Καταρρίπτεται – ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΕΚΑΖΟΥΝ… ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ!!! – Νο2

In Αερολογίες - μπούρδες., Αεροψεκασμοί, Συνωμοσιολογίες by Θοδωρής Δανιηλίδης7 Comments

Η συνέχεια με τις 32 υπόλοιπες φωτογραφίες, από το προηγούμενο άρθρο

 


30233

31. Η φωτογραφία αυτή κυκλοφόρησε στο facebook, και είναι από το αεροδρόμιο Bromma στη Στοκχόλμη. Η εταιρία aerochem είναι μια γνωστή εταιρία που τροφοδοτεί με υγρά αποπάγωσης, αεροδρόμια σε Σουηδία, Νορβηγία, Δανία και Φινλανδία. Οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών είδαν μια δεξαμενή που γράφει aerochem και έχει σαν λογότυπο ένα αεροσκάφος που αφήνει contail πίσω του, και πίστεψαν πως βρήκαν τις μυστικές δεξαμενές των αεροψεκασμών.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152271370011358&set=a.10152271369851358.1073741854.653266357&type=1&theater
http://www.aerochem.se/
https://en.wikipedia.org/wiki/Deicing_fluid
https://www.metabunk.org/debunked-aerochem-tanks-at-swedish-airport.t3368/


30234

32. Σε αυτή τη φωτογραφία βλέπουμε τους κινητήρες ενός ekranoplan και συγκεκριμένα από το «Lun» Project 903 που έφτανε τα 500 χ.μ.ω. σε ταχύτητα.  Tα ekranoplans είναι οχήματα που μπορούν να πλεύσουν και να πετάξουν μερικά μέτρα πάνω από το νερό. Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ταξινομεί τα οχήματα αυτά όπως τα θαλάσσια πλοία. Τη φωτογραφία την αλίευσαν από το 1ο λινκ και δεν έχει καμιά σχέση με τις λευκές ουρές των αεροσκαφών. Απλά καταλαβαίνουμε πως χρησιμοποιούν οποιαδήποτε φωτογραφία που δείχνει κάτι περίεργο στην προσπάθειά τους να μας πείσουν για την θεωρία συνωμοσίας των αεροψεκασμών.
http://nnm.me/blogs/barhudarow/ekranoplan_lun_proekt_903/
http://www.wired.com/2011/06/ekranoplan/
https://en.wikipedia.org/wiki/Lun-class_ekranoplan
https://www.youtube.com/watch?v=_symWK4T7n0


30235

33. Σε αυτές τις φωτογραφίες βλέπουμε πως τα επίμονα contrails μπορούν να εξαπλωθούν στον ουρανό, ένα φαινόμενο που εξηγείται από τη φυσική και την μετεωρολογία. Τα επίμονα contrails που δείχνουν την παρουσία υψηλής σχετικής υγρασίας σε μεγάλα υψόμετρα, προηγούνται από τα σύννεφα Cirrostratus, που είναι αυτό το λευκό ή γκρι πέπλο και που σχεδόν πάντα καταλήγει να καλύπτει ολόκληρο τον ουρανό. Οι φωτογραφίες αυτές κυκλοφόρησαν στο fb και το metabunk που ασχολήθηκε ανακάλυψε τον τόπο και το χρόνο που λήφθηκαν και φυσικά δεν είναι κάποια απόδειξη πως μας ψεκάζουν, αλλά πολύ απλά δείχνουν ένα φυσικό φαινόμενο.

Σχετικά μπορείτε να διαβάσετε στο metabunk, στη σελίδα της nasa, αλλά και σε βιβλία 70+ χρόνων που αναφέρουν τα παραπάνω.
https://www.metabunk.org/what-is-this-time-lapse-sequence-of-contrails.t5968/
http://science-edu.larc.nasa.gov/contrail-edu/
http://ellinikahoaxes.gr/2014/12/23/70-years-books/


30236

34. Αυτή δεν είναι φωτογραφία, αλλά ένα καρέ από βίντεο είδηση του BBC. Αυτό που βλέπουμε στην εικόνα είναι απόρριψη καυσίμου από αεροσκάφος Lockheed AP-3C Orion. Η αυστραλιανή  πολεμική αεροπορία, έλαβε μέρος στην αναζήτηση του χαμένου αεροσκάφους της Μαλαισίας (MH370) και το αεροσκάφος AP-3C Orion απογειώθηκε από το Περθ της Αυστραλίας, με καύσιμα για εννέα ώρες πτήση. Η πτήση όμως ακυρώθηκε λόγω κακών καιρικών συνθηκών και το αεροσκάφος απέρριψε το επιπλέον καύσιμο για να ελαττώσει το βάρος του και να προσγειωθεί με χαμηλότερο βάρος από το μέγιστο επιτρεπτό βάρος προσγείωσης (MLW).

