Όλη η Αλήθεια για τους Αεροψεκασμούς. Βασίλης Κασιμάτης και η εκπομπή Αντι-Δράσεις.

22

Στις 4/5/2015 ο κύριος Κασιμάτης παρουσίασε στην εκπομπή του Αντι-Δράσεις τη θεωρία των αεροψεκασμών. Σε αυτήν την εκπομπή παρουσιάστηκαν σαν αποδείξεις κάποιες φωτογραφίες και έγιναν κάποιες δηλώσεις. 22711

Ισχύουν όλα αυτά; Τι πραγματικά είναι αυτά που προβλήθηκαν στην εκπομπή;  Θα τα αναλύσουμε γιατί πιστεύουμε πως θα πρέπει να υπάρχει και ο αντίλογος σε αυτές τις «αποδείξεις» και τις επιστημονικές δηλώσεις.

12:20  Τα προηγούμενα λεπτά σχολίαζαν την πολιτική επικαιρότητα και το θέμα των αεροψεκασμών ξεκινάει  στο δωδέκατο λεπτό. 

13:32 Βασίλης Κασιμάτης: Είχαμε προ ημερών, την παγκόσμια ημέρα κατά των αεροψεκασμών.
Από πότε η θεωρία συνωμοσίας των αεροψεκασμών έχει αποδειχθεί και έχουμε και παγκόσμια ημέρα; Η 25η Απριλίου 2015 είναι παγκόσμια ημέρα του DNA, καθώς στις 25 Απριλίου 1953 οι James D. Watson και Francis Crick, δημοσίευσαν τα αποτελέσματα των πειραμάτων τους σχετικά με τη δομή του DNA, και όχι μιας αναπόδεικτης θεωρίας συνωμοσίας. Το ότι επέλεξαν αυτή την ημέρα (25η Απριλίου 2015) να διαδηλώσουν περίπου 2000 οπαδοί της θεωρίας συνωμοσίας σε ολόκληρο το πλανήτη, αυτό δεν την κάνει παγκόσμια ημέρα.

15:12 Βασίλης Κασιμάτης: Αυτοί που μιλούνε για αεροψεκασμούς κι είναι βέβαια, δεν είναι πέντε και δέκα άνθρωποι, είναι χιλιάδες άνθρωποι, είναι εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο άνθρωποι, είναι εκατοντάδες εκατοντάδων επιστήμονες, προς αυτή την κατεύθυνση, να ξέρουμε τελικά και εμείς, υπάρχει ή δεν υπάρχει;
Τα νούμερα που αναφέρει οι κύριος Κασιμάτης είναι το λιγότερο φουσκωμένα αν κρίνουμε από την συμμετοχή στη διαμαρτυρία της  25ης Απριλίου 2015. Είκοσι άτομα στην Ελλάδα και 3 άτομα στην Κύπρο. Αλλά και στις υπόλοιπες χώρες τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα. Δείτε εδώ την συμμετοχή στη διαμαρτυρία. Ακόμη δεν υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες (εκατοντάδες εκατοντάδων) επιστήμονες που να ασπάζονται αυτή τη θεωρία συνωμοσίας. Οι επιστήμονες, οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών είναι μετρημένοι στα δάχτυλα.

15:30 Ο κύριος Κασιμάτης αναφέρει ποιοι βουλευτές έχουν καταθέσει επερωτήσεις στη βουλή σχετικά με τους αεροψεκασμούς και πως όλες αυτές κατέπεσαν στο κενό. Η απάντηση υπάρχει στην ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας που μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω. Πιστεύω πως η πολεμική μας αεροπορία δεν είναι προδότες. Εσείς τι λέτε; 

  1. Καμία πτήση ψεκασμού με χημικές ουσίες δεν εκτελείται πάνω από ελληνικό έδαφος, εκτός ελάχιστων που αφορούν ψεκασμούς σε περιορισμένες καλλιεργήσιμες εκτάσεις από πολύ χαμηλό ύψος, οι οποίες πάντως δεν έχουν αρχίσει ακόμη για το έτος 2012.
  2. Τα λευκά ίχνη που παρατηρούνται και ενδεχόμενα προκαλούν ανησυχία, αποτελούνται από νερό υπό τη μορφή σταγονιδίων ή μικροσκοπικών παγοκρυστάλλων και οφείλονται στη συμπύκνωση των υδρατμών, που περιέχονται στα καυσαέρια των πολιτικών αεροσκαφών τα οποία κινούνται σε αεροδιαδρόμους άνωθεν της χώρας μας.
  3. Η συμπύκνωση των υδρατμών των καυσαερίων αποτελεί φυσικό φαινόμενο και οφείλεται στη χαμηλή θερμοκρασία του αέρα στα μεγάλα ύψη όπου κινούνται τα αεροσκάφη αυτά. Το ίδιο φαινόμενο μπορεί να παρατηρηθεί και στις εξατμίσεις των αυτοκινήτων τις πολύ ψυχρές ημέρες. Ο χρόνος κατά τον οποίο είναι ορατά τα ίχνη συμπύκνωσης μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες θερμοκρασίας και υγρασίας στο ύψος πτήσης.
  4. Οι πτήσεις των αεροσκαφών αυτών εγκρίνονται και ελέγχονται ανά πάσα στιγμή από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της χώρας μας, ενώ η Πολεμική Αεροπορία εξασφαλίζει ότι δεν εισέρχεται άλλο ίχνος στον ελληνικό εναέριο χώρο για άλλη δραστηριότητα.

16:11 Ο κύριος Κασιμάτης ζητάει να προβάλουν μερικές φωτογραφίες.
Πιστεύω πως οι οπαδοί των αεροψεκασμών, σε μια τηλεοπτική εκπομπή, θα προβάλουν τις καλύτερες αποδείξεις τους. Αφήνω στην άκρη τις φωτογραφίες (όπως η πρώτη παρακάτω) που δείχνουν το φαινόμενο της συμπύκνωσης των υδρατμών που περιέχονται στα καυσαέρια των αεροσκαφών, γιατί αυτές οι φωτογραφίες δεν είναι απόδειξη και το μόνο που δείχνουν είναι το φαινόμενο της συμπύκνωσης που είναι υπαρκτό και εξηγείται από τη φυσική.

22701

Η πρώτη ενδιαφέρουσα φωτογραφία που μας παρουσιάζουν για να ενισχύσουν τη θεωρία πως μας ψεκάζουν είναι η παρακάτω.

