Μεγάλος αστεροειδής απειλεί τη Γη, στις 3 Σεπτεμβρίου 2016! – Καταρρίπτεται

In Χωρίς κατηγορία by Θοδωρής Δανιηλίδης7 Comments

Κυκλοφόρησε πριν μερικές μέρες η είδηση πως ένας αστεροειδής απειλεί τη γη.

• ΨΕΥΔΕΣ

Το είδαμε στο newsbomb.grkontranews.grpiraeuspress.gr και tonwtiko.com

Το άρθρο αναφέρει:

Σοκ: Μεγάλος αστεροειδής απειλεί τη Γη! Σε μερικές ημέρες… (Εικόνα)

42902

Σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος

Ένας μεγάλος, αστεροειδής – 600 πόδια = (1968.50 μέτρα) έως 800 πόδια =(2624.67 μέτρα) μέγεθος, είναι σε πορεία που πολύ πιθανό, να είναι ικανή να προκαλέσει σύγκρουση με την Γη, στις 3 Σεπτεμβρίου 2016, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA).

Φυσικά δεν μπορούμε να περιγράψουμε τι θα μπορούσε να προκαλέσει μια τέτοια πρόσκρουση, με ένα τόσο μεγάλο κομμάτι μάλιστα αστεροειδούς. Οι συνέπειες θα είναι τρομακτικές και πρωτόγνωρες για τον πολιτισμό μας, όπου και αν χτυπήσει την Γη, στεριά η θάλασσα!

Αν αυτή η πληροφορία δέσει με την προειδοποίηση πολλών κρατών πια, στον πληθυσμό τους, να κάνουν προμήθειες σε είδη πρώτης ανάγκης, νερό και τροφές, τότε μπορεί να βγει το συμπέρασμα, ότι οι κυβερνήσεις γνωρίζουν και δεν θέλουν να τρομοκρατήσουν – πανικοβάλλουν τον πληθυσμό τους, όπως γράφει Γερμανική εφημερίδα.

Η ιστοσελίδα  από τον Σεπτέμβριο του 2011 χρηματοδοτείται σε ένα μεγάλος μέρος των εξόδων της, από την ESA (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Διαστήματος), όπου και της παρέχει τις πληροφορίες για την τροχιά ουράνιων σωμάτων, και διασυνδέετε με την βάση δεδομένων της. Το υπόλοιπο του κόστους λειτουργίας της καλύπτεται, όπως και πριν, από το Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου της Πίζας, στην Ιταλία, με κονδύλια Έρευνας για την Ουράνια Μηχανική του Ομίλου, καθώς και από IASF-INAF (Ρώμη), με επιχορήγηση PRIN-INAF. Η συμμετοχή της ESA είναι μέσω σύμβασης με SpaceDyS srl, μια εταιρεία της Cascina (Πίζα, Ιταλία), η οποία είναι μια νεοσύστατη εταιρεία που προωθείται από ίδια ερευνητική ομάδα η οποία έχει κατασκευαστεί και λειτουργεί NEODyS για τα τελευταία 12 χρόνια, όπως αναφέρει το tonwtiko.

Όλα αυτά φυσικά σας τα αναφέρουμε, για να κατανοήσετε την σοβαρότητα των πληροφοριών που παρέχει η εν λόγο ιστοσελίδα, διότι όπως θα δείτε στο επόμενο γράφημα, δείχνει ότι ένας αστεροειδής στις 3 Σεπτεμβρίου θα περάσει τόσο κοντά από την γη που είναι πιθανόν να προκληθεί σύγκρουση.

MAG είναι το οπτικό μέγεθος του αστεροειδούς κατά την ημερομηνία της πλησιέστερης προσέγγισης.

42901

Κάτι δεν πάει καλά με το δημοσίευμα, τουλάχιστον στα νούμερα που μας παρουσιάζει. 600 πόδια δεν είναι 1968.50 μέτρα, είναι 182.88 μετρά γιατί το πόδι αντιστοιχεί σε 0.3048 μέτρα. Κάντε υπολογισμό.
Έτσι τα  800 πόδια που αναφέρει το δημοσίευμα δεν είναι 2624.67 μέτρα, είναι 243.84 μετρά.

www.advancedconverter.com

Στη σελίδα NEODyS υπάρχει η καταχώρηση του αστεροειδή 2016PO66 που θα πλησιάσει στην γη στις 3 Σεπ 2016, στην επιλογή CLOSE APPROACHES

Μόνο που υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Η σελίδα μας δίνει και την απόσταση που θα περάσει ο αστεροειδής από τη γη, που είναι 0.0258320 AU. (AU = Astronomical Unit =149.597.871 χιλιόμετρα) Με ένα απλό υπολογισμό βλέπουμε πως ο 2016PO66 θα περάσει 3.864.412 χιλιόμετρα μακριά από τη γη.

42903

Για να καταλάβουμε την απόσταση, η μέση απόσταση Γης – Σελήνης είναι 384.403 χιλιόμετρα. Δηλαδή ο αστεροειδής θα περάσει 10 φορές πιο μακριά από την μέση απόσταση Γης – Σελήνης. Αυτό, δεν το λες απειλή.

