την προσθήκη της. Αυτό είναι ένα τελείως αυθαίρετο συμπέρασμα, που δεν έχει καμία λογική.

        Όσο για τα κουμπιά, γιατί να τα αφήσουμε; Όταν κάνει χειρονομίες ο Βαρουφάκης το μανίκι του είναι διαφορετικό, αλλά όταν δεν κάνει δεν είναι; Πώς έγινε αυτό το θαύμα; Η σκιά στο πουκάμισο εξηγείται από το βίντεο της εκπομπής στο μεταξύ, που λέει ότι πρόσθεσαν σκιά και motion blur για να το κάνουν πιο ρεαλιστικό. Και δείχνει και πώς το έκαναν.

        Δεν έχετε καμία απολύτως απόδειξη για όσα λέτε, ενώ υποτίθεται ότι καταρρίπτετε hoaxes. Απλά αναπαράγετε την παραπληροφόρηση του ΣΚΑΪ και των υπόλοιπων ελληνικών ΜΜΕ (που διαστρεβλώνουν τη δήλωση περί σάτιρας για να κάνουν το άσπρο-μαύρο).

        • Έχει τη λογική της σάτιρας, αγαπητέ. Σατιρίζουν τον κύριο Βαρουφάκη, που είπε πως το βίντεο είναι κατασκευασμένο. Απλό είναι.
          Τώρα για τα κουμπιά στο μανίκι του. Σας παραπλάνησε ένα παιχνίδι των σκιών. Το κουμπί στο μανίκι είναι ένα. Στο λίνκ (στο πρώτο σχόλιο σας) αναφέρει πως «Στο χέρι με το σηκωμένο δάχτυλο το πουκάμισο στον καρπό του κουμπώνει με δύο κουμπιά. Κι όμως, σε όλη την υπόλοιπη παρουσίαση στο μανίκι του αριστερού χεριού είναι κουμπωμένο μόνο το ένα! » και πιθανός αυτό θέλετε να πείτε όταν γράφετε πως το μανίκι του είναι διαφορετικό.
          Προσέξτε τις εικόνες της ανάρτησης. Είναι από το youtube. Δεν κατέβασαν το βίντεο να το δουν καρέ καρέ. Πουθενά δεν φαίνεται δεύτερο κουμπί σε ολόκληρο το βίντεο; Δεν συμφωνώ, αλλά ας το δούμε καλύτερα. Παρακάτω (στις 2 πρώτες εικόνες ) είναι 2 καρέ το ένα πίσω από το άλλο (δείτε το χρόνο στο βίντεο) Αυτό που φαίνεται σαν δεύτερο κουμπί είναι σκιά. Ας δούμε και μερικά ακόμη πριν τη σκηνή με το δάχτυλο (πάλι προσέξτε το χρόνο). Χμμμ η κάποιο θαύμα γίνετε η ολόκληρο το βίντεο, (και τα 57 λεπτά) είναι πειραγμένα. Το μανίκι του κυρίου Βαρουφάκη φαίνεται διαφορετικό γιατί αυτό που φάινετε σαν δευτερο κουμπί είναι ένα παιχνίδι των σκιών. Το είχα παρατηρήσει πρώτο πρώτο, και για μια στιγμή την είχα πατήσει και εγώ, αγαπητέ
          Θα σας προτείνω να το κατεβάσετε και να το δείτε καρέ καρέ και όχι μέσα από τον player του youtube. Από το youtube δεν θα καταλάβετε τίποτα.

          Δεν έχουμε καμιά απόδειξη; Ο κόσμος το έχει τούμπανο και εμείς κρυφό καμάρι. Αγαπητέ βούιξε το σύμπαν με τη σάτιρα του zdf, σε ποιο πλανήτη ζείτε; Ακόμη και ο κύριος Βαρουφάκης παραδέχτηκε πως σήκωσε το δάχτυλο. Αν δεν σας κάνει η σελίδα του skai, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το google. Έχει γεμίσει το ίντερνετ με τη σάτιρα του zdf. Τα ΜΜΕ αγαπητέ είχαν καταπιεί αμάσητη τη σάτιρα του zdf.

          Εγώ σας εξήγησα γιατί το μανίκι φαίνεται διαφορετικό και γιατί φαίνονται 2 κουμπιά και αυτό υπάρχει σε διάφορα σημεία του βίντεο. Τώρα εξηγήστε μου γιατί όταν παίρνει ανάσα, δεν φουσκώνει το στήθος του κυρίου Βαρουφάκη στο βίντεο του zdf, ενώ στο αρχικό βίντεο, φουσκώνει.
          Θα πρέπει να το κατεβάσετε για να το δείτε καρέ καρέ, μπρος, πίσω, μην περιμένετε να το καταλάβετε από το youtube.