22702
Αυτό που βλέπουμε στη φωτογραφία δεν είναι τίποτα περισσότερο από την απόρριψη καυσίμου (Fuel dumping) από ένα Airbus A340.
Η απόρριψη καυσίμου, είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται από αεροσκάφη σε ορισμένες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, για να ελαφρύνει το βάρος του αεροσκάφους ή τη μείωση του κινδύνου της φωτιάς. Τα αεροσκάφη έχουν δύο βασικά είδη των ορίων βάρους: το μέγιστο βάρος απογείωσης (MTOW) και το μέγιστο βάρος προσγείωσης (MLW). Το αεροσκάφος απογειώνετε με χαμηλότερο βάρος από το μέγιστο βάρος απογείωσης, καταναλώνει τα καύσιμά του στη διαδρομή και προσγειώνετε με μικρότερο βάρος από το μέγιστο βάρος προσγείωσης. Αν το αεροσκάφος απογειώνεται με μέγιστο βάρος απογείωσης και στη συνέχεια αντιμετωπίζει μια κατάσταση όπου πρέπει να επιστρέψει στο αεροδρόμιο (λόγω μηχανικών προβλημάτων ή να υπάρχει επιβάτης με ιατρικό πρόβλημα και να χρειάζεται άμεση βοήθεια), δεν θα καταναλώσει τα καύσιμα που πρέπει και το αεροσκάφος μπορεί να υπερβαίνει το μέγιστο βάρος προσγείωσης. Εάν ένα αεροσκάφος προσγειωθεί με μεγαλύτερο βάρος από το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος προσγείωσης, θα μπορούσε να πάθει δομικές ζημιές. Μία και μόνο υπέρβαρη προσγείωση θα απαιτούσε λεπτομερή επιθεώρηση του αεροσκάφους για πιθανές ζημιές. Το καύσιμο απορρίπτεται από ένα συγκεκριμένο σημείο σε κάθε πτερύγιο, συνήθως πιο κοντά στα ακροπτερύγια και πιο μακριά από τους κινητήρες. Δείτε πως γίνεται η απόρριψη καυσίμου στο Airbus A340 στο παρακάτω βίντεο και στο δωδέκατο λεπτό σε μια περίπτωση έκτακτης ανάγκης.

16:40 Άλλη μία ενδιαφέρουσα φωτογραφία.

22703

Περίεργοι σωλήνες, αλλά γιατί οι μισοί κοιτάνε προς την αντίθετη πλευρά; Το αεροπλάνο αυτό δεν ψεκάζει την ατμόσφαιρα αλλά παίρνει δείγματα από την ατμόσφαιρα. Είναι ένα ερευνητικό αεροσκάφος με αριθμό Ν701ΒΝ χρησιμοποιείται από την υπηρεσία Εθνικών Εργαστηρίων Ενέργειας. Είναι μοναδικό στο είδος του οπότε δεν μπορεί να ευθύνεται για όλα τα ίχνη συμπύκνωσης που βλέπουμε στον ουρανό. Η έρευνα του είναι κυρίως πάνω στους ατμοσφαιρικούς ρύπους κυρίως αυτούς που προέρχονται από την καύση άνθρακα των εργοστασίων παραγωγής ενέργειας. Επίσης ερευνούν τις ιδιότητες των νεφών που συμπεριλαμβάνουν και τα ίχνη συμπύκνωσης. Δηλαδή αυτό που παρουσιάζουν ως περίεργο, και ειρωνεύονται λέγοντας πως δε νομίζω να είναι κόρνες από κανένα γραμμόφωνο, θα το χρειαστούν για να συλλέξουν δείγμα από τις λευκές ουρές των αεροσκαφών. 

16:50 Ακόμη μια φωτογραφία, άσχετη με το φαινόμενο των λευκών ουρών.

22704

Αυτό που βλέπουμε στη φωτογραφία είναι σύννεφα. Το σπάνιο αυτό φαινόμενο ονομάζετε Morning Glory cloud και πρόκειται για τα σύννεφα-σωλήνες που συναντά κανείς κυρίως στην Αυστραλία. Τα παρατηρεί κανείς συνήθως στο νότιο τμήμα του Κόλπου της Carpentaria στη Βόρεια Αυστραλία. Μπορεί να είναι έως και 1.000 χιλιόμετρα σε μήκος, συχνά μόνο 100-200 μέτρα (330 έως 660 ft) πάνω από το έδαφος και ταξιδεύει συχνά με ταχύτητα 10 – 20 μέτρα ανά δευτερόλεπτο. Μερικές φορές υπάρχει μόνο ένα σύννεφο, αλλά υπάρχουν περιπτώσεις με έως δέκα διαδοχικά σύννεφα και έχουν εντοπιστεί 3 διαφορετικοί τύποι Morning Glory cloud.  Καμιά σχέση με το φαινόμενο της συμπύκνωσης των υδρατμών που περιέχονται στα καυσαέρια των αεροσκαφών (λευκές ουρές). Τι άλλο θα μας δείξουν; 
Περισσότερα ΕΔΩ

16:55 Να και τα βαρέλια μέσα στα αεροσκάφη.
22705Από τις πιο κλασικές φωτογραφίες και καλά απόδειξη των αεροψεκασμών. Τι δουλειά έχουν τα βαρέλια μέσα στο αεροσκάφος και τι περιέχουν; Κρασί; Τσίπουρο; Τώρα σοβαρά… θα έμπαινε κανείς από εσάς σε αεροσκάφος που δεν θα είχε πραγματοποιήσει όλα τα τέστ;
Υπάρχουν πολλές φωτογραφίες που συλλέγονται σε καθημερινή βάση στις ομάδες των χημικών ψεκασμών στο Facebook με περιγραφές όπως «Εσωτερικό αεροπλάνου ψεκασμών». Σχεδόν όλες οι φωτογραφίες είναι από αεροσκάφη δοκιμών στην προ-παραγωγική τους φάση στα οποία τοποθετούνται βαρέλια έρματος και μερικές από αυτές τις φωτογραφίες δείχνουν το εσωτερικό πυροσβεστικών αεροπλάνων. Θα προσπαθήσουμε να δώσουμε κατανοητές απαντήσεις σε όλες αυτές τις φωτογραφίες.
Τα βαρέλια έρματος είναι απλά μεγάλα βαρέλια με νερό που χρησιμοποιούνται για να προσομοιώσουν επιβάτες όταν κάνουν τεστ και ελέγχους σε μια ποικιλία συνθέσεων βάρους και ισορροπίας στο αεροσκάφος κατά την διάρκεια των δοκιμαστικών πτήσεων. Τα βαρέλια μερικές φορές είναι απομονωμένα και μερικές φορές συνδέονται με σωλήνες ώστε το νερό να μπορεί να αντληθεί κατά την διάρκεια της πτήσης για να προσομοιωθεί η κίνηση των επιβατών μέσα στο αεροπλάνο.
Να μία περιγραφή ενός τέτοιου συστήματος που δείχνει τα τεστ ενός Boeing 777 σε βιβλίο του 1994. Ο κύριος κατσαρός στην ίδια εκπομπή αναφέρει πως το φαινόμενο ξεκίνησε το 2001.

