«Μετανάστες σούβλισαν σκύλο στη Χίο» – Καταρρίπτεται

In Fake news, Hoax by Θοδωρής Δανιηλίδης18 Comments

Κυκλοφόρησε δημοσίευμα με τον ισχυρισμό πως μετανάστες, σούβλισαν και έφαγαν σκύλο. Είναι αλήθεια; 

 

  • ΨΕΥΔΕΣ

Το είδαμε στο alithia.gr

Το δημοσίευμα αναφέρει:

Σούβλισαν… σκύλο στην π. ΒΙΑΛ

39502
Δεν πίστευαν προχθές στα μάτια τους οι Αστυνομικοί, όταν στα… ορεινά του προσφυγικού καταυλισμού της π. ΒΙΑΛ, όπου κρατούνται μετανάστες αφγανικής υπηκοότητας, αντίκρισαν το κομμένο κεφάλι και το δέρμα από σκυλί, του οποίου ο ιδιοκτήτης κατήγγειλε ότι το είχε χάσει, στα πλαίσια των παντός είδους απωλειών που έχουν οι κάτοικοι του Χαλκειούς και οι γειτνιάζοντες  με την π. ΒΙΑΛ.

Ρωτώντας για τα αίτια της βαρβαρότητας, οδηγήθηκαν λίγο έξω από τον περιφραγμένο χώρο, όπου είδαν και το αίτιο του… εγκλήματος, που ήταν μια σούβλα, πάνω στην οποία ψήθηκε το σκυλί.

Από την προανάκριση προέκυψε ότι η πράξη δεν έγινε γιατί οι μετανάστες – πρόσφυγες στερούνται τροφής, αλλά γιατί όπως εξηγήθηκε για συγκεκριμένη περιοχή του Αφγανιστάν, ο σκύλος στη… σούβλα είναι ένα νοστιμότατο έδεσμα!

39501

Το παραπάνω δημοσίευμα είναι ψευδές. Το  zoosos.gr για να εξακριβώσει αν τα όσα ισχυρίζεται o συντάκτης του ανυπόγραφου δημοσιεύματος με τίτλο «Σούβλισαν… σκύλο στην π. ΒΙΑΛ» είναι αληθή,  απευθύνθηκε στον αστυνομικο διευθυντή Χίου, Δημήτρη Αυγερινό, ο οποίος διέψευσε κατηγορηματικά το δημοσίευμα.

Ο κ. Αυγερινός, δήλωσε ότι καμιά τέτοια έρευνα δεν έκαναν οι αστυνομικοί, κανένας αστυνομικός δεν βρήκε δέρμα ή κεφάλι σκύλου στο κέντρο καταγραφής προσφύγων στο πρώην εργοστάσιο «ΒΙΑΛ» όπου ζουν έγκλειστοι εκατοντάδες άνθρωποι και φυσικά ποτέ δεν έγινε η προανάκριση που αναφέρεται στην κατασκευασμένη όπως αποδεικνύεται «είδηση».
https://archive.is/juHol

terranovaincognita.gr

Το δημοσίευμα και ο ισχυρισμός, καταρρίπτεται.


Ενημέρωση άρθρου 23/5/2016

Η ιστοσελίδα alithia.gr επανήλθε στο θέμα του σουβλισμένου σκύλου στη Χίο, με δύο νέα άρθρα.

Στις 20/05/2016, αναφέρει:

Ψητός σκύλος ή… λυσσασμένος;

39503Ο ψητός αποτελεί βαρβαρότητα αλλά ο… λυσσασμένος πιστέψτε με είναι πιο επικίνδυνος. Είναι γνωστή η είδηση για το ψήσιμο σκύλου στην πρώην ΒΙΑΛ.

Η… λύσσα εκφράστηκε στο Facebook και αναφέρομαι σε τοπικό επίπεδο, όπου ο κάθε πικραμένος βγάζει τα σώψυχά του, με προσφιλείς χαρακτηρισμούς όποιων δεν συμφωνούν μαζί τους ότι είναι ρατσιστές και φασίστες. Δεν θα απαντήσω σ’ αυτές τις πορδές, με ενδιαφέρει η ουσία του θέματος καθώς και η δημοκρατική ευαισθησία όχι των… πικραμένων, αλλά όσων κατέχουν επίσημες ιστοσελίδες και «πασχίζουν» για την είδηση.

