Προσοχή στα μηνύματα από τον αριθμό 54122. Μην απαντάτε.

In Fake, Scam by Θάνος Σ. Επαχτίτης13 Comments

Διαστάσεις φαίνεται να παίρνει πάλι το φαινόμενο της αποστολής μηνυμάτων – παγίδων σε κινητά τηλέφωνα τυχαίων χρηστών με σκοπό την εν αγνοία τους εγγραφή σε συνδρομητικές υπηρεσίες υψηλής χρέωσης.

Πρόσφατα, λάβαμε το παρακάτω SMS:

Με μια πρόχειρη έρευνα στο white-pages.gr, διαπιστώσαμε πως το φαινόμενο αποστολής τέτοιων μηνυμάτων από τον αριθμό 54122, είναι αρκετά εκτεταμένο:

Η εταιρια που φέρεται να διαχειρίζεται αυτές τις «υπηρεσίες», σχολίασε «Οι χρεώσεις των υπηρεσιών μας ειναι ξεκάθαρες και αναρτημένες παντού στο διαδίκτυο. Δεν υπάρχει καμία κρυφή χρέωση, ούτε «ψιλά» γράμματα. Η χρέωση είναι 2,5€/εξερχόμενο sms και τα μηνύματα που λαμβάνετε είναι δωρεάν, καθώς χρεώνονται για αυτά οι χρήστες που τα αποστέλλουν. »

Τα πράγματα όμως δεν είναι έτσι. Αν ξαναδούμε το SMS που φτάνει στα κινητά τηλέφωνα των χρηστών, δεν αναγράφεται πουθενά η χρέωση, κάποιο τηλέφωνο επικοινωνίας, ή έστω κάποια ιστοσελίδα για να ενημερωθούν οι παραλήπτες.

Επικοινωνήσαμε τηλεφωνικά με την εταιρία (2112340278) που διαχειρίζεται το πενταψήφιο 54122 και ρωτήσαμε εάν θα χρεωνόμασταν σε περίπτωση που απαντούσαμε στο SMS της «ΒΕΡΑ18». Η απάντηση ήταν πως θα μας χρεώναν 2,5 ευρώ, παρά το γεγονός πως το SMS δεν αναφέρει χρεώσεις.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο που μιλήσαμε, η «ΒΕΡΑ18», «NANTIA4» κτλ, είναι υπαρκτές γυναίκες που αποφάσισαν να αναζητήσουν τον έρωτα μέσω SMS. Από την έρευνά μας ωστόσο, δεν βρήκαμε κανένα μήνυμα που να έχει αποσταλεί από άνδρα. Επομένως είναι πολύ πιθανό οι συγκεκριμένες «γυναίκες» να είναι botακια προγραμματισμένα να αποστέλλουν SMS – παγίδες σε τυχαία νούμερα. Εάν ο χρήστης «τσιμπήσει», θα χρεώνεται 2,5 ευρώ για κάθε μήνυμα που αποστέλλει, χωρίς καμία απολύτως προειδοποίηση.

Το κυριότερο όλων είναι η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών που λαμβάνουν το SMS, ουδέποτε εγγράφηκε στη σχετική υπηρεσία, ή έδωσε με οποιοδήποτε τρόπο τη συναίνεσή του για να ενοχληθεί. Ρωτήσαμε τον υπεύθυνο της εταιρίας γιατί λάβαμε σχετικό μήνυμα χωρίς να έχουμε ποτέ εγγραφεί και μας απάντησε ότι είτε οφείλεται σε λάθος πληκτρολόγηση αριθμού, είτε σε φάρσα από κάποιον τρίτο. Αυτές οι δικαιολογίες ωστόσο, δεν στέκουν υπό το πρίσμα της λογικής, δεδομένης της τεράστιας έκτασης του φαινομένου να λαμβάνονται τέτοια SMS από εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες συμπολίτες μας. Είναι εξαιρετικά πιθανό κάποιος να απαντήσει «κάνετε λάθος» ή «ποια είστε» και αυτομάτως να χρεωθεί χωρίς να το γνωρίζει.