Inside Boeing : Building the 777

Και ένα ακόμη τεστ από το 1969

Boeing Widebodies

Και σε βίντεο από τη δεκαετία του 60.

Διαβάστε και την ανάλυση της φωτογραφίας σε παλιότερο άρθρο. Ναι έχει παίξει πολύ αυτή η φωτογραφία και παρόμοιες από τα τεστ των αεροσκαφών.

17:06 Η επόμενη φωτογραφία… να και το πυροσβεστικό αεροσκάφος.
22706Στην φωτογραφία βλέπουμε το μεγαλύτερο πυροσβεστικό αεροσκάφος του κόσμου, Evergreen 747 Supertanker με χωρητικότητα 77.600 λίτρα.  Αν και οι συνωμοσιολόγοι το έχουν χρησιμοποιήσει πολλές φορές για απόδειξη, δεν έχει καμιά σχέση με τις λευκές ουρές των αεροσκαφών και τη γελοία θεωρία πως μας ψεκάζουν. Σε λίγο θα μας δείχνουν και τα Canadair ως απόδειξη;

Μάλιστα είναι τόσο απόρρητο αυτό το αεροσκάφος που το διαφημίζουν, και οι επισκέπτες το φωτογραφίζουν ελεύθερα.
Στα παρακάτω βίντεο το Evergreen 747 Supertanker σε δράση. Βλέπετε κάποια ομοιότητα με τις λευκές ουρές των αεροσκαφών;

17:05 Βασίλης Κασιμάτης: Αυτά τα αεροσκάφη δεν είναι αεροσκάφη τα οποία φεύγουν, σηκώνονται από το Βενιζέλο και πάνε και ψεκάζουνε, κύριε Κατσαρέ διορθώστε με αν κάνω λάθος,  είναι αεροσκάφη τα οποία σηκώνονται από νατοϊκά αεροδρόμια, για αυτό και δεν καταθέτουνε… καταθέτουνε μόνο σχέδιο πτήσης αλλά όχι το τι κουβαλάνε. Γιατί υπάρχει και ένα αντίστοιχο site, όπως είναι για τα πλοία, υπάρχει και για τα αεροπλάνα που μπορεί ο οποιοσδήποτε μέσα από το διαδίκτυο να δει το δρομολόγιο, των αεροσκαφών, αυτά τα αεροσκάφη δεν θα τα βρει ποτέ γιατί θεωρούνται στρατιωτικά. Βεβαία είναι εμπορικά boeing, επειδής σηκώνονται από νατοϊκά αεροδρόμια, γι’ αυτό και δεν μπαίνουνε στη συνήθη διαδικασία να καταθέσουν δρομολόγιο, τι κουβαλάνε και λοιπά. Είναι έτσι τα πράγματα κύριε καθηγητά;
17:50 Νίκος Κατσαρός: Είναι ακριβώς έτσι, κύριε Κασιμάτη.
Τελικά καταθέτουν η δεν καταθέτουν σχέδιο πτήσης. Αν όλα αυτά τα αεροσκάφη πετούσαν ανεξέλεγκτα και χωρίς σχέδιο πτήσης, κάθε μέρα θα είχαμε και κάποια σύγκρουση αεροσκαφών. Γιατί οι πιστοί της θεωρίας των αεροψεκασμών δεν αγοράζουν μια φωτογραφική και ένα τηλεφακό να μας δείξουν αν είναι εμπορικά και αν έχουν διακριτικά ή όχι, όπως αυτή ή αυτή για παράδειγμα και το μόνο που κάνουν είναι να ανεβάζουν άθλιας ποιότητας εικόνες και βίντεο από κινητά που δεν βλέπεις τίποτα; Ο εξοπλισμός που χρειάζεται είναι αρκετά φτηνός.
Είναι νατοϊκά στρατιωτικά και παράλληλα εμπορικά boeing; Τότε γιατί δεν διαμαρτύρονται χώρες όπως η Ρωσία ή η Κίνα; Δηλαδή σε χώρες, όπως η Ρωσία και η Κίνα, ψεκάζουν νατοϊκά boeing και αυτές οι χώρες τους το επιτρέπουν;
Δεν εμφανίζονται στο flightradar24.com. Το flightradar24 εξηγεί γιατί ορισμένα αεροσκάφη δεν εμφανίζονται στο χάρτη του, αλλά αυτό το παραβλέπουν οι πιστοί των αεροψεκασμών. Ακόμη αν παρακολουθήσετε το flightradar24 θα δείτε πως τα αεροσκάφη που αφήνουν τις λευκές ουρές είναι τακτικά δρομολόγια και όχι άγνωστης ταυτότητας νατοϊκά boeing. Ακόμη υπάρχει και η απάντηση της πολεμικής αεροπορίας που διαβάσαμε παραπάνω.

«Οι πτήσεις των αεροσκαφών αυτών εγκρίνονται και ελέγχονται ανά πάσα στιγμή από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της χώρας μας, ενώ η Πολεμική Αεροπορία εξασφαλίζει ότι δεν εισέρχεται άλλο ίχνος στον ελληνικό εναέριο χώρο για άλλη δραστηριότητα.»  

Ποιος λέει ψέματα; Ο κύριος Κατσαρός ή η Πολεμική μας Αεροπορία; Ένα από τα δύο.