Επειδή λοιπόν σε φιλοζωική ιστοσελίδα αμφισβητήθηκε η εγκυρότητά μας και μάλιστα με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς στείλαμε την παρακάτω απάντηση:

«Προς zoosos.gr

Αγαπητή κυρία Ηλιοπούλου,

Σχετικά με το δημοσίευμά σας με τίτλο «Διαψεύδει ο αστυνομικός διευθυντής Χίου τα περί σουβλίσματος σκύλου από πρόσφυγες», αντιλαμβάνομαι πλήρως την ευαισθησία σας για τα ζώα. Δεν σας κάνω μάθημα δημοσιογραφίας, αλλά όπως μια πηγή είδησης είναι ο Αστυνομικός Διευθυντής -ο συγκεκριμένος ανέλαβε μόλις χθες τα καθήκοντα του Διευθυντή-, άλλη μια πηγή είναι και ο δημοσιογράφος που έκανε το ρεπορτάζ και που έχει τα στοιχεία και τις πηγές, τις οποίες μάλιστα δεν υποχρεούται να αποκαλύπτει. Με το Μέσο μας λοιπόν, που έχει ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο επικοινωνίας, δεν επικοινωνήσατε ως οφείλατε, ζητώντας τον Διευθυντή του ο οποίος και αναλαμβάνει την ευθύνη για ό,τι δεν φέρει την υπογραφή κάποιου άλλου.

Εγώ λοιπόν που έκανα το ρεπορτάζ σας λέω ότι είναι απολύτως αληθές και κατ’ αρχήν, παρ’ ότι είναι σοκαριστικές, σας στέλνω τις φωτογραφίες των υπολειμμάτων του άτυχου ζώου, όπως αν χρειαστεί θα ακολουθήσει και μαρτυρία ανθρώπου που βρέθηκε εκεί λίγο μετά το περιστατικό, όπου μετανάστες αφγανικής υπηκοότητας έφαγαν ψητό σκύλο.

Επειδή δεν γνωριζόμαστε, σας λέω ότι η ΑΛΗΘΕΙΑ πρώτη, παρά την τοπική λογική να σκεπάζονται τα κακά για να μην υποστούμε δυσφήμηση, έχει πολλές φορές καταγγείλει κακοποιήσεις ζώων στο νησί μας και μάλιστα με πηχυαίους τίτλους. Αποτελεί δε ακόμη έναν βασικό συμπαραστάτη της δράσης του τοπικού Φιλοζωικού Συλλόγου και τα μέλη του μπορούν να σας το επιβεβαιώσουν.

Επίσης η «Αλήθεια» έχει δώσει αγώνες για τις απαράδεκτες συνθήκες διαβίωσης στον καταυλισμό προσφύγων – μεταναστών στην πρώην ΒΙΑΛ, προβάλλοντας σχεδόν σε καθημερινή βάση τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν αυτοί οι άνθρωποι, που έχουν εγκαταλειφθεί από την ελληνική πολιτεία.

Το δημοσίευμα εξ άλλου, παρά την υπερευαισθησία ορισμένων, δεν υποκρύπτει κανένα ρατσισμό, εκτός αν είναι. ρατσιστικό ότι οι Μουσουλμάνοι θεωρούν παρανοϊκό και σιχαμερό ότι εμείς τρώμε χοιρινό κρέας.

Περιμένω να δημοσιεύσετε την απάντησή μου, η δε δημοσίευση των φωτογραφιών που στέλνω είναι στην κρίση σας.

Για την ΑΛΗΘΕΙΑ

Ο Διευθυντής της

ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΖΟΥΜΑΣ

Διαβάστε την απάντηση της Διευθύντριας της ιστοσελίδας:

«Κε Τζούμα φυσικά και δεν θα δημοσιεύσουμε την απάντησή σας.

Εμείς ως οφείλαμε καλέσαμε τον και τον πρώην και τον νυν αστυνομικό διευθυντή και οι δύο δήλωσαν άγνοια για τα όσα ανέφερε το ανυπόγραφο δημοσίευμα και στην απάντησή σας πουθενά δεν μας λέτε ότι όντως έγινε αστυνομική έρευνα και έγινε και προανάκριση, την οποία οι εκπρόσωποι της ΕΛΑΣ διέψευσαν.»

Μετά ταύτα… ευχαρίστησα την κυρία, περιμένοντας την ευαισθησία που δείχνει στα ζώα να την έδειχνε και σε συνάδελφό της, τον οποίο χαρακτήρισε αν μη τι άλλο ψεύτη.

Της χαρίζω αύριο και σ’ αυτή και στις τοπικές… πορδές, δήλωση αυτόπτη μάρτυρα του επεισοδίου.