Σύμφωνα με τον υπεύθυνο της εταιρίας, εάν ο χρήστης «άθελά του» απαντήσει στο SMS, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους για να του επιστραφούν τα 2,5 ευρώ. Στη πράξη όμως, είναι ελάχιστοι αν όχι ανύπαρκτοι αυτοί που θα μπουν σε αυτή τη διαδικασία.

Οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας θα πρέπει να είναι ιδιαιτέρως υποψιασμένοι όταν λαμβάνουν SMS από πενταψήφια νούμερα και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να απαντήσουν. Εξάλλου το να λάβει κάποιος μήνυμα από τυχαία «αιθέρια» ύπαρξη που θέλει γνωριμία, είναι too good to be true στον πραγματικό κόσμο.
__________

Μερικά ακόμη παραδείγματα από αναγνώστες μας:

  • Marga Rita

    Ρεσιτάλ χυδαιότητας!!
    Kάποιος βάλθηκε να ανεβάσει το σκορ αξιολογήσεων στο white pages!!!!
    Ρίξτε μια ματιά στα σχόλια(όλα με ουδέτερη και θετική βαθμολογία) και στις χυδαίες απαντήσεις σε όσους διαμαρτύρονται!!!!!!

    https://www.white-pages.gr/arithmos/54122
    Να είναι κάποιος από την ίδια ιστοσελίδα;
    Υπάρχει τρόπος να διαμαρτυρηθεί κανείς στο white pages;

  • Marga Rita

    Μόλις έλαβε ο άντρας μου SMS από το ίδιο πενταψήφιο νούμερο:
    «ΒΕΡΑ1: Έλαβα μήνυμα σας στο προφίλ μου στο Έλληνες Παντού και σας απαντώ.
    Από που είστε αν επιτρέπεται;»

    Παλιό νούμερα άρα ανακύκλωση δεν υφίσταται..

    Κουβέντα για χρεώσεις.
    Ντροπή σας απατεώνες..Αυτό επιτρέπεται;
    Ο νόμος δεν μπορεί να επέμβει; Αν όχι το Ελληνικό κράτος το Κυπριακό.
    Είναι δυνατόν ο κάθε απατεώνας να αλωνίζει έτσι ανενόχλητος και να στελνει ανεξέλεγκτα μηνυματα στα κινητά μας;;;;

  • lol

    Δε κάνει τίποτα!!!

  • lol

    Εδώ έστειλαν στην μάνα μου που είναι 83 χρονών….Απατεώνες είναι το λιγότερο που θα πω γιατί αν βρίσω,θα κοπεί το σχόλιο…Τα γαλλικά,τα χρησιμοποιησα στο mail που τους έστειλα.

    • Assurbanibal

      To mail πού το βρήκες?

      • lol

        Κάνοντας αναζήτηση για τον συγκεκριμένο αριθμό,βρήκα και το site Έλληνες παντού. Εκεί έχει και τηλέφωνα και mail.

      • lol

        Αυτο είναι:support@ellinespadou.com

  • Teligron Ltd.

    Αγαπητοί/ες

    Ο αρθρογράφος επέλεξε να επικοινωνήσει με την εταιρεία μας τις μέρες του Δεκαπενταύγουστου καλώντας την εξυπηρέτηση πελατών και παρότι θα μπορούσε να υπολειτουργεί, όπως οι περισσότερες εταιρείες αυτές τις ημέρες, υπήρχε υπάλληλος μας διαθέσιμος να τον εξυπηρετήσει άμεσα.

    Ο υπάλληλος μας τον ενημέρωσε πως θα μπορούσε να επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα αντί της εξυπηρέτησης πελατών, να του παρέχουν όλες τις πληροφορίες που θα ζητούσε, στα πλαίσια δημοσιογραφικής έρευνας, αναφορικά με την εταιρεία μας και τις υπηρεσίες που παρέχουμε και να υπάρχει μια ολοκληρωμένη πληροφόρηση των αναγνωστών.

    Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να τονίσουμε, πως όλες οι πληροφορίες για την εταιρεία μας και τις υπηρεσίες που παρέχουμε, οι χρεώσεις, οι τρόποι επικοινωνίας, είναι παντού αναρτημένα στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα μας, στις σελίδες των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.

    Για να ενταχθεί κάποιος στις υπηρεσίες μας, προϋποθέτει την εγγραφή του στην ιστοσελίδα μας. Στην περίπτωση που δεν έχει πραγματοποιηθεί αυτή η ενέργεια από τον κάτοχο του τηλεφωνικού αριθμού, το πιθανότερο είναι κάποιος χρήστης που θέλησε να εγγραφεί στις υπηρεσίες μας, να πληκτρολόγησε κάποιο ψηφίο λάθος, με αποτέλεσμα να σχηματιστεί ο δικός σας αριθμός. Επίσης υπάρχει η πιθανότητα να είχε πραγματοποιηθεί εγγραφή από παλαιότερο κάτοχο του τηλεφωνικού σας αριθμού, όπως επίσης να θέλησε κάποιος/α να σας κάνει μια (κακόγουστη ομολογουμένως) φάρσα.

    Για να διασφαλίσουμε τη μοναδικότητα των χρηστών, κατά τη διαδικασία της εγγραφής αποστέλλεται ένας κωδικός που πρέπει να εισαχθεί στο προκαθορισμένο πεδίο στην ιστοσελίδα μας για να θεωρείται ο χρήστης πιστοποιημένος.

    Ένας μη πιστοποιημένος χρήστης, δύναται να λαμβάνει μηνύματα από πιστοποιημένους χρήστες, αλλά ο ίδιος έχει περιορισμένες δυνατότητες.

    Εάν επιθυμείτε να διαγραφεί ο αριθμός σας, θα πρέπει να κάνετε κάποια από τα παρακάτω:
    α) Να καλέσετε το 2112340278 (αστική χρέωση) και να ακολουθήσετε τις ηχογραφημένες οδηγίες.
    β) Να καλέσετε το 2112340278 (αστική χρέωση), εργάσιμες ώρες και μέρες και να επιλέξετε να μιλήσετε με κάποιο εκπρόσωπό μας και να προχωρήσει στη άμεση διαγραφή του αριθμού σας από το σύστημα μας.
    γ) Να στείλετε ΣΤΟΠ στο 54122 (2,5€/sms)
    δ)Να μας αποστείλετε email στο support@ellinespadou.com (χωρίς χρέωση) και να μας ενημερώσετε για τον αριθμό του κινητού σας και την επιθυμία σας για διαγραφή από τις υπηρεσίες μας.

    Από τη στιγμή που κάποιος θα επικοινωνήσει με την εταιρεία μας, προβαίνουμε όχι μόνο στην άμεση πραγματοποίηση της διαγραφής, αλλά έχουμε φροντίσει να μην υπάρχει η δυνατότητα επανακαταχώρησης του αριθμού παρά μόνο κατόπιν επικοινωνίας με τo τηλεφωνικό μας κέντρο.

    Ο αρθρογράφος αναφέρει πως επικοινώνησε με την εταιρία μας και η εταιρία μας του απάντησε «Η απάντηση ήταν πως θα μας χρέωναν 2,5 ευρώ, παρά το γεγονός πως το SMS δεν αναφέρει χρεώσεις.»