17:55 Αναφορές και πάλι στις επερωτήσεις που έγιναν στη βουλή και σε πολιτικούς που απάντησαν στους οπαδούς της θεωρία πως θα κοιτάξουν το θέμα. Είπαμε, υπάρχει η απάντηση του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας. Τι παραπάνω να σας απαντήσουν; Ακόμη θα πρέπει να καταλάβετε πως πολλοί πολιτικοί εκμεταλλεύονται την πίστη σας στους αεροψεκασμούς και σας απαντούν πως θα το κοιτάξουν και πως είναι πολύ σοβαρά αυτά που ισχυρίζεστε. Αν περάσουν οι εκλογές δεν σας απαντούν και δεν ασχολούνται. Απλά πράγματα.

20:00 Αναφορά στην εκπομπή Πρωταγωνιστές του κυρίου Σταύρου Θεοδωράκη σχετικά με τις θεωρίες συνωμοσίας. Σε αυτή την εκπομπή είχε προβληθεί  και η θεωρία συνωμοσίας πως μας ψεκάζουν. Ο κύριος Θεοδωράκης είχε ανέβει σε ένα μονοκινητήριο που πραγματικά δεν μπορεί να φτάσει το ύψος που πετούν τα τζετ, αλλά ακόμη και να έφτανε σε αυτό το ύψος δεν θα του έδιναν άδεια, γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ατυχήματος. Αλλά ας πούμε πως το μονοκινητήριο ανεβαίνει στα 40.000 πόδια και πως του επιτρέπουν να ανέβει τόσο ψηλά. Θα άλλαζε κάτι; Θα έβλεπαν τις λευκές ουρές και θα έκαναν ανάλυση τι ουσίες περιέχουν; Τι θελουν να μας πουν; Πως ο κύριος Θεοδωράκης δεν ανέβηκε ψηλά για να αποφανθεί και άρα μας ψεκάζουν; Καταλαβαίνουμε όλοι πως αυτό δεν είναι κάποια απόδειξη πως μας ψεκάζουν και έγινε μόνο για την εκπομπή του κυρίου Θεοδωράκη. Διαφορετική εικόνα σε ένα στούντιο και διαφορετική μέσα σε ένα αεροπλάνο. Είναι απόδειξη πως μας ψεκάζουν;

21:30 Ζητούν να ανέβει ένα αεροσκάφος να πάρει δείγμα από τις ουρές των αεροσκαφών για να καταλάβουν τι είναι αυτό που φαίνεται πίσω από τα αεροσκάφη.
Δηλαδή ζητούν ένα ερευνητικό αεροσκάφος σαν το παραπάνω, που το παρουσιάζουν τουλάχιστον σαν περίεργο αεροσκάφος με περίεργα εξαρτήματα. (κόρνες τα ονόμασαν). Τι πιστεύουν; Πως θα ανοίξουν κάποιο παράθυρο και θα γεμίσουν ένα μπουκάλι με υλικό στα 40.000 πόδια;
Και ας πούμε πως γίνετε αυτό. Πιστεύετε πως θα δεχτούν μια ανάλυση που θα τους καταρρίπτει τα πιστεύω τους; Τότε γιατί δεν δέχονται την απάντηση από την πολεμική μας αεροπορία που ρητά και κατηγορηματικά τους απάντησε τι είναι αυτό το φαινόμενο και πως καμία πτήση ψεκασμού με χημικές ουσίες δεν εκτελείται πάνω από ελληνικό έδαφος; Αν υπάρχει μια ανάλυση που θα καταρρίπτει τη κοσμοθεωρία τους, η απάντηση που θα δώσουν είναι πως η ανάλυση είναι άκυρη και οι επιστήμονες είναι πληρωμένοι από αυτούς. Ποιοι είναι αυτοί μην με ρωτάτε. Αυτοί ξέρουν…

22:04 Το βίντεο του κυρίου Θεοδωράκη.
Τα έγραψα παραπάνω. Το βίντεο του κυρίου Θεοδωράκη δεν είναι απόδειξη πως μας ψεκάζουν.

22:54 Άλλη μία εικόνα:

22707

Δεν φαίνεται πολύ καλά το ξέρω. Γι’ αυτό ας τη δούμε καλύτερα. Βλέπετε κάποια ομοιότητα με τις λευκές ουρές των αεροσκαφών;

22708

Να σας βοηθήσω λίγο. υπάρχει κάποια ομοιότητα με την παρακάτω φωτογραφία που δείχνει το φαινόμενο των λευκών ουρών.

22303

Η φωτογραφία είναι του 1957 και δείχνει ένα βομβαρδιστικό B-47B που υποβοηθηθείτε με ρουκέτες JATO για να απογειωθεί. Αυτό δεν είναι ψεκασμός, είναι τα αέρια των πυραύλων. Βλέπετε κάποια ομοιότητα με το φαινόμενο των λευκών ουρών στα 40.000 πόδια; Γελοιότητες.

22709

24:30 Αναφορές στο κόμμα του κυρίου Θεοδωράκη. Άσχετο με τη θεωρία των αεροψεκασμών, το προσπερνάμε.

26:30 Ο κύριος Κατσαρός αναφέρει πως ένα αεροσκάφος για να ανέβει στα 20.000 πόδια (τα μισά από τα 40.000 πόδια και παραπάνω που πετάνε τα σύγχρονα τζετ) και να πάρει δείγμα, αυτό θα κοστίσει λιγότερο από 15.000 ευρώ.
Το ποσό που θα χρειαστεί είναι πολύ μεγαλύτερο, αλλά ας πούμε πως είναι τόσο. Πως θα πάρουν το δείγμα; Θα ανοίξουν κάποιο παράθυρο στα 40.000 πόδια; Το αναλύσαμε πιο πάνω πως θα χρειαστούν ειδικό αεροσκάφος σαν αυτό που παρουσίασαν στις φωτογραφίες με τα υπονοούμενα πως είναι περίεργα εξαρτήματα. Απίστευτα πράγματα.

28:40 Το κλασικό βίντεο με τα αεροδυναμικά ίχνη συμπύκνωσης και ο κύριος Κασιμάτης αναφέρει πως βλέπουμε ένα αεροσκάφος που ανοίγει και κλείνει τις φυσούνες του, πετάει το εμπόρευμα και κάποια στιγμή σταματάει. Ο κύριος Κασιμάτης έβγαλε το συμπέρασμα πως αυτό είναι ψεκασμός και αναρωτιέται τι ψεκάζει το boeing, αγροκαλιέργιες ή ντομάτες; Ο κύριος Κατσαρός του απαντάει πως πρέπει να απαντήσει η πολιτεία.

