Ποιοι είμαστε
Αρχική Το ”εξωγήινο” διαστημόπλοιο και τα ανύπαρκτα δισεκατομμύρια του Αρτέμη ΣώρραHOAXES FAKE NEWS SCAMS ΔΙΑΦΟΡΑ

Το ”εξωγήινο” διαστημόπλοιο και τα ανύπαρκτα δισεκατομμύρια του Αρτέμη Σώρρα

8 Ιαν
2017

@

Ευαίσθητο περιεχόμενο

Αυτή η εικόνα περιέχει ευαίσθητο περιεχόμενο το οποίο μπορεί για κάποιους χρήστες μπορεί να είναι προσβλητικό ή ενοχλητικό

Το συγκεκριμένο άρθρο δημοσιεύτηκε πριν 7 έτη.

Όλοι έχουν ακουστά για τον τρισεκατομμυριούχο Αρτέμη Σώρρα και τις δηλώσεις του πως είναι κάτοχος μιας αμύθητης περιουσίας. Μεγάλο μέρος αυτής της περιουσίας, σύμφωνα με κάποιους συνεργάτες του, προήλθε από τη πώληση στην Αμερικανική Κυβέρνηση, διαστημικής τεχνολογίας που προέρχεται από την Αρχαία Ελλάδα. Στη πραγματικότητα, με αυτό τον αστείο ισχυρισμό, προσπάθησαν να δικαιολογήσουν τα πλαστά ομόλογα του Wozny. Αποτέλεσμα αυτής της τεχνολογίας ήταν η δημιουργία ενός υπερσύγχρονου διαστημοπλοίου. Που τελειώνει όμως ο μύθος και που αρχίζει η αλήθεια;

Όλα ξεκίνησαν με μία ομιλία του αποκυρηχθεντα τέως υπαρχηγού του Σώρρα, Μανώλη Λαμπράκη, ο οποίος αυτή τη στιγμή βρίσκεται φυλακισμένος στις ΗΠΑ για παράνομη συνταγογράφηση 2,4 εκατομμυρίων χαπιών οξυκωδόνης την τελευταία πενταετία (σύμφωνα με το κατηγορητήριο).

https://www.youtube.com/watch?v=tNTu8v3tHL8

Στην ομιλία Λαμπράκη, ήταν παρόν και ο Αρτέμης Σώρρας:

Στο alfeiospotamos.pblogs.gr που είναι συμφερόντων Σώρρα, διαβάζουμε:

  

Τι ισχύει

Αυτό που βλέπουμε στην εικόνα, είναι ένα πειραματικό τροχιακό σκάφος (Orbital Test Vehicle) με την ονομασία X-37 που κατασκευάστηκε από τη Boeing για λογαριασμό της Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας (USAF).

Το γεγονός όμως ότι οι ΗΠΑ δεν έχουν αποκαλύψει τι ακριβώς πειράματα διεξάγονται στα δύο αυτά σκάφη όταν βρέθηκαν σε τροχιά για μεγάλο διάστημα, έχει δώσει λαβή για να ξεδιπλωθούν δεκάδες θεωρίες συνωμοσίας.

Το πρόγραμμα ξεκίνησε το 1999 με τη NASA που αρχικά σχεδίαζε να κατασκευάσει 2 οχήματα. Ένα δοκιμαστικό όχημα προσέγγισης και προσγείωσης (ALTV) και ένα τροχιακό σκάφος (OTV).Το πρόγραμμα πέρασε στα χέρια του Στρατού και συγκεκριμένα της Defense Advanced Research Projects Agency (DARPA) και από εκείνο το σημείο και μετά, χαρακτηρίστηκε ώς απόρρητο. Η DARPA ολοκλήρωσε το πρόγραμμα ALTV το 2006 διεξάγοντας αριθμό πτητικών δοκιμών. Το 2ο σκέλος, δηλαδή το τροχιακό όχημα, δεν ολοκληρώθηκε, αλλά τα δεδομένα που είχαν συλλεχθεί μέχρι τότε, χρησίμευσαν στη μετέπειτα κατασκευή του X-37. Το πρόγραμμα βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό τον έλεγχο της USAF στη βάση Schriever στο Κολοράντο.