Υ.Γ Λίγα λεπτά μετά την παραπάνω ανάρτηση μας, η κυρία Ηλιοπούλου το… ξανασκέφθηκε και αφού μας έγραψε ότι εκ παραδρομής μπήκε το ΔΕΝ στην άρνηση να μπεί η απάντηση μας, την δημοσίευσε, αφού πάλι μας… περιποιήθηκε δεόντως. Και πάλι την ευχαριστούμε, γιατί από ολόκληρη την απάντηση, συνάγεται λογικά ότι αρνήθηκε τον διάλογο και η άρνηση δεν οφείλονταν σε ένα εκ παραδρομής… ΔΕΝ.

https://archive.is/swpVJ

Η κυρία Ελένη Ηλιοπούλου από το zoosos.gr απάντησε:

Χίος: Τι απαντά ο διευθυντής της «Αλήθειας» για τα ψέματα στο δημοσίευμα τους

Της Ελένης Ηλιοπούλου

Με μια φωτογραφία που δείχνει τον σκελετό ενός ζώου ο διευθυντής της εφημερίδας «ΑΛΗΘΕΙΑ» Γιάννης Τζούμας απαντάει στο www.zoosos.gr αναφορικά με το κατασκευασμένο – όπως αποδεικνύεται – ανυπόγραφο δημοσίευμα που ανέβηκε χθες το μεσημέρι στην ηλεκτρονική σελίδα http://www.alithia.gr με τίτλο «Σούβλισαν… σκύλο στην π. ΒΙΑΛ – Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι Αστυνομικοί».

Ο κ. Τζούμας επιμένει ότι το δημοσίευμα τους είναι αληθές, ενώ πουθενά στην απάντηση του δεν αναφέρει ξανά τα «επιχειρήματα» περί έρευνας και προανάκρισης εκ μέρους της ΕΛ.ΑΣ., κάτι που ο προσωρινός αστυνομικός διευθυντής Χίου Δημήτρης Αυγερινός διέψευσε χθες μιλώντας στο www.zoosos.gr. Για το ίδιο θέμα απευθυνθήκαμε χθες και στον υπό παραίτηση αστυνομικό διευθυντή Ανδρέα Δαμίρη και εκείνος με τη σειρά του δήλωσε άγνοια για όσα αναφέρει το εν λόγω δημοσίευμα και επίσης δεν επιβεβαίωσε τα περί έρευνας και προανάκρισης.

Η κος Τζούμας, που υπερασπίζεται την «ΑΛΗΘΕΙΑ», επισημαίνει στην απάντηση του ότι ο ίδιος έκανε το ρεπορτάζ και εξηγεί ότι υπάρχει και η μαρτυρία του ανθρώπου πέραν από τις «σοκαρίστικες φωτογραφίες των υπολειμμάτων του άτυχου ζώου». Όμως προφανώς ο «μάρτυρας» δεν κατήγγειλε στην Αστυνομία τα όσα γνωρίζει, γιατί και αυτό το αγνοεί η ΕΛ.ΑΣ.

Ο κος Τζούμας στην απάντηση του πουθενά μεταξύ άλλων δεν μας εξηγεί πως ο ιδιοκτήτης του ζώου, που ισχυρίστηκε ότι έχασε τον σκύλο του, το αναγνώρισε. Πως το σκυλί που κατά τα άλλα σφάχτηκε, γδάρθηκε και αποκεφαλίστηκε – αν και στην εν λόγω φωτογραφία – «ντοκουμέντο» το κεφάλι του ζώου είναι στη θέση του – το αναγνώρισε αυτός στον οποίο ανήκε, αφού εμείς βλέπουμε μόνο κόκκαλα;

Πως διαπίστωσε ο κ. Τζούμας ότι το συγκεκριμένο ζώο έχει σφαχτεί και έχει ψηθεί; Έχει γίνει κτηνιατρική εξέταση των οστών; Έχετε μήπως κάποια κτηνιατρική γνωμάτευση που τουλάχιστον να προσδιορίζει πότε πέθανε αυτό το ζώο, από τι, και αν τα οστά έχουν ψηθεί;

Πως γίνεται τα αποτελέσματα της προανάκρισης για την υπόθεση να τα αγνοούν όχι ένας αλλά δύο άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. που πέρασαν ή είναι στη θέση του αστυνομικού διευθυντή Χίου;

Πως είναι δυνατόν να αναφέρεται ο συντάκτης του κειμένου στο κομμένο κεφάλι του σκύλου και στο δέρμα αλλά η φωτογραφία – «ντοκουμέντο» να δείχνει ολόκληρο έναν σκελετό με το κρανίο του ζώου στη θέση του;

Πως γίνεται ενώ οι μουσουλμάνοι δεν τρέφονται με κρέας σκύλου – εξαιτίας του ότι η θρησκεία τους αντιμετωπίζει αυτά τα πλάσματα αυτά ως ακάθαρτα – οι μετανάστες, πρόσφυγες από το Αφγανιστάν σύμφωνα με το κείμενο που έγραψε – κατά δήλωση του – ο κ. Τζούμας να θεωρούν το σκυλίσιο κρέας «νοστιμότατο έδεσμα»;.

Ο κ. Τζούμας πριν κάνει μαθήματα δεοντολογίας σε άλλους θα πρέπει να προσέξει τις πηγές του και κυρίως να μην περιγράφει γεγονότα που δεν συνέβησαν.