Η πολιτεία έχει απαντήσει με την ανακοίνωση της Πολεμικής Αεροπορίας. Πόσες φορές πρέπει να σας απαντήσει; Μήπως θέλετε να σας απαντάει για την κάθε φωτογραφία η βίντεο ξεχωριστά;
Το Βίντεο υπάρχει από το 2010 και έχει αναλυθεί εδώ και πολύ καιρό, αλλά οι πιστοί της θεωρίας των αεροψεκασμών συνεχίζουν να το δείχνουν σαν απόδειξη. Αντιγράφω από το άρθρο Τι πραγματικά είναι οι αεροψεκασμοί.

Το παραπάνω βίντεο προέρχεται από τον TankerEnemy, έναν Ιταλό οπαδό των ψεκασμών. Φαίνονται ξεκάθαρα τα αεροδυναμικά ίχνη συμπύκνωσης για τα οποία μιλήσαμε και πρωτύτερα (στο άρθρο Τι πραγματικά είναι οι αεροψεκασμοί.) από τα φτερά ενός KC-10. Οι πιλότοι στον θάλαμο διακυβέρνησης ακούγονται να κάνουν πλάκα ότι είναι χημικά νέφη. Ο TankerEnemy, που δεν ξέρει πολύ καλά Αγγλικά, δεν το πιάνει το αστείο και νομίζει ότι μιλάνε σοβαρά. Προχωράει στο να αναλύσει το βίντεο και δείχνει τους μηχανισμούς των flap ως τα ακροφύσια που βγαίνουν τα χημικά αέρια.

Το αυθεντικό βίντεο δημοσιεύθηκε από τον USAFFEKC1O ως πλάκα. Αργότερα ενημέρωσε την περιγραφή του βίντεο ως εξής:

The original video :

USAFFEKC1O | Ιούλιος 17, 2010

Είχε πλάκα να παίζεις με τους συνωμότες των ψεκασμών αλλά ρε παιδιά είστε πολύ ευκολόπιστοι!!

Και σχολιάζει:

Εσείς που συνεχίζετε να λέτε “ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ” χρειάζεται να σκεφτείτε πριν ανοίξετε το στόμα σας. Δεν με ενδιαφέρει που το βίντεο βρίσκετε εκεί έξω και αναμεταδίδεται. ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ ΑΛΛΟΣΤΕ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΦΑΡΣΑΣ!!!! …για όλους εσάς τους ηλίθους των ψεκασμών να ενθουσιαστείτε λες και αυτά τα βίντεο είναι το ιερό δισκοπότηρο των βίντεο των ψεκασμών και για μένα και για τους φίλους μου να γελάμε με εσάς καθώς το εξαπλώνετε. Όσο πιο παθιασμένοι γίνεστε με αυτό τόσο πιο διασκεδαστικό είναι για όλους εμάς που ζούμε στον πραγματικό κόσμο. Συνεχίστε να το διαδίδετε!!

Το βίντεο έγινε όντως πολύ δημοφιλές, τουλάχιστον στην κοινότητα των ψεκασμένων. Αυτό σημαίνει ότι ο TankerEnemy θα συνεχίσει να ντροπιάζεται από την ίδια του την ευπιστία, και δυστυχώς δεν θα έχει άλλη επιλογή από το να συνεχίσει να διεκδικεί ότι το βίντεο είναι πραγματική απόδειξη των ψεκασμών, παρόλο που προφανέστατα δεν είναι.

Αργότερα ανέβασε το αυθεντικό βίντεο: the original video, σχολιάζοντας:

Αυτό είναι το αυθεντικό ανόθευτο βίντεο που ξεκίνησε όλη την φασαρία. Είναι ολοκληρωτικά αυθεντικό και δεν χρησιμοποιήθηκαν εφέ και κόλπα. Είναι απλά δύο KC-10 σε σχηματισμό και ο ήχος που ακούτε είμαστε εμείς που κάνουμε πλάκα στους συνωμότες των ψεκασμών. Ήξερα όταν το τράβαγα ότι θα το άρπαζαν αμέσως οι συνωμότες. Ναι τα ίχνη φαίνεται να έχουν ένα παράξενο τρόπο που ξεκινούν και σταματούν αλλά αυτό εξηγείται πολύ εύκολα χρησιμοποιώντας την Φυσική. Δεν έχουν καμία διαφορά από τα νέφη που σχηματίζονται πάνω από ένα βουνό ή την ομίχλη που βγαίνει από μία ανοιχτή κατάψυξη. Οπότε σταματήστε να είστε τόσο εύπιστοι παιδιά. Υπάρχουν πραγματικά άσχημα πράγματα στον κόσμο  αλλά αυτό δεν είναι ένα από αυτά!

Η Ελληνική έκδοση του βίντεο

Στην Ελληνική έκδοση του βίντεο η κατάσταση έχει ξεφύγει μιας που προσθέτουν και άλλα σχόλια όπως «είμαστε σε πόλεμο» (με κεφαλαία γράμματα κ.λ.π.)

Στην περιγραφή των βίντεο γράφει: «Διαδώστε το, αντιγράψτε το.. Αυτό το βίντεο δεν πρέπει να κατεβεί από το YouTube και το διαδίκτυο.. Απ’ ότι γνωρίζουμε, είναι η πρώτη φορά που γίνεται τέτοιου είδους κινηματογραφική λήψη από αέρος, και μάλιστα από τόσο κοντινή απόσταση..
Πρόκειται για την πλέον αδιαμφισβήτητη απόδειξη των chemtrail που έχει παρουσιαστεί μέχρι στιγμής..»

Καταρχήν το αυθεντικό υπάρχει στο youtube εδώ και χρόνια και δεν γίνεται καμία προσπάθεια να «κατέβει» αφήνοντας να εννοηθεί ότι υπάρχει μία συνωμοσία πίσω από το θέμα, ότι το βίντεο ενοχλεί και ότι γίνεται προσπάθεια να σβηστούν οι αποδείξεις. Επίσης υπάρχουν δεκάδες άλλα βίντεο που προϋπήρξαν αυτού με ίχνη συμπύκνωσης ιδιαίτερα αυτά που έχουν καταγραφεί από τις ίδιες τις εταιρίες  για την μελέτη των ιχνών συμπύκνωσης. Τέλος το μόνο που αποδεικνύει το βίντεο είναι ότι τα αεροσκάφη αφήνουν ίχνη συμπύκνωσης και επιβεβαιώνουν όσα αναφέραμε παραπάνω.