Η απόρριψη καυσίμου, είναι μια διαδικασία που χρησιμοποιείται από αεροσκάφη σε ορισμένες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, για να ελαφρύνει το βάρος του αεροσκάφους ή τη μείωση του κινδύνου της φωτιάς. Τα αεροσκάφη έχουν δύο βασικά είδη των ορίων βάρους: το μέγιστο βάρος απογείωσης (MTOW) και το μέγιστο βάρος προσγείωσης (MLW). Το αεροσκάφος απογειώνετε με χαμηλότερο βάρος από το μέγιστο βάρος απογείωσης, καταναλώνει τα καύσιμά του στη διαδρομή και προσγειώνετε με μικρότερο βάρος από το μέγιστο βάρος προσγείωσης. Αν το αεροσκάφος απογειώνεται με μέγιστο βάρος απογείωσης και στη συνέχεια αντιμετωπίζει μια κατάσταση όπου πρέπει να επιστρέψει στο αεροδρόμιο (λόγω μηχανικών προβλημάτων ή να υπάρχει επιβάτης με ιατρικό πρόβλημα και να χρειάζεται άμεση βοήθεια), δεν θα καταναλώσει τα καύσιμα που πρέπει και το αεροσκάφος μπορεί να υπερβαίνει το μέγιστο βάρος προσγείωσης. Εάν ένα αεροσκάφος προσγειωθεί με μεγαλύτερο βάρος από το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος προσγείωσης, θα μπορούσε να πάθει δομικές ζημιές. Μία και μόνο υπέρβαρη προσγείωση θα απαιτούσε λεπτομερή επιθεώρηση του αεροσκάφους για πιθανές ζημιές.

http://www.businessdailyafrica.com/Why-aeroplanes-dump-excess-fuel/-/539444/2267556/-/14mud87z/-/index.html
https://au.news.yahoo.com/thewest/full-coverage/mh370-mystery/a/22299619/flight-mh370-stories-of-that-final-day/
https://www.metabunk.org/explained-search-plane-in-mh370-filmed-spraying-over-indian-ocean-fuel-dump.t3378/

Το βίντεο του bbc θεωρήθηκε απόδειξη από τους οπαδούς της θεωρίας των αεροψεκασμών.
https://www.youtube.com/watch?v=_KEYzvUzMbI

 


30237

35. Μια φωτογραφία που με δυσκόλεψε αρκετά γιατί η αρχική πηγή της φωτογραφίας είναι άγνωστη. Αυτό που βλέπουμε, είναι απόρριψη καυσίμου από αεροσκάφος Boeing 767-400. Οι πιστοί αυτής της θεωρίας έχουν παρουσιάσει αμέτρητες φορές την απόρριψη καυσίμου σαν απόδειξη πως μας ψεκάζουν.
Τα παρακάτω λινκ δεν είναι η πηγή της φωτογραφίας αλλά δείχνουν πως γίνετε η απόρριψη καυσίμου (fuel dump) από αεροσκάφος Boeing 767-400. Ακριβώς αυτό που βλέπουμε και στη φωτογραφία.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2877722/Footage-shows-fuel-dump-English-Channel-London-New-York-flight-carrying-240-people-spends-five-hours-circling-fault.html
https://www.youtube.com/watch?v=_Kc1agd6aEs


30238

36. Στη φωτογραφία βλέπουμε βαρέλια έρματος και τον ηλεκτρονικό σταθμό συλλογής δεδομένων σε αεροσκάφος Airbus A350 XWB, κατά τη διάρκεια του Farnborough International Air Show, Farnborough, Αγγλία, Δευτέρα 14 Ιουλίου.
Τα βαρέλια έρματος και οι σταθμοί συλλογής δεδομένων είναι τόσο κρυφά που οι εταιρίες τα παρουσιάζουν σε κάθε Air Show.
http://www.seattlepi.com/news/slideshow/Farnborough-Airshow-89774/photo-6597556.php
http://www.ndtv.com/photos/news/boeing-airbus-battle-for-spotlight-at-farnborough-airshow-18119#photo-232939
http://www.chron.com/news/slideshow/Farnborough-Airshow-89774/photo-6597556.php


30239

37. Στη φωτογραφία βλέπουμε ένα Yakovlev Yak-40 στο αεροδρόμιο της Πάργας το 1989. Οι δεξαμενές είναι πρόσθετες δεξαμενές καυσίμου για υπερατλαντική πτήση. Οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών χρησιμοποιούν οποιαδήποτε φωτογραφία που παρουσιάζει δεξαμενές ή περίεργα εξαρτήματα ως απόδειξη της θεωρίας τους.
http://www.airplane-pictures.net/photo/258423/cu-t1221-cubana-yakovlev-yak-40/
http://www.airliners.net/photo/Cubana/Yakovlev-Yak-40/2208797/L/