Δυστυχώς σκελετούς ζώων, γατιών, σκυλιών βρίσκουμε παντού στην Ελλάδα, αφού αναρίθμητα αδέσποτα και μη θανατώνονται δηλητηριάζονται, ή πεθαίνουν από ασθένειες, ασιτία, τροχαία. Τα σώματα τους παραμένουν άταφα, εκτεθειμένα. Αποσυντίθεται σταδιακά από τις σήψη και τις καιρικές συνθήκες ή τρώγονται π.χ. από άλλα σκυλιά εξαιτίας της πείνας τους ή από άλλα πτωματοφάγα είδη, όπως συμβαίνει στη φύση.

Ο υποτιθέμενος «αυτόπτης μάρτυρας» αν είχε δει τους Αφγανούς να σκοτώνουν, να αποκεφαλίζουν, να ψήνουν τον σκύλο θα έπρεπε να καλέσει την Αστυνομία που υπάρχει εκεί 24 ώρες το 24ωρο και να προχωρήσει στην σχετική καταγγελία. Και αυτό δεν συνέβη.

Αφού όλα αυτά δεν συνέβησαν τα συμπεράσματα του συντάκτη του άρθρου είναι αυθαίρετα και στοχοποιούν τους συγκεκριμένους ανθρώπους. Και αυτή είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ κε Τζούμα.

39504
https://archive.is/U5IDl

Η ιστοσελίδα alithia.gr επανήλθε στο θέμα με ένα ακόμη άρθρο και βίντεο.

Στις 21/05/2016, αναφέρει:

Εδώ ψήσανε το… σκύλο έξω από την πρώην ΒΙΑΛ

Το θέμα δεν είναι πρόσφορο για να επανέλθουμε. Επειδή όμως αμφισβητήθηκε η ακρίβεια των λεγομένων μας, σε συνέχεια προηγούμενου ρεπορτάζ μας, αναφερόμαστε στις μαρτυρίες τριών ανθρώπων, δύο που άκουσαν για το ψήσιμο σκύλου, κάτι όχι ασυνήθιστο για κάποιες εθνότητες ανθρώπων, που κρατούνται στην πρώην ΒΙΑΛ και ενός που βρήκε τα υπολείμματα του ζώου στο χωράφι του, αλλά και του Δημοτικού Συμβούλου Στέλιου Καμπούρη, που αναφέρθηκε επίσημα στο θέμα στη διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου. Ο Αλέξανδρος Μιχάλας, υπεύθυνος για την εσωτερική καθαριότητα του καταυλισμού, γνώριζε για το θέμα, αλλά ομολογεί αυθόρμητα ότι του έχουν πει να βλέπει και να μην… μιλάει. Ο Παντελής Ματσάγκος, που διατηρεί καντίνα έξω από την π. ΒΙΑΛ, επίσης είχε ακούσει για το θέμα, υπέδειξε το χώρο του… ψησίματος και προέτρεψε τον Μιχάλη Ρακιντζή να μας πάει στο χωράφι του, όπου υπάρχουν υπολείμματα της πράξης καθώς και ό,τι απέμεινε από το άτυχο ζώο. Ο τελευταίος μέσα από σκουπίδια και κουβέρτες, που είναι παντού διασκορπισμένα, μας οδήγησε στο μονοπάτι όπου είχε ανοιχτεί ο λάκκος του ψησίματος, μας έδειξε το μακάβριο θέαμα του σκελετού του σκυλιού και κατήγγειλε επίσης ότι ο χώρος ήταν γεμάτος από σπασμένα μπουκάλια ούζου, που προφανώς συνόδευσε το… γεύμα. Στο θέμα, που άλλωστε είναι γνωστό σε όλο το Χαλκειός, αναφέρθηκε ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου της περιοχής, Δημοτικός Σύμβουλος Στέλιος Καμπούρης, στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Χίου. Το ρεπορτάζ προβλήθηκε στο δελτίο ειδήσεων της «ΑΛΗΘΕΙA ΤV».

https://archive.is/cNcl2

Παρατηρούμε: 

1ο. Στο αρχικό δημοσίευμα της alithia.gr, αναφέρουν πως, «Οι Αστυνομικοί, δεν πίστευαν προχθές στα μάτια τους» και «Από την προανάκριση προέκυψε ότι η πράξη δεν έγινε γιατί οι μετανάστες – πρόσφυγες στερούνται τροφής, αλλά γιατί όπως εξηγήθηκε για συγκεκριμένη περιοχή του Αφγανιστάν, ο σκύλος στη… σούβλα είναι ένα νοστιμότατο έδεσμα!». Όμως η αστυνομία δεν γνωρίζει τίποτα για το περιστατικό, δεν υπάρχει καμιά καταγγελία και δεν έχει γίνει καμιά προανάκριση.