    Πολλοί αριθμοί κινητών τηλεφώνων έχουν ανακυκλωθεί τα τελευταία χρόνια. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάποιες φορές, να πηγαίνουν μηνύματα των υπηρεσιών σε τηλεφωνικούς αριθμούς που έχουν αλλάξει κατόχους κατά καιρούς (οι προηγούμενοι κάτοχοι είχαν πάρει μηνύματα ενημερώσεων). Για αυτόν τον λόγο, η εταιρία σαν επιπλέον δικλείδα ασφαλείας, εάν κάποιος χρήστης απαντήσει, τότε η εταιρία μας ξανά ενημερώνει τον χρήστη (για δεύτερη φορά) μέσω μηνύματος για τις χρεώσεις των υπηρεσιών, κάτι το οποίο δεν επιβάλλεται από την νομοθεσία. Εάν ο χρήστης δεν συμφωνεί με τις χρεώσεις, τότε πολύ απλά πραγματοποιούμε αποχρέωση σε αυτόν τον τηλεφωνικό αριθμό. Ο αρθρογράφος δεν απάντησε στην υπηρεσία, οπότε δεν χρεώθηκε. Εάν απαντούσε, τότε θα ξανά-ενημερωνόταν για τις χρεώσεις. Εάν δεν συμφωνούσε με αυτές, τότε θα του γινόταν αποχρέωση.

    Ο αρθρογράφος πολύ σωστά αναφέρει, πως «η εταιρία μας τον ενημέρωσε ότι στην περίπτωση που ο χρήστης έχει χρεωθεί χωρίς να έχει πραγματοποιήσει εγγραφή ο ίδιος (εκ παραδρομή εγγραφή από άλλον χρήστη είτε για φάρσα είτε είναι παλιός ο αριθμός της τηλεφωνικής σύνδεσης που αναφέρεται το περιστατικό), και πράγματι ο συγκεκριμένος χρήστης δεν έχει κάνει χρήση της υπηρεσίας, η εταιρία μας δεσμεύεται να του κάνει αποχρέωση όλο ποσό της χρέωσης». Το σχόλιο «Στη πράξη όμως, είναι ελάχιστοι αν όχι ανύπαρκτοι αυτοί που θα μπουν σε αυτή τη διαδικασία.» είναι απλά η προσωπική άποψη του αρθρογράφου. Η εταιρία μας εφαρμόζει την παραπάνω πολιτική από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας, και θα συνεχίσει να την τηρεί. Άλλωστε, τα τηλέφωνα της εταιρία μας, όλες οι χρεώσεις των υπηρεσιών μας είναι ανακοινωμένα στις ιστοσελίδες μας, στις ιστοσελίδες των εταιριών κινητής τηλεφωνίας καθώς και σε όλα τα ελεγκτικά όργανα. Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί καθημερινά εργάσιμες ώρες και μέρες, και όπως φαίνεται ο αρθρογράφος δεν είχε καμία δυσκολία να μιλήσει με λειτουργό υπηρεσίας του τηλεφωνικού κέντρου (διαφορετικά σίγουρα θα το ανέφερε και αυτό ως αρνητικό σχόλιο).

    Σεβόμαστε το έργο όλων των αρθρογράφων και δημοσιογράφων καθώς ζούμε σε μία ελεύθερη χώρα, από την οποία ξεκίνησε η δημοκρατία. Όμως δυστυχώς πολλές φορές, οι συγκεκριμένες δημοσιογραφίες δεν είναι ολοκληρωμένες. Για παράδειγμα δεν έχει αναφερθεί ποτέ σε καμία δημοσιογραφία, πως η εταιρία μας προβαίνει μηνιαίως σε Φιλανθρωπικές Δωρεές οι οποίες είναι ανακοινωμένες στις ιστοσελίδες μας. Δεν έχει αναφερθεί ποτέ πως η εταιρία μας δεν χρεώνει για εισερχόμενα μηνύματα αλλά μόνο τα εξερχόμενα. Δεν έχει αναφερθεί ποτέ πως πραγματικά λειτουργεί η υπηρεσία, κάτι που μπορεί να αποδειχτεί με μία απλή εγγραφή στο ellinespadou.com. Δεν έχει αναφερθεί ποτέ πόσοι συμπολίτες μας έχουν λάβει «ανεκτίμητες πληροφορίες ζωής» για μετανάστευση και εργασία στο εξωτερικό, όπως και από το εξωτερικό στην Ελλάδα. Δεν έχει αναφερθεί ποτέ πόσα μέλη έχουν κάνει «γνωριμίες ζωής» επαγγελματικές ή προσωπικές.