Πάμε να δούμε και τα άλλα «φάουλ» στην ελληνική μετάφραση-έκδοση:

  • Η λήψη του βίντεο έγινε το 2010 και όχι το 2008
  • Το άλλο αεροσκάφος δεν ήταν «πιθανότατα» στρατιωτικό ήταν ένα KC-10 το αναφέρει οίδιος ο πιλότος του στο αυθεντικό βίντεο που ο ίδιος έχει ανεβάσει
  • Αυτά τα πράσινα κυκλάκια που ο TankerEnemy έχει σημάνει ως τα ακροφύσια για τους ψεκασμούς είναι μέρος από τους μηχανισμούς που ανεβάζουν και κατεβάζουν τα flaps – πτερύγια που βοηθούν το αεροσκάφος κατά την απογείωση και την προσγείωση μεγαλώνοντας την επιφάνεια των φτερών  και τα έχουν ΟΛΑ τα αεροπλάνα.
  • Στο 39ο δευτερόλεπτο βλέπουμε το ίχνος συμπύκνωσης να εξαφανίζεται. Όπως είδαμε και παραπάνω αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το αεροσκάφος διανύει ένα στρώμα αέρα με χαμηλή υγρασία, κάτω του 60%. Στην περιγραφή όμως λέει ότι έσβησαν τις μηχανές ψεκασμού. Για πιο λόγο; Για να κάνει στροφή (που δεν την κάνει ποτέ, δεν την βλέπουμε και δεν υπάρχει ούτε στο αυθεντικό βίντεο) για να συναντήσει κάθετα τα ίχνη από τις προηγούμενες ουρές (για κάποιο μυστήριο λόγο οι υποτιθέμενοι ψεκασμοί είναι πιο αποτελεσματικοί αν δημιουργείς Χ στον ουρανό)
  • Στο 1 λεπτό και 10 δευτερόλεπτα βλέπουμε είδη αεροδυναμικό ίχνος συμπύκνωσης που δημιουργείτε από την άτρακτο του αεροσκάφους και σε λίγο, όταν το αεροπλάνο συναντήσει μάζα στρώματος με υψηλή υγρασία, ξεκινάει πάλι η δημιουργία ιχνών συμπύκνωσης από τους κινητήρες. (Σε αυτό το σημείο υποτίθεται ότι το αεροσκάφος έχει κάνει στροφή 140 μοιρών για να συναντήσει το προηγούμενο ίχνος που είναι αόρατο στο βίντεο για να κάνει τα Χ)
  • Οι πιλότοι ξεκινάνε την πλάκα και λέει ο ένας «φαίνεται σαν να ψεκάζει από το πάνω μέρος των φτερών του» … αφού τα ακροφύσια που μας εμφάνισε το TankerEnemy είναι από κάτω, πως ψεκάζει από πάνω;

29:30 Ο κύριος Βασίλης Κασιμάτης: Όταν έχουμε τέτοια τηλεοπτικά ντοκουμέντα δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια μας και να λέμε, όχι τελικά, όλοι αυτοί που μιλάνε, σαν τον κύριο Γαλανό, εδώ πέρα είναι όλοι, γραφικοί τύποι, ή ο κύριος Κατσαρός, η επιστημονική κοινότητα που υποστηρίζει αυτές, ή ο κύριος Γιαννουλόπουλος. 
Είδαμε πόσο αξιόπιστα είναι αυτά τα ντοκουμέντα παραπάνω.

29:45 Ο κύριος Κασιμάτης αναφέρει ένα σενάριο από τα πολλά που υπάρχουν στη θεωρία των αεροψεκασμών και ρωτάει τον κύριο Γιαννουλόπουλο σχετικά, πως μας ψεκάζουν για να αποκτήσουμε καρκίνο και γνωρίζουμε όλοι πως ο καρκίνος είναι μια μπίζνα τρισεκατομμυρίων δολαρίων παγκοσμίως. 
Αν μας ψεκάζουν για να αποκτήσουμε καρκίνο πως καταφέρνουν να μην το εισπνέουν οι αεροψεκαστές; Έχετε δει κανένα πιλότο να κυκλοφορεί με μάσκα; Εδώ αρχίσαμε να ανακατεύουμε και άλλες θεωρίες συνωμοσίας. Λέτε να ακούσουμε και πως οι εβραίοι δεν έχουν καρκίνο;

30:15 Απαντάει ο κύριος Γιαννουλόπουλος και συμφωνεί: Ακριβώς κύριε Κασιμάτη. Αναφέρει πως πρέπει να διευκρινιστεί γιατί η πρώτη νοσηρότητα είναι η παραγωγή φόβου και στρες σε κάθε άνθρωπο με αποτέλεσμα να έχουμε μείωση της αντίστασης του οργανισμού σε όλα τα νοσήματα και κατάργηση του ανοσοποιητικού συστήματος και αυτό είναι μια πολύ σοβαρή βλάβη. Μετά μιλάει για υποψίες, βαρέα μέταλλα, μόλυβδο κτλ πως είναι τοξικά και βλάπτουν το νευρικό σύστημα και ρωτάει γιατί τα νοσήματα του νευρικού συστήματος έχουν 20πολλαπλασιαστεί τα τελευταία 40 χρόνια. (μα καλά από το 2001 δεν λέει ο κύριος Κατσαρός πως μας ψεκάζουν;) Για ποιο λόγο ο καρκίνος έχει αυξηθεί και αυξάνετε συνεχώς;  Ακόμη αναφέρει πως το 2013 ένας στους δύο άντρες και μία στις τρεις γυναίκες  πάσχει από καρκίνο στην Αμερική και το 2030 αναμένεται το 50% των Βρετανών να αναπτύξει κάποια μορφή καρκίνου. 
Περιττό να αναφερθώ στα λογικά σφάλματα που έχει υποπέσει ο κύριος Γιαννουλόπουλος. Ακόμη και οι αριθμοί να είναι σωστοί, αυτό είναι απόδειξη πως μας ψεκάζουν; Αυξήθηκε ο καρκίνος, άρα μας ψεκάζουν. Δεν φταίνε τα φυτοφάρμακα, η μόλυνση, το κάπνισμα, οι καρκινογόνες ουσίες από διάφορες καύσεις, κτλ. κτλ. Οι αεροψεκασμοί φταίνε. Δεν θα αναλύσω όλα όσα αναφέρει ο κύριος Γιαννουλόπουλος, γιατί δεν παρουσιάζει καμιά απόδειξη για την ύπαρξη των χημικών αεροψεκασμών. Δείτε στο βίντεο τι αναφέρει.

