Ανάπηρος αλλοδαπός στη Θεσσαλονίκη σηκώθηκε, περπάτησε, μπήκε στη Μερσεντές και… έφυγε!

In Fake news, Hoax by Θοδωρής Δανιηλίδης5 Comments

Δημοσίευμα ισχυρίζεται πως ένας ανάπηρος, αλλοδαπός ζητιάνος στη Θεσσαλονίκη, σηκώθηκε, περπάτησε, μπήκε στη Μερσεντές και… έφυγε!

  • ΨΕΥΔΗΣ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ

Το είδαμε στο nataleme.grbriefingnews.grexpresstime.grarpaktiko.grtro-ma-ktiko.blogspot.grcrete-news.gr και mikroskopio.gr

Το άρθρο αναφέρει:

Θαύμα στη Θεσσαλονίκη! Ανάπηρος αλλοδαπός σηκώθηκε, περπάτησε, μπήκε στη Μερσεντές και… έφυγε!

087

Θαύμα ο ανάπηρος αλλοδαπός σηκώθηκε! Για την ακρίβεια, σηκώθηκε, περπάτησε, μπήκε στη Μερσεντές και… έφυγε….

Για όσους δίνουν ακόμα ελεημοσύνη στους ανάπηρους των φαναριών.

088

Αν προσέξουμε την πρώτη φωτογραφία, θα δούμε πως οι τιμές των καυσίμων είναι σβησμένες. Αυτό έγινε γιατί οι αναγνώστες αν έβλεπαν τις τιμές, θα καταλάβαιναν πολύ εύκολα πως οι φωτογραφίες δεν έχουν καμιά σχέση με την Ελλάδα. Η αυθεντική φωτογραφία είναι η παρακάτω.

089

Οι φωτογραφίες, Σύμφωνα με τα αρχικά δημοσιεύματα του 2007, οι φωτογραφίες είναι από την Κροατία.

090

https://archive.is/be9z7

Ο ισχυρισμός πως οι φωτογραφίες είναι από την Θεσσαλονίκη, καταρρίπτεται.

Σας δίνουμε τη δυνατότητα να σχολιάσετε τις αναρτήσεις μας, αλλά διατηρούμε το δικαίωμα να μη δημοσιεύσουμε το σχόλιο που θα περιέχει:

1. Απειλές, ύβρεις, συκοφαντίες και προσβολές.
2. Προσωπικά δεδομένα τρίτων.
3. Σχόλια, άσχετα με τη δημοσίευση.
4. Θεωρίες συνωμοσίας και hoaxes που παρουσιάζονται σαν πραγματικά με σκοπό να παραπλανήσουν.
5. Πολλαπλά, όμοια σχόλια. (Δημοσιεύουμε μόνο το ένα)
6. Διαφημίσεις προϊόντων ή υπηρεσιών.
7. Πολιτική Προπαγάνδα.
8. Κακόβουλα σχόλια από ψεύτικους χρήστες του disqus.
Επίσης σας παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι ιδιαίτερα μακροσκελή και σε άλλη γλώσσα ή με λατινικούς χαρακτήρες.
Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και οι διαχειριστές της σελίδας ellinikahoaxes ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρουν. Στην περίπτωση που υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με σχόλιο αναγνώστη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
  • GREEK EMPEROR

    Γενικά έχεις ορθολογικό τρόπο σκέψης αλλά εδώ ,επηρεαζομενος ίσως απο τα συναισθήματα σου,εισαι τελείως λάθος..Στην συντριπτική τους πλειοψηφία, ιδιαίτερα οι ανάπηροι ζητιάνοι, έχουν πάτρωνες που τους εκμεταλλευονται όπως ακριβώς και τα παιδιά των φαναριών,δίνοντας τους χρήματα ενισχύεις την εκμετάλλευση τους.

    • John Smith

      Αυτό που λες ισχύει, αλλά εγώ δεν κρίνω το γεγονός -άλλωστε γράφω ότι υπάρχουν και τέτοια περιστατικά. Κρίνω αυτόν που πήρε ένα πραγματικό περιστατικό και το παρουσίασε με ψεύτικα στοιχεία -και μια δόση ειρωνείας για να δέσει-, χωρίς να υπάρχει καν λόγος να το αναφέρει. Πού μας εξυπηρετεί; Ούτε πρόκειται για ένα θέμα που δεν γνωρίζουμε για να μας ενημερώσει, ούτε πρόκειται για μια συγκεκριμένη περίπτωση που για κάποιο λόγο να χρειάζεται ειδική ενημέρωση. Άρα γιατί να το κάνει, αν όχι για το λόγο που γράφω;

  • John Smith

    Εξαρτάται από ποια πλευρά το βλέπεις. Μια ψεύτικη είδηση μπορεί να περιέχει και αληθινά στοιχεία, ακριβώς για να γίνει πιο εύκολα πιστευτή. Και το ότι ενώ -όπως σωστά λες- υπάρχουν πολλά περιστατικά κατ’ επάγγελμα ζητιάνων -και πολλά από αυτά στην Ελλάδα- δεν έγινε καν κόπος να βρεθεί ένα ελληνικό περιστατικό αλλά χρησιμοποιήθηκε μια άσχετη φωτογραφία λέει κάποια πράγματα για το συντάκτη του άρθρου.

    • Γεώργιος Στ Τσιουδάκης

      Δὲν εἶναι μόνο ἠ κατ’ἐπάγγελμα ἐπαιτεία. Ἔχει εἰπωθεῖ παλαιότερα, σὲ βραδυνὰ δελτία, ὄτι ὐπάρχουν συμμορίες ποὺ ἐλέγχουν στὰ φανάρια ἐπαῖτες, πλύστες τζαμιῶν, μικροπωλήτὲς καὶ παίρνουν ποσοστά. Νὰ εἶναι ψεῦδος; Ἀν εἶναι ψεῦδος δὲν θὰ τὸ χαρακτήριζα τερατῶδες.

      Ἀν σᾶς ἀπασχολεῖ τὸ ζήτημα τῶν μαίμοὺ ἀναπήρων τὰ πράγματα εἶναι ἀπλά. Δῶστε τὰ λεφτά σας κάπου ἀλλοῦ.

      • John Smith

        Δεν διαφωνώ, αλλά το να φτάνει κανείς να χαρακτηρίζει όλους τους ζητιάνους ως απατεώνες βασισμένος σε μία περίπτωση -που μάλιστα δεν είναι καν εγχώρια- δείχνει ότι το πρόβλημα του συγκεκριμένου μάλλον δεν είναι το αν υπάρχουν και προβληματικά περιστατικά της όποιας μορφής αλλά το να νιώσει καλά ο ίδιος που δεν βοηθάει.