    Σε όλες τις κοινωνίες δυστυχώς όλοι μας θυμόμαστε πάντα τα αρνητικά. Αυτή είναι η φυσική λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου. Σπανίως χρήστες πάνε στο διαδίκτυο για να γράψουν θετικά σχόλια για μία εταιρία. Όμως μία αρνητική εμπειρία ποτέ δεν ξεχνιέται, ή αργεί να ξεχαστεί και πολύ συχνά καταλήγει στο διαδίκτυο. Άλλωστε μία αρνητική δημοσιογραφία λαμβάνει πολύ παραπάνω κίνηση από μία θετική (τα αρνητικά πάντα «πουλάνε» παραπάνω. Για αυτό σας καλούμε:

    Εάν υπάρχει η οποιαδήποτε αμφιβολία για τον τρόπο εγγραφής και ενημέρωσης, σας καλούμε να πραγματοποιήσετε εγγραφή στο ELLINESPADOU.COM. Εάν ΔΕΝ λάβετε τις απαιτούμενες ενημερώσεις των χρεώσεων, τότε η εταιρία μας δεσμεύεται να αποπληρώσει όχι μόνο τα μηνύματα που απεστάλησαν προς την υπηρεσία για τα οποία χρεωθήκατε, αλλά και όλους τους λογαριασμούς των τελευταίων 3 μηνών που «χρεωθήκατε χωρίς να έχετε λάβει ενημέρωση». Εάν χρεωθήκατε για οποιοδήποτε λόγο χωρίς να έχετε κάνει χρήση της υπηρεσίας (αποστέλλοντας απλά μηνύματα του τύπου «ΛΑΘΟΣ», «ΣΤΟΠ», «ΔΙΑΓΡΑΦΗ» κτλ.), παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να προχωρήσουμε σε αποχρέωση των μηνυμάτων αυτών.

    Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπλέον ενημέρωση.

    Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Teligron LTD
    Ταρσού 14, Ανθούπολη
    Λευκωσία, 2305, Κύπρος
    Τηλ: (+30) 211-234-0278
    Εξυπ. Πελατών: Δε-Πα 9πμ-9μμ (Εκτός αργιών)
    email: support@ellinespadou.com

  • Teligron Ltd.

    Αγαπητοί/ες

    Ο αρθρογράφος επέλεξε να επικοινωνήσει με την εταιρεία μας τις μέρες του Δεκαπενταύγουστου καλώντας την εξυπηρέτηση πελατών και παρότι θα μπορούσε να υπολειτουργεί, όπως οι περισσότερες εταιρείες αυτές τις ημέρες, υπήρχε υπάλληλος μας διαθέσιμος να τον εξυπηρετήσει άμεσα.

    Ο υπάλληλος μας τον ενημέρωσε πως θα μπορούσε να επικοινωνήσει με το αρμόδιο τμήμα αντί της εξυπηρέτησης πελατών, να του παρέχουν όλες τις πληροφορίες που θα ζητούσε, στα πλαίσια δημοσιογραφικής έρευνας, αναφορικά με την εταιρεία μας και τις υπηρεσίες που παρέχουμε και να υπάρχει μια ολοκληρωμένη πληροφόρηση των αναγνωστών.

    Σε αυτό το σημείο θα θέλαμε να τονίσουμε, πως όλες οι πληροφορίες για την εταιρεία μας και τις υπηρεσίες που παρέχουμε, οι χρεώσεις, οι τρόποι επικοινωνίας, είναι παντού αναρτημένα στο διαδίκτυο, στην ιστοσελίδα μας, στις σελίδες των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.

