Καταρρίπτεται – ΠΑΤΤΑΚΟΣ & ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ;

12

Για αρχή πρέπει να ξεκαθαρίσω κάποια βασικά πράγματα. Δεν έχει κάποια πολιτική σκοπιμότητα το κείμενο αυτό, καθώς και πολιτικά θα είναι ουδέτερο, εξ άλλου και η πολιτική δεν ανήκει στη θεματολογία της σελίδας μας. Το συγκεκριμένο hoax (το οποίο επισημαίνω πάλι δεν με νοιάζει για ποιον λόγο δημιουργήθηκε) κυκλοφορεί από το 2012 και από τότε βλέπω συνέχεια, κυρίως σε σχόλια, την διάδοση του παραπάνω αστικού μύθου.

Θα εστιάσω μόνο στο hoax κι όχι στα περαιτέρω σχόλια του κειμένου.44837940ef5ad492366329ac6f63d2a3_L


«O Τσίπρας, ο “τιμητής” της δημόσιας ζωής, έχει θεία του την γυναίκα του Στυλιανού Παττακού. Ο πατέρας του ήταν αδερφός της γυναίκας του Παττακού. Το 1967 ο πατέρας Τσίπρας, είχε αναπτύξει στην Άρτα μία εργολαβική εταιρεία με κάποιες δουλειές. (…..)

Ο πατέρας Τσίπρας ζητά από τον παντοδύναμο τότε γαμπρό του Παττακό, να αποσύρει από την ζώνη ευθύνης της Μ.Ο.Μ.Α., την περιοχή Άρτης, ώστε να επωφεληθούν από τα έργα που πλέον δεν θα ανατίθεντο εις αυτήν. Ο γαμπρός του συναινεί και την αποσύρει. (….)

Όσοι επιθυμείτε μπορείτε να το διαβάσετε ολόκληρο εδώ κι εδώ.


Δεν παρέθεσα ολόκληρο το κείμενο καθώς, ξέφευγε από τη θεματολογία του ιστολογίου μας κι επιπλέον επειδή οι συγκεκριμένες γραμμές που παρέθεσα είναι αυτές που έχουν κάνει τη «ζημιά» και έχουν συμβάλλει στη διάδοση αυτού του ανυπόστατου μύθου.

Ας αρχίσουμε λοιπόν. Τα δημοσιεύματα αυτά μας λένε πως η αδερφή του Παύλου Τσίπρα (πατέρα του Αλέξη Τσίπρα) ήταν γυναίκα του Στυλιανού Παττακού. Χωρίς να εστιάσουμε στην πολιτική ή στρατιωτική σταδιοδρομία του καθενός, ο συγκεκριμένος ισχυρισμός είναι εντελώς εκτός πραγματικότητας. Ο Στυλιανός Παττακός ήταν παντρεμένος με τη Δήμητρα Νικολαΐδη από την οικογένεια στρατιωτικών Νικολαΐδη. Θεωρώ επειδή κι εγώ μπερδεύτηκα στο συγκεκριμένο σημείο, ότι η Δήμητρα Νικολαΐδη πρέπει να έχει συγγένεια με τον γνωστό στρατιωτικό Γεώργιο Νικολαΐδη που διατέλεσε και υπουργός στην κυβέρνηση Μεταξά το 1938. Ακόμα και στον ενδεχόμενο να μην ήταν κόρη του συγκεκριμένου Νικολαΐδη σχεδόν σίγουρα υπήρχε πολύ κοντινή συγγένεια.

DF790CD5029380FF111AB7CD68E5C749
ο γεωργιος νικολαϊδης στο μεσον της φωτογραφιας (1896)

Το κείμενο μου βγήκε λίγο συνοπτικό, προφανώς γιατί εστίασα σε λεπτομέρειες από αυτά τα blogs που το είχαν πρωτογράψει. Ο λόγος όπως είπα και πριν, είναι ότι η σελίδα μας δεν έχει πολιτικό περιεχόμενο. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο επέλεξα να καταρρίψω αυτόν τον ισχυρισμό, που σίγουρα αρκετοί τον έχουμε συναντήσει, και κρίνοντας αμερόληπτα μόνο κι αποκλειστικά τον μύθο

Σπύρος Α.

https://www.facebook.com/events/256335101176400/permalink/256335317843045/

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%84%CF%85%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CF%8C%CF%82_%CE%A0%CE%B1%CF%84%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CF%82

https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%9D%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%B1%CE%90%CE%B4%CE%B7%CF%82_(%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82)

http://www.athinapoli.gr/2013/03/blog-post_175.html