30240

38. Ακόμη μια φωτογραφία που η αρχική πηγή είναι άγνωστη. Η μοναδική πληροφορία για αυτή τη φωτογραφία υπάρχει σε μια γερμανική ιστοσελίδα που εξετάζει τις φωτογραφίες που ανεβάζουν οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών και δίνει σαν αρχική πηγή τη σελίδα μιας εταιρίας (WEST-CON Services) που παρέχει υπηρεσίες καθαρισμού δεξαμενών καυσίμου. Αλλά η ιστοσελίδα της εταιρίας (WEST-CON Services) δεν υπάρχει πια. Το λινκ που μας δίνει σαν αρχική πηγή είναι http://west-conservices.com/siteroot/pages/maritime.html
http://chemtrailbilder.de/index.php?was=2
Οι δεξαμενές αυτές χρησιμοποιούνται σε μεταφορές καυσίμου για απομακρυσμένες περιοχές και σε αεροσκάφη σαν επιπλέον δεξαμενές καυσίμου (aircraft ferry tank) για να μην χρειάζεται ανεφοδιασμός σε μεγάλα ταξίδια, όπως μπορείτε να δείτε στα παρακάτω, λινκ.
Hawker Siddeley 748 της Calm Air με 8 ίδιες δεξαμενές που μεταφέρει καύσιμα σε απομακρυσμένες περιοχές.
http://www.calmair.com/bulk_fuel.html
Boeing 717-22A με τέσσερις επιπλέον δεξαμενές καυσίμου
http://www.airliners.net/photo/Hawaiian-Air/Boeing-717-22A/0148884/M/


30241

39. Στη φωτογραφία βλέπουμε δεξαμενές στο άνω κατάστρωμα από το Evergreen supertanker, είναι ένα Boeing 747 που μετατράπηκε στο μεγαλύτερο πυροσβεστικό αεροσκάφος που υπάρχει και μπορεί να μεταφέρει 20.000 γαλόνια νερού ή επιβραδυντικού υγρού. Φωτογραφίες από αυτό το πυροσβεστικό αεροσκάφος, έχουν χρησιμοποιηθεί αμέτρητες φορές σαν απόδειξη των αεροψεκασμών.
Πηγή της φωτογραφίας http://www.airteamimages.com/boeing-747_N479EV_evergreen-international-airlines_133614.html


3024240. Στη φωτογραφία βλέπουμε επιπλέον δεξαμενές καυσίμου σε Boeing 717 της Hawaiian Air. Οι πρόσθετες δεξαμενές καυσίμου (ferry tanks), χρησιμοποιούνται σε αεροσκάφη για να μην χρειάζονται ανεφοδιασμό στα μεγάλα ταξίδια. Το ίδιο αεροσκάφος, βλέπουμε και στη φωτογραφία 53.
Αρχική πηγή της φωτογραφίας. http://www.airliners.net/photo/175720/L/


3024341 Στη φωτογραφία βλέπουμε ένα Airbus A340-600 να κάνει απόρριψη καυσίμου.
Πηγή της φωτογραφίας. https://en.wikipedia.org/wiki/Fuel_dumping
https://www.youtube.com/watch?v=qRQwv9gGAAg


3024442. Η φωτογραφία αυτή (όπως και η Νο31) κυκλοφόρησε στο facebook, και είναι από το αεροδρόμιο Bromma στη Στοκχόλμη. Η εταιρία aerochem είναι μια γνωστή εταιρία που τροφοδοτεί με υγρά αποπάγωσης αεροδρόμια σε Σουηδία, Νορβηγία, Δανία και Φινλανδία. Οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών είδαν μια δεξαμενή που γράφει aerochem και έχει σαν λογότυπο ένα αεροσκάφος που αφήνει contail πίσω του, και πίστεψαν πως βρήκαν τις μυστικές δεξαμενές των αεροψεκασμών.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152271370001358&set=a.10152271369851358.1073741854.653266357&type=1&permPage=1
http://www.aerochem.se/
https://en.wikipedia.org/wiki/Deicing_fluid
https://www.metabunk.org/debunked-aerochem-tanks-at-swedish-airport.t3368/


3024543. Στη φωτογραφία βλέπουμε, ανεφοδιασμό καυσίμου σε αεροσκάφος Boeing 737. Όπως αμέτρητες φορές, οι οπαδοί αυτής της θεωρίας συνωμοσίας παρουσιάζουν για αποδείξεις οτιδήποτε νομίζουν πως είναι περίεργο ή δεν καταλαβαίνουν. Διάβασαν τη λέξη tank σε μια φωτογραφία και μας την παρουσιάζουν για απόδειξη των αεροψεκασμών.
Αρχική πηγή της φωτογραφίας http://www.b737.org.uk/refuelpanel.htm


3024644. Δεν υπάρχει καμιά πληροφορία για αυτή τη φωτογραφία. Πιθανότατα να είναι από αεροσκάφος Douglas DC-4 που έχει μετατραπεί σε ψεκαστικό για την καταπολέμηση των πετρελαιοκηλίδων (Oil Bomber) . Το μέγεθος του αεροσκάφους και ο εξοπλισμός μοιάζει καταπληκτικά με την εικόνα Νο 59
Η ιστοσελίδα chemtrailbilder.de την έχει κατατάξει στα Oil Bombers
http://chemtrailbilder.de/index.php?was=einzelbild&picid=62