Μια τέτοιου βεληνεκούς είδηση θα έπρεπε να παίζει συνέχεια στα αξιόπιστα μέσα μαζικής ενημέρωσης σε ολόκληρο το κόσμο, αλλά όπως έχετε δει, κανένα μέσο δεν ασχολήθηκε. Λογικό, τι να πουν; «Αστεροειδής θα περάσει σε 10πλάσια απόσταση από τη Σελήνη»

Τέτοιου είδους δημοσιεύματα κατασκευάζονται μόνο και μόνο για να αυξήσουν την επισκεψιμότητα. Σχεδόν κανένας δεν θα έμπαινε στο κόπο να διαβάσει ένα άρθρο με τίτλο «Αστεροειδής θα περάσει σε 10πλάσια απόσταση από τη Σελήνη«. Αλλά με τίτλο «Σοκ: Μεγάλος αστεροειδής απειλεί τη Γη! Σε μερικές ημέρες«, τα πράγματα είναι διαφορετικά.

Όπως καταλάβατε, η πιθανότητα να μας χτυπήσει ο αστεροειδής 2016PO66 δεν υπάρχει, τουλάχιστον για τις 3 Σεπ. 2016. Ο αστεροειδής θα περάσει 10 φορές πιο μακριά από τη Σελήνη και όσα άρθρα αναφέρουν το αντίθετο, απλά καταρρίπτονται από τους αριθμούς.

Σας δίνουμε τη δυνατότητα να σχολιάσετε τις αναρτήσεις μας, αλλά διατηρούμε το δικαίωμα να μη δημοσιεύσουμε το σχόλιο που θα περιέχει:

1. Απειλές, ύβρεις, συκοφαντίες και προσβολές.
2. Προσωπικά δεδομένα τρίτων.
3. Σχόλια, άσχετα με τη δημοσίευση.
4. Θεωρίες συνωμοσίας και hoaxes που παρουσιάζονται σαν πραγματικά με σκοπό να παραπλανήσουν.
5. Πολλαπλά, όμοια σχόλια. (Δημοσιεύουμε μόνο το ένα)
6. Διαφημίσεις προϊόντων ή υπηρεσιών.
7. Πολιτική Προπαγάνδα.
8. Κακόβουλα σχόλια από ψεύτικους χρήστες του disqus.
Επίσης σας παρακαλούμε τα σχόλια σας να μην είναι ιδιαίτερα μακροσκελή και σε άλλη γλώσσα ή με λατινικούς χαρακτήρες.
Ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και οι διαχειριστές της σελίδας ellinikahoaxes ουδεμία νομική ή άλλη ευθύνη φέρουν. Στην περίπτωση που υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με σχόλιο αναγνώστη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
  • KP

Ρε θύματα βγήκε ο Φίλης και κατάργησε την προσευχή στα σχολεία! Και τώρα ο Ύψιστος (με αγάπη πάντα) στέλνει έναν αστεροειδή! Τυχαίο? Δε νομίζω!! (άντε παιδιά ξυπνάτε λέμε!!! ξυπνάτε λέμε!!!! Εμένα περιμένετε? Πως τα έδεσα έτσι 2 άσχετα θέματα ο φούστης!!!)

• Giorgos Zoulis

Δεν το βλέπετε με τη σωστή προοπτική γι’αυτό δεν καταλαβαίνετε το αρχικό άρθρο. Τί είναι 0.0258320 AU μπροστά στο μέγεθος του ηλιακού συστήματος πόσο μάλλον του γαλαξία; Είναι σαν πέφτει ο αστεροειδής πάνω στη γη αν κάποιος το παρατηρεί απο αρκετά μακριά. Άρα το άρθρο είναι μια προειδοποίηση απο τους διαγαλαξιακούς μας φίλους. Να τι έλεγε λοιπόν το σήμα που έπιασαν οι Ρώσσοι και δε μας το έλεγαν τόσο καιρό. Κάποιος ας φωνάξει τον Bruce Willis να καθαρίσει!

• John Smith

Θα ήθελα να δω αυτή την «προειδοποίηση πολλών κρατών». «Να μαζέψετε προμήθειες, γιατί θα συμβεί κάτι κακό. Δεν σας λέμε τι είναι για να μην πανικοβληθείτε, λες και το ότι δεν θα σας πούμε από τι ακριβώς κινδυνεύετε -αφού πρώτα σας είπαμε ότι κινδυνεύετε από κάτι- θα περιορίσει τον πανικό σας. Αν πάντως θέλετε λεπτομέρειες ψάξτε τις συνωμοσιολογικές ιστοσελίδες, έχουν ήδη γράψει τα πάντα».

• HELLAS1978

Συγχαρητήρια για το έργο που επιτελείτε διότι η βλακεία έχει ξεπεράσει κάθε όριο…

• Μιχάλης

Και το αστείο της υπόθεσης: χοντρικά ένας αστεροειδής δύο επί δυόμισι χιλιόμετρα – γαϊδούρι δηλαδή – μεγέθους αντίστοιχου με αυτόν που εξαφάνισε τους δεινόσαυρους – σύμφωνα με την επικρατούσα θεωρία, θα εισέλθει στην γήινη ατμόσφαιρα, και οι κυβερνήσεις έχουν προειδοποιήσει τον κόσμο να κάνει τα κουμάντα του για καθαρό νερό και προμήθειες.
    Μάλιστα. Και μετά την πρόσκρουση, θα βγούμε στα πάρκα να παίξουμε ένα φράγκο η βιολέτα τζιγκολελέτα τζιγκολελέτα.

• Κλάιν Μάιν

Τζάμπα μάζευα στο υπόγειο προμηθειες ?

• Δημήτρης

Τις ΖΑΝΑΕ μην τις πετάξεις, έρχονται ξανά δύσκολοι καιροί για την Ευρώπη. βλ. Ουγγαρία, Ουκρανία και προσεχώς Αυστρία, + πρόσφατα ποσοστά AfD στη Πομερανία.