Συνολικά έχουν κατασκευαστεί 2 X-37B που έχουν εκτελέσει 4 αποστολές (OTV-1, OTV-2, OTV-3 και OTV-4), φτάνοντας σε τροχιακό ύψος με τη χρήση πυραύλου Atlas 5. Η OTV-1 έμεινε στο διάστημα 225 ημέρες, η OTV-2 για 469 ημέρες (σε αυτήν αναφερόταν ο Λαμπράκης), η OTV-3 για 674 ημέρες και η OTV-4 για 717 ημέρες.

Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, το X-37 είναι μια πλατφόρμα δοκιμής νέων τεχνολογιών, όπως νέοι αισθητήρες, δορυφορική τεχνολογία και αντοχή υλικών και μέσων στο εχθρικό περιβάλλον του διαστήματος. Οι οπαδοί του Σώρρα ισχυρίζονται πως το διαστημόπλοιο χρησιμοποιεί κάποιο εξωτικό καύσιμο (ή καθόλου καύσιμο) και αυτό προέρχεται από αρχαία ελληνική τεχνολογία. Όπως προαναφέραμε, το όχημα φτάνει στο διάστημα με τη χρήση του πανίσχυρου Atlas 5. Την ίδια στιγμή, τα ηλεκτρονικά του τροφοδοτούνται με ενέργεια από ένα αναδιπλούμενο ηλιακό πάνελ. Κατόπιν, τίθεται σε τροχιά και ως γνωστόν, δε χρειάζονται καύσιμα για να διατηρηθεί ένα αντικείμενο σε τροχιά. Με τον ίδιο τρόπο, έχουμε σε τροχιά δορυφόρους και διαστημικά σκουπίδια άνω των 50 ετών.

Επιπλέον, το μέγεθος του X-37 και οι δυνατότητές του, είναι σχετικά περιορισμένες για να είναι το σούπερ υπερτεχνολογικό διαστημόπλοιο που ισχυρίζονται οι οπαδοί του Σώρρα. Έχει μήκος 8,9 μέτρα, ύψος 2,9 και εκπέτασμα πτερύγων 4,5 μέτρα. Το βάρος του δε ξεπερνά τα 4990 κιλά, ενώ μετά βίας μπορεί να μεταφέρει μικρό φορτίο στη διαστάσεων 2,1Χ1,2 μέτρων αποθήκη του. Έχει σχεδιαστεί να πετά σε ύψη μεταξύ 177 και 805 χιλιομέτρων.

Προέλευση

Όπως αναφέραμε, το πρόγραμμα ξεκίνησε το 1999 με την υποκατασκευάστρια εταιρία Phantom Works της Boeing. Αντλήθηκε τεχνολογία και τεχνογνωσία από το πρόγραμμα του διαστημικού λεωφορείου [(Space Shuttle) – πρώτη πτήση: 1981] και για για αυτό το λόγο το X-37 έχει παρόμοια αναλογία άντωσης προς οπισθέλκουσα σύμφωνα με το Αμερικανικό Υπουργείο Άμυνας DoD. Οι ομοιότητες των 2 σκαφών είναι κάτι παραπάνω από προφανείς.

Αρχαιοελληνικός κινητήρας;

Το X-37 φέρει κινητήρα AR2-3. Στο διαμέρισμα του ρύγχους φιλοξενούνται ο χώρος των ηλεκτρονικών και μια δεξαμενή κηροζίνης JP-8, ενώ στο πίσω διαμέρισμα υπάρχει μια δεξαμενή οξειδωτικού, στην μορφή υπεροξειδίου του υδρογόνου και ο κινητήρας. Σε διάφορα σημεία της ατράκτου είναι τοποθετημένοι «μικροκινητήρες» εκτόνωσης αερίου για τον έλεγχο εκτός ατμόσφαιρας, ενώ συμβατικές επιφάνειες αεροδυναμικού ελέγχου καθοδηγούν το σκάφος μέσα σε αυτήν (Πηγή: Πτήση & Διάστημα). Πρόκειται για κινητήρα ”συμβατικής” προώθησης που χρησιμοποιεί – όπως προαναφέραμε- H2O2 (90%)  και JP-4 ή JP-5. Η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι τόσο παλιά, όσο το διαστημικό πρόγραμμα των ΗΠΑ, επομένως ο ισχυρισμός περί ”ΕΛΛΑΝΙΑΣ” τεχνολογίας, είναι το λιγότερο αστείος.