3024745. Όπως και στη φωτογραφία No28. στο 1ο μέρος του άρθρου. Αυτό που βλέπουμε στη φωτογραφία είναι τα σωληνάκια αποχέτευσης (pylon drain) της βάσης του κινητήρα. Η βάση του κινητήρα, έχει αυτό το σύστημα αποχέτευσης, για να μην συσορεύονται εύφλεκτα υγρά από μικροδιαρροές και λόγω της μεγάλης θερμοκρασίας του κινητήρα, αναφλεγούν. Το metabunk έχει ερευνήσει το θέμα και παρουσιάζει τις αποδείξεις με έγραφα και τεχνικά εγχειρίδια των αεροσκαφών.
https://www.metabunk.org/debunked-look-up-org-uk-alleged-spray-pipes-on-a-320-are-pylon-drains.t2855/


3024846. Στη φωτογραφία βλέπουμε εκτεινασσόμενες φωτοβολίδες που όταν καίγονται ελευθερώνουν σωματίδια ιωδιούχου αργύρου που δρουν σαν πυρήνες συμπύκνωσης στα σύννεφα. Η σπορά των νεφών με ιωδιούχο άργυρο και ξηρό πάγο, δεν είναι κάτι καινούργιο ή μυστικό και δεν έχει καμιά σχέση με τις λευκές ουρές των αεροσκαφών στα 30.000 με 40.000 πόδια, που αναφέρει η θεωρία των αεροψεκασμών. Η σπορά των νεφών γίνετε σε πολύ πιο χαμηλό ύψος, συνήθως με μικρά ελικοφόρα αεροσκάφη που δεν φτάνουν σε τόσο μεγάλα ύψη. Κανείς δεν αρνείται πως γίνεται, για την προστασία από χαλαζόπτωση και την πρόκληση βροχής σε περιορισμένο τοπικό επίπεδο.
Ακόμη, η θεωρία των αεροψεκασμών δεν αναφέρει τον ιωδιούχο άργυρο αλλά αλουμίνιο, στρόντιο και βάριο και ισχυρίζεται πως αυτό συμβαίνει τα τελευταία 20 χρόνια και είναι ένα μυστικό σχέδιο, σε αντίθεση με τη σπορά των νεφών που υπάρχει εδώ και 50-60 χρόνια, και είναι ευρέως γνωστή. 
Οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών εκμεταλλεύονται την άγνοια του απλού κόσμου για την σπορά των νεφών και την παρουσιάζουν ως απόδειξη για να προωθήσουν τη θεωρία συνωμοσίας.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο τον τρόπο που γίνεται για να καταλάβετε πως δεν έχει κάποια σχέση με τις λευκές ουρές. Αν ενημερωθείτε για την σπορά των νεφών, θα καταλάβετε αμέσως πως δεν έχει σχέση με την θεωρία συνωμοσίας των αεροψεκασμών.
https://www.youtube.com/watch?v=zlX7rJv_m0g

Ακόμη, όποιος θέλει μπορεί να τις παραγγείλει τις φωτοβολίδες από τις εταιρίες που τις κατασκευάζουν για να τις εξετάσει – αναλύσει.
http://iceflares.com/cloud-seeding-equipment
http://iceflares.com/cloud-seeding-flares


3024947. Όπως και στην παραπάνω φωτογραφία, Νο 46, αλλά εδώ βλέπουμε τις βάσεις για σταθερές φωτοβολίδες που καίγονται επί τόπου και δεν εκτινάσσονται. Οι οπαδοί αυτής της θεωρίας έχουν χρησιμοποιήσει αμέτρητες φορές τον εξοπλισμό για τη σπορά των νεφών σαν απόδειξη των αεροψεκασμών, αλλά όπως έγραψα και παραπάνω, αυτός ο εξοπλισμός δεν έχει καμιά σχέση με τις λευκές ουρές των αεροσκαφών στα 30.000 με 40.000 πόδια.


Μπορείτε να δείτε πως καίγονται αυτές οι φωτοβολίδες στο παρακάτω βίντεο, ώστε να καταλάβετε πως δεν υπάρχει καμιά ομοιότητα με τις λευκές ουρές των αεροσκαφών.
https://www.youtube.com/watch?v=zlX7rJv_m0g