2ο. Στο αρχικό δημοσίευμα της alithia.gr, αναφέρουν πως, «αντίκρισαν το κομμένο κεφάλι και το δέρμα από σκυλί, του οποίου ο ιδιοκτήτης κατήγγειλε ότι το είχε χάσει», αλλά στα επόμενα δημοσιεύματα, βλέπουμε μια ραχοκοκαλιά ζώου ενωμένη με το κρανίο.

3ο. Στο αρχικό δημοσίευμα της alithia.gr, αναφέρουν πως, «είδαν και το αίτιο του… εγκλήματος, που ήταν μια σούβλα, πάνω στην οποία ψήθηκε το σκυλί», αλλά στα επόμενα δημοσιεύματα και στο βίντεο, αναφέρουν πως δεν έχουν δει σούβλα.

4o. Αναφέρουν κάρβουνα και μπουκάλια ούζου, αλλά πουθενά δεν τα βλέπουμε, απλά κάνουν αναφορά πως σε άλλο χώρο υπάρχουν σπασμένα μπουκάλια ούζου.

5ο. Στις μαρτυρίες, κανείς δεν είδε κάτι, αλλά όλοι άκουσαν.

6ο. Όλοι γνωρίζουμε πως μετά το σούβλισμα και την κατανάλωση του ζώου τα κόκαλα, χωρίζονται το ένα με το άλλο και η ραχοκοκαλιά δεν παραμένει συνδεδεμένη.

7ο Οι πέτρες που μας δείχνουν δεν είναι μαυρισμένες από τη φωτιά, αλλά σκούρες μόνο στο κάτω μέρος τους λόγω της επαφής τους με το έδαφος, όπως όλες οι πέτρες.

8ο. Οι Αφγανοί είναι μουσουλμάνοι και δεν καταναλώνουν κρέας σκύλου. Η ισλαμική θρησκεία επιτρέπει μόνο την κατανάλωση φυτοφάγων και απαγορεύει την κατανάλωση σαρκοφάγων και όλων των ζώων που χρησιμοποιούν τα νύχια τους ή τα δόντια τους για θανάτωση άλλων ζωών. Μην τους μπερδεύουμε με άλλους λαούς που τρώνε κρέας σκύλου, όπως οι Κινέζοι για παράδειγμα.

http://www.koutipandoras.gr/article/nea-pseytiki-eidisi-provokatsia-se-moysoylmanoys-kai-pakistanoys-sto-elliniko

https://archive.is/adcNJ

Όχι μόνο δεν τρώνε σκύλους, αλλά οι πλειοψηφία των μουσουλμάνων θεωρούν τα σκυλιά ακάθαρτα.

https://archive.is/aCEcC

Συμπέρασμα: Δεν υπάρχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο πως οι Αφγανοί μετανάστες, σούβλισαν και έφαγαν σκύλο στη Χίο. Οι φωτογραφίες και το βίντεο, δεν παρουσιάζουν τίποτα περισσότερο από μια ραχοκοκαλιά ζώου που σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία δεν φαίνεται να έχει σουβλιστεί. Οι μαρτυρίες δεν είναι τίποτα περισσότερο από απλές φήμες και υπάρχουν πολλές ανακρίβειες στα δημοσιεύματα της ιστοσελίδας alithia.gr.

Όπως αναφέρει το zoosos.gr «Δυστυχώς σκελετούς ζώων, γατιών, σκυλιών βρίσκουμε παντού στην Ελλάδα, αφού αναρίθμητα αδέσποτα και μη θανατώνονται δηλητηριάζονται, ή πεθαίνουν από ασθένειες, ασιτία, τροχαία. Τα σώματα τους παραμένουν άταφα, εκτεθειμένα. Αποσυντίθεται σταδιακά από τις σήψη και τις καιρικές συνθήκες ή τρώγονται π.χ. από άλλα σκυλιά εξαιτίας της πείνας τους ή από άλλα πτωματοφάγα είδη, όπως συμβαίνει στη φύση.»

Σας δίνουμε τη δυνατότητα να σχολιάσετε τις αναρτήσεις μας, αλλά διατηρούμε το δικαίωμα να μη δημοσιεύσουμε το σχόλιο που θα περιέχει:

1. Απειλές, ύβρεις, συκοφαντίες και προσβολές.
2. Προσωπικά δεδομένα τρίτων.
3. Σχόλια, άσχετα με τη δημοσίευση.
4. Θεωρίες συνωμοσίας και hoaxes που παρουσιάζονται σαν πραγματικά με σκοπό να παραπλανήσουν.
5. Πολλαπλά, όμοια σχόλια. (Δημοσιεύουμε μόνο το ένα)
6. Διαφημίσεις προϊόντων ή υπηρεσιών.
7. Πολιτική Προπαγάνδα.
8. Κακόβουλα σχόλια από ψεύτικους χρήστες του disqus.
Επίσης σας παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι ιδιαίτερα μακροσκελή και σε άλλη γλώσσα ή με λατινικούς χαρακτήρες.
Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και οι διαχειριστές της σελίδας ellinikahoaxes ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρουν. Στην περίπτωση που υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με σχόλιο αναγνώστη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
  • TheELLINAS1 .

