Καταρρίπτεται – Boeing-747 ψεκάζει από τις άκρες των πτερυγίων. (Βίντεο)

In Αεροψεκασμοί, Συνωμοσιολογίες by Θοδωρής Δανιηλίδης9 Comments

Ένα νέο βίντεο με boeing 747 που ψεκάζει από τις άκρες των πτερυγίων, ανακάλυψαν οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών και το κοινοποιούν στο facebook

29304

Πρώτα ας δούμε το βίντεο πριν εξηγήσουμε τι πραγματικά συμβαίνει.

29303

Δε λέω, εντυπωσιακό το βιντεάκι, αλλά πραγματικά είναι αεροψεκασμός;
Το πρώτο που παρατηρούμε είναι πως τα ίχνη δεν εμφανίζονται πίσω από τους κινητήρες και δεν υπάρχει το κενό που έχουν τα contrails όπως στην παρακάτω φωτογραφία, άρα κάτι άλλο συμβαίνει.

Το δεύτερο που παρατηρούμε είναι τα χαρακτηριστικά του αεροσκάφους. Δεν είναι κάποιο αεροσκάφος χωρίς διακριτικά που ψεκάζει, όπως ισχυρίζεται σε αρκετές συνεντεύξεις για τους αεροψεκασμούς ο κύριος Κατσαρός, αλλά είναι ένα Boeing 747-400 της Thai Airways 

29306 29307

Τρίτο στοιχείο που έχουμε είναι πως το βίντεο δημοσιεύτηκε στο youtube στις 15 Ιουλ 2015 και σε ερώτηση για το πότε λήφθηκε το βίντεο απάντησε 15, Ιουλίου 15:00 περίπου. (ώρα Αυστρίας)

29308

Με αυτά τα στοιχεία και με μια μικρή έρευνα, μπορούμε να βρούμε πως ένα Boeing 747-400 της Thai Airways, (HS-TGB) που εκτελούσε την πτήση TG-925 από το Μόναχο (Γερμανία) προς Μπανγκόκ (Ταϊλάνδη) την 15 Ιουλίου 2015, εμφάνισε πρόβλημα με τον έλεγχο των πτερυγίων, απέρριψε τα καύσιμα του (Fuel Dump) και  επέστρεψε στο Μόναχο.

29309

http://www.aeroinside.com/item/6030/thai-b744-near-munich-on-jul-15th-2015-problems-with-flaps-control

http://avherald.com/h?article=489578d3

Στο metabunk, πού έχει γίνει ο φόβος και ο τρόμος των αεροψεκασμένων, γιατί καταρρίπτει με ατράνταχτα στοιχεία τους ισχυρισμούς τους, βρήκαν και την πορεία του αεροσκάφους.

Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε και το σχεδιάγραμμα του συστήματος καυσίμων του Boeing 747-400

http://www.boeing-747.com/boeing-747-internals/

Ας δούμε και μια άλλη περίπτωση απόρριψης καυσίμου σε Boeing 747-400, τραβηγμένο από επιβάτη.

Οι φοβερές αποδείξεις του βίντεο δεν είναι τίποτα περισσότερο από την απόρριψη καυσίμου (Fuel dumping) Η απόρριψη καυσίμου, είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται από αεροσκάφη σε ορισμένες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, για να ελαφρύνει το βάρος του αεροσκάφους ή τη μείωση του κινδύνου της φωτιάς.Τα αεροσκάφη έχουν δύο βασικά είδη των ορίων βάρους: το μέγιστο βάρος απογείωσης(MTOW) και το μέγιστο βάρος προσγείωσης(MLW). Το αεροσκάφος απογειώνετε με χαμηλότερο βάρος από το μέγιστο βάρος απογείωσης, καταναλώνει τα καύσιμά του στη διαδρομή και προσγειώνετε με μικρότερο βάρος από το μέγιστο βάρος προσγείωσης. Αν το αεροσκάφος απογειώνεται με μέγιστο βάρος απογείωσης και στη συνέχεια αντιμετωπίζει μια κατάσταση όπου πρέπει να επιστρέψει στο αεροδρόμιο (λόγω μηχανικών προβλημάτων ή να υπάρχει επιβάτης με ιατρικό πρόβλημα και να χρειάζεται άμεση βοήθεια), δεν θα καταναλώσει τα καύσιμα που πρέπει και το αεροσκάφος μπορεί να υπερβαίνει το μέγιστο βάρος προσγείωσης. Εάν ένα αεροσκάφος προσγειωθεί με μεγαλύτερο βάρος από το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος προσγείωσης, θα μπορούσε να πάθει δομικές ζημιές. Μία και μόνο υπέρβαρη προσγείωση θα απαιτούσε λεπτομερή επιθεώρηση του αεροσκάφους για πιθανές ζημιές. Το καύσιμο απορρίπτεται από ένα συγκεκριμένο σημείο σε κάθε πτερύγιο, συνήθως πιο κοντά στα ακροπτερύγια και μακριά από τους κινητήρες για να μην αναφλεγεί.

