Καταρρίπτεται – GuyFi: Θάλαμος αυνανισμού στη Νέα Υόρκη

In Fake news, Γκάφες, Την πάτησα by Θοδωρής Δανιηλίδης2 Comments

Σίγουρα θα έχετε δει την είδηση με τον θάλαμο αυνανισμού στη Νέα Υόρκη, που από χθες αναπαράγεται από σχεδόν, όλες τις σελίδες. Όμως η είδηση δεν είναι έτσι όπως παρουσιάστηκε.Ας δούμε γιατί μιλάμε…


 

GuyFi: Θάλαμος αυνανισμού στη Νέα Υόρκη

Hot έκπληξη στην Times Square (video)

33001

H εταιρία Hot Octopuss ειδικεύεται στην κατασκευή sex toys και το νέο της εγχείρημα με τον τίτλο «GuyFi» έχει συγκεντρώσει πολλή δημοσιότητα.

Ο θάλαμος αυνανισμού που λανσάρει η εταιρεία, περιλαμβάνει καρέκλα, laptop και κουρτίνα που προσφέρει εχεμύθεια προκειμένου οι άνδρες να «εκτονωθούν από το στρες κατά τη διάρκεια μιας πιεστικής μέρας στη δουλειά» όπως υποστηρίζει η εταιρεία.

Το νέο «αξιοθέατο» στην πλατεία Times Square της Νέας Υόρκης έχει μαγνητίσει το ενδιαφέρον και σύμφωνα με το συνιδρυτή της εταιρείας Άνταμι Λιουις «δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως το να δουλεύεις 8ωρο είναι εξαιρετικά αγχωτικό και για το μυαλό και για το σώμα, ειδικά σε μια πόλη που δεν σταματά ποτέ όπως είναι το Μανχάταν».

«Είναι πολύ σημαντικό για τους άντρες να φροντίζουν τον εαυτό τους ώστε να παραμένουν υγιείς. Όλοι έχουμε ακούσει ξανά και ξανά πόσο ευεργετικό είναι ένα διάλειμμα από τη δουλειά» δηλώνει.

«Στην Hot Octopuss συνεχώς ψάχνουμε νέους τρόπους να βελτιώσουμε την καθημερινή ζωή και νομίζω πως με τον θάλαμο GuyFi το πετύχαμε. Ελπίζουμε οι άντρες στην πόλη να ευχαριστηθούν τον χώρο που φτιάξαμε και να τον αξιοποιήσουν όπως θέλουν. Είναι εντελώς δωρεάν… το μόνο που θέλουμε είναι να μας ευχαριστήσουν όταν πάρουν προαγωγή» καταλήγει.

Το είδαμε ΕΔΩ, ΕΔΩ και ΕΔΩ


 

Είναι εντυπωσιακό πως μπορούν να πέσουν σε μια παγίδα οι ειδησεογραφικές σελίδες. Οι φωτογραφίες είναι πραγματικές, αλλά ο θάλαμος δεν είναι. Αν προσέξετε λίγο την εικόνα θα δείτε πως είναι ένας κοινός τηλεφωνικός θάλαμος της Νέας Υόρκης. Το γράφει άλλωστε και με μπλε γράμματα, «Phone».

Η εταιρία Hot Octopuss, σκέφτηκε αυτόν το κόλπο για να γίνει γνωστή σε όλο τον κόσμο και το κατάφερε. Έτσι την μάθαμε ακόμη και στην άλλη άκρη του κόσμου, την Ελλάδα, μέχρι και στην Κολοπετινίτσα (Τριταία Φωκίδας).

Ο θάλαμος αυνανισμού στη Νέα Υόρκη, δεν υπάρχει. Είναι ένα διαφημιστικό κόλπο, ένα τέχνασμα μάρκετινγκ, της εταιρίας Hot Octopuss, που σε ένα κοινό τηλεφωνικό θάλαμο, κρέμασε μια μαύρη κουρτίνα, κόλλησε μια αφίσα στο πλάι με το λογότυπο GuyFi και δημιούργησε τον ψεύτικο θάλαμο αυνανισμού, για να κάνει εντύπωση και να γίνει γνωστή. Έβγαλε και μια ανακοίνωση στη σελίδα της, και τα κατάφερε μια χαρά.

Ο θάλαμος αυνανισμού στη Νέα Υόρκη δεν μπορεί να υπάρξει γιατί πολύ απλά, ο αυνανισμός σε δημόσιο χώρο, είναι παράνομος. Εκπρόσωπος της εταιρίας ανέφερε πως δεν ενθαρρύνουν άτομα να  αυνανίζονται σε δημόσιο χώρο γιατί αυτό είναι μια παράνομη πράξη. «

33002

Άσχετα με τους ισχυρισμούς της εταιρίας, «πως περίπου 100 άνδρες χρησιμοποίησαν το θάλαμο την πρώτη μέρα», ο θάλαμος GuyFi δεν υπάρχει πραγματικά, είναι ένα έξυπνο διαφημιστικό κόλπο της εταιρίας και φυσικά η είδηση για τον πρώτο δημόσιο θάλαμο αυνανισμού στη Νέα Υόρκη, καταρρίπτεται.

Σας δίνουμε τη δυνατότητα να σχολιάσετε τις αναρτήσεις μας, αλλά διατηρούμε το δικαίωμα να μη δημοσιεύσουμε το σχόλιο που θα περιέχει:

1. Απειλές, ύβρεις, συκοφαντίες και προσβολές.
2. Προσωπικά δεδομένα τρίτων.
3. Σχόλια, άσχετα με τη δημοσίευση.
4. Θεωρίες συνωμοσίας και hoaxes που παρουσιάζονται σαν πραγματικά με σκοπό να παραπλανήσουν.
5. Πολλαπλά, όμοια σχόλια. (Δημοσιεύουμε μόνο το ένα)
6. Διαφημίσεις προϊόντων ή υπηρεσιών.
7. Πολιτική Προπαγάνδα.
8. Κακόβουλα σχόλια από ψεύτικους χρήστες του disqus.
Επίσης σας παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι ιδιαίτερα μακροσκελή και σε άλλη γλώσσα ή με λατινικούς χαρακτήρες.
Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και οι διαχειριστές της σελίδας ellinikahoaxes ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρουν. Στην περίπτωση που υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με σχόλιο αναγνώστη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
  • Το ψηφίζω ήδη για υποψήφιο hoax του 2016.

  • estse

    Βασικά, και αυτό είναι το ενδιαφέρον, η συγκεκριμένη εταιρία προκειμένου να προωθήσει τα προς αυνανισμό προιόντα της (πανάκριβες πλαστικες κούκλες κ.α.) κάνει επιθετική πολιτική διαφήμισης στοχεύοντας στην άρση του ταμπού του αυνανισμού. Σήμερα ο αυνανιστής… θεωρείται (και θεωρεί εαυτόν) ως προσωρινά αποτυχημένο αρσενικό στο κυνήγι του θηλυκού. Αυτό θέλει η καλή εταιρία να πολεμήσει… να δείξει πως η χειρομάλαξη μέχρι εκσπερμάτισης είναι μία αθώα απόλαυση που δεν συνδέεται με ψυχολογική «ήττα» για τον χειρομαλάκιζόμενο.