          Τα σχόλια δέχονται και εικόνες, παρακαλώ να δείχνετε με εικόνες όσα ισχυρίζεστε, για να είναι πιο κατανοητά.

          • Elikas

            Και πάλι, εξακολουθείτε να μην έχετε κανένα αποδεικτικό στοιχείο. Το φούσκωμα στο πουκάμισο δεν προϋποθέτει ούτε ότι έγινε ούτε ότι δεν έγινε χειρονομία (απλά ότι κάποιες φορές σήκωνε το χέρι του). Όσο για το ρεπορτάζ του Μέγκα, επικαλείται ένα ρεπορτάζ του ZDF, το οποίο ερμηνεύει μια δήλωση περί σάτιρας, που δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Η επίσημη θέση των συντελεστών της εκπομπής παραμένει ότι έστησαν το ψεύτικο βίντεο ΜΕ τη χειρονομία, και όχι ότι μας άφησαν να πιστέψουμε ότι το έστησαν αυτοί ενώ στην πραγματικότητα ήταν αυθεντικό. Αυτό που παρακολουθούμε λοιπόν είναι μια θυμωμένη αντίδραση των ΜΜΕ που πιάστηκαν κορόιδα, και τώρα προσπαθούν να ανακτήσουν τη χαμένη τους αξιοπιστία διαστρεβλώνοντας τα γεγονότα χωρίς αποδείξεις.

          • Τώρα τρολάρεις… ετσί;

            1. Το zdf παραδέχεται πως όλο αυτό ήταν σάτιρα.
            2. Το SkriptaTV ανακοινώνει πως το αρχικό βίντεο δεν είναι πειραγμένο.
            3. Ο κύριος Βαρουφάκης, παραδέχτηκε πως ναι σήκωσε το δάχτυλο.

            Μόνο εσείς ζείτε σε ένα παράλληλο σύμπαν.
            Σταματάω εδώ, δεν έχει ουσία… νικήσατε!

          • Elikas

            Καθόλου δεν τρολάρω, απλά ενοχλούμαι όταν παίζουν με τη νοημοσύνη μου.

            1. Από πότε η παραδοχή ότι μία σατιρική εκπομπή κάνει σάτιρα συνεπάγεται ότι η φάρσα ήταν ότι παραποίησαν το βίντεο για να ΜΗ δείχνει χειρονομία, αντί για το ότι το παραποίησαν για να δείχνει; (το οποίο είναι και το μόνο που πραγματικά παραδέχτηκαν οι συντελεστές της εκπομπής). Αυθαίρετο συμπέρασμα, που δεν στηρίζεται σε καμία λογική. Και όταν προς το τέλος ο Böhmermann λέει ότι δεν παραποίησε ο Guenther Jauch το βίντεο, λέει αλήθεια, γιατί αυτός που το παραποίησε ήταν ο ίδιος ο Böhmermann.

            2. Το SkriptaTV (media partner του Subversive) διατείνεται μεν ότι δεν είχε καμία συμμετοχή στην παραποίηση, αλλά προβάλει ισχνότατες δικαιολογίες για το γεγονός ότι πόσταρε το βίντεο στις 12 Φεβρουαρίου του 2015, και προσέχει το πώς το διατυπώνει κιόλας (γιατί όντως δεν συνεργάστηκαν με το Neo Magazin Royale στην παραποίηση αυτή καθαυτή). Στο μεταξύ, στο σόου του Böhmermann δίνεται πειστικότατη εξήγηση για το πώς προέκυψε η συνεργασία με τους Κροάτες, οι οποίοι στο κάτω-κάτω οργανώνουν ένα φεστιβάλ που λέγεται Subversive, και εννοείται ότι θέλουν να τρολάρουν ΜΜΕ τύπου Bild).

            3. Δεν έχω δει πουθενά δήλωση του Βαρουφάκη που να παραδέχεται πως σήκωσε το δάχτυλο. Το tweet του ζητάει από τον Guenther Jauch να του ζητήσει συγγνώμη, ενώ τα τσακάλια των ελληνικών ΜΜΕ προσπαθούν να μας πείσουν ότι αυτός που ζητάει συγγνώμη είναι ο ίδιος (μόνο που αν ξέρει κανείς αγγλικά είναι εύκολο να καταλάβει ότι είναι κατάφωρο ψέμα). Link or it didn’t happen λοιπόν.