3025048. Δεξαμενές πετρελαίου σε αεροσκάφος Boeing 727-223 με καταχώριση Ν844ΑΑ. Οι δεξαμενές του, χρησιμοποιούνται για μεταφορά καυσίμου ντίζελ και το αεροσκάφος λειτούργησε ως κινητός σταθμός ανεφοδιασμού στην Αφρική. Μετέφερε 10 δεξαμενές καυσίμων με 500 γαλόνια η κάθε μία. Η αεροπορική εταιρεία είχε υπογράψει μια σύμβαση για την προμήθεια καυσίμων για τα ορυχεία διαμαντιών στην Αγκόλα, γιατί η μεταφορά εμπορευμάτων οδικώς ήταν σχεδόν αδύνατη λόγω του εμφυλίου πολέμου. Το αεροσκάφος έχει κλαπεί στις 25 Μαΐου 2003.
http://chemtrailbilder.de/index.php?was=einzelbild&picid=39
http://www.iasa-intl.com/folders/belfast/220903/tanks2.html
https://de.wikipedia.org/wiki/Verschwinden_der_Boeing_727_N844AA
http://www.airspacemag.com/history-of-flight/the-727-that-vanished-2371187/?all&no-ist


3025149. Όπως και στην 1η φωτογραφία στο 1ο μέρος του άρθρου.  Στη φωτογραφία βλέπουμε την Βασιλική Πολεμική Αεροπορία της Μαλαισίας να προσπαθεί να δημιουργήσει βροχή για την καταπολέμηση των πυρκαγιών το 2005 στη Σουμάτρα, ψεκάζοντας στα σύννεφα διάλυμα νερού με χλωριούχο νάτριο (αλάτι). Τέσσερα αεροσκάφη c130 είχαν πάρει μέρος στο εγχείρημα. Περισσότερες πληροφορίες στα παρακάτω λινκ
http://ellinikahoaxes.gr/2014/09/02/
https://www.metabunk.org/debunked-photos-of-spraying-out-the-back-of-a-cargo-plane-malaysian-cloud-seeding-from-c-130.t3637/
http://www.thestar.com.my/story/?file=%2F2005%2F8%2F23%2Fnation%2F11845177&sec=nation
http://www.thestar.com.my/Story/?file=%2F2005%2F8%2F13%2Fnation%2F11766126&sec=nation
Η αρχική πηγή της φωτογραφίας είναι η http://manage.mmail.com.my/story/cloud-seeding-success-74499, αλλά έχει διαγραφεί.
Στο παρακάτω λίνκ βλέπουμε μια πιο κοντινή φωτογραφία με τη φόρτωση των δεξαμενών στο c130.
http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/03/04/Cloud-seeding-brings-brief-respite-Operation-to-induce-rainfall-provides-break-from-heat-and-haze-in/


3025250 Ενδιαφέρουσα φωτογραφία. Όχι μόνο μας ψεκάζουν αλλά φωνάζουν τους πολίτες να δουν, να φωτογραφίσουν και να γνωρίσουν τα αεροσκάφη που μας ψεκάζουν.
Στη φωτογραφία βλέπουμε τα ακροφύσια του Evergreen supertanker, που είναι ένα Boeing 747 και μετατράπηκε στο μεγαλύτερο πυροσβεστικό αεροσκάφος που υπάρχει και μπορεί να μεταφέρει 20.000 γαλόνια νερού ή επιβραδυντικού υγρού, όπως και στη φωτογραφία Νο 39. Όπως έγραψα παραπάνω, φωτογραφίες από αυτό το πυροσβεστικό αεροσκάφος, έχουν χρησιμοποιηθεί αμέτρητες φορές σαν απόδειξη των αεροψεκασμών.
Την έχουν πάρει από wildfiretoday.com και η φωτογραφία είναι του Eric Engman
http://wildfiretoday.com/2009/07/30/747-supertankers-world-tour/


3025351. Το αεροπλάνο είναι τύπου Grumman Gulfstream I και δεν ψεκάζει την ατμόσφαιρα, αλλά παίρνει δείγματα από την ατμόσφαιρα. Είναι ένα ερευνητικό αεροσκάφος με αριθμό Ν701ΒΝ και χρησιμοποιείται από την υπηρεσία Εθνικών Εργαστηρίων Ενέργειας. Είναι μοναδικό στο είδος του οπότε δεν μπορεί να ευθύνεται για όλα τα ίχνη συμπύκνωσης που βλέπουμε στον ουρανό. Η έρευνα του είναι κυρίως πάνω στους ατμοσφαιρικούς ρύπους και κυρίως αυτούς που προέρχονται από την καύση άνθρακα των εργοστασίων παραγωγής ενέργειας. Επίσης ερευνούν τις ιδιότητες των νεφών που συμπεριλαμβάνουν και τα ίχνη συμπύκνωσης. Το ίδιο με τη φωτογραφία Νο 30 στο πρώτο μέρος του άρθρου.
30265http://antenna.sciencemuseum.org.uk/topiczone/articles/brazil-sensors
http://www.arm.gov/news/blog/post/24018#.VjeMErfhC70
https://www.planespotters.net/photo/297748/n701bn-us-weather-service-grumman-aerospace-g-159-gulfstream-i
http://phys.org/news/2015-06-aerial-campaign-alaska-trend.html


3025452 Απόρριψη καυσίμου σε αεροσκάφος  Fokker 70
Την έχουν αλιεύσει από http://www.airliners.net/photo/KLM-Cityhopper/Fokker-70-(F-28-0070)/1610717/M/


