Τι λέτε ρε μάγκες! ΕΓΩ ως πελάτης μπορώ να ζητήσω κούρεμα στο ταμείο; Aν διαβάσεις τι ζήτησε ο όμιλος My Market δε θα ξανά πας για ψώνια…

In Fake news, Hoax, Διάφορα θέματα by Θάνος Επαχτίτης4 Comments

Διαβάσαμε δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο ο όμιλος My Market ζητά »κούρεμα» απαιτήσεων έως 30% από τους προμηθευτές του.

 

Το είδαμε στο makeleio.gr και η αρχική πηγή είναι το bankingnews.gr, που φιλοξενεί άρθρο με τίτλο: »Αναδρομικό «κούρεμα» έως 30% ζητά από τους προμηθευτές ο όμιλος My Market».

 

Τι λέτε ρε μάγκες! ΕΓΩ ως πελάτης μπορώ να ζητήσω κούρεμα στο ταμείο; Aν διαβάσεις τι ζήτησε ο όμιλος My Market δε θα ξανά πας για ψώνια…

637320a61b8165770aaac8f0c45517ca_L

Ασφυκτικές συνθήκες

διαμορφώνονται πλέον στην χονδρική προϊόντων ευρείας κατανάλωσης που διατίθενται από τα super market καθώς στο διαφαινόμενο «κούρεμα» απαιτήσεων που προδιαγράφεται στην λύση για τον όμιλο Μαρινόπουλο έρχονται να προστεθούν οι απαιτήσεις που προβάλλουν έναντι των προμηθευτών οι όμιλοι Παντελιάδη (My market) και ΑΒ Βασιλόπουλος και ειδικά ο πρώτος.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές ήδη ο όμιλος Παντελιάδη ασκεί πολύ ασφυκτικές πιέσεις προς τους προμηθευτές και έχει αποστείλει σχέδιο απαιτήσεων που ανάγεται σε προηγούμενες συμφωνίες που είχαν γίνει με τον όμιλο Βερόπουλο.
Όπως ανέφερε στέλεχος μεγάλης ελληνικής εταιρίας στο bankingnews «οι απαιτήσεις που προβάλλει ο όμιλος Παντελιάδη οδηγούν στην ουσία σε αναδρομικό «κούρεμα» πωλήσεων της τάξεως του 30% που θα το υποστούμε φέτος και την επόμενη χρονιά».
Το ίδιο στέλεχος επισημαίνει ότι η πίεση έχει ενταθεί το τελευταίο διάστημα μετά την προώθηση «κουρέματος» για τη διάσωση της Μαρινόπουλος και από την πλευρά της ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία δεν ασκεί τόσο ισχυρή πίεση όσο ο όμιλος Παντελιάδη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ίδιο στέλεχος της μεγάλης εταιρίας επισημαίνει ότι άκρως πιεστικές κινήσεις είχαν γίνει κατά το παρελθόν από τον όμιλο Μαρινόπουλο ενώ τονίζει ότι με τους ομίλους Σκλαβενίτη και Γαλαξίας οι σχέσεις των προμηθευτών είναι επί χρόνια αγαστές γεγονός που στην περίπτωση της διάσωσης της Μαρινόπουλος αναμένεται να έχει σημαντικό ρόλο.
Και αυτό διότι οι προμηθευτές αντιλαμβάνονται ότι θα έχουν απέναντί τους ένα μεγάλο παίκτη με τον οποίο μπορούν να συνεννοηθούν και να καλύψουν στο μέλλον τις όποιες απώλειες θα προκύψουν από το «κούρεμα».
Οι ίδιοι επισημαίνουν ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι του ομίλου Σκλαβενίτη είναι ευχαριστημένοι από τις συνθήκες εργασίας και τις αμοιβές πράγμα που συμβάλλει στις εντυπωσιακές επιδόσεις της εταιρίας ενώ τονίζουν ότι αυτά δεν ισχύουν σε όλο τον κάδο όπου οι απαιτήσεις των εργοδοτών είναι πέραν πάσης λογικής δημιουργώντας κλίμα ανασφάλειας και ψυχολογικής πίεσης στο προσωπικό που είναι αναμενόμενο να μην μπορεί να αποδώσει βάση των δυνατοτήτων του.
Πάντως καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως στην περίπτωση της Μαρινόπουλος υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα να μην κουρευτεί ούτε 1 Ευρώ σε προμηθευτές των οποίων οι απαιτήσεις δεν υπερβαίνουν τα 100.000 Ευρώ.
Ανεξάρτητα αυτού το «κούρεμα» αναμένεται να κλονίσει πολλές εταιρίες οι οποίες υποφέρουν ειδικά από πλευράς ρευστότητας ενώ οι πιέσεις από τη Βασιλόπουλος και τον όμιλο Παντελιάδη δημιουργούν περιβάλλον ακραίας ασφυξίας που μπορεί να προκαλέσει ντόμινο σε πολλούς κλάδους.