            4. Bonus track. Παίξτε σε αργή κίνηση το σημείο που παρουσιάζει την εναλλακτική βερσιόν με τον σηκωμένο δείκτη (αντί για μέσο) και θα διαπιστώσετε ότι είναι πανομοιότυπη σε όλες τις άλλες μικρολεπτομέρειες με την εκδοχή με την χειρονομία. https://youtu.be/Vx-1LQu6mAE?t=6m33s

            Γι’ αυτό λοιπόν, επαναλαμβάνω: δεν αποκλείω την πιθανότητα το τρολάρισμα να είναι ότι αφαίρεσαν αριστοτεχνικά μία χειρονομία αντί να την προσθέσουν, αλλά δεν βλέπω ούτε ένα αδιάσειστο πειστήριο ότι συνέβη κάτι τέτοιο. Το μόνο που βλέπω είναι ένα leap of faith, και τυφλή εμπιστοσύνη στην προπαγάνδα των ελληνικών ΜΜΕ – που είναι λιγότερο αξιόπιστα από όλες τις σατιρικές εκπομπές του κόσμου μαζί.

          • ΚΡΥΠΤΕΙΑ

            Το ZDF στις 19 Μαρτίου και ο ίδιος ο παρουσιαστής ξεκαθάρισαν πως πείραξαν το βίντεο και πως το βίντεο με το υψωμένο δάκτυλο είναι το αυθεντικό,ορίστε και η παραδοχή,http://www.zeit.de/kultur/film/2015-03/zdf-jan-boehmermann-yanis-varoufakis-stinkefinger-guenther-jauch

            Όπως καταλαβαίνεις λοιπόν Case Closed.

            Εσύ βέβαια είσαι ελεύθερος να πιστεύεις ότι θέλεις και να γράψεις ξανά την γνώμη σου,αυτό δεν σημαίνει όμως ότι θα συνεχίσουμε την κουβέντα.

          • Elikas

            Cased closed, indeed. Το άρθρο του zeit στο οποίο παραπέμπεις χρησιμοποιεί ως μοναδική πηγή για τον ισχυρισμό του το tweet του ZDF. Το οποίο δεν διαψεύδει απολύτως τίποτα, κι απλά λέει ότι από δω και στο εξής σκέφτονται να βάζουν προειδοποίηση ότι πρόκειται για σατιρική εκπομπή. Δηλαδή, «μη μας τη λέτε που σας αναστατώσαμε, πλάκα κάναμε». Κάποια ΜΜΕ (γερμανικά και ελληνικά) ερμήνευσαν αυτή τη δήλωση ως παραδοχή ότι ουδέποτε πειράχτηκε το αυθεντικό βίντεο.

            Όσο για τον παρουσιαστή της εκπομπής, έβγαλε καινούργιο βιντεάκι όπου λέει πως το δικό τους βίντεο είναι 100% αυθεντικό, και διαψεύδει τις φήμες ότι έφτιαξαν ένα fake-fake-fake-fake βίντεο. Αλλά επειδή είναι κωμικός και γουστάρει να τρολάει, και πάλι οι κακόπιστοι θεωρούν ότι λέει εξ ορισμού ψέματα, και στην πραγματικότητα εννοεί ότι η εκπομπή του παρουσίασε ένα πλαστό βίντεο χωρίς χειρονομία, ενώ στην πραγματικότητα υπήρξε. https://www.youtube.com/watch?v=BRvfZmwwHF0

            Μη συνεχίζετε καμία κουβέντα. Στηριχτείτε σ’ αυτό που θέλετε να πιστέψετε, και την επόμενη φορά πείτε μας ότι ο άνθρωπος δεν περπάτησε ποτέ στο φεγγάρι γιατί το άκουσε μια θεία σας στο κομμωτήριο.

          • ΚΡΥΠΤΕΙΑ

            Καλή συνέχεια να έχεις φίλε.Σαββατόβραδο βλέπεις.

            On Thursday, ZDF announced that the satirical news host Jan Böhmermann had faked a video that swiftly went viral overnight on Wednesday.
            http://www.dw.de/so-did-anyone-varoufake-the-stinkefinger/a-18327982

          • Elikas

            Κάνουμε κύκλους, και ως αποδεικτικά στοιχεία ποστάρετε διαφορετικές ειδήσεις που βγάζουν ένα αυθαίρετο συμπέρασμα από την ίδια, μοναδική πηγή: ένα tweet του ZDF που απλά διευκρινίζει ότι πρόκειται για σάτιρα. Ούτε διαψεύδει, ούτε λέει τι αλλοιώθηκε και τι όχι, ούτε τίποτα. Όσο για τον Böhmermann, το καταδιασκεδάζει και σχολιάζει διφορούμενα και ειρωνικά, ξεφτιλίζοντας ακόμα περισσότερο την πληγωμένη αξιοπιστία των ΜΜΕ που έχαψαν τη φάρσα του.

