Φωτογραφία Boeing 747, με τέσσερις κινητήρες και έξι λευκές ουρές. Τι συμβαίνει;

20

Μια φωτογραφία ενός Boeing 747, χρησιμοποιείται κατά κόρον από τους πιστούς οπαδούς της θεωρίας των ψεκασμών. Στην εντυπωσιακή φωτογραφία βλέπουμε ένα Boeing 747, που έχει 4 κινητήρες, να αφήνει στον ουρανό 6 λευκές ουρές. Αυτό για τους ψεκασμένους φίλους μας, δεν είναι λογικό και το θεωρούν απόδειξη.

22302

Η φωτογραφία έχει χρησιμοποιηθεί και σε τηλεοπτικές εκπομπές.22301

Τι συμβαίνει με αυτή τη φωτογραφία; Κάτι δεν πάει καλά και δεν εννοώ τις έξι λευκές ουρές. Τα contrail των κινητήρων δεν σχηματίζονται αμέσως αλλά υπάρχει ένα κενό γιατί χρειάζονται λίγο χρόνο για να κρυώσουν (συμπύκνωση). Συνήθως εμφανίζονται λίγο πριν την ουρά του αεροσκάφους, μέχρι και λίγο πιο πίσω από την ουρά. Αυτό είναι το περίεργο με αυτή την φωτογραφία και όχι οι ουρές στα άκρα των πτερυγίων. Για να το εξηγήσω καλύτερα, οι λευκές ουρές στις άκρες των πτερυγίων θα μπορούσε να είναι αεροδυναμικά contrail ή απόρριψη καυσίμου. Δεν είναι στην συγκεκριμένη φωτογραφία αλλά θα μπορούσε να είναι.

22303

22304

Όσες αποδείξεις έχω ψάξει αυτά τα 2 χρόνια, δεν βρήκα ούτε μία που να είναι ικανή να αποδείξει την ύπαρξη των αεροψεκασμών. Η φωτογραφία είναι αρκετά παλιά (1974). Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την θεωρία των αεροψεκασμών που λέει πως οι αεροψεκασμοί άρχισαν το 1996 (περίπου). Μάλιστα ο κύριος Κατσαρός ισχυρίζεται πως ξεκίνησαν το 2000 ή το 2001. (Έχει αναφέρει και τις δύο χρονολογίες). Κάτι τέτοιο δεν ισχύει, γιατί υπάρχουν βιβλία μετεωρολογίας που εξηγούν το φαινόμενο αυτό εδώ και 70 χρόνια. Δείτε το άρθρο. Καταρρίπτεται – Τα contrails δεν διαρκούν πολύ στον ουρανό.
Οπότε γιατί παρουσιάζουν μια φωτογραφία του 1974; Απλά, γιατί είναι εντυπωσιακή και στη φωτογραφία υπάρχουν 6 λευκές ουρές που αποδεικνύουν πως δεν είναι cntrails των κινητήρων του αεροσκάφους.

Το αεροσκάφος είναι της NASA, η φωτογραφία είναι κομμένη (για ευνόητους λόγους) και απουσιάζει η λεζάντα.

22305

Τη δεκαετία του 1970 η NASA πραγματοποιούσε μελέτες για τις αέρινες δίνες που σχηματίζονταν πίσω από τα μεγάλα αεροσκάφη και μπορούσαν να αναστατώσουν μικρότερα αεροσκάφη που πετούσαν πίσω τους. Το Β-747 είχε αγοραστεί από τη NASA για το πρόγραμμα του διαστημικού λεωφορείου Space Shuttle Orbiter και το Ερευνητικό Κέντρο της NASA Flight ( FRC) το χρησιμοποίησε για τις μελέτες. Έξι γεννήτριες καπνού είχαν εγκατασταθεί κάτω από τα φτερά του Β-747 για να παρέχουν μια οπτική εικόνα των αέρινων δινών. Ο στόχος των πτήσεων ήταν να δοκιμάσουν διαφορετικές διαμορφώσεις και μηχανικές συσκευές για το Β-747 που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να ελαττώσουν τη δύναμη των αέρινων δινών και να μικρύνουν την απόσταση μεταξύ των προσγειώσεων και απογειώσεων, βοηθώντας στη μείωση της εναέριας κυκλοφορίας.
http://www.dfrc.nasa.gov/Gallery/Photo/B-747/index.html

22306

Εκτός από την παραπάνω φωτογραφία της NASA που χρησιμοποιήθηκε για εντυπωσιασμό και δεν έχει καμιά σχέση με τις λευκές ουρές των αεροσκαφών (contrails) υπάρχουν 2 ακόμη φωτογραφίες από τη μελέτη για τις αέρινες δίνες.

22307

22308

Μετά οι πιστοί της θεωρίας των αεροψεκασμών γκρινιάζουν γιατί δεν παίρνουμε σοβαρά τις αποδείξεις.  Μήπως θα πρέπει να σοβαρευτούν αυτοί πρώτα;

22309

Θοδωρής Δανιηλίδης
Ακολουθήστε

Θοδωρής Δανιηλίδης

Founder and owner at ellinika hoaxes
Το διαδίκτυο είναι μια πολύτιμη πηγή ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ωστόσο κρύβει παγίδες, πολλές από αυτές επικίνδυνες. Τα τελευταία χρόνια, τα fake news έχουν λάβει τεράστιες διαστάσεις, στην καθημερινή ειδησεογραφία από ιστοσελίδες που αυτοχαρακτηρίζονται «ειδησεογραφικές», όσο και από άλλες που δημιουργούν «ειδήσεις» για λίγα κλικς παραπάνω.
Θοδωρής Δανιηλίδης
Ακολουθήστε