    Αστέρι μου τώρα τι θα παίξουμε την κολοκυθια ποιος είναι σοβαρός και ποιος όχι ποιος ανήκει στο σύστημα και ποιος όχι αυτό θα το κρίνει o καθενός από εμάς και θα αποφασίσει όταν έρθει η ώρα τις εκλογής, δημοκρατικό δικαίωμα όλον μας που εκφράζεται μια φορα κάθε 4 χρονια αν προλάβουμε 😉

    τώρα αν περίμενα να μου την βγείς από δεξιά και να σου την μπω από αριστερά μάλλον αποτελεί φιλοσοφία τις σελίδας αυτής και καλο θα είναι να Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια

    • The Dutch

      Αρχικά για το δημοκρατικό δικαίωμα της ψήφου,θα πω ότι το έχουμε απολέσει χρόνια τώρα αλλά μάλλον δεν το πήραμε χαμπάρι,γιατί όπως λέει και το ρητό «αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν κάτι,θα ήταν παράνομες» και όσο για το ποιος ανήκει στο σύστημα και ποιος όχι,απλά δεν υπάρχει κάποιος εκεί μέσα (στους 300) που δεν ανήκει σε αυτό..

      • TheELLINAS1 .

        εκεί που έχεις δίκαιο θα σου δώσω δίκαιο και στην μια περίπτωση και στην άλλη.
        ( εφόσον το γνωρίζουμε και συμπράττουμε χωρίς να κάνουμε κάτι καλά να πάθουμε )

        τώρα για το γεύμα των λαθρο με το σκυλί ο καθένας από εμάς έχει την άποψη του και είναι καλά μέχρι εδώ, αλλα επισημάνσεις του τύπου Απορρίπτεται είναι λίγο απολυταρχικές και καλά θα είναι να είμαστε λίγο συγκρατημένοι διότι ούτε εγώ ήμουνα εκεί ούτε και εσύ,
        κακά τα ψέματα υπάρχει εδώ και καιρό μια κατεύθυνση εκ των άνωθεν να ωραιοποιούνται τα πάντα βλέπε επενδυτες, για τοπικές κοινωνίες που τα κονομήσανε χοντρά κ.τ.λ
        τα λένε χωρίς να ντρέπονται λες και απευθύνονται σε χαχόλους και Λοβοτομημένους και εκεί είναι που λέω ότι υπάρχει μια μερίδα ενημερώσεως στο internet που προωθεί την γραμμή αυτή δουλεύοντας για το σύστημα .

        έχω κάπου άδικο ???

  • hellboy

    παιδια μια απορια…..
    πως στο καλο ειχαν λεφτα να πληρωσουν για να αγορασουν ουζα… δηλαδη 3-4 μπουκαλακια.. και δεν ειχαν λεφτα να αγορασουν φαγητο…
    ππππππππφφφφφφφφφφφφφφφ κακο κατασκευασμενες μουφες….. και υπερασπιση αυτων των κωμικων σκευασματων που σε βγαζουν απο τα ρουχα σου.

  • LegeonariosPliroforikarios

    Το mono hoax είναι η αστεία προσπάθεια σας να συγκαλείψετε τα πάντα.. Δηλαδή τί θέλατε να έλεγε ο «προσωρινός αστυνομικός διευθυντής » ;
    http://www.alithia.gr/koinonia/edo-psisane-skylo-exo-apo-tin-proin-vial-xios

    • TheELLINAS1 .

      Εδώ έχουν κάνει την χώρα ένα απέραντο μπουρδελο και αυτοί προσπαθούν να μας πούνε και να μας πείσουν οτι όλα πάνε καλά ο δημόσιος υπάλληλος αστυνομος τι θα έλεγε ότι τον κάλεσαν για φαγητό ?

      • The Dutch

        Την έχουν κάνει μπουρδέλο…ποιοι ακριβώς φωστήρα μου;!

        • TheELLINAS1 .

          τα εύκολος εννοούμενα παραλείπονται … κομήτη μου !!!

          • The Dutch

            Να φανταστώ οι νεοναζί της χρυσής αυγής…;

          • TheELLINAS1 .

            Χα χα Πόσο γραφικός μπορεί να είναι κανείς εγώ θα έλεγα οι ξεφτίλες του συστήματος που μάλλον βγάζουν σπυρια όταν κάποιος δεν συμφωνεί μαζί τους, αστέρι του φόρουμ.