            Ουσιαστικό και ακλόνητο τεκμήριο για τη δική σας εκδοχή της ιστορίας δεν έχετε λοιπόν, γι’ αυτό σας έχω σπάσει τα νεύρα και σας τη λέω. Ως hoax busters, οφείλετε να αποδεικνύετε ότι η Γη είναι στρογγυλή, κι όχι να επικαλείστε κάποιον που ερμήνευσε μια δήλωση κάποιου άλλου ότι έτσι πρέπει να είναι.

          • Γεώργιος Μπούρας

            Τι να πω ρε φίλε. Εδω ο Βαρουφάκης ο ίδιος το παραδέχτηκε. Είναι τόσο δύσκολο να πεις ένα συγνώμη για το ύφος του αρχικού σου ποστ και να παραδεχτής το αυτονόητο πλέον; Μα τόσο δύσκολο;

          • Elikas

            Να πω συγγνώμη για ποιο πράγμα ακριβώς; Για το γεγονός ότι μετά από τόσες μέρες δεν έχει προκύψει ούτε ένα αδιάσειστο στοιχείο ότι η φάρσα δεν ήταν φάρσα; (ή ότι ήταν, αλλά από την ανάποδη). Ή μήπως πρέπει να απολογηθώ για το γεγονός ότι δεν μου έχετε δώσει ένα link που να αποδεικνύει ότι ο Βαρουφάκης παραδέχτηκε ότι έκανε τη χειρονομία; (και σας παρακαλώ, μη με παραπέμψετε στο tweet όπου απαιτεί από τον Guenther Jauch να του ζητήσει συγγνώμη). Γελάω.

          • μαρια

            Νταξ, κάποιος τοκαψε τελείως.
            χαχαχαχαχαχαχα

    • Περίπου 10 ώρες ΠΡΙΝ αυτό το σχόλιό σου αγαπητέ Elikas, το Κροάτικο site που είχε φτιάξει το αρχικό βίντεο ξεκαθάρισε ότι ποτέ δεν υπήρξε μοντάζ σ’ αυτό…

      Σήμερα στις 8μμ μεταδόθηκε και η είδηση ότι ήταν φάρσα κι απ’ τα κανάλια…
      Πριν λίγη ώρα συνόψισα τα αποτελέσματα (και τα δικά μου) εδώ

      https://omadeon.wordpress.com/2015/03/21/varufake-end-of-story/

  • Ηφαιστίωνας

    Εγώ όταν το είδα το βίντεο της Γερμανική εκπομπής, (και δεν είχα μετάφραση…) νόμιζα ότι έκαναν φάρσα… Νόμιζα πως έκαναν επεξεργασία του βίντεο, έτσι όπως θα έπρεπε να είναι (δηλαδή αυτό που δεν σηκώνει το χέρι)

    Μπράβο EllinikaHoaxes

  • Sylvester

    Τελικά τι είναι γιατί έτσι όπως το διατυπώσατε το κείμενο, μας τα κάνατε στο μυαλό ακόμα πιο μπερδεμένα……. Εκεί που λέω ότι είναι πλαστό, στο τέλος λέτε δεν είναι.
    Γίνεται πιο σαφής

    • Το βίντεο με κατεβασμένο το χέρι είναι πλαστό.

  • ΑΛΗΘΕΙΑ
    ειναι αυτό που λέτε. ΑΥΤΟ λέω κι εγώ (με βάση άλλου είδους στοιχεία).
    Προσέξτε κάτι τώρα…
    -Στο youtube
    δεν επιτρέπεται να αλλάξεις ημερομηνία ή περιεχόμενο σε παλαιότερα
    βίντεο (όσα έχεις ήδη ανεβάσει).
    Ωστόσο, επιτρέπεται να βάζεις σε ένα _νέο_ βιντεο, τη στιγμή που το ανεβάζεις, ό,τι ημερομηνία θέλεις (εκτός από μελλοντική).