3025553.  Στη φωτογραφία βλέπουμε επιπλέον δεξαμενές καυσίμου σε Boeing 717 της Hawaiian Air. Οι πρόσθετες δεξαμενές καυσίμου (ferry tanks), χρησιμοποιούνται σε αεροσκάφη για να μην χρειάζονται ανεφοδιασμό στα μεγάλα ταξίδια. Το ίδιο αεροσκάφος, βλέπουμε και στη φωτογραφία 40.
Αρχική πηγή της φωτογραφίας. http://www.airliners.net/photo/Hawaiian-Air/Boeing-717-22A/0148886/M/


3025654 Μετατροπή ουκρανικό Ilyushin Il-78 σε ιπτάμενο τάνκερ για να ανεφοδιάζει πολεμικά αεροσκάφη.
Αρχική πηγή της φωτογραφίας. http://spotters.net.ua/file/?id=19583&size=large
http://chemtrailbilder.de/index.php?was=einzelbild&picid=41
Στο παρακάτω βίντεο, βλέπουμε πως γίνεται ο ανεφοδιασμός.
https://www.youtube.com/watch?v=Xl2RaUa9eVE


3025755 Στη φωτογραφία βλέπουμε τις δεξαμενές του Boeing KC-97 Stratotanker. Το Boeing KC-97 Stratotanker ήταν αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού, Αμερικανικής σχεδίασης και κατασκευής. Τα αεροσκάφη αυτού του τύπου, έχουν αποσυρθεί οριστικά το 1978.
Αρχική πηγή της φωτογραφίας. http://www.tripadvisor.in/LocationPhotoDirectLink-g34009-d274543-i28951905-Air_Mobility_Command_Museum-Dover_Delaware.html
https://el.wikipedia.org/wiki/Boeing_KC-97_Stratotanker
http://warbirdinformationexchange.org/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=40086


3025856. Μια φωτογραφία που μας παρουσιάζει το φαινόμενο των λευκών ουρών (contrails). Δεν αποτελεί απόδειξη για τους χημικούς αεροψεκασμούς.
Άγνωστη η αρχική πηγή της φωτογραφίας.


3025957 Το εξάρτημα αυτό, ΕΙΝΑΙ πραγματικά συσκευή ψεκασμού αλλά αβλαβής. Είναι τοποθετημένο πάνω σε ένα NKC-135A (55-3128) και ψεκάζει νερό. Χρησιμοποιείται από την αεροπορία για να ελέγξει την δημιουργία πάγου στα αεροπλάνα κατά την διάρκεια πτήσεων. Το ίδιο βλέπουμε και στη φωτογραφία Νο 61
Αρχική πηγή της φωτογραφίας. http://www.airplanetest.com/nordam.htm
Στο παρακάτω pdf η περιγραφή λειτουργίας του συστήματος.
http://contrailscience.com/wp-content/uploads/nkc-135-icing-attachmentpv1983_2688.pdf
Και στη πιο κάτω φωτογραφία ο τρόπος που γίνονται οι δοκιμές
Φωτογραφίες από αυτό το αεροσκάφος έχουν χρησιμοποιηθεί αμέτρητες φορές από τους οπαδούς της θεωρίας των αεροψεκασμών και έχουν δημοσιευτεί και στην εφημερίδα Ελεύθερη Ώρα.


30260

58. Μια σπάνια φωτογραφία που μας παρουσιάζει απόρριψη καυσίμου από αεροσκάφος Lockheed ΕΚ-121. Τα αεροσκάφη αυτά έχουν αποσυρθεί οριστικά από το 1978.
Αρχική πηγή της φωτογραφίας. http://westin553.net/batcat09.htm
Για να καταλάβουμε πόσο παλιά είναι αυτά τα αεροσκάφη ας δούμε άλλη μία φωτογραφία του ίδιου περιστατικού, από την ίδια πηγή της παραπάνω φωτογραφίας.

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών προβάλουν οτιδήποτε μοιάζει με αεροψεκασμό για να προωθήσουν την θεωρία τους.


30261

59. Βλέπουμε ένα Douglas DC-4 που έχει μετατραπεί σε ψεκαστικό για την καταπολέμηση των πετρελαιοκηλίδων και που τώρα ανήκει στην Buffalo Airways
Η αρχική πηγή της φωτογραφίας http://web.archive.org/web/20141031072906/http://www.semissourian.com/story/1741033.html
https://www.metabunk.org/debunked-chemtrail-plane-interior-ballast-barrels.t661/
http://chemtrailbilder.de/index.php?was=einzelbild&picid=61
https://m.facebook.com/notes/real-coastal-warriors/dont-believe-in-corexit-spraying-planes-take-a-look-inside-out/206974512682445?ref=nf


30262

60. Στη φωτογραφία βλέπουμε ένα τροποποιημένο Learjet 25 για ατμοσφαιρική έρευνα.
Αρχική πηγή της φωτογραφίας http://www.specinc.com/aircraft-modifications
http://www.specinc.com/spec-learjet