    • The Dutch

      swag life!πες μας την αλήθεια,μην μας στερείς δικαιώματα!!

  • Φιλ

    Η διασπορά ψευδών ειδήσεων είναι μεν ποινικό αδίκημα, αλλά υπό προυποθέσεις (δηλαδή να ζημιώνεται η οικονομία, να απειλείται η δημόσια ασφάλεια, να προκαλείται πανικός στον γενικό πληθυσμό κλπ). Αυτού του είδους τα ψεύδη που κάποιοι ανοήτοι εχουν χόμπυ να επινοούν και κάποιοι άλλοι ακόμη πιο ανώμαλοι να διασπείρουν με αφέλεια, εμπίπτει στην ανωτέρω κατηγορία της «ποινικά κολάσιμης» πράξης? Εάν ναι, δεν βρέθηκε ένας εισαγγελέας με κάκαλα να αρχίσει να μοιράζει διώξεις σε κάθε μπουμπούκι του διαδικτύου εχει κάνει χόμπυ το ψέμα?

    • Giorgos Zoulis

      Τέτοιες ειδήσεις συμβάλλουν στη δημιουργία πανικού καθώς στοχοποιούν και δημιουργούν κλίμα καχυποψίας προς συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων και μάλιστα συγκεκριμένου θρησκευτικού προσανατολισμού. Όχι ακόμα σε τέτοιο βαθμό που θα πάρουν θάρρος κάποιοι επιτήδιοι και θα επιτεθούν στη συγκεκριμένη ομάδα ανθρώπων, όπως έγινε στη Γαλλία πχ, αλλά δεν είναι και πολύ μακριά. Απο εκεί και πέρα για να επέμβει ο εισαγγελέας πρέπει να γίνει καταγγελία στην Υπηρεσία Ηλεκτρονικού εγκλήματος απο πολίτη και ανάλογα με τα στοιχεία θα αποφασίδει αν θα ασκήσει δίωξη ο εισαγγελέας. Και μόνο αν το επιθυμεί ο καταγγέλων. Κρίνοντας οτι εμπλέκει και αστυνομικές δυνάμεις ο «αρθογράφος» είναι εύκολη υπόθεση αλλά πρέπει να κάνει κάποιος καταγγελία στη συγκεκριμένη ιστιοσελίδα.

      • Φιλ

        @ Giorgos Zoulis,

        Η κατά το Άρθρο 187 του Ποινικού Κώδικα «Διασπορά ψευδών ειδήσεων» είναι αδίκημα που διώκεται αυτεπάγγελτα, δηλαδή δεν απαιτεί την καταγγελία από φυσικό πρόσωπο για να κινηθεί η διαδικασία. Αρκεί να το αντιληφθεί ένας εισαγγελέας και να κινήσει την διαδικασία μόνος του. Εσύ τι λές, με τόσους διαδικτυακούς παρα-δημοσιογραφίσκους και εσχατολόγους τρομοκράτες του πληκτρολογίου, είναι δυνατό να μην το αντιλήφθηκε κανένας εισαγγελέας? Το θέμα είναι αν η ανωτέρω «ψευδής είδηση» εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του Άρθρο 187 του ΠΚ, διότι εάν εμπίπτει, τότε εγείρονται ερωτήματα…

        «…Άρθρο 187 Διασπορά ψευδών ειδήσεων

        1. Όποιος δημόσια ή μέσω του διαδικτύου διαδίδει ή όποιος διασπείρει με οποιονδήποτε τρόπο ψευδείς ειδήσεις με αποτέλεσμα να προκαλέσει φόβο σε αόριστο αριθμό ανθρώπων ή σε ορισμένο κύκλο ή κατηγορία προσώπων, που αναγκάζονται έτσι να προβούν σε μη προγραμματισμένες πράξεις ή σε ματαίωσή τους, με κίνδυνο να προκληθεί ζημία στην οικονομία, στον τουρισμό ή στην αμυντική ικανότητα της χώρας ή να διαταραχθούν οι διεθνείς της σχέσεις, τιμωρείται με φυλάκιση ως τρία έτη ή χρηματική ποινή.