    Ας
    μας εξηγήσει ο μεγα-τρολαδόρος Γιαν Μπέμερμαν, ΓΙΑΤΙ δεν μπορεί να
    βρει κανείς το ΑΡΧΙΚΟ βίντεο, το πολύ προγενέστερο εκείνου που δήθεν
    «πείραξε».
    Γνώμη μου είναι ότι δεν μπορεί διότι… απλούστατα δεν υπήρξε ποτέ (άλλο βίντεο).

    Το
    ΙΔΙΟ βίντεο (του 2013) πρέπει να κατέβηκε και να ξανα-ανέβηκε (στα
    μουλωχτά) αυτούσιο (μαζί με το δάχτυλο) κάποια… νύχτα _μετά_ τα συμβάντα
    (2015) στην πρόσφατη τηλεοπτική εκπομπή. Και… τη στιγμή που το
    ανέβασαν, του άλλαξαν και την ημερομηνία, να συμπίπτει με το σατιρικό
    τραγούδι για τον Βαρουφάκη (=αρκετές μέρες ΠΡΙΝ την ημερομηνία που το
    ξανα-ανέβασαν).
    Are you with me?
    Γιατί
    το έκαναν έτσι?
    -Διότι έτσι δημιούργησαν το μοναδικό «στοιχείο» που
    έχουν (το οποίο ειναι βέβαια… ψεύτικο) για να στηρίξουν τον Ψευδή
    _ισχυρισμό_ ότι το βιντεο «πειράχτηκε» (για να φτιαξουν το τραγούδι).
    Απλά πράματα, για έμπειρους στο Youtube. The joke is _on us_!….

    …(παραποιήσεις δαχτύλων γινονται εύκολα και ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ)…

    Γνώμη μου:

    -ΔΕΝ θα καταφέρουν να παρουσιάσουν το ΑΡΧΙΚΟ βίντεο, που πρέπει να
    ανέβηκε στο Youtube το ΜάΪο του 2013 (εφόσον είχε διάλεξη της 15ης Μαίου
    2013, όπως ένα άλλο βίντεο με τον Βαρουφάκη απο την ίδια εκδήλωση που
    είχε ημερομηνία 14 Μάη 2013 κι ανέβηκε στις 17-5-2013).
    Στο
    ιντερνέτ (ναι) ΟΛΑ γίνονται… ή μάλλον ΣΧΕΔΟΝ όλα (π.χ. παραποιήσεις)
    εκτός από κάποια πράματα που ΔΕΝ γινονται εξ ορισμού, διότι
    απαγορεύονται από τα site που τα προσφέρουν.
    Δεν πα να χτυπιέται κάποιος, ημερομηνία και περιεχόμενο ενός παλιού video στο YouTube ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να την αλλάξει ποτέ.
    Αν
    υπήρξε φόνος, πρέπει να υπήρξε και πτώμα. Και πτώμα δεν θα βρεθεί ποτέ
    διότι πραγματικός «φόνος» δεν υπήρξε ποτέ. Το βίντεο ποτέ δεν
    αλλοιώθηκε εκ των υστέρων (ούτε φυσικά και όταν ανέβηκε στο Youtube
    πρώτη φορά).

    Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στο μπλογκ μου… (και ανανεώνται, μέχρι στιγμής με 5 updates και πολλά νέα λινκ).
    https://omadeon.wordpress.com/2015/03/16/yanis-middle-finger-to-germany

  • SLam

    Ο πολυπτυχιούχος, όμως, έχει παραδεχτεί ότι σήκωσε το δάχτυλο, σε προηγούμενη απάντησοδιάψευση του με ανάρτηση και του βίντεο από την συγκεκριμένη ομιλία του…!!!

  • ok προσκυνώ. Εκτός από τα αυτοκίνητά τους οι γερμανοί θα φημίζονται πλέον και για το πιο πετυχημένο trolling!
    well done ellinikahoaxes!

  • Saridakis George

    Για σκεφτείτε όμως να αποδειχθεί το αντίθετο ποίος θα έχει κάνει την μεγαλύτερη τρολια?
    Όπως και να έχει όμως Χίλια μπράβο γιατί πραγματικά κάνετε αυτό που πρέπει πολύ σωστά.
    Για την ιστορία πάντως, τώρα που είδα και εγώ τα δύο βίντεο και χωρίς να είμαι ειδικός (είχα δει όμως την μουφα με τον Πουτινγκ) πιστεύω ότι έχετε δίκιο. Καλό είναι όμως να αναλύσουμε τα βίντεο όχι από αυτά που δίνει τώρα στο zdf αλλά τα ποιο προτοτυπα.

  • theweekendshow megamix

    μεγαλη μαγκια το mocha