Αυτές είναι οι φοβερές και τρομερές αποδείξεις, του μαγικού κόσμου της θεωρία των χημικών αεροψεκασμών. Μετά φωνάζουν πως δεν τους παίρνουμε στα σοβαρά.

  • Νικόλαος Χατζηστέλιος

    Η θεωρία των αεροψεκασμών δεν είναι καθόλου θεωρία. Αρκεί να ψάξετε στο European Patent Office στην ενότητα Espacenet και να ψάξετε το όνομα geoengineering. Δείτε και αυτό: https://www.youtube.com/watch?v=KrNNtNFVwmI

    • Remon_Kewl

      Το βίντεο βασίζεται στο σκεπτικό ότι η κλιματική αλλαγή είναι ψέμα. Από κει και μετά, τι να πεις.

    • Darth Homer

      «Your youtube videos is not fucking evidence» παλια ρωμαικη παροιμια του 23987 π.χ

    • dt

      Αχχχχ κατακαημένο IQ… 🙁

  • Γιώργος Μεταξάς

    Έτσι είναι. Στα μεγάλα αεροσκάφη το μέγιστο βάρος προσγείωσης είναι μικρότερο από το μέγιστο βάρος απογείωσης και ένα αεροπλάνο που ξεκινάει για μακρυνό προορισμό με σχεδόν γεμάτες τις δεξαμενές, δεν μπορεί να προσγειωθεί αμέσως, αν χρειαστεί. Πρέπει να απορρίψει καύσιμο, διαδικασία που φροντίζουν να γίνεται πάνω από θάλασσα ή ακατοίκητες περιοχές, για ευνόητους λόγους.
    Τα αεροπλάνα που κάνουν ψεκασμούς (για έλεγχο του καιρού), έχουν διαφορετικά ακροφύσια και σε άλλα σημεία του αεροσκάφους, καθώς οι σχετικές δεξαμενές είναι μέσα στην άτρακτο και όχι στα φτερά.

    • Θα διαφωνήσω με την έκφραση που χρησιμοποιήσατε «Τα αεροπλάνα που κάνουν ψεκασμούς (για έλεγχο του καιρού), έχουν διαφορετικά ακροφύσια».
      Η σπορά των νεφών δεν έχει καμιά σχέση με αυτό που οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών αποκαλούν ψέκασμα. Οι οπαδοί αυτής της θεωρίας αναφέρονται στις λευκές ουρές που αφήνουν τα αεροσκάφη σε μεγάλο υψόμετρο.
      Στα παρακάτω βίντεο βλέπουμε πως γίνεται η σπορά των νεφών για να καταλάβουν όλοι τη διαφορά με τα ίχνη των αεροσκαφών (λευκές ουρές contrails)
      https://www.youtube.com/watch?v=zlX7rJv_m0g

      https://www.youtube.com/watch?v=4wOSyhQWhE0

      https://www.youtube.com/watch?v=bKs16Al52r4

      • Γιώργος Μεταξάς

        Αυτο ακριβώς εννοώ με τη διευκρίνιση «για έλεγχο του καιρού», επειδή ο έλεγχος του καιρού περιλαμβάνει τόσο τη σπορά νεφών, όσο και την εξάλειψή τους (βλ Ολυμπιακούς Πεκίνου). Ξέρω καλά τις απόψεις των οπαδών της θεωρίας «ψεκασμών», και έχω στείλει αρκετές φορές σχόλια στα ΕΗ που διευκρινίζω πώς δημιουργούνται τα ίχνη συμπύκνωσης. Πρόσφατα μάλιστα παρακολουθούσα ένα ντοκυμαντέρ στο κανάλι της Βουλής για τη μάχη της Βρετανίας, όπου στις 15 Σεπτ. 1940, φαίνεται ο ουρανός του Λονδίνου αυλακωμένος από πληθώρα ιχνών συμπύκνωσης.

        • Darth Homer

          τα οποια ιχνη , συμφωνα με τους πιστους , τα προσεθεσαν μετα το 1995…ασε δε βγαζεις ακρη μαζι τους.

  • Kostas Fnord Dagres

    Η φαση ειναι οτι εχει προχωρησει τοσο η τεχνολογια που δεν μπορουν να κανουν αορατο το αεριο ,πρεπει να το δειχνουν στους συνομωσιολογους.Τελοσπαντων αν ημουν συνομωσιολογος το πρωτο που θα με προβληματιζε θα ηταν οι ιδιες οι θεωριες συνομωσιας,θα τις θεωρουσα την κεφαλη ολων των συνομωσιων