    Για να ενταχθεί κάποιος στις υπηρεσίες μας, προϋποθέτει την εγγραφή του στην ιστοσελίδα μας. Στην περίπτωση που δεν έχει πραγματοποιηθεί αυτή η ενέργεια από τον κάτοχο του τηλεφωνικού αριθμού, το πιθανότερο είναι κάποιος χρήστης που θέλησε να εγγραφεί στις υπηρεσίες μας, να πληκτρολόγησε κάποιο ψηφίο λάθος, με αποτέλεσμα να σχηματιστεί ο δικός σας αριθμός. Επίσης υπάρχει η πιθανότητα να είχε πραγματοποιηθεί εγγραφή από παλαιότερο κάτοχο του τηλεφωνικού σας αριθμού, όπως επίσης να θέλησε κάποιος/α να σας κάνει μια (κακόγουστη ομολογουμένως) φάρσα.

    Για να διασφαλίσουμε τη μοναδικότητα των χρηστών, κατά τη διαδικασία της εγγραφής αποστέλλεται ένας κωδικός που πρέπει να εισαχθεί στο προκαθορισμένο πεδίο στην ιστοσελίδα μας για να θεωρείται ο χρήστης πιστοποιημένος.
    Ένας μη πιστοποιημένος χρήστης, δύναται να λαμβάνει μηνύματα από πιστοποιημένους χρήστες, αλλά ο ίδιος έχει περιορισμένες δυνατότητες.

    Εάν επιθυμείτε να διαγραφεί ο αριθμός σας, θα πρέπει να κάνετε κάποια από τα παρακάτω:
    α) Να καλέσετε το 2112340278 (αστική χρέωση) και να ακολουθήσετε τις ηχογραφημένες οδηγίες.
    β) Να καλέσετε το 2112340278 (αστική χρέωση), εργάσιμες ώρες και μέρες και να επιλέξετε να μιλήσετε με κάποιο εκπρόσωπό μας και να προχωρήσει στη άμεση διαγραφή του αριθμού σας από το σύστημα μας.
    γ) Να στείλετε ΣΤΟΠ στο 54122 (2,5€/sms)
    δ)Να μας αποστείλετε email στο support@ellinespadou.com (χωρίς χρέωση) και να μας ενημερώσετε για τον αριθμό του κινητού σας και την επιθυμία σας για διαγραφή από τις υπηρεσίες μας.

    Από τη στιγμή που κάποιος θα επικοινωνήσει με την εταιρεία μας, προβαίνουμε όχι μόνο στην άμεση πραγματοποίηση της διαγραφής, αλλά έχουμε φροντίσει να μην υπάρχει η δυνατότητα επανακαταχώρησης του αριθμού παρά μόνο κατόπιν επικοινωνίας με τo τηλεφωνικό μας κέντρο.

    Ο αρθρογράφος αναφέρει πως επικοινώνησε με την εταιρία μας και η εταιρία μας του απάντησε «Η απάντηση ήταν πως θα μας χρέωναν 2,5 ευρώ, παρά το γεγονός πως το SMS δεν αναφέρει χρεώσεις.»

    Πολλοί αριθμοί κινητών τηλεφώνων έχουν ανακυκλωθεί τα τελευταία χρόνια. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάποιες φορές, να πηγαίνουν μηνύματα των υπηρεσιών σε τηλεφωνικούς αριθμούς που έχουν αλλάξει κατόχους κατά καιρούς (οι προηγούμενοι κάτοχοι είχαν πάρει μηνύματα ενημερώσεων). Για αυτόν τον λόγο, η εταιρία σαν επιπλέον δικλείδα ασφαλείας, εάν κάποιος χρήστης απαντήσει, τότε η εταιρία μας ξανά ενημερώνει τον χρήστη (για δεύτερη φορά) μέσω μηνύματος για τις χρεώσεις των υπηρεσιών, κάτι το οποίο δεν επιβάλλεται από την νομοθεσία. Εάν ο χρήστης δεν συμφωνεί με τις χρεώσεις, τότε πολύ απλά πραγματοποιούμε αποχρέωση σε αυτόν τον τηλεφωνικό αριθμό. Ο αρθρογράφος δεν απάντησε στην υπηρεσία, οπότε δεν χρεώθηκε. Εάν απαντούσε, τότε θα ξανά-ενημερωνόταν για τις χρεώσεις. Εάν δεν συμφωνούσε με αυτές, τότε θα του γινόταν αποχρέωση.