33:43 Ο κύριος Κασιμάτης ρωτάει τον κύριο Γιανουλόπουλου αν οι ασθένειες που αναφέρει, έχουν σχέση με τους αεροψεκασμούς και απαντάει πως από τι στιγμή που ψεκάζουν βαρέα μέταλλα στη γη αυτά περνάνε στη τροφική αλυσίδα και στον άνθρωπο. Αποδείξεις πως ψεκάζουν δεν έχουμε, το τι κακό κάνουν τα βαρέα μέταλλα το γνωρίζουμε. Με δύο λόγια ο κύριος Γιανουλόπουλος είπε πως τα βαρέα μέταλλα κάνουν κακό στην υγεία, άρα μας ψεκάζουν.

35:00 Ο κύριος Κασιμάτης ρωτάει τον κύριο Κατσαρό αν βλέπαμε πάντα τις λευκές ουρές των αεροσκαφών και απαντάει ο κύριος Κατσαρός, από το 2001 και μετά.

35:17 Ο κύριος Γαλανός δηλώνει πως δεν θυμάται τις λευκές ουρές στο ουρανό πριν 20 χρόνια και αυτό τον κάνει γραφικό. Πάντα βλέπαμε αεροπλάνα να αφήνουν ίχνη συμπύκνωσης αλλά ήταν μικρά και εξαφανίζονταν σε ένα λογικό χρονικό διάστημα. Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε να είναι παρατεταμένα να απλώνουν και να αλλάζουν και το καιρικό σύστημα. Την άλλη μέρα βρέχει και όταν δημιουργείται μια τεχνητή νέφωση δεν είναι λογικό πως μπορεί να προκύψει μια βροχή;  Αεροπλάνα πετάνε κάθε μέρα πάνω από τις πόλεις, πως είναι δυνατόν να μην συμπίπτουν οι καιρικές θερμοκρασίες και να έχουμε τα φαινόμενα στις συγκεκριμένες μέρες δηλαδή κάποιες μέρες κάνει κρύο πάνω και κάποιες δεν κάνει; Ασχέτως το μήνα μπορεί να έχουμε αν είναι χειμώνας ή καλοκαίρι; Αυτό δεν μας το έχουν εξηγήσει οι debuggers. 

37:28 Ο κύριος Κατσαρός δηλώνει πως οι λευκές ουρές (contrails) θα πρέπει να εξαφανιστούν μετά από 10 λεπτά, το πολύ 15 λεπτά και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να διαρκέσει πέντε ώρες. 

Άφησα τα παραπάνω για να δοθεί μια απάντηση για όλα. Οι απορίες του κύριου Γαλανού έχουν εξηγηθεί αλλά πιθανός δεν διαβάζει άρθρα που είναι αντίθετα με τη θεωρία των αεροψεκασμών. Αν εμφανιστούν τα contrails και πόσο θα διαρκέσουν εξαρτάτε από τη θερμοκρασία, την υγρασία, την ατμοσφαιρική πίεση, και το υψόμετρο. Έτσι είναι πολύ λογικό ένα αεροσκάφος να αφήνει contrail και ένα άλλο 1000 πόδια παραπάνω η παρακάτω να μην αφήνει γιατί βρίσκετε σε διαφορετικό ατμοσφαιρικό αέρα με διαφορετικά νούμερα σε θερμοκρασία, υγρασία και ατμοσφαιρική πίεση. Ακόμη μπορεί να έχουν διαφορετικούς κινητήρες και να αφήνουν διαφορετικές ποσότητες υδρατμών. Τα έχουμε πει εκατοντάδες φορές.
Ακόμη το ότι συνήθως βρέχει την επόμενη μέρα δεν είναι απόδειξη πως μας ψεκάζουν. Τα επίμονα contrails είναι  Cirrostratus (Θυσανοστρώματα).
Διαφανές, υπόλευκο νεφικό πέπλο με ινώδη (σαν κόμη) ή
ομοιόμορφη εμφάνιση, που καλύπτει πλήρως ή μερικώς τον ουρανό και γενικά παράγει φαινόμενα άλω. (Η άλως είναι ένα φωτοστέφανο που παράγεται από τη διάθλαση του ηλιακού φωτός σε παγοκρυστάλλους της ατμόσφαιρας) Tα Θυσανοστρώματα σχηματίζονται σε ύψος 6.000 – 12.000 μέτρα. Όταν αρχίζουν να πυκνώνουν τότε συνήθως ακολουθεί βροχή.
Είναι σαν να λέμε πως ο πετεινός κάνει τον ήλιο να ανατέλλει. Η βροχή θα συνέβαινε ούτως η άλλως, απλά οι συνθήκες είναι τέτοιες που τις προηγούμενες μέρες εμφανίζονται τα επίμονα contrails και όχι το αντίθετο. Ονομάζεται μετεωρολογία.
Το παρακάτω άρθρο απαντάει σε πολλά ερωτήματά
Τι πραγματικά είναι οι αεροψεκασμοί.

Ο κύριος Κατσαρός, όπως διαβάσαμε παραπάνω, δήλωσε πως το φαινόμενο δεν υπήρχε πριν από το 2001 (συμφώνησε και ο κύριος Γαλανός) και τα contrails θα πρέπει να εξαφανίζονται μέσα σε 10 το πολύ 15 λεπτά.
Για να δούμε αν υπήρχαν πριν το 2001. ΕΔΩ ΕΔΩ ΕΔΩ ΕΔΩ και ΕΔΩ υλικό από το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Πιθανότατα οι σύμμαχοι κέρδισαν τους Γερμανούς με χημικούς αεροψεκασμούς.

 

Ακόμη θα πρέπει να μας εξηγήσει πως υπάρχουν βιβλία εδώ και 70 χρόνια που λένε το αντίθετο, αφού το φαινόμενο δεν υπήρχε πριν το 2001. Δηλαδή, τα παρακάτω βιβλία, αναφέρουν πως πολλές φορές τα contrail μένουν για ώρες στον ουρανό ανάλογα τις συνθήκες που επικρατούν πολύ πριν εμφανιστεί η θεωρία των αεροψεκασμών, που σύμφωνα με τον κύριο Κατσαρό ξεκίνησε το 2001. Ας τα δούμε.

