Η είδηση για τον αποκλεισμό των Lidl είναι από το 2011.

In Διάφορα by Γιώργος Ζαβοδημητράκης0 Comments

Μια είδηση από τα παλιά κυκλοφορεί και αναπαράγεται από τα ιστολόγια τα οποία την παρουσιάζουν σαν φρέσκια, ας την δούμε.

Χωρίς τίτλο

 

 

Με τα αγροτικά οχήματα και τα ζώα τους παρατάχθηκαν προχθές το πρωί έξω από το υποκατάστημα του σούπερ μάρκετ LIDL, στην οδό Λαρίσης, κτηνοτρόφοι της περιοχής, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της ΕΒΟΛ μετά την απομάκρυνση και απαξίωση των τοπικών προϊόντων από τη γερμανική αλυσίδα.

Όπως επεσήμανε ο πρόεδρος της ΕΑΣ Βόλου Νικήτας Πρίντζος, ο οποίος και ήταν ο «ιθύνων νους» της πρωτοβουλίας, «είναι αδιανόητο η εν λόγω αλυσίδα να δραστηριοποιείται στην περιοχή μας και να απαξιώνει τα τοπικά προϊόντα, ενώ την ίδια στιγμή αποκομίζει κέρδη από την τοπική κοινωνία. Δείχνει ασέβεια στο καταναλωτικό κοινό» και πρόσθεσε πως όλο το προηγούμενο διάστημα η διοίκηση της αλυσίδας δεν ήρθε σε επικοινωνία μαζί τους.

Ο κ. Πρίντζος διευκρίνισε μάλιστα πως «δεν πουλάμε ούτε τσαμπουκά, ούτε μαγκιά, ούτε αγριάδα. Έχουμε δίκιο και διεκδικούμε το αυτονόητο. Δεν χάλασε ο κόσμος αν στους 5.000 κωδικούς βάλουν 20-30 με τοπικά προϊόντα», ενώ δεν παρέλειψε να αναφέρει πως η πρωτοβουλία που ανέλαβε βρήκε ανταπόκριση και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας στις οποίες και σκέφτονται να ξεκινήσουν αντίστοιχες κινητοποιήσεις.

Από την πλευρά του ο Αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας Αργύρης Κοπάνας χαρακτήρισε «παρανοϊκή» την τακτική του LIDL, τονίζοντας μεταξύ άλλων πως «απευθύνονται στον πληθυσμό και το καταναλωτικό κοινό της Μαγνησίας στους οποίους και δεν δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξουν και τοπικά προϊόντα», ενώ ο επικεφαλής της μείζονος μειοψηφίας του Περιφερειακού Συμβουλίου Απόστολος Παπατόλιας επεσήμανε πως η απόσυρση των τοπικών προϊόντων από τις αλυσίδες των μεγαλοκαταστημάτων ισοδυναμεί με συρρίκνωση της παραγωγικής μας βάσης και με αύξηση της ανεργίας σε μια πολύ δύσκολη περίοδο για την χώρα μας.

Το είδαμε στο Realbomb.gr

 

Η είδηση αυτή δεν είναι νέα μας έρχεται από το 2011 όπου οι παραγωγοί της ΕΒΟΛ κατάφεραν να πετύχουν την τοποθέτηση στα ράφια των Lidl 11 από τα 60 συνολικά παραγόμενα είδη τους. Ας δούμε άρθρο του Voria.gr από τiw 28-12 -2011.

της Αθανασίας Μπίδιου
abidiou@voria.gr
Με νίκη των Βολιωτών έληξε η μάχη της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών Βόλου με τη γερμανική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Lidl, η οποία είχε αποκλείσει τα προϊόντα της γαλακτοβιομηχανίας ΕΒΟΛ από τα ράφια των καταστημάτων της. Αγρότες και κτηνοτρόφοι του νομού Μαγνησίας προχώρησαν τον προηγούμενο μήνα σε κινητοποιήσεις μπροστά από καταστήματα της αλυσίδας και τελικά πέτυχαν μετά από παρέμβαση του περιφερειάρχη της Θεσσαλίας, Κώστα Αγαπητό την αλλαγή πλεύσης από τη διοίκηση της Lidl.

Συγκεκριμένα, όπως τόνισε στη Voria.gr ο πρόεδρος της ΕΑΣ Βόλου, Νικήτας Πρίντζος, πριν από δυο εβδομάδες ο κ.Αγοραστός τον ενημέρωσε ότι θα αναλάβει πρωτοβουλία για να βρεθεί λύση στη διαμάχη με την Lidl. Μετά από αυτή την ενημέρωση η ΕΑΣ στην οποία ανήκει η ΕΒΟΛ ανέστειλε τις κινητοποιήσεις. Την Τρίτη ο κ.Πρίντζος και οι συνεργάτες του είχαν συνάντηση στην περιφέρεια Θεσσαλίας με τρία διευθυντικά στελέχη της Lidl. Οι διαβουλεύσεις κράτησαν περισσότερες από δυο ώρες και τελικά συμφωνήθηκε η Lidl να τοποθετήσει άμεσα σε οκτώ καταστήματά της 11 κωδικούς προϊόντων (τυριά, γιαούρτια και γάλα), από τα συνολικά 60 παραγόμενα είδη της ΕΒΟΛ.

«Τέλος καλό, όλα καλά», υπογράμμισε ο κ.Πρίντζος και πρόσθεσε: «ξεκινάμε από οκτώ καταστήματα και θα συζητήσουμε εκ νέου το ενδεχόμενο να επεκταθεί η συνεργασία μας. Η παρέμβαση του κ.Αγοραστού και του δημάρχου Βόλου, Πάνο Σκοτινιώτη ήταν καταλυτική για την επίλυση της διαμάχης».

Η ΕΒΟΛ η οποία ανήκει στην ΕΑΣ Βόλου κατέχει περίπου το 80% της αγοράς γάλακτος στη Μαγνησία. Σήμερα τα προϊόντα της συνεταιριστικής γαλακτοβιομηχανίας του Βόλου διανέμονται σε περίπου 600 σημεία πώλησης στην Αττική και μεταξύ άλλων στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ(ΑΒ Βασιλόπουλος, Carrefour, Σκλαβενίτης). Η εταιρεία έχει παρουσία με τα βιολογικά της προϊόντα σε καταστήματα πώλησης βιολογικών τροφίμων σε Θεσσαλονίκη και Μακεδονία. Επίσης, μέσα στο καλοκαίρι επέκτεινε τη διανομή των προϊόντων της σε Βοιωτία και Εύβοια.

http://www.voria.gr/article/bolos-lidl-simeiosate-1

 

Για τα ιστολόγια όμως που επιδίδονται σε αντιγραφή δίχως έλεος λίγη σημασία έχει το πότε κυκλοφόρησε, όπως είδαμε δεν το διευκρινίζουν, τα κλικς του αναγνώστη ενδιαφέρουν, άλλωστε στο ευρύτερο κλίμα των ημερών πόσοι θα κάτσουν να ψάξουν να δουν από πότε κυκλοφορεί αυτή η είδηση;

Ευχαριστούμε τον αναγνώστη που μας ενημέρωσε με μήνυμα.

Γιώργος Ζ.