Νίκος Καρούτζος
www.bankingnews.gr

   

Απευθυνθήκαμε στο My Market (ανήκει στη ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ μαζί με τα METRO Cash & Carry) μέσω της σελίδας τους στο facebook, ρωτώντας για το παραπάνω δημοσίευμα. Η απάντηση που λάβαμε ήταν η κάτωθι:

Σας ευχαριστούμε θερμά για την επικοινωνία σας. Είναι σημαντικό οι πελάτες μας να διασταυρώνον τις αρνητικές/ ψευδείς πληροφορίες που πέφτουν στην αντίληψή τους για την εταιρεία μας, προκειμένου να αποκτούν προσωπική θεώρηση των πραγμάτων.

Σε ό,τι αφορά την εταιρεία METRO AEBE θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι το δημοσίευμα όχι μόνο είναι ανακριβές, αλλά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αμέσως μετά την εξαγορά της αλυσίδας Βερόπουλος στις αρχές του χρόνου –κατά την οποία διασώθηκαν χιλιάδες θέσεις εργασίας– η εταιρεία ΜΕΤRO, σε χρονικό διάστημα 15 ημερών, αποπλήρωσε στο ακέραιο όλες τις οφειλές της Βερόπουλος προς τους προμηθευτές της. Καλή συνέχεια, η ομάδα My market».

Με βάση την ανωτέρω διάψευση, ο ισχυρισμός δεν επιβεβαιώνεται.

via TNI

  • John Smith

    Ναι, τώρα που έμαθα ότι μια εταιρία κοιτάει πως θα έχει μεγαλύτερο κέρδος δεν θα ξαναπάω για ψώνια. Γιατί μέχρι πρότινος θεωρούσα ότι τα My Market ήταν φιλανθρωπικός οργανισμός. Τώρα όμως που ξέρω την αλήθεια δεν θα ξαναπάω για ψώνια. Θα στέλνω άλλους να ψωνίζουν για μένα. Ουφ, έκανα το καθήκον μου προς την πατρίδα και σήμερα.

    Σοβαρά τώρα, αυτό ήταν το καλύτερο που βρήκαν να πουν; Και τι ακριβώς πάει να πει «αναδρομικό «κούρεμα» πωλήσεων» που μάλιστα θα το υποστούμε εμείς; Μάλλον κάτι το πολύ τρομακτικό, που δεν χρειάζεται καν εξήγηση.

    Και για να απαντήσω στον ηλίθιο τίτλο τους, αν ένα σούπερ μάρκετ αγοράζει φτηνότερα είναι πιθανό να πουλάει και φτηνότερα. Άρα ναι, έχεις και εσύ οφέλη από κάτι τέτοιο. Πόσο μάγκας νιώθεις τώρα;

    ΥΓ: Επειδή το έχω δει επανειλημμένα, ΠΑΨΤΕ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΟ ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗ! Χωρίς να θέλω να του κάνω διαφήμιση έχει όντως καλύτερη συμπεριφορά προς τους πελάτες και τους υπαλλήλους του από πολλούς άλλους -κάτι που ξέρω και από προσωπική πείρα και από γνωστούς μου. Από αυτό το σημείο όμως μέχρι άρθρα του στυλ «ο Σκλαβενίτης είναι ο καλύτερος, οι άλλοι δεν αγαπάνε τους υπαλλήλους τους» υπάρχει μεγάλη απόσταση. Ο εργοδότης δεν είναι υποχρεωμένος να ενδιαφέρεται προσωπικά για τους πελάτες και τους εργαζόμενούς του. Καλό είναι αν το κάνει -και πιθανώς να τον προτιμήσω γι’ αυτό-, αλλά δεν θα τον κατηγορήσω αν δεν το κάνει. Ούτε χρειάζεται φανατικούς να τονίζουν συνέχεια πόσο καλύτερος εργοδότης είναι επειδή έχει καλή συμπεριφορά.

  • Μ. Τ

    Μόνο οι χρηματοοικονομικές καταστάσεις που θα δημοσιευτούν στο τέλος της χρονιάς (που οφείλει κάθε ΑΕ να δημοσιεύει) θα δείξει αν πράγματι ισχύει κάτι τέτοιο. Με μια ανακοίνωση μη τεκμηριωμένη δεν αποδεικνύεται κάτι

  • Talos

    Μισό, αλλά το τι λέει το τμήμα δημοσίων σχέσεων μια εταιρείας με κανένα τρόπο δεν επαρκεί για να διαψευστεί μια είδηση. Αλλιώς να μην κάνουμε έρευνα και να βάζουμε δελτία τύπου σαν κάθε καλή εφημερίδα.
    Κρίμα γιατί κάνετε συνήθως καλή δουλεία.

    • Konstas

      Γι’ αυτό καταλήγει στο τέλος (ορθά) «ο ισχυρισμός δεν επιβεβαιώνεται.» και δεν λέει ότι είναι ψευδής.

      Κατά τα λοιπά ισχύουν όσα λέει παραπάνω ο Μ. Τ