    Ο αρθρογράφος πολύ σωστά αναφέρει, πως «η εταιρία μας τον ενημέρωσε ότι στην περίπτωση που ο χρήστης έχει χρεωθεί χωρίς να έχει πραγματοποιήσει εγγραφή ο ίδιος (εκ παραδρομή εγγραφή από άλλον χρήστη είτε για φάρσα είτε είναι παλιός ο αριθμός της τηλεφωνικής σύνδεσης που αναφέρεται το περιστατικό), και πράγματι ο συγκεκριμένος χρήστης δεν έχει κάνει χρήση της υπηρεσίας, η εταιρία μας δεσμεύεται να του κάνει αποχρέωση όλο ποσό της χρέωσης». Το σχόλιο «Στη πράξη όμως, είναι ελάχιστοι αν όχι ανύπαρκτοι αυτοί που θα μπουν σε αυτή τη διαδικασία.» είναι απλά η προσωπική άποψη του αρθρογράφου. Η εταιρία μας εφαρμόζει την παραπάνω πολιτική από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας, και θα συνεχίσει να την τηρεί. Άλλωστε, τα τηλέφωνα της εταιρία μας, όλες οι χρεώσεις των υπηρεσιών μας είναι ανακοινωμένα στις ιστοσελίδες μας, στις ιστοσελίδες των εταιριών κινητής τηλεφωνίας καθώς και σε όλα τα ελεγκτικά όργανα. Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί καθημερινά εργάσιμες ώρες και μέρες, και όπως φαίνεται ο αρθρογράφος δεν είχε καμία δυσκολία να μιλήσει με λειτουργό υπηρεσίας του τηλεφωνικού κέντρου (διαφορετικά σίγουρα θα το ανέφερε και αυτό ως αρνητικό σχόλιο).

    Σεβόμαστε το έργο όλων των αρθρογράφων και δημοσιογράφων καθώς ζούμε σε μία ελεύθερη χώρα, από την οποία ξεκίνησε η δημοκρατία. Όμως δυστυχώς πολλές φορές, οι συγκεκριμένες δημοσιογραφίες δεν είναι ολοκληρωμένες. Για παράδειγμα δεν έχει αναφερθεί ποτέ σε καμία δημοσιογραφία, πως η εταιρία μας προβαίνει μηνιαίως σε Φιλανθρωπικές Δωρεές οι οποίες είναι ανακοινωμένες στις ιστοσελίδες μας. Δεν έχει αναφερθεί ποτέ πως η εταιρία μας δεν χρεώνει για εισερχόμενα μηνύματα αλλά μόνο τα εξερχόμενα. Δεν έχει αναφερθεί ποτέ πως πραγματικά λειτουργεί η υπηρεσία, κάτι που μπορεί να αποδειχτεί με μία απλή εγγραφή στο http://www.ellinespadou.com. Δεν έχει αναφερθεί ποτέ πόσοι συμπολίτες μας έχουν λάβει «ανεκτίμητες πληροφορίες ζωής» για μετανάστευση και εργασία στο εξωτερικό, όπως και από το εξωτερικό στην Ελλάδα. Δεν έχει αναφερθεί ποτέ πόσα μέλη έχουν κάνει «γνωριμίες ζωής» επαγγελματικές ή προσωπικές.