30263

61. Το ίδιο με την εικόνα Νο 57
Το εξάρτημα αυτό, ΕΙΝΑΙ πραγματικά συσκευή ψεκασμού αλλά αβλαβής. Είναι τοποθετημένο πάνω σε ένα NKC-135A (55-3128) και ψεκάζει νερό. Χρησιμοποιείται από την αεροπορία για να ελέγξει την δημιουργία πάγου στα αεροπλάνα κατά την διάρκεια πτήσεων. Το ίδιο βλέπουμε και στη φωτογραφία Νο 61
Αρχική πηγή της φωτογραφίας. http://www.airplanetest.com/nordam.htm
Στο παρακάτω pdf η περιγραφή λειτουργίας του συστήματος.
http://contrailscience.com/wp-content/uploads/nkc-135-icing-attachmentpv1983_2688.pdf


30264

62. Ένα C-130 σε ψεκασμό κουνουπιών στο Γκραντ Φορκς AFB, Βόρεια Ντακότα. Οι συνωμοσιολόγοι χρησιμοποίησαν φωτογραφίες σαν αυτή για να υποστηρίξουν την ιδέα ότι η κυβέρνηση δηλητηριάζει μυστικά το λαό με χημικές ουσίες που ψεκάζονται από τα αεροσκάφη. Ο ψεκασμός από χαμηλό ύψος 100 150 ποδιών έγινε σε στάσιμα νερά για την καταπολέμηση των κουνουπιών και για να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο του ιού του Δυτικού Νείλου
Η αρχική πηγή της φωτογραφίας https://en.wikipedia.org/wiki/File:Chemtrail_c-130_spraying.jpg
http://www.grandforks.af.mil/news/story.asp?id=123410542
http://www.grandforks.af.mil/news/story.asp?id=123410542
http://search.af.mil/search?affiliate=AFPW_GrandForks&query=Mosquito&btnG.x=17&btnG.y=5


 

Εδώ ολοκληρώνετε η έρευνα για το άρθρο που κυκλοφόρησε με τίτλο «ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΨΕΚΑΖΟΥΝ… ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ!!! » και είδαμε τι πραγματικά είναι αυτές οι φωτογραφίες, που οι οπαδοί της θεωρίας των αεροψεκασμών τις κοινωποιούν σαν αποδειξη των αεροψεκασμών.

Έτσι έχουμε φωτογραφίες από

  • Βαρέλια έρματος από τις δοκιμές των αεροσκαφών (Ballast barrels)
  • Δεξαμενές καυσίμων
  • Απόρριψη καυσίμου από αεροσκάφη.
  • Σπορά των νεφών
  • Πυροσβεστικά αεροσκάφη
  • Αεροσκάφη που έχουν αποσυρθεί εδώ και δεκαετίες
  • Ερευνητικά αεροσκάφη για διάφορες έρευνες όπως για την έρευνα της ατμόσφαιρας, ή την δημιουργία πάγου στα αεροσκάφη
  • Πραγματικά ψεκαστικά, που όμως ψεκάζουν σε χαμηλό ύψος για άλλους λόγους, όπως καταπολέμηση κουνουπιών ή πετρελαιοκηλίδων.

Όπως έχω αναφέρει πολλές φορές, οι οπαδοί αυτής της θεωρίας συνωμοσίας θα πρέπει να σοβαρευτούν, αν θέλουν να τους πάρουμε στα σοβαρά και να αποβάλουν οι ίδιοι από τη θεωρία τους, τις γελοιότητες. Αν όμως αποβάλουν τις «αποδείξεις» που δεν ισχύουν τότε δεν μένουν και πολλά για να προβάλουν.

  • tavernaki

    Ναι πολλές φωτογραφίες μπορει να προέρχονται απο δοκιμές. Οταν ομως ο ουρανός γίνεται ασπρος και κρυβεται ο ήλιος κάτι που δε γινόταν ποτέ παλιά όσες πτήσεις κι αν γινόντουσαν.
    Οτι κρυβεται ο ήλιος δε το βλέπεις ή δε σου επιτρέπουν να το βλέπεις.
    Οτι ο ουρανός γίνεται σκακιέρα κι αυτό φυσιολογικό.
    Δεν εχω κατι αλλο να πω λυπαμαι γιατι παιρνεις κόσμο στο λαιμό σου.