Είναι επίσης εξοπλισμένο με κινητήρα XR-5A της εταιρίας Aerojet Rocketdyne. Πρόκειται για έναν κινητήρα ιόντων τύπου Hall-effect.

Σε αντίθεση με τους πυραυλοκινητήρες, οι οποίοι προσφέρουν μεγάλη προωστική ισχύ αλλά λειτουργούν για μικρό χρονικό διάστημα, οι κινητήρες ιόντων λειτουργούν για πολλούς μήνες συνεχόμενα και εκπέμπουν έναν σταθερό αλλά αδύναμο πίδακα φορτισμένων ατόμων. Για παράδειγμα, ο κινητήρας NEXT (Εξελικτικός Προωστήρας Ξένου) που δοκιμάστηκε στο παρελθόν στο Ερευνητικό Εργαστήριο «Τζον Γκλεν» της NASA καταναλώνει 7 kilowatt ηλεκτρικής ενέργειας και είναι περίπου τρεις φορές ισχυρότερος από τον κινητήρα ιόντων της αποστολής Dawn.Στις 43.000 ώρες λειτουργίας του, ο νέος κινητήρας έχει καταναλώσει μόλις 770 κιλά αέριου ξένου και έχει προσφέρει συνολική ώση 30 εκατομμυρίων newton-second.

Οι κινητήρες ιόντων δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των Αμερικανών. Για παράδειγμα η Ιαπωνική Διαστημική Υπηρεσία  (JAXA), χρησιμοποίησε τέτοιο κινητήρα για το σκάφος Hayabusa, που εκτοξεύτηκε το 2003  και επέστρεψε στη Γη το 2010 με δείγματα από τον αστεροειδή 25143 Itokawa.

Κινητήρες ιόντων τύπου Hall-effect μελετήθηκαν τόσο στις ΗΠΑ όσο και στη πρώην ΕΣΣΔ και τη Ρωσία ήδη από τη δεκαετία του 1960. Είναι λίγο δύσκολο εκείνη την εποχή, όταν ο Σώρρας ήταν ακόμη παιδί, να κατείχε και να πούλησε τη σχετική τεχνολογία.

Επιπλέον

Το X-37 και το διαστημικό λεωφορείο, δεν είναι τα μοναδικά παραδείγματα σχετικής αμερικανικής τεχνολογίας. Σχετικά προγράμματα υπάρχουν ήδη από τη δεκαετία του 1960. Μερικά από αυτά είναι:

Boeing X-20 Dyna-Soar (1957-1963)

Rockwell X-30 (1990-1993)

NASA X-38 (1999-2002)

XS-1 (υπό ανάπτυξη)

Συμπέρασμα

Από τα ανωτέρω, προκύπτει πως η τεχνολογία του X-37, δεν είναι ούτε ”εξωγήινη”, ούτε αρχαιοελληνική. Η τεχνολογία του διαστημικού λεωφορείου, μεγάλο μέρος της οποίας ενσωματώθηκε στο X-37, πλησιάζει τα 40 χρόνια ζωής. Την ίδια στιγμή, ο Σώρρας και οι όμοιοί του, δεν έχουν παρουσιάσει τη παραμικρή απόδειξη πως κατέχουν απόκρυφη τεχνολογία, οπως  ένα πάπυρο, μια περγαμηνή, ή έστω μια σκαλιστή πέτρα που να περιέχει κάτι απλό. Για παράδειγμα το σχέδιο και τα υλικά κατασκευής της θερμικής ασπίδας επανόδου στην ατμόσφαιρα. Ή μια ακόμη πιο ασήμαντη πληροφορία, όπως τη γωνία επανεισόδου του οχήματος από το διάστημα στη Γη…

Οι ισχυρισμοί περί της αρχαίας διαστημικής για να δικαιολογηθεί η κατοχή των πλαστών ομολόγων του Wozny, είναι ανυπόστατοι.

Fact-check for the sake of Democracy