    Σε όλες τις κοινωνίες δυστυχώς όλοι μας θυμόμαστε πάντα τα αρνητικά. Αυτή είναι η φυσική λειτουργία του ανθρώπινου εγκεφάλου. Σπανίως χρήστες πάνε στο διαδίκτυο για να γράψουν θετικά σχόλια για μία εταιρία. Όμως μία αρνητική εμπειρία ποτέ δεν ξεχνιέται, ή αργεί να ξεχαστεί και πολύ συχνά καταλήγει στο διαδίκτυο. Άλλωστε μία αρνητική δημοσιογραφία λαμβάνει πολύ παραπάνω κίνηση από μία θετική (τα αρνητικά πάντα «πουλάνε» παραπάνω. Για αυτό σας καλούμε:

    Εάν υπάρχει η οποιαδήποτε αμφιβολία για τον τρόπο εγγραφής και ενημέρωσης, σας καλούμε να πραγματοποιήσετε εγγραφή στο http://WWW.ELLINESPADOU.COM. Εάν ΔΕΝ λάβετε τις απαιτούμενες ενημερώσεις των χρεώσεων, τότε η εταιρία μας δεσμεύεται να αποπληρώσει όχι μόνο τα μηνύματα που απεστάλησαν προς την υπηρεσία για τα οποία χρεωθήκατε, αλλά και όλους τους λογαριασμούς των τελευταίων 3 μηνών που «χρεωθήκατε χωρίς να έχετε λάβει ενημέρωση». Εάν χρεωθήκατε για οποιοδήποτε λόγο χωρίς να έχετε κάνει χρήση της υπηρεσίας (αποστέλλοντας απλά μηνύματα του τύπου «ΛΑΘΟΣ», «ΣΤΟΠ», «ΔΙΑΓΡΑΦΗ» κτλ.), παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να προχωρήσουμε σε αποχρέωση των μηνυμάτων αυτών.
    Παραμένουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε επιπλέον ενημέρωση.

    Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Teligron LTD
    Ταρσού 14, Ανθούπολη
    Λευκωσία, 2305, Κύπρος
    Τηλ: (+30) 211-234-0278
    Εξυπ. Πελατών: Δε-Πα 9πμ-9μμ (Εκτός αργιών)
    email: support@ellinespadou.com

    • Kostis

      Ένας στους δέκα να μην ασχοληθεί να σας στείλει μέηλ για τις παράνομες χρεώσεις σας, βγάζετε ένα ξεκούραστο κέρδος.
      Έλαβα και εγώ sms με χρέωση από εσάς, χωρίς ποτέ να έχω εγγραφεί σε υπηρεσία, χωρίς ποτέ να έχω βάλει κάποιον κωδικό πιν, ενώ κατέχω τον ίδιο αριθμό από το 2001.
      Προσωπικά, σας θεωρώ απλά απατεώνες.

    • That’sme

      Απάτη και μάλιστα μεγάλη. Όπως δεν έκανα τίποτα απολύτως για να εγγραφώ, έτσι δεν θα κάνω και τίποτα απολύτως για να διαγραφώ απ’ την απατεωνιά που πουλάτε, μπλόκαρα τον αριθμό σας και τέλος.
      Στείλτε μας links από την ανάρτηση των χρεώσεων «στις σελίδες των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας.» ΑΝ υπάρχουν.
      ΥΓ: Μεγάλη πονηριά η έδρα στην Κύπρο, αποφεύγετε το Ελληνικό Δίκαιο.

    • Ω, Κατερίνα 23, πες μου κι άλλα…

    • Papoui Ntoum Ntoum

      και ολος τυχαιως ολες οι γυναικες ψαχνουν για γκομενο με τον ιδιο τροπο,με τις ιδεις λεξεις ακριβως.Αφου δεν ντρεπεστε να λειτουργειτε και να κοροιδευτε το κοσμο, τι να πει κανεις,Ελλαδαρα ατελειωτη,…..