Ποιοι είμαστε
Αρχική Τι λέτε ρε μάγκες! ΕΓΩ ως πελάτης μπορώ να ζητήσω κούρεμα στο ταμείο; Aν διαβάσεις τι ζήτησε ο όμιλος My Market δε θα ξανά πας για ψώνια…HOAXES FAKE NEWS ΔΙΑΦΟΡΑ

Τι λέτε ρε μάγκες! ΕΓΩ ως πελάτης μπορώ να ζητήσω κούρεμα στο ταμείο; Aν διαβάσεις τι ζήτησε ο όμιλος My Market δε θα ξανά πας για ψώνια…

29 Αυγ
2016

@

Ευαίσθητο περιεχόμενο

Αυτή η εικόνα περιέχει ευαίσθητο περιεχόμενο το οποίο μπορεί για κάποιους χρήστες μπορεί να είναι προσβλητικό ή ενοχλητικό

Το συγκεκριμένο άρθρο δημοσιεύτηκε πριν 8 έτη.

Διαβάσαμε δημοσίευμα σύμφωνα με το οποίο ο όμιλος My Market ζητά ”κούρεμα” απαιτήσεων έως 30% από τους προμηθευτές του.

 

Το είδαμε στο makeleio.gr και η αρχική πηγή είναι το bankingnews.gr, που φιλοξενεί άρθρο με τίτλο: ”Αναδρομικό «κούρεμα» έως 30% ζητά από τους προμηθευτές ο όμιλος My Market”.

 Τι λέτε ρε μάγκες! ΕΓΩ ως πελάτης μπορώ να ζητήσω κούρεμα στο ταμείο; Aν διαβάσεις τι ζήτησε ο όμιλος My Market δε θα ξανά πας για ψώνια…

637320a61b8165770aaac8f0c45517ca_L

Ασφυκτικές συνθήκες

διαμορφώνονται πλέον στην χονδρική προϊόντων ευρείας κατανάλωσης που διατίθενται από τα super market καθώς στο διαφαινόμενο «κούρεμα» απαιτήσεων που προδιαγράφεται στην λύση για τον όμιλο Μαρινόπουλο έρχονται να προστεθούν οι απαιτήσεις που προβάλλουν έναντι των προμηθευτών οι όμιλοι Παντελιάδη (My market) και ΑΒ Βασιλόπουλος και ειδικά ο πρώτος.
Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές ήδη ο όμιλος Παντελιάδη ασκεί πολύ ασφυκτικές πιέσεις προς τους προμηθευτές και έχει αποστείλει σχέδιο απαιτήσεων που ανάγεται σε προηγούμενες συμφωνίες που είχαν γίνει με τον όμιλο Βερόπουλο.
Όπως ανέφερε στέλεχος μεγάλης ελληνικής εταιρίας στο bankingnews «οι απαιτήσεις που προβάλλει ο όμιλος Παντελιάδη οδηγούν στην ουσία σε αναδρομικό «κούρεμα» πωλήσεων της τάξεως του 30% που θα το υποστούμε φέτος και την επόμενη χρονιά».
Το ίδιο στέλεχος επισημαίνει ότι η πίεση έχει ενταθεί το τελευταίο διάστημα μετά την προώθηση «κουρέματος» για τη διάσωση της Μαρινόπουλος και από την πλευρά της ΑΒ Βασιλόπουλος η οποία δεν ασκεί τόσο ισχυρή πίεση όσο ο όμιλος Παντελιάδη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ίδιο στέλεχος της μεγάλης εταιρίας επισημαίνει ότι άκρως πιεστικές κινήσεις είχαν γίνει κατά το παρελθόν από τον όμιλο Μαρινόπουλο ενώ τονίζει ότι με τους ομίλους Σκλαβενίτη και Γαλαξίας οι σχέσεις των προμηθευτών είναι επί χρόνια αγαστές γεγονός που στην περίπτωση της διάσωσης της Μαρινόπουλος αναμένεται να έχει σημαντικό ρόλο.
Και αυτό διότι οι προμηθευτές αντιλαμβάνονται ότι θα έχουν απέναντί τους ένα μεγάλο παίκτη με τον οποίο μπορούν να συνεννοηθούν και να καλύψουν στο μέλλον τις όποιες απώλειες θα προκύψουν από το «κούρεμα».
Οι ίδιοι επισημαίνουν ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι του ομίλου Σκλαβενίτη είναι ευχαριστημένοι από τις συνθήκες εργασίας και τις αμοιβές πράγμα που συμβάλλει στις εντυπωσιακές επιδόσεις της εταιρίας ενώ τονίζουν ότι αυτά δεν ισχύουν σε όλο τον κάδο όπου οι απαιτήσεις των εργοδοτών είναι πέραν πάσης λογικής δημιουργώντας κλίμα ανασφάλειας και ψυχολογικής πίεσης στο προσωπικό που είναι αναμενόμενο να μην μπορεί να αποδώσει βάση των δυνατοτήτων του.
Πάντως καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως στην περίπτωση της Μαρινόπουλος υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα να μην κουρευτεί ούτε 1 Ευρώ σε προμηθευτές των οποίων οι απαιτήσεις δεν υπερβαίνουν τα 100.000 Ευρώ.
Ανεξάρτητα αυτού το «κούρεμα» αναμένεται να κλονίσει πολλές εταιρίες οι οποίες υποφέρουν ειδικά από πλευράς ρευστότητας ενώ οι πιέσεις από τη Βασιλόπουλος και τον όμιλο Παντελιάδη δημιουργούν περιβάλλον ακραίας ασφυξίας που μπορεί να προκαλέσει ντόμινο σε πολλούς κλάδους.

Νίκος Καρούτζος
www.bankingnews.gr

   

Απευθυνθήκαμε στο My Market (ανήκει στη ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ μαζί με τα METRO Cash & Carry) μέσω της σελίδας τους στο facebook, ρωτώντας για το παραπάνω δημοσίευμα. Η απάντηση που λάβαμε ήταν η κάτωθι:

Σας ευχαριστούμε θερμά για την επικοινωνία σας. Είναι σημαντικό οι πελάτες μας να διασταυρώνον τις αρνητικές/ ψευδείς πληροφορίες που πέφτουν στην αντίληψή τους για την εταιρεία μας, προκειμένου να αποκτούν προσωπική θεώρηση των πραγμάτων.

Σε ό,τι αφορά την εταιρεία METRO AEBE θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι το δημοσίευμα όχι μόνο είναι ανακριβές, αλλά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αμέσως μετά την εξαγορά της αλυσίδας Βερόπουλος στις αρχές του χρόνου –κατά την οποία διασώθηκαν χιλιάδες θέσεις εργασίας– η εταιρεία ΜΕΤRO, σε χρονικό διάστημα 15 ημερών, αποπλήρωσε στο ακέραιο όλες τις οφειλές της Βερόπουλος προς τους προμηθευτές της. Καλή συνέχεια, η ομάδα My market”.

Με βάση την ανωτέρω διάψευση, ο ισχυρισμός δεν επιβεβαιώνεται.

via TNI

Fact-check for the sake of Democracy