Ο καθένας μπορεί να αναφέρει το κοντό του και το μακρύ του contrail αλλά για να δούμε τι λένε τα βιβλία, για το κοντό και το μακρύ contrail και για το χρόνο που διαρκούν. Πατήστε πάνω στους συνδέσμους, που υπάρχουν κάτω από τις εικόνες, για δείτε και να διαβάσετε το βιβλίο.

3
1991: National Audubon Society Field Guide to North American Weather
4
1988: Exploring the Sky By Day, Page 49
5
1981: Peterson Field Guide to the Atmosphere, page 137
6
1972: Clouds of the World, page 130
7
1969: Clouds and Weather. Page 28
8
1957: Cloud Study: A pictorial Guide, page 79
9
1943 – Cloud Reading For Pilots, page 73
10
1983: Encyclopedia Britannica:
11
1975 International Cloud Atlas:
12
1946, Brewer, Condensation Trails: Weather, June 1946
13
1941 Clouds, Air, and Wind
14
http://contrailscience.com/files/1970-AMS-i1520-0469-27-6-937.pdf
15
1943 Cloud Reading For Pilots
16
1943 Cloud Reading For Pilots

Και το αγαπημένο μου για το τέλος. A Colour Guide to Clouds (1963)

17
1963. A Colour Guide to Clouds

18

Αν κάποιος ισχυριστεί ότι τα contrails δεν διαρκούν πολύ και μόνο τα chemtrails διαρκούν για ώρες, τότε θα πρέπει να μας εξηγήσει πως υπάρχουν βιβλία που λένε το αντίθετο, εδώ και 70+ χρόνια. Σε αυτές τις περιπτώσεις έχουμε ακούσει αστείες δικαιολογίες πως τα βιβλία είναι ψεύτικα. Ότι γκρεμίζει τη κοσμοθεωρία μας είναι ψεύτικο και πληρωμένο. 

38:55 Ο κύριος Γιαννουλόπουλος. Οι εταιρίες έχουν παράξει σπόρους που είναι ανθεκτικοί στο αλουμίνιο και αυτό μας βάζει σε έντονη υποψία ότι πέφτοντας τα βαρέα μέταλλα και το αλουμίνιο στη γη, οι σπόροι οι παραδοσιακοί που εμείς στην Ελλάδα διαθέτουμε δεν θα φυτρώνουν.
Ένα ακόμα επιχείρημα υπέρ των αεροψεκασμών είναι πως η Monsanto, προσπαθεί να φτιάξει κάποιο φυτό που να είναι ανθεκτικό στο αλουμίνιο. Αυτό είναι, υποστηρίζουν, απόδειξη πως γνωρίζει για τους αεροψεκασμούς και πως προσπαθεί να βγάλει χρήματα από αυτό. Είναι ευκαιρία να δείξουμε ένα γράφημα για να γίνει πιο κατανοητή η κατάσταση.

Εδώ βλέπουμε τις αναλογίες των διαφόρων μετάλλων στο φλοιό της γης. Είναι προφανές πως μετά τo πυρίτιο, το αλουμίνιο είναι το πιο συνηθισμένο. Είναι λοιπόν λογικό η Monsanto να προσπαθεί να φτιάξει φυτά που να είναι ανθεκτικά σε αυτό. Αν το πετύχει θα δοθεί η ευκαιρία σε χιλιάδες ανθρώπους να καλλιεργήσουν εκτάσεις στις οποίες υπάρχει πολύ αλουμίνιο σήμερα.

39:18 Ο κύριος Κασιμάτης. Ας φύγουμε από τις συνομωσιολογίες και την υποψία. Γιατί μέχρι τώρα έχετε την εντύπωση πως παρουσιάσατε αποδείξεις; Ποιες, τις παραπάνω;

Στη συνέχεια του βίντεο ζητούν να ανέβουν και να πάρουν δείγμα από τα contrails (λευκές ουρές) και να κάνουν μαζί αυτές τις αναλύσεις, και με δικούς τους ανθρώπους. Επαναλαμβάνουν τα ίδια και πως δεν απαντήθηκαν οι επερωτήσεις των βουλευτών. Ακόμη ο κύριος Γαλανός κάνει μια αναφορά στο haarp και δηλώνει πως όταν ιονίζεις την ατμόσφαιρα δημιουργείς αγώγιμο έδαφος για να μπορούν να βάλουν ένα πληθυσμό με ηλεκτρομαγνητισμό. Αυτό είναι μια εικασία δεν μπορούν να το αποδείξουν αλλά πιστεύουν πως συμβαίνει, τονίζει ο κύριος Γαλανός. Κάτι σαν θρησκεία δηλαδή… θα πω εγώ.

Αυτές είναι οι αποδείξεις που έχουν και παρουσιάσουν οι πιστοί της θεωρίας των αεροψεκασμών όταν τους δίνεται η ευκαιρία μιας τηλεοπτικής εκπομπής. Τα βλέπει και η θεία μου η Κούλα που δεν έχει τις γνώσεις και μετά λέει πως μας ψεκάζουν. Απίστευτοι ισχυρισμοί και θεωρίες, χρειάζονται αποδείξεις και όχι πιστεύω, έτσι γιατί πιστεύω. Η θεωρία των αεροψεκασμών δεν είναι θρησκεία να πιστεύουμε σε αυτή. Μετά μην γκρινιάζετε, οι οπαδοί της θεωρίας πως δεν σας παίρνουν στα σοβαρά. Εσείς παρουσιάζετε τα παραπάνω και όχι εγώ.

Θοδωρής Δανιηλίδης
Ακολουθήστε

Θοδωρής Δανιηλίδης

Founder and owner at ellinika hoaxes
Το διαδίκτυο είναι μια πολύτιμη πηγή ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Ωστόσο κρύβει παγίδες, πολλές από αυτές επικίνδυνες. Τα τελευταία χρόνια, τα fake news έχουν λάβει τεράστιες διαστάσεις, στην καθημερινή ειδησεογραφία από ιστοσελίδες που αυτοχαρακτηρίζονται «ειδησεογραφικές», όσο και από άλλες που δημιουργούν «ειδήσεις» για λίγα κλικς παραπάνω.
Θοδωρής Δανιηλίδης
Ακολουθήστε