  • Giorgos Christian

    Οταν λετε «Καταριπτεται» για κατι, το λετε με εναν αερα, λες και η μια σελιδα φωτογραφιων και κειμενου ειναι αρκετη…κι ολα ειναι μια χαρα, «ολα ειναι click-bait»!…αλλα για μια στιγμη, υπαρχουν σοβαροι επιστημονες στο εξωτερικο που ασχολουνται με αυτα και παρουσιαζουν στοιχεια οπως το γεγονος οτι λογω HAARP kai Agenda 21, οι αεροψεκασμοι περιεχουν βαρια μεταλλα τα οποια δρουν ως ασπιδες ωστε να μην υπερθερμαινεται ο πλανητης. Αυτα τα μεταλλα καποια στιγμη, λογω βαρυτητας καταληγουν στη γη, στο εδαφος, στα ποταμια κι επομενως στο νερο που πινουμε.
    Αν θελετε λοιπον να φανειτε σοβαροι σε αυτα που γραφετε με τοση σαφηνεια, πρεπει να συμπεριλαβετε κι αυτα τα στοιχεια. Το πορισμα μου ειναι, οπως και σε αλλα αρθρα σας, οτι λετε μισες αληθειες που ειναι οτιδηποτε αλλο εκτος απο χρησιμες για τον μεσο αναγνωστη, που δεν ξερει αγγλικα η δεν ξερει που να βρει τις σωστες πληροφοριες για τα Chemtrails. Σιγουρα υπαρχουν μπλογκ που τα παραλενε αλλα και ‘σεις δεν πατε πισω στο click-baiting!

  • aggelikh

    Πολλά είναι hoaxes αλλά συγγενής μου που δουλεύει στην Αμερική σε εταιρία ειδικών εναερίων εφαρμογών έχουν ανάλογα συστήματα για ψεκασμό ακόμα και δημιουργία βροχής.

    Είναι αρκετά site του εξωτερικού που πάνε να διαψεύσουν – αρκετά θέματα που ισχύουν – εκτελώντας το έργο διάψευσης.

    Κανένα site ακόμα και το δικό σας δεν αποδεικνύει ότι η απομυθοποίηση κάποιων hoaxes έχει επιστημονική βάση και είναι πανάκια.

    Υπάρχει μεγάλη εκμετάλλευση και από όλες τις πλευρές και από αυτές που τα δημιουργούνε και από αυτούς που πάνε να τα αποσιωπήσουν για κυβερνητικά η εταιρικά συμφέροντα.

    • John Smith

      Άλλο πράγμα οι ψεκασμοί για δημιουργία βροχής (αυτό είναι γνωστό ότι γίνεται και κανείς δεν το αρνείται) και άλλο οι ψεκασμοί με σκοπό τον έλεγχο του κόσμου, όπως ισχυρίζονται οι διάφοροι συνωμοσιολόγοι.

      Άλλωστε το θέμα στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν είναι το αν ισχύει ή όχι το ότι μας ψεκάζουν, αλλά το αν τα «στοιχεία» που δίνουν οι συνωμοσιολόγοι είναι πραγματικά. Νομίζω ότι δεν υπάρχει διαφωνία στο ότι οι συγκεκριμένες φωτογραφίες δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που τέτοιοι χώροι ισχυρίζονται.

  • AT

    Τζάμπα τόση έρευνα και γράψιμο. Δεν πείθεις κανέναν. Αν ο άλλος πιστεύει ότι μας ψεκάζουν, ότι αποδείξεις και να φέρεις, δεν αλλάζει γνώμη. Είναι ανίατη η κατάσταση.

  • John Smith

    Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω τον τρόπο σκέψης τους.

    Διαβάζω για ΤΡΟΜΕΡΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ (αμάν! πανικός!), και περιμένω να δω μελέτες που να δείχνουν τις ουσίες που χρησιμοποιούν και την επίδραση που αυτές έχουν, με στατιστικές που θα αποδεικνύουν ότι έχουν δίκιο. Αντ’ αυτού τι παίρνω; Φωτογραφίες απο βαρέλια -που δεν ξέρω τι περιέχουν-, αεροπλάνα -που δεν ξέρω ούτε ποια είναι ούτε τι κάνουν-, σωλήνες, και πολλές γραμμές στον ουρανό. ΚΑΙ;

    Το καλύτερο είναι ότι όλα αυτά γίνονται «μυστικά», άσχετα που πλέον όλοι έχουν ακούσει τη συγκεκριμένη θεωρία. Κατά τα άλλα, έχουμε άπειρες φωτογραφίες από τις «μυστικές επιχειρήσεις αεροψεκασμών», με καλύτερη αυτή στην οποία φαίνονται και οι τουρίστες που φωτογραφίζουν. Και μάλιστα βλέπουμε και το εσωτερικό και όλα τα μηχανήματα που χρησιμοποιούν, παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχει -υποτίθεται- πρόσβαση. Εκτός και αν τις τραβάνε οι πιλότοι μόνοι τους, για να μας τις δείξουν μετά και να αποκαλυφθούν.

    Δεν ζούμε σε ταινίες του James Bond ώστε να πρέπει οι κακοί να μας αναλύσουν το σχέδιό τους με κάθε λεπτομέρεια. Αν υπάρχουν πολλά στοιχεία για κάτι το μυστικό, τότε προφανώς είναι ψεύτικα, άσχετα με το τι πραγματικά συμβαίνει.

  • Γιώργος Μεταξάς

    Eξαιρετικό το άρθρο, λίγη προσοχή στην ορθογραφία…