        2. Όποιος από αμέλεια γίνεται υπαίτιος της πράξης της προηγούμενης παραγράφου τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι ενός έτους ή χρηματική ποινή…»

        • Giorgos Zoulis

          Μάλλον δεν διατύπωσα σωστά αυτό που ήθελα να πω και αυτό που λες Φιλ ισχύει. Αλλά για να υποπέσει στην αντίληψη του εισαγγελέα και να αποφασίσει αν θα κινήσει διαδικασίες ή όχι αυτεπάγγελτα, όπως είπες πρέπει να υποπέσει στην αντίληψη του και αυτό γίνεται με καταγγελία στην Υπηρεσία Ηλεκτρονικού εγκλήματος. Η οποία καταγγελία προφανώς όταν τους στέλνεις email λέγοντας να ρίξουν μια ματιά στην τάδε σελίδα γιατί λέει σημεία και τέρατα. Σύμφωνα βέβαια με τον παραπάνω ορισμό κάποιες απο τις ψευδής ειδήσεις δεν εμπίτουν σ’αυτή την κατηγορία.
          Το λέω γιατί έκανα καταγγελία/έστειλα email στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για μια ιστιοσελίδα που έλεγε επιστημονικά ανυπόστατες ασυναρτησίες, επικοινώνησαν μαζί μου απο την υπηρεσία ηλεκτρονικού εγκλήματος υποτίθεται για κατάθεση όπου τελικά μου είπαν οτι ο εισαγγελέας έχει αρκετά στοιχεία για να κυνηγήσει την υπόθεση αυταπάγγελτα αλλά έπρεπε να το επιθυμώ εγώ και να παραστώ ως μάρτυρας. Τώρα μάλλον εγώ δεν κατάλαβα καλά, που είναι και το πιο πιθανόν, ή δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα όπως τα παρουσιάζει το συγκεκριμένο άρθρο. Οι γνώσεις μου περι νομικών διαδικασιών είναι μηδενικές οπότε αν έχεις καμιά ιδέα παραπάνω τι παίζει ρίξε λίγο παραπάνω φως στο τι γίνεται.

          • Φιλ

            @ Giorgos Zoulis,

            Τα «αυτεπάγγελτα» αδικήματα διώκονται χωρίς να χρειαστεί καταγγελία (ονομάζεται έγκληση ή κατά το κοινώς λεγόμενο μήνυση). Για παράδειγμα, ένας φόνος είναι αδίκημα που διώκεται αυτεπάγγελτα χωρίς να απαιτείται (πως θα μπορούσε άλλωστε) το θύμα να καταγγείλει τον φονιά.

            Από την άλλη μεριά, τα «κατ’ εγκληση» αδικήματα είναι αυτά που διώκονται μόνο κατόπιν καταγγελίας του παθόντος. Πχ. Εάν έρθει κάποιος και σε βρίσει χυδαία ή σε ξυλοφορτώσει κλπ, θα χρειαστεί να καταγγείλεις το γεγονός, να ζητήσεις να συλληφθεί και να διωχθεί ποινικά, έτσι ώστε να κινηθεί η διαδικασία. Εάν το θύμα ενός «κατ’ εγκληση» αδικήματατος δεν ζητήσει την ποινική διώξη (ονομάζεται έγκληση ή κατά το κοινώς λεγόμενο μήνυση) του δράστη, τότε ο δράστης μένει ατιμώρητος.

            Το χρονικό περιθώριο που έχει το θύμα για να καταγγείλει ένα «κατ’ εγκληση» αδικήμα εις βάρος του στις Αρχές (αστυνομία ή εισαγγελέας) είναι τρείς (3) μήνες από την στιγμή που το θύμα θα λάβει γνώση για το εις βάρος του αδίκημα. Για παράδειγμα, αν κάποιος σε βρίσει χυδαία στο δρόμο (οπότε αντιλαμβάνεσαι άμμεσα το αδίκημα) έχεις περιθώριο τρεις μήνες για να τον καταγγείλεις και να ζητήσεις την ποινική του δίωξη. Εάν όμως για παράδειγμα σε βρίσει με χυδαίο τρόπο με κάποια διαδικυακή ανάρτηση, ένα κείμενο που δημοσιευτηκε κάπου κλπ, το περιθώριο των τριών μηνών μέσα στο οποίο έχεις δικαώμα να τον καταγγείλεις ξεκινάει από τη στιγμή που θα λάβεις γνώση για την εις βάρος σου χυδαιότητα – ακόμη κι αν αυτό συμβεί πολύ καιρό μετά την πράξη του δράστη.

  • τεντυ-μπου

    ή κουκουλωμα.

  • John Smith

    Πάλι τα ίδια… Και γιατί τέτοια μανία με τους σκύλους; Οι γάτες δηλαδή δεν είναι νόστιμες;

    Πάντως άρχισαν να προσέχουν πως τα διατυπώνουν. Τώρα πια το αν θα φας σκύλο είναι θέμα γούστου και όχι ανάγκης. Μόνο που προκύπτει το ερώτημα: εάν δεν ήταν άμεση ανάγκη, γιατί να κλέψουν το σκύλο κάποιου και να μην πιάσουν ένα αδέσποτο;

    Να δώσω επίσης συγχαρητήρια σε αυτόν που έβαλε το ΨΕΥΔΕΣ ακριβώς πριν από το alithia gr. Δεν ξέρω αν ήταν ηθελημένο ή όχι, πάντως ήταν πετυχημένο.